Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
16v, paino 77-80kg, pituus 182cm.
Yksinäistä ja todennäköisesti liian kevyttä treeniä noin vuosi takana + huonosti organisoitu ruokailu. Paranee toki koko ajan, kun rohkenin isommalta kaverilta apua ja treeniseuraa kysymään.
Painoharjoittelu on hypertrofista, joten valtavaa treenipainojen kasvua ei ole hirveästi tapahtunut -vaikka pitäisi!- mutta oma massa on vuodessa muuttunut parempaan suuntaan 72kg->80kg.
Rasvaprosenttia en ole ottanut, mutta ei näytä hirveästi muuttuneen joten voin varmaan olla ihan tyytyväinen. Hivenen hävettää nämä treenipainot:

Kyykky 3x10x75kg
Maastaveto 3x10x100kg
Penkkipunnerrus 7x70kg

Maksimeita en ole kokeillut, ja kyykyn ja maastavedon jätin pois, koska notkoselkä tuppaa välillä kipeytyä, eikä mahdollista pituuskasvua ole kiva tunaroida. Vuoden kulutta otan ne uudelleen harjoituksen alaisiksi.

Nyt kun on tullut vähän oppia ja tekniikat parantuneet (osin huomattavasti) niin on painotkin alkaneet tasaisesti kasvaa, esimerkiksi jalkaprässiin on melkein joka viikko saanut pistää kympin tai pari lisää.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hiaman pitkäks venähtäny 14 vee :D

Mitäs tuossa on ihmeellistä jos 14-vuotias on 178cm pitkä? Esimerkiksi itse olin 13-vuotiaana 180cm(nykyisin 181cm) ja ihan keskipitkä luokkakavereihin verrattuna. Olin kyllä luokan nuorin mutta kuitenkin.

mw2 sanoi:
"sitä ennen vähän epäaktiivisempaa pumppailua 4vuotta tai file not available" Jostain syystä en oikein jaksa uskoa moisiin tuloksiin jos 14vuotiaalla ei ole pitkää urheilutaustaa takana.

Ei noissa tuloksissa minun mielestä mitään ihmeellistä ole, hyviä tottakai tuohon ikään ja treenitaustaan, mutta uskomattomia? Not. Noihin tuloksiin voi päästä lähes kuka vain terveen kropan omaava puolen vuoden treenillä. Jotkut joutuu sitten panostamaan enemmän jotkut vähemmän.

Pistetääs vähän tuloksia kun on pari kuukautta tullu väännettyä reilun puolen vuoden tauon jälkeen.

Penkki 120kg
Mave 160x4kg (Kerran tehty mavea)
Pystypunnerrus tangolla istuen 100kg 2x6
Ranskalainen tangolla 55kgx7
Hauiskääntö tangolla 55kg 2x6
Kulmasoutu tangolla 110x5
Leuat 40kg lisäpainolla yksi toisto (Oma paino 93kg)

Pistetääs vähän tuloksia kun on pari kuukautta tullu väännettyä reilun puolen vuoden tauon jälkeen.

Penkki 120kg
Mave 160x4kg (Kerran tehty mavea)
Pystypunnerrus tangolla istuen 100kg 2x6
Ranskalainen tangolla 55kgx7
Hauiskääntö tangolla 55kg 2x6
Kulmasoutu tangolla 110x5
Leuat 40kg lisäpainolla yksi toisto (Oma paino 93kg)

Kevyesti suhteettomia painoja. Miten tuo pystypunnerrus ja ranskalainen on mahdollista tuohon penkkiin suhteutettuna?

"sitä ennen vähän epäaktiivisempaa pumppailua 4vuotta tai file not available" Jostain syystä en oikein jaksa uskoa moisiin tuloksiin jos 14vuotiaalla ei ole pitkää urheilutaustaa takana.

Tota ennen, on kyllä ollu jonkinmoista treenailua takana, ei mitään kunnollista, mut jonkinlaista silti. Enemmän ehkä RHP-meininkiä.

Mun mielestä noi tulokset ei oo kauheen kovat, verrattuna muihin 14-15vuotiasiin täällä. :jahas:

Ei noissa tuloksissa minun mielestä mitään ihmeellistä ole, hyviä tottakai tuohon ikään ja treenitaustaan, mutta uskomattomia? Not. Noihin tuloksiin voi päästä lähes kuka vain terveen kropan omaava puolen vuoden treenillä. Jotkut joutuu sitten panostamaan enemmän jotkut vähemmän.
Riippuu tietty lähtötasosta mutta enpä nyt sanoisi että nuo kovin huonoja tuloksia olisi jos tosiaan 6kk on treenannu. Ainakaan tuon painoiselta ja ikäiseltä. Voihan se tietty olla että kaikki jotka 15-17vuotiaanaki tiedän aloittaneen salilla käynnin oli vaan yksinkertaisesti paljon heikompia 6kk treenaamisen jälkeen.

Missä sitä kusetusta nyt on niin pahasti kun taas valitetaan?

En alkanut ketään syytteleen vaan pohdin mitä varten näitä tuloksia täällä kokajan kysellään kun tekniikat on monesti mitä on ja siihen "nettikilot" päälle IMO... Mutta ei vedätä hernettä nenään taas :kippis1:

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuinka paljon porukka yleensä pumppailee viikossa rautaa? Itsellä on nyt jämähtäny kahdeksi kerraksi viikossa nostelu. Olen pyrkiny lisäämään enemmän aerobista, että kulkis ilma edes vähän paremmin eikö hikoilis kokoajan kun liikkuu johonkin.

Sarjoja teen sopivasti

penkki: 3x10 sarja 100kg
kyykky: 3x10 sarja 100kg
alatalja: 3x10 sarja 100kg
käsivarsien enkä reisien/pohkeiden sarjoja jaksa nyt lähteä spekuloimaan, viittis edes mainita kun ne painot on lähinnä grammoja :D

Ikää on siis 26, painoa 108 kg ja pituutta 180cm. Mitään lisäravinteita on syö kuin normi safkaa( ja sitäkin herkulle persona liikaa) ja silloin tällöin rahkaa. Treeni juomana vesi.

Ite kayn 5kertaa viikossa kun treenaan viisjakosella! Aika kummallisilla painoilla treenaat, tai tuntuu hassulta et penkki sarjat on samat ku kyykky!

Ite kayn 5kertaa viikossa kun treenaan viisjakosella! Aika kummallisilla painoilla treenaat, tai tuntuu hassulta et penkki sarjat on samat ku kyykky!

Joo, on pitäny yrittää löytää kultainen keskitie tuossa kyykyssä, koska ei meinaa alaselkä oikein kestää suurempia taakkoja. Välillä etukyykkyä ja välillä normaalia. On aika pahasti vielä selän vahvistus alkutekijöistä. Sitä paitsi on pitkä selkä ja lyhyet jalat :david:

Mitäs tuossa on ihmeellistä jos 14-vuotias on 178cm pitkä? Esimerkiksi itse olin 13-vuotiaana 180cm(nykyisin 181cm) ja ihan keskipitkä luokkakavereihin verrattuna. Olin kyllä luokan nuorin mutta kuitenkin.
No eihän siinä varmaan mitään järkyttävän ihmeellistä olekkaan, mutta ei se MUN mielestä oo ihan niinkään et tyyliin jokatoinen 14 vee on noin pitkä. Mutta en jokatapauksessa sanonut ettenkö uskoisi.

No eihän siinä varmaan mitään järkyttävän ihmeellistä olekkaan, mutta ei se MUN mielestä oo ihan niinkään et tyyliin jokatoinen 14 vee on noin pitkä. Mutta en jokatapauksessa sanonut ettenkö uskoisi.

190cm olin jo 14 vuotiaana, melko hujoppi sitä oli muiden seurassa vaan enpä sitten kasvanutkaan enempää ja muut otti vähän kiinni.

Sanoinkin jo, että aktiivista on 6kk, ja sitä ennen kävin kyllä salilla, mut sillä RHP-meiningillä..Kuvia tulee heti kun täytän 15v (3kk,3vko)

laitetaan jotain pitkästä aikaa, ei mitään malli suoritteita mutta kuitenki jotain.

rintatuettu kulmasoutu vastaotteella 4x 200kg

t-kulmasoutu.jpg

ranskalainen z-tangolla 3x 100kg

ylätalja 5x 201,5kg

Suositut

Back
Ylös Bottom