Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
huumor sanoi:
onhan tuo nyt aika saattanan kova tulos. kerros vähän tuloksia muissakin liikkeissä :)
No kyykyssä oon ottanu vyön kanssa 185kg, joka tuntui melko raskaalta. Käytän vyötä ainoastaan kovimmissa kyykkysarjoissa. En kokeillut enempää, koska ei ollut varmistajia.

Penkissä maksimi 142,5 kg mielestäni hyvällä tekniikalla.

tiieitiijuu sanoi:
ihan saatanan kovat tulokset sun ikäselle, jos ei voimakyykkääjä kyykyistä ollu kyse :)
Heh, mikä on voimakyykkääjä kyykky? :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyykky ilman vyötä 250kg (3x8x200kg ilman mitään on parhaimmat sarjat)
Kapea penkki 170kg (ei maximi)
Maastaveto vyöllä 290kg
Rintatuellinen kulmasoutu 12x180kg
Ylätalja 6x150kg
Sit ups vatsaa 10x250kg
Alatalja 10x170kg
Hyvää huomenta 3x210kg
Pystypunnerrus 137,5kg

(Jalkaprässi 10x550kg ei kannata mielestäni vertailla :rolleyes: )

Keväällä taisin parhaat tulokset tehdä. Silloin olin vuoden treenitauon jälkeen ehtinyt treenailla nelisen kuukautta.

Eli tapahtumahetkellä:
-Ikä: 19
-Paino: 90kg+
-Pituus: 185cm

Mave: 3*165kg
Penkki: 2*5*90kg
Kyykky: 4*140kg

Kyykky ilman vyötä 250kg (3x8x200kg ilman mitään on parhaimmat sarjat)
Kapea penkki 170kg (ei maximi)
Maastaveto vyöllä 290kg
Ylätalja 6x150kg
Sit ups vatsaa 10x250kg
Alatalja 10x170kg
Hyvää huomenta 3x210kg
Pystypunnerrus 137,5kg

(Jalkaprässi 10x550kg ei kannata mielestäni vertailla :rolleyes: )

Voi perkele, onko toi pystypunnerrus siis ihan rehti pystypunnerrus vai vauhtipunnerrus?

suosituksia on aina. onhan taljojakin joissa ei oo pakka kuin 100kiloon asti mutta helpostihan siihen voi lyödä vaikka toisen mokoman lisää. kyllä nuo laitteet kestää todella paljon yli suositusten yleensä.

:D nim. kokemusta on kun laite ei kestäkään. Se ei ole kivaa se.

voimasuomi, onkos toi sit ups siis ihan normaali istumaannousu? eli siis tuohon mahan/rinnan päälle tulis tollaset raudat vai?

Kyllä, normaali istumaannousu.
Tärkeä huomio on vaan, että jalat ei oo mihinkään tuettuna! Ei tule näin fuskattua ;)

Jos kyseessä on tämä liike

http://www.exrx.net/WeightExercises/RectusAbdominis/WtCrunch.html

mistä saat tuon 250kg:n vastuksen (tuskin sentään otat niskaan 5 kappaletta 50kg:n vihreitä kiekkoja)? Jos ei lukitse jalkoja, luulisi fysiikan lakien perusteella käyvän niin, että jalat nousevat väkisin ilmaan. Tasapainopiste on niin tiukasti yläkropassa, jossa on 250 kilogrammaa ylimääräistä painoa.

Jos kyseessä on tämä liike

http://www.exrx.net/WeightExercises/RectusAbdominis/WtCrunch.html

mistä saat tuon 250kg:n vastuksen (tuskin sentään otat niskaan 5 kappaletta 50kg:n vihreitä kiekkoja)? Jos ei lukitse jalkoja, luulisi fysiikan lakien perusteella käyvän niin, että jalat nousevat väkisin ilmaan. Tasapainopiste on niin tiukasti yläkropassa, jossa on 250 kilogrammaa ylimääräistä painoa.
Joo muuten sama liike, mutta lattialla maaten.
Ei nyt sentään niskan takana ole noita painoja, mutta tässä treenataankin 2 treeniä yhdellä iskulla ;) : Ensinnäkin pitää jännittää rintaa ja vatsaa, että paino ei murskaa, ja toiseksi pitää vielä työllä nousta ylös :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ylätalja 6x150kg
Alatalja 10x170kg
Miten hitossa tuo rintatuellinen kulmasoutu on sullakin noin helkkarin kova verrattuna noihin muihin selekäliikkeiiin?:D
Tai siis kun itse teen tuettua kulmasoutua pienemmillä painoilla kuin esimerkiksi ylätaljaa niskantaakse.:P

ps.Ihme ettei oo viel natutietäjät vinkumassa.

Miten hitossa tuo rintatuellinen kulmasoutu on sullakin noin helkkarin kova verrattuna noihin muihin selekäliikkeiiin?:D
Tai siis kun itse teen tuettua kulmasoutua pienemmillä painoilla kuin esimerkiksi ylätaljaa niskantaakse.:P

ps.Ihme ettei oo viel natutietäjät vinkumassa.
Hehe :D se rintatuellinen oli aika tappi ja aika tylsä liike :D
Ylätaljaa voisin tarvittaessa isompaakin tehdä :lol2:

No kyykyssä oon ottanu vyön kanssa 185kg, joka tuntui melko raskaalta. Käytän vyötä ainoastaan kovimmissa kyykkysarjoissa. En kokeillut enempää, koska ei ollut varmistajia.

Penkissä maksimi 142,5 kg mielestäni hyvällä tekniikalla.

Heh, mikä on voimakyykkääjä kyykky? :D

Voimakyykkääjää en tähän laske, koska ne ei oo kyykkyjä vaan jotain tangon/varmistusrautojen rikkomisyrityksiä. Vittu se on kyllä ihan ihme :david: koko ukko.

tos on aika hyvä selvitys.

Zone-sarja -42%
Veikkaampa että liian isoilla painoilla tehty kyykky, jossa kolistellaan varmistusrautoja jotka on liian korkeella ja liike on tyyliin 5cm. :rolleyes: Veikkaampa silti että oma MM-mies janimme tekee ihan syviä kyykkyjä :love:

oma paino 78kg
penkki 2x4 120kg
maastaveto 2x4 165kg
jalkakyykky 5x5 127.5kg
jalkojen reenaamisen aloitin kunnolla vasta 9kk sitten.

Tuli tänään oma ennätys ylätaljassa...10x100 ja 8x105:)
Painot kaiketi kiloina...Tulee vaan niin perkeleen hyvä mieli kun saa hiukan lisää rautaa liikkumaan.

Oma paino 88kg pituus 182.

Nämä tulokset on 3-4 vuoden takaa ja en jostain kumman syystä niihin enää kykene :curs: varsinkaan nyt kun olkapäävamma on kiusana.

Penkki 1*137,5kg 12*100kg
Mave 4*200kk 1* 230kg
Kyyky 3*160kg 10*115kg
Hauiksiin ja ojentajiin ei ole kertynyt voimaa enää moneen vuoteen :eek: vaikka olen treenanut säännöllisesti ja kovaa. Eikä nuo mun muutkaan tulokset kovin kummosia ole. Välillä ottaa pattiin, kun tulee jotain alottelijoita ja puolen vuoden päästä vääntävät jotain aivan käsittämättömiä rautoja.
Genetiikka on ihmeellistä.

Tossa on tuttu tunne,alottelia tulla tupsahtaa salille ja vuoden päästä raudat huimia...Juuri tuon takia tuli mieleen laitta kysely millä painoilla naturaalit treenaa.On niitä vahvoja näköjää naturaaleinakin,mut on niillä varmaan treenitaustaakin enemmän kun vuosi:)
Jep,genetiikka on ihmeellistä:)
Mulle toimi ainakin käsille supersarjatreenit...Tuli hieman kokoa ja sitte jakso tehdä "Rankat"Treenit täysillä ja tuli sitä voimaakin:)
Ihan hyviä tuloksiahan sulla on...

Back
Ylös Bottom