Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
pääntakaa. kurkulta olen tehnyt jalat penkillä 3x115 mutta minun mielestä se ei ole enään ranskalaista vaan alkaa meneen ihmeelliseksi punnertamisen ja ranskiksen sekoitukseksi. sama tapahtuu minulla jo nenältä punnertaessa. jokaisella on se oma tyylinsä. minulla tuo takaa tehty ottaa parhaiten. yleensä teen liikettä jalat ilmassa raskaimpien sarjojen vaihdellessa 80-95kg väliin. aina joskus(tosi harvoin) ku saa jonku "kohtauksen" niin pitää aina huvikseen kokeilla mitä sieltä sitten oikeasti tulee...
Ja toi ylätaljta, millä salilla noin paljon on pakassa painoa vai joutuuko tekeen kauheet viritykset :eek:
pakka 100kg ja
100kiloa lisäpainoa plus uus lisäpainoteline joka painaa itsessään 1,5-2kg. se vanha painoi 2,5kg. lupasin kaverille että jos vitonen tulee niin en koske koskaan enään taljaan. luojan kiitos tuli. 2lihavaa roikuttiin tangossa että päästiin asemiin, hieno näky:)

kiitti petroolille tsempistä ja avustuksestaedit
:kuvia:, mieluiten liikkuvaa kuvaa, kiitos! Muuten näistä väännetään Neutraalin kuvaketjussa taas vähintään kolmenkymmenen sivun verran.. ;)
ihan sama vaikka väännetään. petrooli voi todistaa, mutta tuskinpa se edes tätä trediä lukee. mietin jo alun pitäen että laitanko tänne mitään, mutta tulipa nyt laitettua. oon kyllä välttäny viime kuukausina tätä trediä aika hyvin;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
laitetaan jotain pitkästä aikaa, ei mitään malli suoritteita mutta kuitenki jotain.
rintatuettu kulmasoutu vastaotteella 4x 200kg
ranskalainen z-tangolla 3x 100kg
ylätalja 5x 201,5kg

:kuvia:, mieluiten liikkuvaa kuvaa, kiitos! Muuten näistä väännetään Neutraalin kuvaketjussa taas vähintään kolmenkymmenen sivun verran.. ;)

Koska Neutris tekee kahensadan penan?

oon tullu siihen tulokseen etten kommentoi näihin penkki kysymyksiin yhtään mitään. kisoissa tehdään penkki tulokset koska on kisattava laji. salipenkit on sitten salipenkkejä ja niitä en ala täällä huuteleen suuntaan enkä toiseen. joskus ku tuut ouluun niin käydään reenaa se penkki niin näät miten se liikahtaa tai on liikahtamatta ;)

en oo vetänyt, mutta kulkihan ne kivasti silloin ku tein siis jos yhteispaino lasketaan... alle 150:D joo 115-117on aamu paino.

Vähän omia päivityksiä:

Penkki: 3*4*115 kg. Maximia en oo kokeillu, oliskohan 135kg.
Kyykky: 2*6*135 kg.
Mave: 2*6*140 kg.

Pystypunnerrus: 3*8*70 kg.
Hauiskääntö kulmatangolla: 3*8*55 kg.

Nää on siis treenipainot, ei ennätyksiä.
Puhtaita toistoja teen, oon lopettanu kaikenlaisen satunnaisenkin heijaamisen ja fuskun.

Sen verran tarvii sanoa itsekin että harvalla pystypunnerrus istuen on yhtä kova kuin penkki. Ilmeisesti pystypunnerrusta olet reenannut paljon kauemmin. Minulta tuo ei onnistu vaikka penkkitulos on 50 kiloa kovempi.

Juu mulla on noi olkapäät aina ottanut treeniä ihan helvetin hyvin vastaan. Ja penkki on kovassa nousussa(reilu 2kk/ 30kg lisää maksimia)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
bodyreenillä mave 2x325 penkki 190 kyykky 6x240(yli vuotee en ole tehny) paino 110kg ja ikä 21v
Kovat on tulokset naturaalina treenaavan kaverin painoiksi ja ikää 21v.
Epäilemättä:david:

Joo...Kyllä tuon luokan tulokset pistää epäilyttämään.Tulokset helvetin kovia vaikka ei edes olis natu,mutta natulle aivan uskomattomia. Mutta luotetaan siihen ettei kenelläkään ole tarvetta puhua paskaa:) Eihän nyt kukaan sellaista tekis:)

Kovat on tulokset naturaalina treenaavan kaverin painoiksi ja ikää 21v.
Epäilemättä:david:

jep olen 21v. kovaa ja säännöllistä reeniä alla 8vuotta. aina panostanut reenaamiseen kaiken mahdollisen aikani tietenkään lepoa väheksymättä. EIKÄ MINULLA OLE TARVETTA KUSETTAA KETÄÄN:curs:

jep olen 21v. kovaa ja säännöllistä reeniä alla 8vuotta. aina panostanut reenaamiseen kaiken mahdollisen aikani tietenkään lepoa väheksymättä. EIKÄ MINULLA OLE TARVETTA KUSETTAA KETÄÄN:curs:
Onkos noista videoita missää? ois ihan mukava nähdä nimittäin miten rauta liikkuu :)

Zone-sarja -42%
Onkos noista videoita missää? ois ihan mukava nähdä nimittäin miten rauta liikkuu :)

en ole videoita pahemmin kuvannu, kaveri otti kännykäl videon 2x325 maastavedosta. ottaa vähän pannuu tällänen anonyymi netti todistelu. voima vaan tarttuu muhun hyvin, etten sanois erittäin hyvin. muita salituloksia sim. tänään tehty pystypunnerrus käsipainoilla 7x52.5 vinopenkki kp 21x50 jalkaprässi 12x580 kulmasoutu 10x180. penkki(en ole kovin hyvä siinä) 28x100 6x165. kyl mä tiän et olen ikäsekseni vahva mut väitän myös että olen panostanut reeneihin paljon kovemmin ku moni muu. en käy baareis en harrasta aeroobista;) en tee ylipäänsä mitään "turhaa"

en ole videoita pahemmin kuvannu, kaveri otti kännykäl videon 2x325 maastavedosta. ottaa vähän pannuu tällänen anonyymi netti todistelu. voima vaan tarttuu muhun hyvin, etten sanois erittäin hyvin. muita salituloksia sim. tänään tehty pystypunnerrus käsipainoilla 7x52.5 vinopenkki kp 21x50 jalkaprässi 12x580 kulmasoutu 10x180. penkki(en ole kovin hyvä siinä) 28x100 6x165. kyl mä tiän et olen ikäsekseni vahva mut väitän myös että olen panostanut reeneihin paljon kovemmin ku moni muu. en käy baareis en harrasta aeroobista;) en tee ylipäänsä mitään "turhaa"
Ens kerralla salilla otappas jotain videota todistuaineistoksi??:thumbs:

Kauhiat on tulokset nuorelle miehelle, mutta en mä ainakaan tohtis heti kylmiltään lähteä teilaamaan nuiden mahdollisuutta. Lahjakas sälli, paikat kestää ja treenimotivaatio kohillaan + järkeviä treeni vuosia reilusti takana, niin nuista aineksistahan nuita tuollaisia tulkosia voi sitten syntyäkkin. Nettipippeli olisi varmaan kasvanu vähemmälläkin valehtelulla, joten nui kauhiat romut on jo pakko uskoo :)

Ja eiköhän nuilla romuilla oikeasti nosteleva kaveri jossain vaiheessa kilpalavoillakin näy, jos ei ole jo näkynytkin.

Tsemppiä vain treeneihin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom