Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
nykyset voimat
jalkaprässi 15x110kg alas asti
vatsalihaskone 15kgx20
ylätalja 40kg x 15
alatalja 30kgx 20
maastaveto romanian tyylillä nyt 50kg
penkki 30kg
kyykky varmaa 50
hauiskääntö 8kgx10
pohkeet istuen 30kgx25
kapeapenkki 30kg
takareidet istuen 30kgx10
sivuolkapäät 5kg x10 taljassa
epäkkäät 35kg tangolla

eli enoo ikinä voimaa treenannu. painoo on 103kg ja läskiä 25%
painoin 80kg kun alotin 4v sitten. hermotus on huono. taukoja ollut aika paljon tossa välissä ja se on mielestäni tehnyt jotenkin että hermotus huononee ja huononee kun yhtäkkiä treenataan 2kk ja sitten on 2kk taukoa ja ei syödä ruoaka tai mitään oikeen. eli painoa on tullut ja käsi on jo40cm ja 41.8cm pumpissa kun se oli 34cm kun alotin. tein kumminkin hauiskääntöjä 10kg:llä 4v sitten ja en ymmärrä. on ollut kauheesti stressiä ja se varmaan vaikuttaa että ei vaan saa kiskottua mitään ikinä oikeen.

Tän on pakko olla joku läppä? 103 kiloo painoo ja tollaset treenipainot? :eek: . Sori jos ei ollu, mut oli pakko kysyy :piis:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
nykyset voimat
vatsalihaskone 15kgx20
ylätalja 40kg x 15
alatalja 30kgx 20
penkki 30kg
kyykky varmaa 50
hauiskääntö 8kgx10
pohkeet istuen 30kgx25
kapeapenkki 30kg
epäkkäät 35kg tangolla

painoin 80kg kun alotin 4v sitten. hermotus on huono. taukoja ollut aika paljon tossa välissä ja se on mielestäni tehnyt jotenkin että hermotus huononee ja huononee kun yhtäkkiä treenataan 2kk ja sitten on 2kk taukoa ja ei syödä ruoaka tai mitään oikeen. eli painoa on tullut ja käsi on jo40cm ja 41.8cm pumpissa kun se oli 34cm kun alotin. tein kumminkin hauiskääntöjä 10kg:llä 4v sitten ja en ymmärrä. on ollut kauheesti stressiä ja se varmaan vaikuttaa että ei vaan saa kiskottua mitään ikinä oikeen.

Nyt kyllä on treeni jotenkin menny ohi. Paljon noi luvut oli kun alotit?

nykyset voimat
vatsalihaskone 15kgx20
ylätalja 40kg x 15
alatalja 30kgx 20
penkki 30kg
kyykky varmaa 50
hauiskääntö 8kgx10
pohkeet istuen 30kgx25
kapeapenkki 30kg
epäkkäät 35kg tangolla

En usko. Painot ei ole realistisia. Vaadin kuvia, jonka jälkeen vaadin videoita! :D

Tämä on siitä kummallinen paikka että Pakkotoistolla joudut todistamaan MYÖS heikot treenipainosi. =)
Ei se mitään jaakko_89, tsemppiä vaan ja toivotaan että lähtee nousuun. Kyllä jo pelkästään stressi itsessään vaikuttaa tuohon jaksamiseen, mutta en usko että se tapauksessasi on koko totuus. Ylikuntoa?

LOL, aloitit 4 vuotta sitten jolloin painoakin oli yli 20 kiloa vähemmän ja nykypäivänä esim. penkkisi on 30 kg, kyykky 50 kg ja yksi parhaista, epäkkäät tangolla 35 kg.

Mitä sä siellä salilla teet? Toi on jo lähes mahdotonta jos 4 vuoden ajan käy salilla.

D.N.R. sanoi:
Tämä on siitä kummallinen paikka että Pakkotoistolla joudut todistamaan MYÖS heikot treenipainosi.
Nojaa, jos kaveri olisi ollut täysin vasta-alkaja, ei noissa mitään ihmettelemistä olisi. Mutta kun otetaan tosiaan huomioon tuo 4 vuoden treenitausta niin...

käsi on jo40cm ja 41.8cm pumpissa kun se oli 34cm kun alotin.

Pääasia että käsi on pumpissa 41,8 parempi olisi tietenkin 41,9. Keskitythän tuntumaan vielä enempi ensi treeneissä. Ota hieman kevyemmät kässärit hauiskääntöön, että et heijaile. Kyllä se siitä ja jos ei niin aina voit aloittaa suliksen ja tulla siinä hyväksi.

No ei ole kyllä ylikuntoakaan. Eihän tuossa ole edes ollut mitään kuntoa. Joko ei ole käytännössä käynyt ollenkaan tai sitten joka asia perseellään.

Ylätaljaa kun miettii niin melkeinpä satakiloisen kaverin käsien paino jo vetää tuon 40kg alas. Pitää tietysti jaksaa nostaa kädet takaisin aloitusasentoon, jotta pystyisi tekemään enemmän kuin yhden toiston. ;)

nykyset voimat
vatsalihaskone 15kgx20
ylätalja 40kg x 15
alatalja 30kgx 20
penkki 30kg
kyykky varmaa 50
hauiskääntö 8kgx10
pohkeet istuen 30kgx25
kapeapenkki 30kg
epäkkäät 35kg tangolla

Ei näitä voi uskoa. koskaan salilla käymättömät 50kiloset naiset tekee samoja tuloksia. Pakko olla joku läppä koko tyypin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nuo jaakko_89:n tekstit on ollu niin hupaisaa luettavaa muissakin threadeissa, että eiköhän tuokin ole samaa linjatonta linjaa, eli trollailua ja provoilua. Ihme kuitenkin että on viitsinyt vipit hommata.

Tais olla "muka" hauska viesti ja seuraava viesti olisi mennyt "Hahaaa, menitte lankaan. Halusin vaan nähdä kommenttinne tohon mun läppään. Oikeesti mul nousee vaan aamusin sängyssä ja sekin puolilöysänä."

Juu olen itsekin huomannut noi Jaakon tekstit, Jos tosiaan noin huonosti menee niin mitäköhän olet 4 vuotta siellä salilla tehny :D Trolli ja viel vipit hankkinu.. :D

Noku ihmiset ihmettelee niin kerrotaan sitten pitkempi tarina vaikka on off tropikkia.

2003 syksyllä aloitin salilla käymisen 4x viikossa. Silloset treenipainot oli seuraavat.
Yhden käden soutu 22.5kg ja epäkkäät kanssa käsipainoilla saman verran.
Ekalla kerralla ku tein suorinjaloin maastavetojuttuu (semmonen aloittelijan suorin jaloin kautta romanian) niin tuli 55kg. Jo parin kuukauden treenin jälkeen toi oli jo 70kg.
Hammereita ja hauiskääntöjä tein 10kg. Ylätaljaa tein heti jollain 50kg. Vinopenkkiä käsipainoillakin meni 18kg:llä 6 toistoo vai oliko 16kg. Jalkaprässi oli joku 140kg tossa jossakin vaijeriprässisysteemissä.

Sitten siinä oli taukojavähän väliä ja vuonna 2004 aloin syödä kunnolla ja paino nous 90kg:Seen jossakin 4 kuukaudessa. Sillon tein enimmäkseen 80kg:llä tota maastavetojuttuu ja jalkaprässiä 140kg. En muista oikeen mitä 2004 vuonna tuli tehtyä muuta.

Vuonna 2004/2005 aloin syömään lisää että muka kasvais ja proteiinia otin noin 200g jauhoista ja 200g ruuasta päivässä (tai tää oli jo vuonna 2004) ja paino nous lopulta 103kg 2005 vuoden alkuun mennessä. Halusin ton 100kg rikki oikeestaan. Sitten sain jo jalkaprässiä 150kg:llä ja tota romanian maastavetoo 4x90kg. Ylätalja oli jo 55kg. Kapee penkki oli vapaalla tangolla joku 40-45kg ja penkkiä smithissä joku 55kg. Pohkeita tein istuen 55kgx10. Soutuja tein tangolla jossa oli joku 40kgx10.

Sitten laihdutin 103:kg:Stä tuohon 92kg:seen noin 6kk aikana ja voimat oli aika samoja ja omasta mielestä en treenannut tarpeeksi ruokaan ja vaivaan nähden. Nykyään on onneksi asiat erilailla.

No vuonna 2005 syksyllä laihdutinki viimesen kuukauden liian nopeesti ilman ruokaa ja sinne meni se joku kilo lihasta mitä oli saatu. Sitten 2006 vuoden alussa treenailin jotakin ja maaliskuussa 2006 tuli tauko suorana seinään. Sitten alkoi tukka putoo päästä ja tota taukoa jatku 2v 2kk. Vasta 1kk sitten menin uudestaan salille ja nyt ei tukkaa pudo enään niin paljoa päästä. Arvioisin että kun lopetin treenailun seinään ja proteiinin syömisen seinään 2006vuonna niin se sai aikaan reaktion kehossa joka aktivoi hiustenlähtöä jota on meidän suvussa. Ite en kaljuna suostu olemaan ja uskon että noi hiukset palautuu. Myös tämä ekstra läski jotenkin vähentää hiustenkasvua todennäköisesti. Voi myös joku hormonaalinen muutos olla tuon takana kun saleilee ja sitten lopettaa seinään ja syö vaan jäätelöä ja istuu 2v niin se teki jotain.

Eli noi mun tulokset oli oikeita mutta en oo 2 vuoteen treenannu. Painoin 97kg 1kk sitten ja nyt siis 103kg. RUokaa en oo paljoa syönyt kuin se pakollinen minimi 4 kertaa päivässä ja semmosta ja proteiinia 250-300g. En siis yritä kaloreita saada paljoa.

Oon kattonut vertailukuviani ja niistä näkee että lihaa on tullut vähän, enimmäkseen läskimaha ja semmosta. Siksi nykyään treenaan hullun lailla kuten teen tästä lähtien aina vähintään 16 sarjaa etureisiä, 20 sarjaa selkää, 25 sarjaa käsiä, 18 sarjaa rintaa ja 20 sarjaa olkapäitä. Toi on noin puolet enemmän kuin ennen. ALkaa ottaa päähän nää tauot koska keho täynnä raskausarpia. Mua ei haittaa että joku tekee enemmän salilla painoja ku mä (kaikki tekee) mutta jostainhan tää pitää alkaa taas..Ehkä tää selvens jos joku ihmetteli. Nykyään menen 5x salilla viikossa (5 jakoinen ollut käytössä jo vuodesta 2004/2005)ja olen harkinnut että esim etureisipäivänä, jos vielä illalla pystyn kävellä, niin menen takaisin salille tekemään pari sarjaa lisää. Arvioisin että en osaa tehdä sarjoja loppuun ja siksi joudun tehdä niin paljon.

Mulla on siis aina noussut kunto ja nopeasti mutta on tullut sitten TAUKO joka pilaa kaiken. SItten kun uudelleen aloitan niin painot on alemmat ja muuta. Jotenkin tauko + treeni + tauko rasittaa kehoa.

Tätä voisi verrata patsaan veistämiseen. Veistän patsasta (treenaan), sitten isken taltan väärin ja patsaasta putoaa 10% (eli tulee tauko). Sitten parin kuukauden päästä aloitan patsaan veistelyn uudestaan niin patsas on 10% pienempi. Sitten taas tulee tauko ja taltta lipsuu ja niin pois päin.

Eli minun kehossa tämä tauko on aina 2 askelta taaksepäin ja treenivuosi yksi askel eteenpäin. Tuloksena syntynyt se että olen nyt heikompi kuin vuonna 2003 kun aloitin. Lihaksia on kumminkin tullut vähäsen jos ei muuta.

Oon kattonut vertailukuviani ja niistä näkee että lihaa on tullut vähän, enimmäkseen läskimaha ja semmosta. Siksi nykyään treenaan hullun lailla kuten teen tästä lähtien aina vähintään 16 sarjaa etureisiä, 20 sarjaa selkää, 25 sarjaa käsiä, 18 sarjaa rintaa ja 20 sarjaa olkapäitä. Toi on noin puolet enemmän kuin ennen. ALkaa ottaa päähän nää tauot koska keho täynnä raskausarpia. Mua ei haittaa että joku tekee enemmän salilla painoja ku mä (kaikki tekee) mutta jostainhan tää pitää alkaa taas..Ehkä tää selvens jos joku ihmetteli. Nykyään menen 5x salilla viikossa (5 jakoinen ollut käytössä jo vuodesta 2004/2005)ja olen harkinnut että esim etureisipäivänä, jos vielä illalla pystyn kävellä, niin menen takaisin salille tekemään pari sarjaa lisää. Arvioisin että en osaa tehdä sarjoja loppuun ja siksi joudun tehdä niin paljon.
Meni ehkä vähän :offtopic: tämä vastaus:

Jos joudut oikeasti tekemään noin paljon, niin et todellakaan osaa tehdä sarjoja loppuun. Nyt järki tohon treenaamiseen, tolla tapaa ei todellakaan kehity mitenkään järkevästi. Mitä teet sitten kun kehitys toppaa tolla treenillä? Lisäät vielä sarjoja? Pudota suosiolla sarjamäärät järkeviksi ja keskity pidemmän aikaa nyt vaikka siihen että opettelet saamaan ne sarjat tuntumaan jossain. Ei ole ihmekkään että sarjapainot on mitä on, jos treeni on maraton tyylistä niin ei lihat kasva. loppuun vielä motivaattoriksi tosi kehoilija lyhyine sarjoineen:
gebreselassie.jpg

ja maratoonari, joka ei salilla muuta ole tehnyt kuin pitkiä sarjoja 25kpl per kerta per lihas:
DennisWolf-MarkusRuhl-Tu008.jpg

Joo mä teen niitä ultrapuhtaasti ja esimerkiksi useimmiten vain se lihas jota treenaan niin on jännittynyt kehossani. Kun teen jalanojennuksia niin voin melkeen heilutella varpaita koska en niitä ole jännittänyt. Siksi varmaan niin alhaset painot kun teen hyvin puhtaasti ja melko hitaasti kaikki toistot.

SIksi teen pitkiä sarjoja ku kaikki nää bodybuilderit kuten tom platz ja colemanit ja muut tekee pidempiä ku 8 ja en voimaa haluakkaan vaan niitä lihaksia.

Omasta mielestäni tämä on kumminkin mennyt hyvin tämä viimeinen 1kk treenailu. Paino on mulla noussut 6kg mutta sain eilen kiristää vyötäni yhden reiän ekaa kertaa vuoteen. Käsiä mittasin äsken niin oli tullut noin 6mm lisää ympärysmittaa ja menen mittaamaan muita kehon osia tänään.

Tein nimittäin 1kk sitten hauiskääntöjä 5kg:llä, ylätaljaa 30kg:llä, alataljaa 20kg:llä, pohkeita istuen 20kg:llä. Meinas alkaa pohkeet kramppaa ku lisäsin 5kg ni en viittiny lisätä. Eli ne nousee pikkuhiljaa taas.

Kiitos kumminkin pekkaniska neuvoista, näköjään pitäisi keskittyä myös taukojen estämiseen. Keho = use it or lose it.

Tauko = liikkumattomuus = enemy number #1 uno!

Zone-sarja -42%
Ei tätä mihinkään patsaiden veistämiseen tarvi verrata. Asia on vaan yksinkertaisesti niin ettei sulla ole käryäkään mitä sä olet tekemässä, ainakin siltä se tuntuu mikäli olet ihan oikeasti tosissasi.

no ei siinä oikeen puhuu voi.. usein suu vääntyy ja on ihmeelliset kasvonilmeet koko ajan ja punaset kasvot. vika on ehkä vain siinä että ton 4v aikana oon treenannut noin 1.5v. loput on taukoa.

eli olen treenannu 1.5v, 4 vuoden sisällä. pisin treenijaksoni oli 2005/3 - 2005/9. sitten tuli TAUKO ja vitttttttttu perkele ku viituttti. tauot tulee yleensä kun joku sukulainen sekoaa ja vaatii sairaalahoitoa ja musta tulee omaishoitaja 24/7 4 kuukaudeks putkeen ja semmosta ja sitten ei ole motivaatiota kuin pitää se ihminen hengissä. tämmöst se on ei voi mitään jeeejee

Suositut

Back
Ylös Bottom