Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Omia parhaita sarjoja ½vuoden tauon(intti) jälkeen. 175cm/69kg

Penkki 2x6x90kg
Etukyykky 4x4x70kg (pohjasta. Kohtuu kevyt tuokin.)
takakyykky 4x100kg 2x120kg (äss to gräss)
Leuat myötäotteella 2x5x15kg (stopeilla)
Mave 3x4x150kg (todella kevyt) 1x185kg (kohtuu kevyt tuokin)
Alatalja 6x100kg
Pystypunnerrus 4x6x50kg (edestä rinnalta tangolla)

Zone-sarja -42%
Itse kattelin hieman aijempia posteja, ja sanottiin että x1l3:llä on huono sarjakestävyys (15x100kg,1x150kg) itsellä on 11-12x100 ja 1x140 enkat. KElläs se nyt on huonosarjakestävys:D

Tässä ois jotain vuoden treenin jälkeen...

Kyykky 130x6 max.160
Mave 140x10 max.205
J.prässi 405x10 max.?
Pena 100x5 max.115

Kai sitä vielä joskus on vähän vahvempi mutta ihan tyytyväinen oon ekaksi vuodeksi!!:david:

Tässä ois jotain vuoden treenin jälkeen...

Kyykky 130x6 max.160
Mave 140x10 max.205
J.prässi 405x10 max.?
Pena 100x5 max.115

Kai sitä vielä joskus on vähän vahvempi mutta ihan tyytyväinen oon ekaksi vuodeksi!!:david:
Omasta mielestä aika jännä toi et mavessa 140x10, ei tainnut olla ihan loppuun asti jos kuitenkin 205 tulee ykkösenä? mullakin tulee toi 10x140kg mut taitaa olla suuri haave toi vastaava ykkönen :hyper: hyvät on painot vuoden treenanneelle :rock:

Nousukas: -Kyllä mä uskaltaudun pitämään mielipiteeni ja näyttä tuossa rikkekin kiinnittäneen samaan huomiota. Jos oikeasti ensiyrittämältä tuollaisia työnsit nuilla "voimatasoilla", niin suosittelen vierailemaan lähimmällä painonnosto salilla tai pyytämään tuota vihjaisijaa kurkkaamaan miltä se nostelu näyttää hänen silmäänsä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Omasta mielestä aika jännä toi et mavessa 140x10, ei tainnut olla ihan loppuun asti jos kuitenkin 205 tulee ykkösenä? mullakin tulee toi 10x140kg mut taitaa olla suuri haave toi vastaava ykkönen :hyper: hyvät on painot vuoden treenanneelle :rock:

Tuo 205kg mavesta on nostettu ihan Treenin päätteeks ja tarkoituksena oli vain harjoitella tekniikkaa mutta sit nostettiin vähän isompia painoja:kippis1:.Ja kyllä tuo 140x10 tuli ihan loppuun asti jos sitä vielä epäilet!Mave maksimi on varmaan 210-220.....EHKÄ!

Tuo 205kg mavesta on nostettu ihan Treenin päätteeks ja tarkoituksena oli vain harjoitella tekniikkaa mutta sit nostettiin vähän isompia painoja:kippis1:.Ja kyllä tuo 140x10 tuli ihan loppuun asti jos sitä vielä epäilet!Mave maksimi on varmaan 210-220.....EHKÄ!

Hyvä hermotus tai huono sarjakestävyys, kummin sen nyt haluaa sanoa:). Joka tapauksessa kova rauta vuoden treenanneelle.

Treeniä takana kohta 2 vuotta ja eteenpäin mennään:).
Tässä joitain sarjapainoja:
mave: 2x6 150kg
kyykky:2x6 110kg (syvälle)
pena: 3x100kg:dance:

Hyvä hermotus tai huono sarjakestävyys, kummin sen nyt haluaa sanoa:). Joka tapauksessa kova rauta vuoden treenanneelle.

Joo kyllä täytyy myöntää että sarjakestävyys on todella huono ei oikein täsmää missään maksimipainoihin verrattuna!:itku:
Oon koko vuoden oikeastaan treenannu voimaa ja kestävyys on jäänyt taka-alalle!

Jotain tuloksia mitä oon vuoden sisällä nostellu:

Penkki 6x130kg, stopeilla, vyö ja rannetuet
Kyykky 3x180kg, syvältä ja vyöllä
Mave 10x180, ei varusteita
Kulmasoutu 6x140kg, pieni heijaus, vyö ja remmit
Hauiskääntö kp 6x20kg, vähän heikko omasta mielestä

Osa tehty kuukausia ja osa pari viikkoo sitten ja normi treenin lomassa kaikki.

Millaisilla painoilla teette pystypunnerrusta?

Itse teen kp:lla 32,5 kg 10 toistoa, 35kg 7 toistoa. Huono vai hyvä?
Tangolla 65kg 10 toistoa, 70 kg 6 toistoa.

Tarkennus: vapaat painot ja istuen, ei selkänojaa.

Maksimeja en oo missään liikkeessä kokeillut vähään aikaan. Jtn sarjapainoja:

Pystypunnerrus käsip. 10x40kg
Kulmasoutu hyvällä tekniikalla: 120x8
Penkki: 6x110kg :itku:
Kyykky: 8x180kg pohjalta.

Nelisen vuotta menty kehonrakennustyylisellä treenillä, tätä ennen about vuosi aikalailla maksimipainotteisella. Tekniikan yritän aina pitää todella puhtaana, toki pidän ajanjaksoja, jolloin runttaan isommilla painoilla vähän epäpuhtaalmmalla tekniikalla, mut ei niitä tuloksia jaksa laittaa.

Yläkroppa valovuoden jäjessä jaloista, tämäkös vituttaa ku en niin välitä jalkojen treenaamisesta. Yläkroppa taas vois olla lihasmassaan nähden paljon voimakkaampi. Vituttaa ottaa penkistä samoja rautoja ku vuoden treenanneet. Rinta varsinkin on mun parhaita lihasryhmiä ja tuollaiset mikkihiiripainot. :/ Kumma yhtälö ku siellä alkaa olemaan jo aika paljon lihaa.

edit: mut eipä ne voimat itestään nouse. Mulle passaa vähän pidemmät sarjat, joilla ei taas ne maksimit nouse oikein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom