Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
en ole videoita pahemmin kuvannu, kaveri otti kännykäl videon 2x325 maastavedosta. ottaa vähän pannuu tällänen anonyymi netti todistelu. voima vaan tarttuu muhun hyvin, etten sanois erittäin hyvin. muita salituloksia sim. tänään tehty pystypunnerrus käsipainoilla 7x52.5 vinopenkki kp 21x50 jalkaprässi 12x580 kulmasoutu 10x180. penkki(en ole kovin hyvä siinä) 28x100 6x165. kyl mä tiän et olen ikäsekseni vahva mut väitän myös että olen panostanut reeneihin paljon kovemmin ku moni muu. en käy baareis en harrasta aeroobista;) en tee ylipäänsä mitään "turhaa"
Ota vaan kohteiaisuutena kun epäilin. Siun tulokset on tosiaan niin huimat että kovin moni ei niihin yllä eläessään; saati sitten jo parikymppisenä natuna. Todella lahjakas kaveri täytyy tosiaan olla kun tuollaisia romuja nostelee, olkoon treenivuosia takana kymmenen tai viisitoista.
Ei muuta kuin tsemppiä treeniin ja onnea jatkolle:thumbs:

Ota vaan kohteiaisuutena kun epäilin. Siun tulokset on tosiaan niin huimat että kovin moni ei niihin yllä eläessään; saati sitten jo parikymppisenä natuna. Todella lahjakas kaveri täytyy tosiaan olla kun tuollaisia romuja nostelee, olkoon treenivuosia takana kymmenen tai viisitoista.
Ei muuta kuin tsemppiä treeniin ja onnea jatkolle:thumbs:

kiitos. en tiä miten lahjakas olen..aika moni ois tällaisella panostamisella paremmas kunnos ku meikäläinen;)

Tulokset on kyllä Nikolla kovia ja varmaan ihan tottakin... oletkos muuten kirjoitellut palstalla jollain muullakin nimimerkillä?

Tulokset on kyllä Nikolla kovia ja varmaan ihan tottakin... oletkos muuten kirjoitellut palstalla jollain muullakin nimimerkillä?

oon kirjoitellu joskus jollain muulla nimimerkillä. ja kyllä. tulokset on edelleen totta. ja tulevat paranemaan tulevaisuudessa huomattavasti. osa noistakin, esim mave on tehty sellaisella kevyellä "kesäkuntoon" dietillä ja tietenkin ilman trikoita mitä en ole muuten ikinä päälleni vetäny enkä vedä!!. tiedän kyllä et nyt alkaa sataa paskaa niskaan mut olen ollu aina kova maastavedos. mul oli jo 15vuotiaana mave yli 200 vaik elopainoa hädintuskin 75kg( penkki oli tuolloin n. 75:dance:) eli vaikka kehonrakennusta reenaanki niin tykkään tehä aika useinki raskaita kakkosia tai kolmosia.

Zone-sarja -42%
Kyllä täällä taas apinaa koijataan ja rankasti. Natuna voitto nuorten raskaassa sarjassa:lol2:. Sitten yllättäen joku uus nimimerkki todistelee tulosten aitoutta:zzzz:. Veikkaanpa että samasta IP:stä löytyis tämä Ovulaatio ja niko1:)

Kyllä täällä taas apinaa koijataan ja rankasti. Natuna voitto nuorten raskaassa sarjassa:lol2:. Sitten yllättäen joku uus nimimerkki todistelee tulosten aitoutta:zzzz:. Veikkaanpa että samasta IP:stä löytyis tämä Ovulaatio ja niko1:)

en oikee ymmärrä mihin pyrit tai mitä tarkotat, mut mulla on yks nimim. ENKÄ TOSIAAN OLE KIRJOTELLU TOISELLA NIMELLÄ kehuakseni itteeni. enkä tiä minkä ihmeen takia sua mun tulokset niin mahottomasti häiritsee:rolleyes: se on noin nimimerkin takaa hirveän helppo itkee..mut et sä ole ensimmäinen joka ei usko mun olevan näinki vahva, ja se on aika imartelevaa sekin:D toi tuntuu olevan suomalaisten tyyli antaa tunnustusta kovasta työstä. mut eipä mitää, koita reenata ni kehityt..

Nopeaa googlettelua:

Niko Holma:

jbf07bbjuniorii_010.jpg

ja vapari:

http://www.sporttube.fi/view_video.php?viewkey=ad1024ac95c3b208610d

Onkohan niko1 ja Benchpress86 tuttuja? :)

Tuloksia ei kai kukaan kyseenalaista, mutta tredi on niille ehkä kuitenkin väärä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onkohan niko1 ja Benchpress86 tuttuja? :)

Tuloksia ei kai kukaan kyseenalaista, mutta tredi on niille ehkä kuitenkin väärä...

Niin, tredin nimihän on naturaalien treenipainot. Mutta oli mies natu tai ei, niin kova sälli 21-vuotiaaksi tuloksien ja lihasmassan suhteen. Onko niko1:sellä millaiset tulevaisuuden suunnitelmat kisojen suhteen?

ei olla tuttuja. en tahdo kuulostaa ylimieliseltä mut oon saanu mielestäni ihan kivasti lihaa noitten skabojen jälkee.;) kisasuunnitelmat on suunnattu 09syksyyn. tarkotus ois olla pari kaliberia suurempi ja pari astetta kireempi.

esim mave on tehty sellaisella kevyellä "kesäkuntoon" dietillä ja tietenkin ilman trikoita mitä en ole muuten ikinä päälleni vetäny enkä vedä!!.
mutta remmit muistat kuitenkin laittaa;)

mites ottopoton tulokset tänäpäivänä? muistelisin että etukyykystä puhuitte ja jotain videookin pitäs jossain välissä tulla? :)

nyt otetaan 1,5kk pelkkää pitkiä sarjoja 8-10 toistot, ainakin päämääräsesti tarkotuksena ottaa pitkiä ( pieniä poikkeuksia sillon tällön lukuunottamatta), voishan sitä etukyykkyä ottaa nyt 1 kerran ja seuraavalla kerralla jottain videoo nappasta. tuo 1 krt videoo sitä ennen että sais jottain tuntumaa vähän, ei oo vähään aikaan tullu etukyykkyä otettua taas.

Omat tulokset:
- pp 2x4x150, kapeepena 1x160
- kyykky 190
- kapea maastaveto 230
- veto polven kohdalta 290
Varusteina vyö ja rannesiteet. Omapaino 112.
Päivitys:
- maastaveto 240
- penkki 5x150, 3x160
Penkissä 180 lähenee.
Uutena liikkeenä penkin päälle:
- kapeepenkki mutkatangolla merkistä 3x135

nykyset voimat
jalkaprässi 15x110kg alas asti
vatsalihaskone 15kgx20
ylätalja 40kg x 15
alatalja 30kgx 20
maastaveto romanian tyylillä nyt 50kg
penkki 30kg
kyykky varmaa 50
hauiskääntö 8kgx10
pohkeet istuen 30kgx25
kapeapenkki 30kg
takareidet istuen 30kgx10
sivuolkapäät 5kg x10 taljassa
epäkkäät 35kg tangolla

eli enoo ikinä voimaa treenannu. painoo on 103kg ja läskiä 25%
painoin 80kg kun alotin 4v sitten. hermotus on huono. taukoja ollut aika paljon tossa välissä ja se on mielestäni tehnyt jotenkin että hermotus huononee ja huononee kun yhtäkkiä treenataan 2kk ja sitten on 2kk taukoa ja ei syödä ruoaka tai mitään oikeen. eli painoa on tullut ja käsi on jo40cm ja 41.8cm pumpissa kun se oli 34cm kun alotin. tein kumminkin hauiskääntöjä 10kg:llä 4v sitten ja en ymmärrä. on ollut kauheesti stressiä ja se varmaan vaikuttaa että ei vaan saa kiskottua mitään ikinä oikeen.

Suositut

Back
Ylös Bottom