Neljä vuotta sitten..

Hmmmm, mitäs neljä vuotta sitten tapahtuikaan? Ainiin, alkukesä meni töissä kuorma-autolla ajellessa ja loppukesä saikulla, kun katkasin sormestani jänteet ja meni käsi pakettiin. :curs:

Helkkarin kuuma kesä oli, tuli löhöiltyä vaan, kun ei oikein mitään voinut tehä käsi paketissa. Sai nauraa ihmisten ihmetteleville katseille, kun oli sellaset hienot kuminauhasydeemit sormista, että ei ihan meni nakit kuolioon, kun on kaksi kuukautta käsi kipsissä. Jumalauta kun oli hieno tunne kun sai sen kipsin pois ja pääsi ekaa kertaa ojentaan ranetta suoraan kahteen kuukauteen. :rolleyes:

Mitäs muuta, kalja maistui ja tapahtumia tuli kierryttyä, Aitoon kirkastusjuhlat, Tammerfest, Provinssi jne...Oi niitä aikoja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mullakin on jännä, että kolmen vuoden takasen kesän muistaa kun eilisen päivän, mutta neljän vuoden takanen on aika hämärää höttöä mielessä. Ehkä se oli vaan niin mitäänsanomaton kesä.

olin ensimmäistä kertaa kesätöissä

Tais mennä se kesä töiden parissa. Ja tais olla jotenkin aika vittumainen kesä. Kaikkea paskaa sillon.. Enkä tainu ymmärtää maailman menosta sillon paskaakaan. Ei sillä, että ymmärtäisin vieläkään. :D

Tais olla aika viinantäyteinen kesä.. Ja nyt tuossa jokunen päivä sitten yhdessä haastattelussa menin "väittämään" että olen melkein absolutisti. Niin ne ajat vaan muuttuu. :D Mut mikä absolutisti? Menohalut on kovat ja jussia jo odotellaan. :D Hitto miten noita valkoisia valheita tuleekin aina kerrottua. ;)

- Olin ensimmäisessä kunnon (oman alan) kesätyöpaikassa noksulla. 8h päivässä mikroskoopilla tutkailin piirilevyjä (voi tsiisus mitä hommaa). Aina kun olin aamuvuorossa satoi vettä ja iltavuoron aikaan paistoi aurinko.
- Kesän aluksi hautasin hyvän ystäväni, jonka jälkeen elämä ei ole ollut samaa.
- Suunnittelin (silloisen) elämäni rakkauden kanssa yhteenmuuttoa ja kuvittelin, että olisin naimisissa ennenkö täytän 25 vuotta...
- Ostin ensimmäisen maastofillarini ja poljin ihan pöljänä!!!
- Kävin Ranuan eläinpuistossa :)

Eipä varmaan kummempia, hyvä kesä kaiken kaikkiaan :haart: Enpä ois ikinä osannut kuvitella millainen oma tulevaisuuteni olisi...

-Olin kesätöissä. Katselin duunissa silloin tällöin jalkkismatseja töllöstä.
-Nostin 95 kiloa penkistä :rolleyes:
-En treenannut jalkoja ollenkaan :david:
-Söin paljon roskaruokaa
-Asuin vielä vanhempien luona
-Kävin ammattikoulua

- Kirjoitin sinä keväänä.(join pullon samppanjaa hyvien arvosanojen kunniaksi ja oksensin pihalla seuraavana aamuna.)
- Hain opiskelemaan Jyväskylään ja pääsin, tosin vaihdoin yliopistoon 2003.
- Ensimmäistä kertaa koko kesän töissä, kahvilassa ja katoin aika paljon otteluita, koska oli hiljaista.
- En käynyt salilla.
- Tapasin kaksi kivaa miestä, jotka päätyivät kavereiksi. (toinen oli rengastettu ja toinen muuten vaan outo. :D)
- Kalajoen juhannuksessa päivystin Saappaassa, oli kivaa.
- Erittäin mukava kesä oli. Voi kun tuollaisen kesätyöpaikan vielä joskus saisin.

