Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itte oon saskiaa hörppiny, siinä uskossa että se on parhaimpia, mutta eipä niissä suurempia eroja tuskin ole.Värska mineraalivettä vettä tulee juotua.
Värska Originaal
AS Värska Originaal on perefirma, kes alustas tegevust juba 1993. aastal. Oleme ehtsa ja esimese loodusliku mineraalvee tootja Eestis.varskavesi.ee
Itte oon saskiaa hörppiny, siinä uskossa että se on parhaimpia, mutta eipä niissä suurempia eroja tuskin ole.
Mutta onko se automaattisesti hyvä asia?Joskus vertailin niin värskassa oli muistaaksini ainaki puolet enemmän mineraaleja.
Mutta onko se automaattisesti hyvä asia?
Niin teoriassa Käytännössä tuskin huomaa mitään eroa työpäivän "tehossa".Värskan arvot ainakin pääsi lähelle sitä mineraalimäärää, mikä keskimäärin poistuu hien mukana, joten aika täydellinen juoma nesteytykseen on.
Onko tuo hieman suolaisen makuista? Olikohan se just tuota mitä kertan ostin s marketista ja mietin että tämähän on melkein kuin dominuksen firmitas nesteytys juomaa.Värska mineraalivettä vettä tulee juotua.
Värska Originaal
AS Värska Originaal on perefirma, kes alustas tegevust juba 1993. aastal. Oleme ehtsa ja esimese loodusliku mineraalvee tootja Eestis.varskavesi.ee
Onko tuo hieman suolaisen makuista? Olikohan se just tuota mitä kertan ostin s marketista ja mietin että tämähän on melkein kuin dominuksen firmitas nesteytys juomaa.
Joo maistuu suola tossa.
Tää oli hyvä pätkä juomaveden laaduista
View: https://www.youtube.com/watch?v=nExDybO3DAo&t=1418s
Mietin ihan samaa. Paperilla joku toinen voi vaikuttaa paremmalta kuin toinen, mutta mitä sillä on väliä, kun käytäntö sen tarpeen määrittää. Itse en ole ikinä kokenut tarpeelliseksi käyttää mitään elektolyyttijuomia, vaikka olen kesäkuumalla haalarihommiakin elämässäni tehnyt ja sen jälkeen mennyt hikoilemaan salille. Enkä ottanut niitä edes purkista. Jollain muulla voi tietysti olla eri juttu. Muuttujia on niin paljon.Taitaa plasebolla olla suurin vaikutus näissä juomavesiasioissa, siis jos todellisista vaikutuksista puhutaan. Omat mieltymykset sitten tietysti eri juttu.
Sama. En ole koskaan kokenut tarvetta niille. On ollut fyysistä työtä sekä hirveitä aerobisia treenejä. Kramppeja tai muita ei ole ollut koskaan. Eikä myöskään ongelmia jaksamisessa. Syön varmasti suolaa riittävästi. Varmasti on plasebolla iso osuus. Varsinkin perus puntti treenissä. Eihän niissä ehdi tulla vajetta yhtään mistään.Mietin ihan samaa. Paperilla joku toinen voi vaikuttaa paremmalta kuin toinen, mutta mitä sillä on väliä, kun käytäntö sen tarpeen määrittää. Itse en ole ikinä kokenut tarpeelliseksi käyttää mitään elektolyyttijuomia, vaikka olen kesäkuumalla haalarihommiakin elämässäni tehnyt ja sen jälkeen mennyt hikoilemaan salille. Enkä ottanut niitä edes purkista. Jollain muulla voi tietysti olla eri juttu. Muuttujia on niin paljon.
Voi silläkin tietysti olla vaikutusta asiaan, jos juo vähän niin kuin varmuuden vuoksi niin paljon, että runsaan hikoilun lisäksi juoksee vielä tunnin välein kusella. Kai siinä elektrolyytit huuhtoutuu kropasta pois.Sama. En ole koskaan kokenut tarvetta niille. On ollut fyysistä työtä sekä hirveitä aerobisia treenejä. Kramppeja tai muita ei ole ollut koskaan. Eikä myöskään ongelmia jaksamisessa. Syön varmasti suolaa riittävästi. Varmasti on plasebolla iso osuus. Varsinkin perus puntti treenissä. Eihän niissä ehdi tulla vajetta yhtään mistään.
Joo itselläkin meinaa mennä joskus veden määrä yli. Aina tulee hörpittyä kun jossain näkyy vesihana. Liian väritön kusi kertoo että nestettä on liikaa. Näin ainakin body lehdissä on opetettu takavuosina.Voi silläkin tietysti olla vaikutusta asiaan, jos juo vähän niin kuin varmuuden vuoksi niin paljon, että runsaan hikoilun lisäksi juoksee vielä tunnin välein kusella. Kai siinä elektrolyytit huuhtoutuu kropasta pois.