Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitenkäs tässä kävi?

Video on suorituksesta otettu ja sitä olen halukkaille näytellyt privana. Videolla oli siis se 24*140kg. Toi etelän matka palkinto oli minusta kohtuuton palkinto videosta. Mutta Wannabe Arska sit halus kummiskin laittaa mulle tulemaan pakkiskaupasta jonkun yli 2kilosen prodejauho purnukan palkinnoksi suorituksesta. Eli veto on ohitte ja unohdettu jo. :thumbs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Video on suorituksesta otettu ja sitä olen halukkaille näytellyt privana. Videolla oli siis se 24*140kg. Toi etelän matka palkinto oli minusta kohtuuton palkinto videosta. Mutta Wannabe Arska sit halus kummiskin laittaa mulle tulemaan pakkiskaupasta jonkun yli 2kilosen prodejauho purnukan palkinnoksi suorituksesta. Eli veto on ohitte ja unohdettu jo. :thumbs:

tuubiin vaan näytille ;)

Tässä vähän treenitaustaa.. Salilla käynnin aloittelin intissä jossa ehti sen kuukauden loppujen lopuks treenata. Sit tuli parin kk tauko ja nyt on puolitoista kuukautta treenattu taas hyvällä menestyksellä.

Maastaveto 2x5x100kg -> 2x5x115kg
Penkki 3x5x70kg -> 3x5x75kg
Kyykky 3x6x90kg -> 3x6x105kg

Tästä se lähtee.
Päivitystä. On se mukavaa olla aloittelija :rock:

Tänään kokeilin ekaa kertaa pystäriä, hyvältä tuntu :) Tekniikassa on varmasti parantamisen varaa, mutta missä kohtaa? http://www.youtube.com/watch?v=rmQokY8VKZc Miedot painot näin alkuun, että saa tekniikan kohdalle. Tai en minä tiedä millä muut samanikäiset(17v) punnertelee, kun en oo ennen kiinnittäny huomiota koko liikkeeseen :)

[Max];1519679 sanoi:
Tänään kokeilin ekaa kertaa pystäriä, hyvältä tuntu :) Tekniikassa on varmasti parantamisen varaa, mutta missä kohtaa? http://www.youtube.com/watch?v=rmQokY8VKZc Miedot painot näin alkuun, että saa tekniikan kohdalle. Tai en minä tiedä millä muut samanikäiset(17v) punnertelee, kun en oo ennen kiinnittäny huomiota koko liikkeeseen :)
Näytti perinteiseltä kehomiesten pystäriltä jossa selkä on hirveellä mutkalla ja painoja viedään myös hieman eteenpäin. Oikeassa punnerruksessahan painot nousevat suoraa pään ylöpuolelle. Eli tuossa versiossasi haetaan helpotusta jopa rintalihaksilta.

Ok, kiitti vinkistä. Pitääpä seuraavalla kerralla yrittää pitää tanko pään yläpuolella ja selkä suorana :)

edit: vois kyllä seuraavan kerran kokeilla tehdä penkillä istuen.

Zone-sarja -42%
[Max];1519697 sanoi:
Ok, kiitti vinkistä. Pitääpä seuraavalla kerralla yrittää pitää tanko pään yläpuolella ja selkä suorana :)

Mun mielestä noi oli hyviä punnerruksia. Siistejä nostoja laajalla liikeradalla. Toki pientä takakenoa asennossa, mutta ei sen punnerruksen mikään kliinisen pysty tarvi ollakaan. Varmaan saa olkapäät hyvin osumaa noinkin. Koita ens kerralla penkillä istuen.

Voimaa näyttäis olevan nuorella miehellä reilusti. :thumbs:

[Max];1519697 sanoi:

siinä mitään penkkejä tarvita. itse teen tuon pystärin silleen et siinä vaiheessa kun tanko on nostettu pään ohi, katse otetaan suoraan eteenpäin ja tanko nousee suoraan pään yläpuolelle. tuo koko liikkeen ajan ylös töllääminen tuntuu jotenkin huonolta ja rassaa selkääkin enemmän.

voima, sitä näyttäis kyllä olevan riittämiin :thumbs:

siis voiko enään turhemmasta kitistä kuin tosta pystäristä. täysin tyyli puhtaita suorituksia jatka samaan malliin. välillä kannattaa myös tehdä sillain että otat jalkojakin nostoon mukaan, saa voimaa eri tahtiin.

Koita ens kerralla penkillä istuen.
tuotakin kannattaa kokeilla väliin. esimerkiksi muutama viikko seiste ja muutama istuen, vaihtelua. jos teet istuen niin tee ilman selkänojaa. saat silloin hyvin hyötyjä tuohon seisaaltaan tehtävään versioon.

Natu79: Kiitos, voimaa jäi vielä paljo reserviin, kun pitää ensin saada tekniikka kohdilleen :) Pitkässä ruhossa nuo tekniikkavirheet vielä oikeen korostuu, mutta hyvä niin, saa nekin kuntoon. ;)

huumor: pitääpä tuotakin koittaa, itsellä ei kyllä tuntunut mitenkään luonnottomalta katsoa ylöspäin.

edit: Neutraali: joo on tullu melko monenlaista mielipidettä tosta :D ja niin aionkin suht samaan malliin jatkaa :) toki pientä hiomista tapahtuu koko ajan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
siis voiko enään turhemmasta kitistä kuin tosta pystäristä. täysin tyyli puhtaita suorituksia jatka samaan malliin. välillä kannattaa myös tehdä sillain että otat jalkojakin nostoon mukaan, saa voimaa eri tahtiin.
No ei kyllä ollut kitinää. Puhtaitahan suorituksia nuo oli body-mielessä. Keskivartalolle vaan ystävällisempi ja hyödyllisempi tehdä selkä suorana.

Heh, ekaa kertaa teki liikettä niin suurilla painoilla että monet ei pääse siihen koskaan. Nimim. Katkera&Kateellinen :D

No halukkaita löytyis vielä lisää joten pistä mullekki sit privaan :)

Heh, ekaa kertaa teki liikettä niin suurilla painoilla että monet ei pääse siihen koskaan. Nimim. Katkera&Kateellinen :D

No olihan nuo hyvät aloituspainot, mutta kyllä sä niihin pääset kun aikas teet, malttia vaan :thumbs:

[Max];1519679 sanoi:

Ite otin tänään 2x6x62,5 istuen (tosin selkänojalla) enkä oo tota liikettä kauaa tehny, joten kyllä sulla on penkki paremmassa kunnossa suhteutettuna (joka ei tietenkää mikään ihme ole) :)

Kovat raudat ja iisi setti oli!

Ite otin tänään 2x6x62,5 istuen (tosin selkänojalla) enkä oo tota liikettä kauaa tehny, joten kyllä sulla on penkki paremmassa kunnossa suhteutettuna (joka ei tietenkää mikään ihme ole) :)

Kovat raudat ja iisi setti oli!

joo. Katsotaan nyt miten tää lähtee menemään eteenpäin. :) Minkäslaisella toistoalueella kannattaisi tehdä että lähtis hyvin kehittyyn? Todennäköisesti alan tekemään toisessa yläkropan treenissä kovan penkin ja selän, toisessa sitten pystäri,ojentajaa taljassa ja muita vemputtimia. Jalkoja sitten prässissä, ojennuksia ja koukistuksia sen aikaa että saa selän vähän parempaan kuntoon...sitten taas kyykky ja maastaveto mukaan. Arnoldin kultainen kuusikko olisi kans kokeilun arvonen, vai onko ? :rolleyes:

Näytti perinteiseltä kehomiesten pystäriltä jossa selkä on hirveellä mutkalla ja painoja viedään myös hieman eteenpäin. Oikeassa punnerruksessahan painot nousevat suoraa pään ylöpuolelle. Eli tuossa versiossasi haetaan helpotusta jopa rintalihaksilta.

Jos aivan suoraan nostaa niin siinähän tulee leuka ja pää tangon tielle...Eri asia jos nostaa niskan takaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom