Neljä vuotta sitten..

-Lukiosta kesälomalla, tein kesälläkin opintoja
-Töissä päiväkodissa
-Treenasin helvetin paljon, joka päivä :eek:
-Seurustelin armeijassa olevan jampan kanssa
-Olin pahoillakin teillä välillä :rolleyes:
-Asuin kotona

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- Tuli käytyä RMJ:ssä; siellä viidesti käyneenä mutta enää ei vaan jaksa.
- Kannusin Italiaa fudiksessa.
- Olin myrkkytehtaassa töissä kesän.
- Porin Jazzissa tuli käytyä, asuinha tuolloin Porissa (onneks en enää)
- Laihdutin -10kg 1,5kk:ssa, ei ikinä enää.
- Ryyppäsin varmaa melkolailla, sama jatkuu (mikäs sinkkuna juodessa)

nigster sanoi:
Olin armeijan leivissä. Tuohon ei varmaan tarvitse lisätä mitään...

edit. Tarvitseepas, aloin silloin treenaamaan (olin sitäkin ennen käynyt salilla muutamia kertoja).
Sama. Paitsi olin ennen inttiä raksalla duunissa, samalla työmaalla yhden ex-maailmanvahvinmies-kisaajan kanssa. :) Ai niin ja tietty tuore ylioppilas.

-Olin työttömänä
-Seurustelin minkä johdosta en treenannut pahemmin..
-Värkkäilin autojen kans alkukesän apinanraivolla
-28.7 olin kyydissä kun auto pyörähti katon kautta ympäri ja mulla meni oikea käsi poikki
-edellisen johdosta olin viis päivää sairaalassa
-ryyppäsin vakuutusrahat ja taisinpa ostaa jonkun autonromun mikä toimi muutaman viikon.

-olin Tiekoskella
-speksasin Hupen polttareita ja olin häissä
-join vielä siideriä
-käytiin panemassa Suomenlinnassa Hupen kanssa
-pelasin tennistä
-katoin pesistä

Olin tyytyväisenä possuna pellossa ja yritin parhaani mukaan kalastaa katkaravulla kesälohia.

-Olin juuri muuttanut pohjosesta pk-seudulle, ystäviä ei juuri vielä paikkakunnalta ollut, joten...
-Tein paljon duunia uudessa paikassa
-Se kesä oli tosi lämmin, joten kaiken vapaa ajan vietin makoille hietsussa ja salilla kovaa treenaten
-Kunto oli tiukka

- Kesälomalla lukiosta
- Asuin kotona
- Treenasin tosi paljon lajia ja punttia
- Ryyppäsin kerran koko kesäloman aikana(onnistuispa nykyään)
- Luin paljon pakkista, en kirjotellu(enpä kyllä nykyäänkään paljoo)

- olin lukiossa, asuin kotona
- ensimmäiset kesätyöt/oikeat työt siivoojana
- tapasin nykyisen kihlattuni :)
- tein penkkiä ja habaa 16-vuotiaan innolla eli ahkerasti :thumbs:
- olin Tuska-festareilla ensimmäistä kertaa
- kävin Pieksämäellä

- lähdin inttiin, mikä vitutti aluksi aika lahjakkaasti
- luin aika paljon pääsykokeisiin ja pääsin yliopistoon sisään
- rupesin harrastamaan liikuntaa monen vuoden tauon jälkeen

Nautiskelin olostani Säkylän Huovinrinteen täysihoitolassa.

-Ensimmäinen kesä omassa kämpässä
-tein töitä kuin hullu: festareita,ovihommia,aamupostinjakoa ja loppukesästä vielä vartijahommiakin.
- vapaa-aika meni luonnollisesti salilla ja välipäivät treeneistä joutuisasti kavereiden kanssa viihteellä ja mökkireissuissa:nolo:
-ostin uuden auton

-olin riparilla
-löin kaverin kanssa vetoa, että saan kesän aikana penkkituloksen sataseen, tulikin sitten kaksi kertaa käytyä salilla koko kesänä, arvatkaa miten kävi :D
-jaoin postia, kyllä vitutti

- Olin kesäduunissa osan kesästä, eli olin vielä opiskelija
- Juhannus Himoksella
- Helvetisti olutta kurkusta alas
- Heinäkuun helteet...:)

Pääasiassa ton kauniin kesän vietin Haminassa sotaleikeissä. Kesä oli mahtava (ja Patiisin terassilla aurinkoa + kylmää olutta), RUK oli mukavaa aikaa. Missasin finaalin, jota olin odottanut 3 viikon gineksen ajan :( Illalla nukkumaan ennen kahtatoista--> unta seuraavaan iltapäivään --> lehti silmien eteen --> voi vittu matsista jäljellä 10 minsaa --> ilo irti vikoista minuuteista (tuli maali tai kaks muistaakseni) --> vitutusta pelin missaamisesta --> viinaa alas ;) Oi niitä aikoja... huoh. Elämä oli niin helppoa ja leppoistaa :) Niin ja RMJ:ssä tuli heiluttua... ooh.

Toki tuona kesänä tapahtui vaikka mitä, mutta mainitaan vaan ne mm-kisoihin liittyvät. Alkukisoja tuli seurattua sivusilmällä futishullujen kreikkalaisten kanssa baarien screeneiltä, olin viikon lomalla Kosilla. Juhannuksena oltiin Himoksella, ja päivisin kömmittiin mökin tv:n eteen matseja katsomaan vaikka oli kuinka paha olo.

Antza sanoi:
Pääasiassa ton kauniin kesän vietin Haminassa sotaleikeissä. Kesä oli mahtava (ja Patiisin terassilla aurinkoa + kylmää olutta), RUK oli mukavaa aikaa. Missasin finaalin, jota olin odottanut 3 viikon gineksen ajan :(

:offtopic: Tuo on lähes täysin kuin mun viime kesä. Tosin terassina oli jack-upin tai kompassin terassi ja missattu finaali oli Champions Leaguen finaali. V*tun linnoitusleiri!

Sitten itse aiheeseen. Neljä vuotta sitten:
- yksi vuosi lukiota käytynä
- kesätöissä parin kaverin kanssa paikallisen vanhan sekopäisen äijän puistometsän hoitajana. Ruokataukoja pystyi välillä järjestelemään siten, että päivämatseja ehti katselemaan.
- Pelasin futista nelosdivarijengissä
- iloitsin pikkumaiden yllättävästä menestymisestä (Senegal, Japani, Etelä-Korea)
- iloitsin Ranskan jäämistä alkulohkoon ja Italian tippumista pudotuspeleissä
- iloitsin kaunista jalkapalloa pelanneen Brasilian menestymisestä

Hmm...siis kesä 2002

- Skeittaisin innolla
- Dokasin
- Olin kaverin mökillä pitkähkön ajan
- Hengailin

Mukava kesä oli (muistaakseni) :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom