Hyvät tulokset yläkropan osalta. Tiedät varmaan, että jalat ovat jäljessä? Laittelehan tuonne kuvat -osiolle! :kippis1:
-Edit- Pistähän muitakin jalkatreenien tuloksia! Vähän hankala sanoa pelkän Hack-kyykyn perusteella..
Kyllähän siellä jossain sivujen kätköissä on kuvani itseasiassa sivulta 6 löytyy.Ne ovat n.puolen vuoden takaa joten tarttis ottaa vähän uusia kun on tuo peilikuva muuttunut pikkusen paremman näköiseksi.Joo kyllä mulla jaloissa ihan hyvin voimaa tuntuis olevan mutta on vaan tuo kyykky jotenkin niin pirun hankala kun on tuota pituutta 193cm niin jotenkin tuntuu että tekniikan kasassa pitämiseen menee kaikki energia:D .Hack-kyykky tulos tuli tuosta reeni vihosta tempastua kun olen sen aloittanut n.kuukausi sitten ja siinä kehittynyt ihan mukavasti.Smitissä olen muuten kyykännyt kun jotenkin tuntuu turvallisemmalta selkääni ajatellen ja siinä olen tehnyt 90 kulmaa 14 toistoa 140kg ja prässissä on tullut muutama kuukausi sitten semmosia tuloksia kun 4x10 310kg jalat rintaa hipoen.Prässi on tuntunut itselleni aina mielekkäämmältä/helpommalta ja sitä enemmän tultu tehtyä ja sen takiahan tuo kyykkääminen on niin vaikeaa ja tulokset sen mukaisia:itku: ..
Ja näiden tuloksien saavuttamiseen on tarvittu pituutta tuo 193cm ja paino pyörii 90kg-92,5kg välillä:thumbs: .
Yritän keretä tässä jossakin vaiheessa päivittelemään noita kuviani...