Äsken puhuin terveyskeskuslääkärin kanssa puhelimessa mun polvivaivasta. Ensin kyseli, että miten se nyt jaksaa, niin vastasin: "ei enää kipuile, kun oon keventäny treenejä". Lopussa kysy: "minkälaisia harjotuksia olet tehnyt jaloille... stepperiä". Vastasin tähän hymy korvissa, että en, vaan olen käyttänyt prässiä ym. Siihen lääkäri, että pitäis lopettaa sellaset kokonaan ja pyöräillä, juosta ja käyttää stepperiä. Tässä vaiheessa jo piti vähän imee hymyy, ja loppuun lääkäri totes vielä, että muistan sit "treenata" vaan 20 min kerrallaan:D.
Aiheessa ei sinänsä mitään hauskaa ole, mutta pisti vähän naurattamaan toi stepperin töksäyttäminen tohon, kun itellä pyöri mielessä ihan muut liikkeet. Stepperi :D ei helvetti.
Onneks videopuhelut ei ole vielä yleisessä käytössä.
edit: lisätääs tähän viel yks vanhempi tapahtuma.
Ainut tilanne intin ulkopuolella, missä on oikeasti joutunu imemään hymyä tapahtui, kun olin eräs kesä lenkillä. Gunther oli tuolloin "kuumaa" kamaa ja itellä olikin muutama kipale lenkillä mukana. En tiedä olenko ainoa, mutta jostain kumman syystä repeilen Guntherille välillä ihan täysin. No sitten soittimesta pärähti soimaan Guntheria ja samaan aikaan joku pariskunta käveli vastaan, niin vaikutus jotenkin tuplaantui. Biisiä oli pakko vaihtaa ja tilanteesta selvittiin pelkästään leveällä hymyllä.