Oltiin Espanjassa nuorisoporukalla lomailemassa 3 vk. Sen muistan kisoihin liittyen, että aina kun Espanja pelasi niin nuoret ajoi autoilla Espanjanliput ikkunoista liehuen ja räikät ja musa soi. Ja aina kun Englanti hävisi tai oli tappiolla, niin oli joku rähinä jossakin kuppilassa pystyssä.

- ensimmäisessä, opiskelujen jälkeisessä oikeassa työpaikassa ja vain 6 pvää lomaa kesässä
- kävin kesken työpäivän ottamassa aurinkoa ym., kun hommia ei ollut ja aurinko paistoi
- pelasin kesän puistofutista, katsoin kisoja tv:stä ja kävin salilla
- oikeastaan aika tylsä kesä, vaikka aurinko paistoi ja lämmintä oli

Mikä se vuosi oli? Huih, onpas tuosta aikaa. Taisi olla se kiva kesä, kun asuin pari kuukautta silloisen kihlatun kanssa maalla (mökillä). Takana oli puolentoista vuoden kännäyskausi mutta nyt pääsin kitkemään, hakkaamaan halkoja ja juoksemaan metsään. Aloin vähän palautua, vaikka iltaisin aina vaan saunottiin ja juotiin kaljaa ja katteltiin leffoja. Kerran vietimme kesäpäivän Vammalassa!

Ööh, olin masentunut, koulut jäänyt kesken. Pussikaljaa ja epämääräistä tyhjyyttä, painoin pari kiloa enemmän kuin nyt mutta olin kyllä läski. Salilla kävin purkamassa pahaa oloa. Tais olla lämmin kesä, kaiketi. Ajoin täysiä Tunturi Tiger Aqualla kunnes se hajos.

-Inssiksi lukemiset oli kohtuullisen hyvässä vauhdissa ja pääsin Nokialle duuniin satojen hakijoiden joukosta oikein tuotekehitykseen
-painoin noin 55kg
-fillaroin joka paikkaan veljeni vanhalla hybridifillarilla, joka oli ainakin kaksi kokoa liian iso ja näytin varmaan vähän kylähullulta
-seukkailin nykyisen kihlattuni kanssa
-ramppasin teknobileissä koko kesän
-sekoilin edellisen johdosta duunissa aina maanantaisin ja hajotin välillä vahingossa kalliita mittalaitteita ja vaikenin asiasta
-päätin parantaa tapani ja aloitin treenaamisen. elämänlaatukin tuntui paranevan huomattavasti. penkistä meni loppukesästä jo 45kg
-ilmeisesti tapojen parantaminen ei ollut hyväksi, koska Nokia saneerasi mut muun porukan mukana ulos. onneksi en ollut yksin.
-loppuvuosi menikin sitten taas koulussa aivan persaukisena, mutta onnellisena

-Olin onnellisesti naimisissa.
-Muutettiin ties monennenko kerran.
-Työsopparini vakinaistettiin.
-Ostin Opelin... :david:
-Muistaakseni pidin koko kesän treenitauon ja otin lomalla kaljaa ja söin makkaraa aivan liikaa->paino läheni 120 kiloa... :wall:

ENNEN:

asuin lasteni (2kpl) ja heidän äidin kanssa onnellisesti 100 neliön asunnossa,
töitä oli,rahaa tuli.

TÄNÄÄN:

asun 45 neliön kaksiossa viikonloppuisänä,töitä ei ole,rahaa menee muttei tule.

I Still Going Strong

Tasan neljä vuotta sitten:

-Asuin Vantaalla, tarkemmin malminiityssä... :)

-Olin käynyt viimeisen kerran maantieteellisen pääsykokeissa ja ammattikorkeiden pääsykokeissa...

-Pääsin finneistä eroon tetrasykliinillä. ;)

- Olin muistaakseni vaalentanut hiukseni kolme kertaa putkeen (Hiukset, jotka silloin vielä hulmusivat)

-En ollut vielä saanut ohimoitani harvenemaan

-En tiennyt yhtään, missä olisin Puolen vuoden päästä

-Asuin parvekkeellisessa yksiössä, vuokra taisi olla n. 250 Egee/KK...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom