Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja miepä oon satavarma että nuo tulokset on totta kun suurimmassa osassa noista olen ollut varmistamassa :D
edit. Oispa ite yhtä lahjakas :kuola:

No sit saatana uskoa, mutta toisaalta eipä nuo hääppöisiä tuloksia olleetkaan! Mutta jos totta on niin hyvä on ollut kehitys 3kk ajalla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oon muuten satavarma että et todellakaan tommosia tuloksia saa aikaan kolmen kuukauden treenillä ja varsinkaan noin nuorena. Ellei sit aiempaa treeni taustaa ole jo ennen ja nyt sit oisit alottanut treenit tauon jälkeen ja nuo tulokset ois niinkun lihas muistin seurauksena tullut. Mutta jos sanot treenannees 3kk niin ei tota kukaan usko, jos et sen kauempaa ole treenannut niin oot vähä liikaa liioitellut saavutuksistas!

3kk oon kunnolla kulkenu salilla... pesistä pelannu viimeset 7 vuotta ja kaikkea muuta urheilua, mut vasta tänä syksynä innostunu enemmän salilla käymään... ja on sitä joskus tullu aikasemminkin käytyä salilla...

No kirjoitellaan itsekin,vaik ei kammoisia olekaan:

Kulmasoutua keskitetysti 40kgx13/käsi

Leuat 30kgx6

Vipunostoja sivulle tein kerran 20kilon painolla keskitetysti,kunnes yks kaveri naureskeli että mikä helvetin helikopteri täällä heiluu:lol2: Nykyään 15kg maksimipaino siinä liikkeessä:D

...siinäpä sitä...

Noista vipareistakin sen verra et moni joka tekee mega pienillä painoilla ei yleensä omista kovin suuria olkapäitä. Ja ne ketkä tekevät hieman irrallisemmalla tekniikalla ja isoilla painoilla omistavat monesti reilusti suuremmat olkapäät, mutta tietty kummassakaan ei saa mennä ääripäihin. Niinkun sanoit, et jos se alkaa helikorterilta näyttämään enemmän niin sit varmaan on jo vähän liika rikkonainen liike ollut.

Noista vipareistakin sen verra et moni joka tekee mega pienillä painoilla ei yleensä omista kovin suuria olkapäitä. Ja ne ketkä tekevät hieman irrallisemmalla tekniikalla ja isoilla painoilla omistavat monesti reilusti suuremmat olkapäät, mutta tietty kummassakaan ei saa mennä ääripäihin. Niinkun sanoit, et jos se alkaa helikorterilta näyttämään enemmän niin sit varmaan on jo vähän liika rikkonainen liike ollut.

Lähtee muuten reippaasti painoja pois jos alkaa hidastaan sitä alaslaskua ihan tosissaan ja tuntuu olkapäissä. Ite kans vuorottelen "Helikopteriheilumista" isoilla painoilla ja pienillä painoilla pitkää sarjaa hidastellen. Lähes sama asia kuin monissa muissakin liikkeissä: pelkällä puhtaalla tekniikalla tai pelkällä huijaamisella ei kehity, molempia pitää käyttää hyväksi.

No huh huh täytynee sanoa että on täällä kovia tuloksia. Meinasin jo julistaa omat treenipainot, mutta enpä taidakkaan tulee pian banni ku on niin paska jätkä. Riskiä porukkaa.

No huh huh täytynee sanoa että on täällä kovia tuloksia. Meinasin jo julistaa omat treenipainot, mutta enpä taidakkaan tulee pian banni ku on niin paska jätkä. Riskiä porukkaa.

