Neljä vuotta sitten..

Kesällä 2002:

- ylioppilas-juhlat + pääsykokeet yliopistoon

- eka pitkä seurustelusuhde alkuhuuma-vaiheessa

- juhannus Kalajoella

- Inttiin meno

- helvetin lämpimät ilmat

Tähänasti varmaankin elämäni paras kesä :). Onko siitä vittu jo noin kauan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain Derbi Senda R mopon ja mopokortin. Sendaa viriteltiin ja oli niin kivaa. Tais poikuuskin tuona kesänä lähtee juhannuksen villeinä öinä.

Aloitin uudessa työpaikassa. Ei kesälomaa, toimistolla pitkää päivää. Ei tule nostalgiafiiliksiä.

-RMJ:ssä finaalin katsominen
-Kesäduunina julkisivufirma, pimeitä töitä Helsingissä, ja dokaamista:)
-Sikailua
-Kerran pesää koko kesässä:itku:
-Juhannuspullo firmalta Leijona-viinaa. Tuli tarpeeseen :)

hauskaa aikaa (tuokin)

- olin paskimmassa kesätyössä ikinä (Siwa: esimies oli :curs: )
- työtunteja oli 5/vko joten koko kesän tienestit meni miinuksen puolelle :wall: (ei päivärahaa koska olin opiskelija eikä soskustakaan ku avopuoliso oli hyvätienaisessa kesätyössä = minä rahaton koko kesän )
- opin että kaikkea työtä ei kannata ottaa vastaan vaikka tilanne olis kuinka epätoivoinen tahansa
- opin että työsopimuksen sisällöstä kannattaa neuvotella
- olin ~20 kg painavampi kuin nyt ja rapakunnossa
- söin vielä roskaruokaa
- käytin kissaani päivittäin kävelyllä
- laittelin pihaa

Tein kesätöiksi kirjanpitäjän hommia Siuntiossa. Työmatka oli suht ärsyttävä pääkaupunkiseudulta kun oli kuuma ja ihmiset ajavat liian hitaasti Hankoonpäin... mitä Hangommas meni sitä vähemmän kuskeilla oli minnekään kiire. Sen puljun laskutus tehtiin ikivanhalla koneella jonka kanssa oli hauska leikkiä... Remington tms. Paikan omistaja oli 60v mies joka tiesi kaiken kaikesta ja vietti joka aamu 30 min vessassa paskalla jolloin häntä ei saanut häiritä. Mahtava tyyppi :-) Juhlin paljon enemmän silloin. En muista millä isä liikkui mutta itse ajoin isän audilla.

Sitten pakkasin kamat ja muutin ulkomaille opiskelemaan kansainvälistä oikeutta. Nyt saankin tutkinnon siitä rupeamasta. Hommat ja etenkin työasiat menevät oikein hyvin, paremmin kuin suunnitellusti koska suunnitelmaa ei edes ollut.

Tämähän menee oikein hienosti :) toivottavasti 4v päästä voin sanoa myös jotain positiivista.

Jusander sanoi:
Tähänasti varmaankin elämäni paras kesä :). Onko siitä vittu jo noin kauan?

Voisin melkein sanoa samaa. Innolla odotan mitä tuleva (tai nyt jo tässä oleva) kesä tuo tullessaan..

Lisätään tuohon omaan listaan nyt fudiksen tiimoilta vielä se, että kannustin Espanjaa.

Kesä 2002? Piti sitten oikeen papereista tarkistaa...

Vekarajärvellehän minä olin telttailemassa. Jääkärilinja Jv. AUK.

Yritin rakentaa seurustelusuhdetta huonolla menestyksellä.

Päätin hakae ammattikorkeaan.

Asuin vanhempieni luona.

Omistin Opel Kadetin:D

Siinäpä varmaan tärkeimmät.

