pääntakaa. kurkulta olen tehnyt jalat penkillä 3x115 mutta minun mielestä se ei ole enään ranskalaista vaan alkaa meneen ihmeelliseksi punnertamisen ja ranskiksen sekoitukseksi. sama tapahtuu minulla jo nenältä punnertaessa. jokaisella on se oma tyylinsä. minulla tuo takaa tehty ottaa parhaiten. yleensä teen liikettä jalat ilmassa raskaimpien sarjojen vaihdellessa 80-95kg väliin. aina joskus(tosi harvoin) ku saa jonku "kohtauksen" niin pitää aina huvikseen kokeilla mitä sieltä sitten oikeasti tulee...
100kiloa lisäpainoa plus uus lisäpainoteline joka painaa itsessään 1,5-2kg. se vanha painoi 2,5kg. lupasin kaverille että jos vitonen tulee niin en koske koskaan enään taljaan. luojan kiitos tuli. 2lihavaa roikuttiin tangossa että päästiin asemiin, hieno näky
kiitti petroolille tsempistä ja avustuksestaedit
pakka 100kg jaJa toi ylätaljta, millä salilla noin paljon on pakassa painoa vai joutuuko tekeen kauheet viritykset
100kiloa lisäpainoa plus uus lisäpainoteline joka painaa itsessään 1,5-2kg. se vanha painoi 2,5kg. lupasin kaverille että jos vitonen tulee niin en koske koskaan enään taljaan. luojan kiitos tuli. 2lihavaa roikuttiin tangossa että päästiin asemiin, hieno näky
kiitti petroolille tsempistä ja avustuksestaedit
ihan sama vaikka väännetään. petrooli voi todistaa, mutta tuskinpa se edes tätä trediä lukee. mietin jo alun pitäen että laitanko tänne mitään, mutta tulipa nyt laitettua. oon kyllä välttäny viime kuukausina tätä trediä aika hyvin;), mieluiten liikkuvaa kuvaa, kiitos! Muuten näistä väännetään Neutraalin kuvaketjussa taas vähintään kolmenkymmenen sivun verran.. ;)