Äläs nyt. Ei nää vahvat karjut ketää tuomitse. Kaikki on ollut joskus alottelijoita. Arvaa vaa nyppiikö itteeki ku penkkitulos on ok, mut kyykyssä jätkät vetää 3kk harjottelulla 40kg isommil sarjapainoil. :itku:

Äläs nyt. Ei nää vahvat karjut ketää tuomitse. Kaikki on ollut joskus alottelijoita. Arvaa vaa nyppiikö itteeki ku penkkitulos on ok, mut kyykyssä jätkät vetää 3kk harjottelulla 40kg isommil sarjapainoil. :itku:

Mulla sama juttu. Kaikkia muita tohtii julistaa paitsi kyykkytuloksia, kaikilla on kolminkertaset harjoituspainot omiin verrattuna. Ja ei täällä nyt tuomita pienistä painoista, liian suuria enemmänkin :hyper: . Netti- ja lapinlisiä aletaan spekuloimaan heti jos on vähänkin epäilyttävää...

Zone-sarja -42%
No kirjoitellaan itsekin,vaik ei kammoisia olekaan:

Kulmasoutua keskitetysti 40kgx13/käsi

Leuat 30kgx6

Vipunostoja sivulle tein kerran 20kilon painolla keskitetysti,kunnes yks kaveri naureskeli että mikä helvetin helikopteri täällä heiluu:lol2: Nykyään 15kg maksimipaino siinä liikkeessä:D

...siinäpä sitä...

Helvetin hyvä tuo vipari tulos. Suurin osa jotka salilla (missä minä käyn) tekevät vipareita yli 11kg painolla treenaavat kyllä tekniikan puolesta etuolkapäitä eivätkä sivuja niinkuin kai tarkoitus on. Noh ei siinä mitään ajattelin vain sanoa että kannattaa miettiä kumpaa haluaa kehittää ja katsella sitten itseään peilistä että kumpi osa on kehittynyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Helvetin hyvä tuo vipari tulos. Suurin osa jotka salilla (missä minä käyn) tekevät vipareita yli 11kg painolla treenaavat kyllä tekniikan puolesta etuolkapäitä eivätkä sivuja niinkuin kai tarkoitus on. Noh ei siinä mitään ajattelin vain sanoa että kannattaa miettiä kumpaa haluaa kehittää ja katsella sitten itseään peilistä että kumpi osa on kehittynyt.

Kerran body lehdestä tarttui hyvä vinkki tuohon keskitettyyn vipunostoihin sivulta.

Eli paino esim.oikeaan käteen,ja vasen käsi suoraksi ja tiukka ote esim.kyykkytelineen sivusta.
sitten jalat tukevasti maassa käännytään pikkasen sinne puolelle missä paino on(tässä tapauksessa oikealle) ja kroppa muuten jäykkänä.
sitten vaan veivataan.
idea on se,että olkapäässä pysyy jännitys koko ajan.jos vaan seistään suorana,ni ala-asennossa on helppo levähtää.tuolla tyylillä saa aika puhtaita sarjoja 12-15kg painolla.20kilolla menee kopteriksi:D

...hankala selittää ilman kuvia...

Mä tein aikaisemmin vipareita 12-15kg panoilla, mutta painot tippu huomattavasti kun rupesin tekemään liikkeen kädet vain pienessä kulmassa ja hieman etukenossa. Melkein puolet pienemmät painot, mutta kyllä huutaa sivuolkapäät hoosiannaa. Pystypunnerruksessa voi sitten ottaa isommilla painoilla ja etuolkapäitä. :)

OT: ite saan nimen omaan sivuolkapäät huutamaan sitä hoosiannaa kun semmoset itelle suht isot painot ja vähän runtaten. tapansa kullakin.

Ite oon 14 vuotias 83kg 190cm.

Penkki: 1x85kg
Kyykky:1x140kg
Maastaveto:2x130kg

Aika mitättömiä tuloksia, mutta treeniä vaan lisää niin siitä ne nousee pikku hiljaa. :)

Aika mitättömiä tuloksia, mutta treeniä vaan lisää niin siitä ne nousee pikku hiljaa. :)

Ei oo 14-vuotiaalle mitättämiä tuloksia ollenkaan. Kakskymppisenä oot jo tuota vauhtia semmonen karju, että alta pois.

Kova kyykky, jos on syvältä asti otettu! Kyllä nuo muutki on 14-vuotiaalle todella kovia lukemia:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom