Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvät tulokset yläkropan osalta. Tiedät varmaan, että jalat ovat jäljessä? :) Laittelehan :kuvia: tuonne kuvat -osiolle! :kippis1:

-Edit- Pistähän muitakin jalkatreenien tuloksia! Vähän hankala sanoa pelkän Hack-kyykyn perusteella..

Kyllähän siellä jossain sivujen kätköissä on kuvani itseasiassa sivulta 6 löytyy.Ne ovat n.puolen vuoden takaa joten tarttis ottaa vähän uusia kun on tuo peilikuva muuttunut pikkusen paremman näköiseksi.Joo kyllä mulla jaloissa ihan hyvin voimaa tuntuis olevan mutta on vaan tuo kyykky jotenkin niin pirun hankala kun on tuota pituutta 193cm niin jotenkin tuntuu että tekniikan kasassa pitämiseen menee kaikki energia:D .Hack-kyykky tulos tuli tuosta reeni vihosta tempastua kun olen sen aloittanut n.kuukausi sitten ja siinä kehittynyt ihan mukavasti.Smitissä olen muuten kyykännyt kun jotenkin tuntuu turvallisemmalta selkääni ajatellen ja siinä olen tehnyt 90 kulmaa 14 toistoa 140kg ja prässissä on tullut muutama kuukausi sitten semmosia tuloksia kun 4x10 310kg jalat rintaa hipoen.Prässi on tuntunut itselleni aina mielekkäämmältä/helpommalta ja sitä enemmän tultu tehtyä ja sen takiahan tuo kyykkääminen on niin vaikeaa ja tulokset sen mukaisia:itku: ..

Ja näiden tuloksien saavuttamiseen on tarvittu pituutta tuo 193cm ja paino pyörii 90kg-92,5kg välillä:thumbs: .

Yritän keretä tässä jossakin vaiheessa päivittelemään noita kuviani...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
voin sanoa että ei ole paljoa kun on noin saakelin lyhyt toi vipuvarsi(mihin lätkät tulee) tossa vehkeessä.

pikku typo tullut, siis vipuvarrella takoitan tuota akselia minkä varassa tuo hökötys keinuu+ tuo mihin lätkät tulee(niiden välinen matka)=vipuvarsi. tuo väli kun on metrin pituinen niin sillon se alkaa jo painamaankin se rauta.

omat maksimit on
penkki - 2*115kg
mave - 2*200kg
kyykky - 4*240
Rinta ei oikee taho pysyy messis tos kehitykses!!:(

Aika kova suhde kyykyssä ja maastavedossa! Mulla on toi selkä kyllä just se vahvempi kun jalat ja reilusti... kait tämä on niin yksilöllistä!

Penkki 120
Mave 150
Etukyykky 100 :D

Eipä häävi ole yhteistulos minun kokoiselle mutta mavessa on varaa, tuo on suurin millä oon kokeillu.
Ja etukyykkyä koitin eilen toista kertaa elämässäni. Satanen tankoon, istuin pohjaan kantapäiden varaan pariksi sekunniksi ja ylös :D
Oli aika tiukkaa keskivartalon pito kun en ole kyykkyjä koskaan tehny.

Voisinkin jonkun reenikerran pyhittää ihan maksimeiden testaukseen näissä liikkeissä niin selviäisi se yt.

Minäkin haluan osallistua ensimmäisenä immeisenä tähän :D.

Maastaveto: Remmeillä 100kg, ilman remmejä 60kg
Kyykky: 55kg
Penkki: 40kg

Maastavedossa ilman remmejä en ole koskaan kokeillut maksimeja, vaan tuo 60kg on sarjapaino, sama juttu kyykyssä ja penkissä. Suunta tässä on vain ylöspäin! Ai niin, paino noin 68kg :D.

Painoa on n. 85kg ja pituutta 184.

Penkki 6x6x100 joskus alkuvuodesta, nyt en tiedä. Ykkösen koitin joskus onnistuneesti 125kg:lla. Nyt on rannevammaa paranneltu puolisen vuotta.
Kyykky 3x6x160 ja menee varmasti vähän enemmänkin, jos varmistetaan.
Mave 3x5x175. Kyykyssä ja mavessa en ole alle 3:n rykäisyjä koskaan ottanutkaan. Pienet on voimat, mutta pieni on vielä mieskin :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noita vipuvarsijuttuja oon joskus miettinyt ja muistan sellaisen säännön että jos varren molemmissa päissä liikkeen pituus on saman verran niin sitten paino on 1:1..en tiedä sitten pitääkö aina paikkansa ja riippuuko liikeradasta.

Noita vipuvarsijuttuja oon joskus miettinyt ja muistan sellaisen säännön että jos varren molemmissa päissä liikkeen pituus on saman verran niin sitten paino on 1:1..en tiedä sitten pitääkö aina paikkansa ja riippuuko liikeradasta.

ei se ihan noin mene. on eri asia liikuttaa painoa vaakasuoraan kuin pystysuoraan. elikkäs kun paino pyörii vipuvarren päässä, niin se on raskaimmillaan 90 ja 270 asteen kohdalla, ja keveimmillään 0 ja 180 asteen kohdalla. tämä siksi, että painovoima on se voima, jota vastaan tehdään työtä.

Tossa selkävipuvarsi härvelissä pystyy kyllä aika helposti laittamaan isommat romut kun vähän muuttaa tekniikkaa.Mutta siirtää perseen istuimen takaosaan ja vetää vaan selällä.rinta kokoajan kiinni etutyynyssä niin sitten onkin jo kova sarja jos laittaa esim 80kg/käsi.Laitteena kyllä mainio:)

Tossa selkävipuvarsi härvelissä pystyy kyllä aika helposti laittamaan isommat romut kun vähän muuttaa tekniikkaa.Mutta siirtää perseen istuimen takaosaan ja vetää vaan selällä.rinta kokoajan kiinni etutyynyssä niin sitten onkin jo kova sarja jos laittaa esim 80kg/käsi.Laitteena kyllä mainio:)

edelleen aivan sama miten vetää niin 80 ei oo tuollaisella vipuvarrella mitään. oikeasti. mitä pidempi varsi(keinu mekanismin ja siihen mihin lätkät tulee välillä) sen raskaammaksi menee.

Zone-sarja -42%
edelleen aivan sama miten vetää niin 80 ei oo tuollaisella vipuvarrella mitään. oikeasti. mitä pidempi varsi(keinu mekanismin ja siihen mihin lätkät tulee välillä) sen raskaammaksi menee.

Kyllä se 85 kiloa on mulla ainakin painava.

Paitti Neutriksella nyt on varmaan 120 kiloa tossa laitteessa:D

bodaaja : veikkaampa että neutriksella ois tossa lähemmäs 200kilua per käsi :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom