Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyykky: 100kg
Mave: 170kg

Onko noitten suhteessa jotain kummallista, vai kuvittelenko vaan?

Onko mave sumo vai normi?

Mave on suht paljon edellä, mutta mitäpä väliä sillä on:) Sul on vaan vahva selkä suhteessa jalkoihin.

Oot kyllä helvetin kova äijä repimään maasta suhteessa kyykkyyn. :D Itsellä tuo mave ei tunnu olevan paljoa kyykkyä edellä, en tiedä mistä se sitten johtuu. Mutta ei suhde silti tuollainen ole. :eek: :lol2:

Oot kyllä helvetin kova äijä repimään maasta suhteessa kyykkyyn. :D Itsellä tuo mave ei tunnu olevan paljoa kyykkyä edellä, en tiedä mistä se sitten johtuu. Mutta ei suhde silti tuollainen ole. :eek: :lol2:

Ihmetelen, että jotkut jopa kyykkäävät enemmän kuin vetävät. Jos mä lastaan niskaani 180-200kg, ni se on viiminen virhe. En sit tiedä olisko kyykkytekniikassa jotain vikaa.

Se varmasti alkaa olla jo kyykkytekniikasta kiinni. Syväkyykky ilman varusteita jäljestää luultavasti mavea suurimmalla osalla porukasta. Olen itse kyllä sellaisia pyllistyksiä nähnyt suurilla raudoilla, etten niiden suhteen puhuisi jalkakyykystä. :rolleyes:

Penkki 2*100kg. Oma paino 76kg, pituutta 180, ikää 17v.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

No Itellä oli aika samat välitykset jossain vaiheessa :D Nyt tosin +120kg kyykky(n.kisasyvyys teen peilin edessä) ja veto 175kg. Paljos sulla omapaino?

Zone-sarja -42%
Melkeen 3 kertaa oma massa mavessa. Ei huono.

Ite vois koittaa ottaa ensin sen 2 kertaa oman massan ja sitten koittaa vaikka tavoittaa sinua absoluuttisessakin mielessä, parinkymmenen kilon massaedulla. :hyper:

Voidaankin sitten ottaa pieni kisa kumpi pääsee ennemmin siihen :rock: Itellä maximi testit taas 2viikon päästä :) saa nähdä joko se 180 nousee :) Vaikka painoetuahan sulla 2kg onkin :)

Mä koitan 180kg tiistaina tai keskiviikkona, kun oon päässy eroon tästä pahimmasta ylikunnosta:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom