Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ota vaan kohteiaisuutena kun epäilin. Siun tulokset on tosiaan niin huimat että kovin moni ei niihin yllä eläessään; saati sitten jo parikymppisenä natuna. Todella lahjakas kaveri täytyy tosiaan olla kun tuollaisia romuja nostelee, olkoon treenivuosia takana kymmenen tai viisitoista.en ole videoita pahemmin kuvannu, kaveri otti kännykäl videon 2x325 maastavedosta. ottaa vähän pannuu tällänen anonyymi netti todistelu. voima vaan tarttuu muhun hyvin, etten sanois erittäin hyvin. muita salituloksia sim. tänään tehty pystypunnerrus käsipainoilla 7x52.5 vinopenkki kp 21x50 jalkaprässi 12x580 kulmasoutu 10x180. penkki(en ole kovin hyvä siinä) 28x100 6x165. kyl mä tiän et olen ikäsekseni vahva mut väitän myös että olen panostanut reeneihin paljon kovemmin ku moni muu. en käy baareis en harrasta aeroobista;) en tee ylipäänsä mitään "turhaa"
Ota vaan kohteiaisuutena kun epäilin. Siun tulokset on tosiaan niin huimat että kovin moni ei niihin yllä eläessään; saati sitten jo parikymppisenä natuna. Todella lahjakas kaveri täytyy tosiaan olla kun tuollaisia romuja nostelee, olkoon treenivuosia takana kymmenen tai viisitoista.
Ei muuta kuin tsemppiä treeniin ja onnea jatkolle:thumbs:
Tulokset on kyllä Nikolla kovia ja varmaan ihan tottakin... oletkos muuten kirjoitellut palstalla jollain muullakin nimimerkillä?
Kyllä täällä taas apinaa koijataan ja rankasti. Natuna voitto nuorten raskaassa sarjassa:lol2:. Sitten yllättäen joku uus nimimerkki todistelee tulosten aitoutta. Veikkaanpa että samasta IP:stä löytyis tämä Ovulaatio ja niko1
Onkohan niko1 ja Benchpress86 tuttuja?
Tuloksia ei kai kukaan kyseenalaista, mutta tredi on niille ehkä kuitenkin väärä...
mutta remmit muistat kuitenkin laittaa;)esim mave on tehty sellaisella kevyellä "kesäkuntoon" dietillä ja tietenkin ilman trikoita mitä en ole muuten ikinä päälleni vetäny enkä vedä!!.
mutta remmit muistat kuitenkin laittaa;)
Päivitys:Omat tulokset:
- pp 2x4x150, kapeepena 1x160
- kyykky 190
- kapea maastaveto 230
- veto polven kohdalta 290
Varusteina vyö ja rannesiteet. Omapaino 112.
Minkäslainen tuo mutkatanko on?Uutena liikkeenä penkin päälle:
- kapeepenkki mutkatangolla merkistä 3x135