Neuvoa treenaamiseen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jume_1
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
kaipaisin neuvoa hiukan treenaamiseen. Treeniä minulla on jo muutama vuosi takana ja aiemmin on tuloksiakin tullut ihan kivasti.
Nyt taukoa takana n. 1/2 vuotta ja homma alkanut uudestaan:)
Ainainen ongelmani on rinta ja hauikset. Jostain syystä en saa niihin kokoa ja voimaa ollenkaan samassa suhteessa kuin muihin lihasryhmiin.
Liikkeenä etenkin penkki on teettänyt suurta tuskaa kun kehitystä ei tapahdu:wall:

Tässä esimerkki tämän hetken rintapäivästäni:

1. päivä: rinta & ojentajat

1. penkkipunn. 4 x 12 + 2 x 8
2. vinopenkki / penkkipunn. käsipainoilla 4 x 10-12
3. peck deck 2 x 12
4. ranskal. punn. 5 x 12
5. ojentajat taljassa 4 x 12 / ojentajapunn. käsipainoilla

Hyviä neuvoja otetaan kiitollisena vastaan...
Kiitos! t: Jume
--- uusi täällä ja alottelija salilla---

12 sarjaa rinnoille ja 9 sarjaa siihen päälle ojentajille? On kyllä hirveästi työtä!
Tee mielummin perusliike (esim. penkki, mave, kyykky yms.) kunnolla kovaa n. 3 sarjaa riittää ja sitten jotain apuliikkeitä siihen vähän kaveriksi. =vähennä sarjoja.

En tekis rintaa ja ojentajia samana päivänä. Saat enemmän tehoa ojentajareeniin, kun teet sen eri päivänä. Nyt on ojentajat jo punnerrusten jäliltä pumpissa, kun varsinainen reeni vasta alkaa. Rinnan kanssa vaikka selkä/hauis ja ojentajien kanssa hauis/olkapäät, jos olkapäät, niin vaan kevyt punnerrusliike ja vipareita. Ite tein aikonani hanskat omana päivänään ja ainakin sillon toimi. Nyt oon vaan jumppaillut kevyesti.
mielipidehän tämä vaan ja toisillehan sopii eri sydeemit, kuin toisille...

Kerrotko vähän enemmän taustoja? Koko treeniohjelma tai ainakin jako. Ruokailu yms.
Onko kukaan muu kommentoinut sinulle tuota lihasepätasapainoa? Epäilen että se vaan tuntuu itse siltä vaikka mitään suurta syytä ei olisi. Moni aloitteleva nimittäin pitää yllättäin rintaa ja hauista tärkeimpinä lihaksina.;)

Todennäköisesti tästä selvitään ihan vaan kovalla koko kropan treenillä ilman tiettyjen lihasten priorisointia. Niin ja kovaa pitää myös syödä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom