Nauraminen väärissä paikoissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HABA82
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mullaki käyny samalla tavalla, aivan karmeata varsinkin kun pitää kuulla täysin tuntemattoman ihmisen juttua ja samaan aikaan suupielet itellä nykii eikä millään vois sitä naurua pidättää.

Aikoinaan tuli naurettua ex-mode Tomin eräälle hassunhauskalle viestille ties minkälaisissa virallisissa tilaisuuksissa... Kaverit saatto joskus ihmetellä kun kesken oppitunnin meikä alkaa naama punasena pidättelemään naurua :D :nolo:

Aina silloin tällöin tulee aika huolellisesti nolattua itsensä nauramalla julkisesti asialle, jolle kukaan muu ei naura:wall:.

Viimeksi pari viikkoa siiten: Istuin bussissa ja kyseinen bussi oli juuri tulossa pysäkille, jossa oli tarkoitus vaihtaa kuljettajaa. Vilkaisin ikkunasta ulos ja siellä näkyi tämä seuraava kuski seisokelevan kädet taskuissa. Huomioni kiinnittyi heti vasemmassa taskussa villisti vispaavaan käteen (pyöritteli varmaan ajankulukseen avaimia tjsp.). Näky oli sen verran hervoton, että pakkohan sille oli nauraa.

Jostain syystä muita matkustajia ei naurattanut.:eek:

Hassuin naurukohtaus sattui kerran paikallisjunassa. Ikkunapaikoilla istui vastakkain toisilleen vieraat mies ja nainen ja minä eksän kanssa heidän vieressä. Nainen pyöritteli käsissään isoa sateenvarjoa joka yhtäkkiä lipsahti käsistä ja heilahti vastapäätä istuvan miehen haaroihin. Nainen pyysi asiallisesti anteeksi ja kaikki käyttäytyivät korrektisti kunnes 10 sek päästä repesin tilanteelle ihan totaalisesti. Onneksi muutkin uskaltautuivat nauramaan, muuten olisi hävettänyt.

Joskus muutama vuos takaperin olin jossai frendin bileis ja si yks frendeist tuli esittelee uutta tyttöystäväänsä: "Täs on Mia" ja sil samal hetkel ku vilkasin muijaa nii repesin vaa ihan totaalisesti päin muijan naamaa. Siin muijas ei ollu mitää vikaa ihan hyvän näkönen ja kaikkee. En tiedä mikä muhun tuli mut piti häipyy toisee huoneeseen nopeesti häpeemään :D

En muista et miten loppuilta meni et kävinkö pyytää anteeks vai mitä tein mut jälkeen päin ollaa frendien kaa naureskeltu asiaa :D

Saksalaisella oli just semmoinen tyypillinen kova tarmokas ääni, ja se lausui sen "CUNT!". Ei siitä aluksi olisi viitsinyt välittää mutta kun yhdellä menee pokka niin se on kyllä toisinaan harmillisen tarttuvaa...
Heh. Itse kuuntelin kerran konferenssiesitelmää, jossa esiintyjä lausui "can't" sanat juuri noin. Se oli hyvä demonstraatioesimerkki esitystä myös seuranneille jatko-opiskelijoillemme siitä, että puheissa ei käytetä lyhennettyjä muotoja.

Heh..Tuli itelleki yks juttu mielee. Kerran mentii kavereitten kaa cittariin kahville. Siinä sit oli muut pöydät täynnä ja yhes istu joku nainen, no kaverit meni istuu vastapuolel pöytää ja mä sen naisen vieree. Kohta kaverit on ihan punasena repeämäisillään, vilkasen sit sivusilmäl nii se nainen jotai kerää sielt lattialt pää melkee mun haarois...voi luoja et olin räjähtää nauruu ku tajusin et miltäse näyttää sieltä pöydän toiselta puolelta. Luuli se nainen varmaa hulluksi ku kokoajan olin sit repeämässä nauruu..

Kävin jokunen aika sitten erästä kurssia, joka koostui esitelmistä. Kurssia käytiin samaan aikaan monessa paikkakunnassa ja esitelmät kuvattiin suorina lähetyksinä kaikkialle. Menimme ryhmäni kanssa luokkatilaan puoli tuntia myöhässä kun kuvaukset ja esitys oli jo käynnissä. Kaikki paikat oli varattuja, mutta perällä oli yksi pöytä tyhjänä. Eikun siihen kaikki kolme istumaan. Altahan se lakosi niin että kolina kävi. Luokkatila hiljenee hetkeksi ja taas jatkui esitelmä. Jäimme luokan perälle seisomaan ja siinä vaiheessa huomaan valkokankaalta että koko touhu näkyy ympäri Suomea. Hiki alkoi valumaan kun pidättelin huutonaurua. Tilannetta ei yhtään helpottanut, että kaveri pärskii vieressä kun yrittää pidätellä samaa repeämistä. Voi pojat kun oli tuskaa...

Yläasteella kokoonnuttiin luokan kanssa koulun pommisuojaan, jossa joku palotarkastaja tai vastaava piti luennon paloturvallisuudesta. Tila oli ahdas ja kuuma ja kaikki istuivat lähekkäin ja äijä puhu seisaaltaan siinä ihan nenän edessä. Tällä tyypillä oli kynä kädessä ja se viuhtoi sillä ilmaa puhuessaan. Yhtäkkiä kynä tipahti lattialle ja mies keskeytti puheensa, katsoi alaspäin ja selkeesti mietti kuumeisesti sekunnin kaks että miten tästä tilanteesta kannattaa jatkaa.

Mies teki päätöksen ja ilmekään värähtämättä jatkoi puhettaan niin kuin mitään ei olis tapahtunut ja jätti kynän siihen lattialle eteensä. Jotenkin siinä vaan tuli mieleen et miks hitossa se ei vaan nostanut sitä ylös. Tai aivan sama nostaisiko vai ei, mutta jotain koomista siinä tilanteessa vaan oli. Mä ja kaverini ruvettiin hihittämään ja sit ku huomattiin, että toistakin naurattaa, niin sit homma meni aivan repeilyks ja tätä jatku varmaan viis minsaa. Kaikki muut katto et mikä hitto noille tuli, mutta se äijä jatko puhetta niin ku ennenkin.

Pahinta oli se kun tiesi et muut pitää ihan idioottina, mut silti asialle ei vaan voinu mitään :)

Aikoinaan, kun koulun rehtori piti hiljaisen hetken Tsunamin uhreille, seinäkellon minuuttiviisari värähti. Noin puolet oppilaista repesivät ja loput ajasta piti purra kieltä ja laskea sadasta taaksepäin :P

Joo..kerran yläasteen äikän tunnilla tuli vaan yks asia mieleen niin alko vaan repeilyttämään ihan sairaasti. Maikka luki jotain kirjaa niin kiva siin oli ihan vedet silmissä yrittää pidätellä naurua..Yritin ihan sikana pidätellä, mut ei voinut...vähän väliä tuli aina pienii naurun purskahduksii..:nolo:..Kaveri katto vieres ja kysy että "mitä vittuu sä naurat"..Ja repeilyä jatku koko tunnin..:nolo:..Huhhuh..oli oikeesti ihan hirveetä..

Ystävälleni tapahtunutta...

Tykkirykmentissä oli suuuri juhlapäivä ja jonka johdosta koko rykmentin varusmiehet oli käsketty muotoon takapihalle. Yleensä näissä kinkereissä on tapana, että kutsutaan joitain taisteluissa ansioituneita veteraaneja patsastelemaan rykmentin komentajan viereen ja niin oli myöskin tälläkin kertaa.
Ystäväni oli kulmamiehenä patterinsa muodossa, joka oli aivan pararaatinkentän laidassa, jossa kulki myös "kunniakuja" jota pitkin saapuu kutsutut vieraat paikalle. Rummut ja torvet ryhtyivät raikamaan ja takavasemmalta alkoi veteraanien joukko lähteä kiipeämään kohti omia paikkojaan. Polku, jota pitkin veteraanit marssivat oli ilmeisesti hieman huonosti hiekoitettu (talvinen pakkaspäivä), sillä välittömästi kun ensimmäinen veteraani oli tullut ystäväni näkösektorille hän havaitsi harmaan pomarfinnin lennähtävän muutaman metrin päähän veteraanista, joka oli selällään maassa. Onneksi vammoilta vältyttiin ja taistelujen sankarit auttoivat kaverinsa pystyyn, mutta ystäni kiemurteli naama punaisena muodossa kieltään purren yhdessä palvelustoveriensa kanssa, kunnes tapahtui totaalinen repeäminen, joka levisi kulovalkean lailla yli patterirajojen... Oli kuulemma ollut melkoinen työ kasata itseään, jotta saisi hysteerisen nenän kautta tulvivan naurunsa loppumaan.

Onhan näitä niin paljon kun mahdollisia tilanteitaki :D
Esim. kun oltii luokan kans kattoo oikeudenkäyntii ja todella tuskastuttavan pitkiä taukoja ja hidas/jäykkä meno että kuuli takarivist melkee tuomarin hengityksen. Kuiskasin sit kaverille että mietis tuomarin ja lautamiesten ilmeit jos joku pamauttais nyt oikee sumutorvipierun. Siinä se tippu välittömäst ja melkee loppuaika meni naurukohtausksii pidätellen molemmil - jos toinen alko purskahtelee nii meinas toinenki tippuu :D Yleinen joka paikas repeily on paljon, paljon yleisempää jos oot väsyny.

e. niin ja ruotsin tunnilla ei meinanu saada happee koko tuntiin kun kuvittelin kansan taputtavan ja hurraavan(siinä kasetil mitä kuunneltii taputettii ja hurrattii) mulle kun musta tulee diktaattori. Ei siis nämä oli vaan pieniä esimerkkitapauksia mitä sattunut.

Olin kaverin kanssa juuri urheilutalon pukuuhuoneessa, sinne sitten tuli pieni bussillinen vammaisia. Ai että kun oli pokassa pitämistä kun 10 vammaista vammailee. Asiassahan ei ole mitään hauskaa mutta kun katsoin kaveria repeämisrefleksi oli pakollinen :D ei auttanut kun lähteä nopeasti puhuhuoneesta pois kun naurua ei voinut pidellä.

Noloin repeäminen oli tyttiksen (nyk. vaimo) mummon hautajaisissa melkeestä 10 vuotta sitten. Repeilyt aiheutti vaimon serkkupoika joka kokemattomuuttaan ensin hulautti kravattinsa ihan reilusti kalasoppansa sekaan ja virttä veisatessa lipsahti seuraava, säkeistön vaihtuessa oli tauko mutta tämä nuorimies kajautti seuraavan säkeistön alun (Ah) muiden ollessa ihan hissukseen. :rock::worship:

Kyllähän siinä meikäläinenkin katseita keräsi kun naama punaisena ja vedet silmissä hytkyin. Tilannetta ei todellakaan helpottanut kun katsoin vastapäätä tyttistä joka nauroi suurinpiirtein huutonaurua. Ja nämä tilanteet sitten pyörivät verkkokalvoilla joten tovin otti että sai taas itsensä kasattua.

Sain parit hyvät naurut pelkästään näistä tarinoista. :D Mä oon niin herkkä nauramaan et just nää pattitilanteet on mulle pahoja. Yks pahimmista oli tovi sitten kun joku juutalainen tuli pitämään aamunavausta meidän koululle ja lausui jollain gächlä mahchla kielellä pari minuuttia veisua. Vedet silmissä hytkyin ja koitin pidätellä pärskymisiä mut ei auttanu ku kaveri vieressä koitti pyristellä kanssa ja lopulta repes ihan helvetisti. Inhottava, mutta niin hauska tilanne. :D

Meinaat ettei ko. harakka laittaisi repeilemään totaalisesti jos sen näkisit alasti kylmänä syysiltana?

thatcher.jpg

Hys! Pilaat mun juonen... :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom