Naturaalien treenipainot?

Juu käsitin tuon eilisessä väännössä että molemmissa käsissä on sul oma kässäri, mietin vaan että miten tuo sitten onnistuu kun kuvittelisi varsinkin yhtäaikaa tehdessä olevan aikamoinen tasapainoilu.
On sulla vaan helkkaristi jerkkuu

Juu käsitin tuon eilisessä väännössä että molemmissa käsissä on sul oma kässäri, mietin vaan että miten tuo sitten onnistuu kun kuvittelisi varsinkin yhtäaikaa tehdessä olevan aikamoinen tasapainoilu.

helppoa se yhtäaikaa tehdessä on, ei sen kummempaa kuin penkkaaminen kässäreillä. yks käsi kerrallaan jos tekis tuossa asennossa ja laskis samaan kohtaan kässärin niin sittenhän se vasta kroppaa väännättäisikin. siinä varmaan tippuis penkiltä lattialle:D

olen aina pistänyt tuloksia tuonne alle 18 v trediin, niin pistetää nyt vaihtelun vuoksi tänne:)

ikä 14v 3kk, reeniä taitaa olla 1v 2 tai 3kk
paino 73kg

kulmasoutu 80*6
alatalja 100*2:whip:
ylätalja 80*4( nykyään vois tosin mennä tässä pari toistoa enemmän)

pena 90*1 kun viimeksi maksimia koitin. paras sarja on 80*5
winopena 70*3
wino kp 31*6:whip:

haukkarikääntö suhtkoht puhtaasti 43*3

smitti pystypunnerrus 70*4
pystypunnerrus kp 26kg*12

box kyykky 120kg 2*6

rinnalleveto ainakin 70kg. 80 ei tullut:curs: (koitin tänään ekaa kertaa tätä liikettä, jos ei lasketa niitä kertoja kun lopettelen esim kulmasoudun ja nostan sen 60 kiloa siihen telineeseen)

voihan niitä muutamia yläkroppa tuloksia laittaa: rintatuettu kulmis 200x2. penkki 1,8" lankulta 175x 8. ylätalja 180x en muista toistoja mutta varmaan 4-6. leuat 50kg lisurilla x4(omapaino 120kg). yhen käen scotti silloin ku tein n,42kg x5. pystypunnerrus kone silloin ku tein 210kg(panatta sport) muutama toisto(ei alas asti vaan vajaita), en muista enään mutta on se jossain sanottu, oisko ollu 7toistoa, joku voi onkia jos haluaa. vinopenkki silloin ku tein, vapailla painoilla kauan sitten 150x5(silloin oli heikompi tasa pena tulos ku nyt joten vaikea sanoa mitä se nyt ois jos ois tehnyt, mutta turha jossitella). ranskalainen punnerrus suoralla tangolla pääntakaa eli pikku vipillä 95kgx5 ja kurkulta 115kgx3 ja ranskikset kässäreillä 42kg/per käsi sarjat, vippiä on eli kyynärpäät heiluu. yleeensä(lähes aina) kuitenkin reenaan huomattavasti keveemmillä ja silloin tällöin ku innostuu ja siltä tuntuu niin kokeilen miten rauta liikkuu. ja kuten huomata saattaa monia liikkeitä on jätetty poiskin.
Otetaaks nostokisat? Ei tää kyl ihan niin reilua oo, kun jotku vetelee 4X isommilla painoilla ku mää :rolleyes:

olen aina pistänyt tuloksia tuonne alle 18 v trediin, niin pistetää nyt vaihtelun vuoksi tänne:)

ikä 14v 3kk, reeniä taitaa olla 1v 2 tai 3kk
paino 73kg

kulmasoutu 80*6
alatalja 100*2:whip:
ylätalja 80*4( nykyään vois tosin mennä tässä pari toistoa enemmän)

pena 90*1 kun viimeksi maksimia koitin. paras sarja on 80*5
winopena 70*3
wino kp 31*6:whip:

haukkarikääntö suhtkoht puhtaasti 43*3

smitti pystypunnerrus 70*4
pystypunnerrus kp 26kg*12

box kyykky 120kg 2*6

rinnalleveto ainakin 70kg. 80 ei tullut:curs: (koitin tänään ekaa kertaa tätä liikettä, jos ei lasketa niitä kertoja kun lopettelen esim kulmasoudun ja nostan sen 60 kiloa siihen telineeseen)

Kovat on tulokset ton ikäsenä. Ite alottelin noihin aikoihin eikä mulla paljoa kummempia tuloksia oo. En tosin käyttänyt paljon tervettä järkeä reeneissä (=en lukenu pakkista :D ). Mites leuanveto ja mave? Maksimitoistot/lisäpainotoistot? Tsemppiä :thumbs:

Kovat on tulokset ton ikäsenä. Ite alottelin noihin aikoihin eikä mulla paljoa kummempia tuloksia oo. En tosin käyttänyt paljon tervettä järkeä reeneissä (=en lukenu pakkista :D ). Mites leuanveto ja mave? Maksimitoistot/lisäpainotoistot? Tsemppiä :thumbs:

mavea en ole ikävä kyllä tehnyt hetkeen aikaan, mutta pari kuukautta sitten otin 110*8. pitää vissiin ruveta taas vetämään, mulla olis nääs tavoitteena ottaa 115*10 jouluun mennessä:whip:

leukoja vedin joku aika sitten 13 ilman lisäpainoja:rolleyes:

joo elikkäs itellä reeniä takana nyt n. 3kk ja ikää löytyy 17v.
tässä ois jotai parhaita tuloksia mitä oon tehny:
Kyykky 6x140kg
pysty punnerrus KP:llä 2x6x26kg
penkki 6x85kg ja 4x90kg
sjmv 8x125kg
hauiskääntö KP:llä scotissa aika puhtaalla tekniikalla 3x12x18,5kg
siinäpä alkuun jotain :)

Välillä tuntuu, että näissä ihmisten tuloksissa on vähän nettilisää. ''Oon 14, treenannu oon 2 viikkoo, penkki 6x130, kyykky 6x180, mave 2x225, kaikki tulokset on tehty kännipäissään/krapulassa hirveessä päänsäryssä ja ilman käsiä. Onhan ne melko säälittäviä, mutta kuha nyt jotaki.''

joo elikkäs itellä reeniä takana nyt n. 3kk ja ikää löytyy 17v.
tässä ois jotai parhaita tuloksia mitä oon tehny:
Kyykky 6x140kg
pysty punnerrus KP:llä 2x6x26kg
penkki 6x85kg ja 4x90kg
sjmv 8x125kg
hauiskääntö KP:llä scotissa aika puhtaalla tekniikalla 3x12x18,5kg
siinäpä alkuun jotain :)

Oon muuten satavarma että et todellakaan tommosia tuloksia saa aikaan kolmen kuukauden treenillä ja varsinkaan noin nuorena. Ellei sit aiempaa treeni taustaa ole jo ennen ja nyt sit oisit alottanut treenit tauon jälkeen ja nuo tulokset ois niinkun lihas muistin seurauksena tullut. Mutta jos sanot treenannees 3kk niin ei tota kukaan usko, jos et sen kauempaa ole treenannut niin oot vähä liikaa liioitellut saavutuksistas!

Välillä tuntuu, että näissä ihmisten tuloksissa on vähän nettilisää. ''Oon 14, treenannu oon 2 viikkoo, penkki 6x130, kyykky 6x180, mave 2x225, kaikki tulokset on tehty kännipäissään/krapulassa hirveessä päänsäryssä ja ilman käsiä. Onhan ne melko säälittäviä, mutta kuha nyt jotaki.''

Tuloksista kun puhutaan, niin kyllä täällä osalta löytyy se kuuluista lapinlisä. Viis kiloa lisää tulokseen ku tulokseen on aina parempi;)

Sitähän näissä joissakin varmasti on eli nettilisää.,,.,,

Tuloksista kun puhutaan, niin kyllä täällä osalta löytyy se kuuluista lapinlisä. Viis kiloa lisää tulokseen ku tulokseen on aina parempi;)

niin, toisiltahan niitä löytyy :) Juuri tämän takia itse yleensä pistän linkin videoon samaan postiin, jossa kerron uudesta ennätyksestäni :)

Niin ja kysymys kuuluu: Mitä tekee nettilisää sisältävillä tuloksilla? Onko sitten "kovempi jätkä" ja saat kunnioitusta täällä? :D

Joo täällä moni puhuu olevansa todella vahva vaikka treeni taustaa ei ole nimeksikään. Mut sit salilla kun kattoo miten porukka treenaa, nii ei ne painot olekaan aivan niin suuria kuin täällä sanotaan.

Tulipa tuosta lapin lisästä mieleen, että ylä-asteella kun vielä olin, niin yks tyyppi kusetti melkein kaikille salituloksensa ja seurauksena siitä joutui lopettamaan salilla käynnin kun muuten olisi kusetus paljastunut. Ei ollut kaverilla pokkaa käydä enään salilla kun niissä tuloksissa oli ni-in paljon sitä lapin lisää...ja paikkakunnalla jossa kävin ylä-asteen, oli vain yksi kuntosali.

Ahneella on paskanen loppu! :evil:

Oikeestaan mulla kävi vähän sääliksi tätä kaveria, kun mielestäni hän oli aika lahjakas ja intoa olisi löytynyt. Mutta ei kestänyt imago sitä että olis mennyt salille ja näyttänyt muille todelliset voimansa.

Oon muuten satavarma että et todellakaan tommosia tuloksia saa aikaan kolmen kuukauden treenillä ja varsinkaan noin nuorena. Ellei sit aiempaa treeni taustaa ole jo ennen ja nyt sit oisit alottanut treenit tauon jälkeen ja nuo tulokset ois niinkun lihas muistin seurauksena tullut. Mutta jos sanot treenannees 3kk niin ei tota kukaan usko, jos et sen kauempaa ole treenannut niin oot vähä liikaa liioitellut saavutuksistas!

Ja miepä oon satavarma että nuo tulokset on totta kun suurimmassa osassa noista olen ollut varmistamassa :D
edit. Oispa ite yhtä lahjakas :kuola:

Back
Ylös Bottom