Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ajattelin vaan, ettei ne sarjat oo sitä tasoo mitä mummot vetää reiden lähntäjä- ja loitontajalaitteissa. Lukee lehtee ja puhuu sen toisen mummon kanssa:D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
JOo ei oo ihan. Mutta oon huomannu ku tekee tosi puhtaasti niin silloin koko keho ei ole jännittynyt esim sivuolkapää liikkeessä. Sen sijaan jos riuhtoo ja viuhtoo niin silloin koko keho on jännittynyt ja se kyllä tekee väsyneemmän oloiseksi. Eli en tiedä auttaisiko se asiaa jos alan riuhtoa painoja ja väsyn enemmän.

Lopetan siihen ku ei tuu viimenen toisto ylös vaan eism puoliks. SMithissä joudun monesti lukita sen lähimpään kohtaan kun en saa sitä sinne ihan ylös ees. Kerran jäin 30kg:n alle ku tein kapeetapenkkiä normipenkissä. NO nousin siitä vain seisomaan ylös. Ojentajilla se ei noussut siis enään.

Yritän nyt jatkaa vain ilman taukoja. Olen varma että sitten tulee huimaa kehitystä jos ei tule taukoa.

Ei se tietenkään mikään naurun asia ole, mutta taitaa Jaakon suvussa olla vähän enempi näitä "hulluja/sairaita" ku noin paljon taukoja on ollu saliuralla. ;)

(huumorii huumorii)

Taisin saada elämäniparhaat naurut, kun luin ton viestin ,missä tyyppi kerto siitä, miten aina välilllä joutuu hoitaan hulluja sukulaisiaan ja siks treenit mättää.:dance2::hyper::hyvä:

mun yks serkku on nytki yhdessä mielisairaalassa mutta se ei ole mun hoitovastuulla onneks.

Ehkä ratkasu parempaan treeniin on pakkotoisto, PAKKOTOISTOJEN tekeminen! tein niitä viimeks vuonna 2003 ja alan tehdä taas.

ottopotto, jos et oo tommosta elämässäs joutunut tehdä niin ole iloinen että olet päässyt tähän asti noin helposti. Joku päivä se elämä muuttuu stressiks ja kauhuks ja sitten ei ole paluuta.

Theardin nimi on naturaalien treeni painot ,eikä naturaalien mielenviat

Kyllä on jaakolla vaikeaa!!voitko laittaa muutaman kuvan itestäs tänne?parhaassa/huonoimmassa kunnossa?ei o pakko..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei noissa kuvissa oo mitää kattelemista... ainakin on läskiä talven varalle jos tulee nälkäpula.
Tänään tein pystypunnerrusta 30kg tangolla 10 toistoa.

:offtopic:

Jaakkoa ei saa kyllä missään tapauksessa / missään vaiheessa bannata.

Vasta nyt tajuan, kuinka tyhjä pakkotoisto oli ilman jaakkoa :D

No Jaakolle vinkiksi sen verta, että älä reenaa niin että tulokset pysyy vaan reenaa niin, että tulokset kasvaa!Ittellä on tainnu leuanvedossa just käydä noin, että tulokset on pysyny suht.samana viimesen 6-12kk:n aikana.:) Saattaa nimittäin juuri tuo olla sinulla ongelmana, että reenaat niin että tulokset ei kasva vaan pysyvät.No Tsemppiä!:)

Omia parhaita sarjoja ½vuoden tauon(intti) jälkeen. 175cm/69kg

Penkki 2x6x90kg
takakyykky 4x100kg 2x120kg (äss to gräss)
Leuat myötäotteella 2x5x15kg (stopeilla)
Mave 3x4x150kg (todella kevyt) 1x185kg (kohtuu kevyt tuokin)
Alatalja 6x100kg
Pystypunnerrus 4x6x50kg (edestä rinnalta tangolla)
Joo päivitellääs vähä.
Omapaino n.70kg
Penkki 5x100kg
Takakyykky 7x120kg
Leuat myötäotteella 4x25kg
Mave 3x4x165kg 1x200
Pystypunnerrus 6x60kg

Jos tosta sait elämäsi parhaat naurut niin et säkään aivan terve ole.

No en nyt läheskään elämäniparhaita nauruja saanut, mutta nauroin lähinnä siksi koska selvä trolliha tässä on pakko olla kyseessä.. Ei kukaan 18-19 vuotias nuori joudu vasten omaa tahtoaan hoitamaan sukulaisiaan joilla on mielenterveysongelmia... vähä järki kätee.

En siis nauranut tyypille itselleen vaan hänen tarinoilleen.

Mikähän tossa on kun painot ei nouse hauiskäännössä sitten yhtään, oon junnannu samoilla varmaan 2kk, muiden liikkeiden kehittyessä ja teen niitä siis 1-jakoisella 3x viikossa 3x10 sarjoilla

Mikähän tossa on kun painot ei nouse hauiskäännössä sitten yhtään, oon junnannu samoilla varmaan 2kk, muiden liikkeiden kehittyessä ja teen niitä siis 1-jakoisella 3x viikossa 3x10 sarjoilla

Vähän väärä thread kysyä tota, mutta todennäköisesti teet liikaa sitä hauista. Vähennä sen hauiksen treenaus yhteen kertaan viikkoon ja tee silloinkin vain pari kovaa sarjaa.

naturaalin parhaat käsienkasvatusliikkeet on mave ja kyykky.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom