Trans, woke, WTF? Tykittäkää meneen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tota noin, kannattaa tutustua näyttelijä Sophie Craigin Shes Not Funny facebook sivustoon. Hän on hauska tyyppi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"
Opetushallituksen asiantuntija Mirka Råbackin mukaan viime päivinä keskustelua herättänyt Respektiä – Seksikirja pojille ei ole oppikirja, jota käytettäisiin kouluissa osana terveystiedon opetusta.

”Seksivalistus on osa yläkoulujen opetusta ja kouluilla on vapaus valita, mitä oppikirjoja ne käyttävät osana tätä opetusta. Nyt keskustelussa oleva kirja ei kuitenkaan ole oppikirja, eikä ainakaan minun tiedossani ole, onko sitä käytetty missään opetusmateriaalina”, Råback toteaa."

"Ruotsalaisen kirjailijan ja seksuaalikouluttajan Inti Chavez Perezin kirjoittama teos julkaistiin suomeksi vuonna 2019. Opas jaettiin samana vuonna suomalaisiin ylä- ja yhtenäiskouluihin osana Suomen kulttuurirahaston rahoittamaa Lukuklaani-hanketta. Hankkeen tavoitteena oli muun muassa tukea nuorten lukutaitoa, ja siinä kouluille lahjoitettiin yli sadan kirjan kirjapaketti."

"
Sen vuoksi Opetushallitus ei myöskään ota kantaa siihen, mitä kirjoja koulut saisivat valikoimassaan pitää ja mitä ei.

”Itse ehkä kuitenkin ajattelen, että tämä on sen verran vapaa maa, että jos joku itse hakeutuu tällaisen kirjan äärelle ja haluaa siihen tutustua, ei siinä rikoksesta ole kyse”, Råback toteaa."

Lainaukset on Hesarin jutusta. Sata kappaletta kirjaa jaettu vuonna 2019.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom