Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En siis varsinaisesti ole paljoa muutellut, vaikka erilaiselta saattaa kuulostaakin niin teen kyllä suht paljon ohjelman mukaan.
Hauista olen tehnyt 10kg tangolla + 20-25kg painot siihen tuon 3x10 tosi puhtaasti. Pystypunnerrus varmaan 15kg ja olen supersetannut sen sivu vipareilla (suhteessa mun olkapäiden kokoon, ne on tosi heikot). <- Joo tiiän, selitin taas hyvin epäselvästi mutta en paremminkaan osaa. Ainoastaan mavessa ja leuoissa olen tehnyt tuon 2min palautumisen, mutta varmaan rupean tekemään sen kaikissa.
Kyykky tulee ohjelmaan mukaan sitten kun tiedän että polvet kestää.
@Solar, juu joku päivä En aina lyö siihen niin paljon painoja, mutta useimmiten. Viimeisessä setissä ne viimeiset toistot saatta jäädä vähäsen, mutta muuten hyvin puhtaasti menee. Mutta ei mennä tohon, tarkotukseni ei ollut kehuskella noilla yhtään (enkä nää aihettakaan). Vaan piti kertoa miten teen ne. Toki voisin laskea lisäpainot siinä, kyllähän sitä sais hyvin vedeltyä 20-25kg yht. painoilla.
- - - Updated - - -
@Masaf, itteltäni on urheilutaustaa nuoremmilta vuosilta mutta 2v. ennen tätä saliharjoittelua en tehnyt mitään. Ekat 2kk vedin siis aika hissukseen, sitten oon nostanu progressiolla. Sit sen kolmannen kuukauden vedin noilla ihme pumppi ja hifistely jutuilla.
Ja nyt tätä olen tehnyt tällä tyylillä. En ollenkaan mitään siis tehnyt. (Voisi olla syy huonoihin polviin). Ja jos välttämättä haluaisin kyllä mun jalat kasvais pelkillä curlseilla ja extensioneilla.
Ja joo, toi on totta suurimmalla osalla on (niinkuin mullakin, mutta ei nyt ihan päin persettä. Ei se mavessa ole itselläni niin huono että loukkaisin itseni).
Mut hei, jos tehään niin et jätetään tää tähän ja tuun tänne puolen tai vaikka vuoden päästä ja sit vähän järkevämpänä ja edes hieman kokeneempana voi puhua jostakin.
Ja niin, voihan silloinkin antaa myös edistyksen puhua puolestaan.