-Elin surkeassa toimimattomassa parisuhteessa (tässä vaiheessa sitä oli vajaa 3 vuotta takana ja vielä reilu yksi edessä)
-Olin käynyt kuntosalilla elämäni aikana noin 5 kertaa ja treenannut siellä aina pelkkiä jalkoja :D
-Luin kauppakorkean pääsykokeisiin (ja pääsin sisään)
-Olin elämäni ensimmäisellä ja toistaiseksi ainoalla neljän viikon kesälomalla ja makoilin päivät rannalla pääsykoekirja ja sikspäkki seuranani
-Tienasin töissä enemmän kuin koskaan ennen tai koskaan sen jälkeen

- ylä-aste oli päättynyt
- taisin pelata kynäriä tai jotain kehittävää koko kesän..
- painoin jotain 56 kiloa =)

Menin opiskelemaan paskaa joka ei kiinnostanut. Nyt olen taas samassa pisteessä, mutta fiksumpana. Enää en tuhlaa elämääni paskaan.

Patteri_ sanoi:
Sain Derbi Senda R mopon ja mopokortin. Sendaa viriteltiin ja oli niin kivaa. Tais poikuuskin tuona kesänä lähtee juhannuksen villeinä öinä.

Niin ja ripari, koulujen loppuminen. Ekat kännit. Ammattikouluun meno (datanomi).

4 vuotta sitten tää tissiposki koki ensirakkauden. Kesä meni heilastelessa ja arskaa ottaessa. Taisinpa täyttää täydet 18vuottakin heti kesän alkuun. Ajokortti napsahti taskuun heti viikonlopun jälkeisenä maanantaina ja tästä kuukausi,niin kuorma-autolla ajelin inssin läpi. Olin kyllä silloin tosi tissiposki,mitä olen kyllä vieläkin. Vuodet ovat kohdelleet hellien kulkijaa,ainakin melkein. Olin paskassa kesätöissä(leikkasin ruohoa),mutta saipa siitä rahaa ja kun porukoilla asu,niin kyllä sitä taskuunkin jäi. Oi,onpa ajat tuosta muuttuneet. Kyynisyys piiskaa laihaa ruhoani ja poskissa on arvet...vuodet tekevät tehtävänsä.

:david:

- Olin kuutena päivänä viikossa töissä isossa terästehtaassa ja tein paljon ylitöitä
- Rikoin olkapään kapeassa penkissä enkä voinut kisailla
- Aloin bodaileen ja nostin elopainon 125 kilon pintaan
- Vietin mukavaa ja leppoisaa perhe-elämää avokin ja 1,5 vuotiaan tyttäreni kanssa
- Otin ensimmäistä ja viimeistä kertaa humalaspäissäni sellaiset löylykisat saunassa että tuli poltettua yläkroppa melko lahjakkaasti
- Jalkapallosta ei mitään mielikuvia

Tähtityttö sanoi:
Fudiksen MM-kisojen kunniaksi, olkaa hyvä! Eli mitä te teitte neljä vuotta sitten kesällä, kun edellisen kerran pelattiin?

Neljä vuotta sitten olin korviani myöten rakastunut, se oli tähänastisista seurusteluista kirkkaasti paras, ajattelen häntä vieläkin rakkaudella. No, samaan aikaan väänsin gradua yliopistolle, ja haaveilin suurista palkoista. Gradu toteutui, suuret palkat ei ainakaan vielä. :)

-Asuin Turussa pienessä opiskelijayksiössä ja opiskelin.
-Olin kesätöissä tukun lihaosastolla..
-Kävin eksän kanssa Rodoksella
Tämmösiä ainakin..

Ensimmäinen tyttöystävä ja hyvät ilmat. Sain innostuksen punttailuun isosiskon poikaystävän nähtyäni :)

Muistankohan oikein edes.

- Ajoin kevarikortin ja laitoin kevarin
- Olin 3vk töissä kesällä ja tienasin mahdottomia summia
- Treenasin vain kesän
- Naisia riitti silloin

Voi niitä aikoja :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom