Paljoko enemmän nousee lankkupenkiltä, ku normipenkiltä? Arviolta?
Kyllä siinä äkkiä 10-20kg lisää tulee jos vaan ojentajissa poweria.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljoko enemmän nousee lankkupenkiltä, ku normipenkiltä? Arviolta?
Kyllä siinä äkkiä 10-20kg lisää tulee jos vaan ojentajissa poweria.
umh.
Penkki 1x1x130kg, 2x6x105kg
Takakyykky smithissä 2x6x220kg, 1x1x270kg
Vinopenkki 2x6x90kg
Hauiskääntö käsipainolla 2x6x27,5kg
Viparit eteen 2x6x25kg
Hack-kyykky 2x6x200kg
Jalkaprässi 2x6x220kg+kelkka/jalka, 2x6x420kg+kelkka
Maastavetoa en ole epäsuotuisan fysiikkani takia tehnyt juuri ikinä. Joskus Lahden pörssissä oli 140-kilon helyt maassa esittelykappaleena niin se nousi höyhenenkevyesti Muuten ei ole tultu kokeiltua.
No harrastan jääkiekkoa ja olen ollut 9 vuotta jääkiekko-urastani aika potrea; 8-vuotiaasta asti. Olen myös aina ollut mielestäni nopea luistelija joten ison massan liikuttamiseen on tarvittu voimaa 108-kiloisena uskoisin, että tuota jalkakehitystä on tullut eniten. 16-vuotiaana meni muistaakseni 350kiloa prässistä useamman kerran. Jäähallin punttisalilta loppuivat painot kesken, niin maksimia en päässyt kokeilemaanMelkonen smith-kyykky Onko jotain erityistä syytä miksi jalat ovat noin paljo edellä?
No harrastan jääkiekkoa ja olen ollut 9 vuotta jääkiekko-urastani aika potrea; 8-vuotiaasta asti. Olen myös aina ollut mielestäni nopea luistelija joten ison massan liikuttamiseen on tarvittu voimaa 108-kiloisena uskoisin, että tuota jalkakehitystä on tullut eniten. 16-vuotiaana meni muistaakseni 350kiloa prässistä useamman kerran. Jäähallin punttisalilta loppuivat painot kesken, niin maksimia en päässyt kokeilemaan
Niin ja tällä hetkellä dieetti menossa ja 95kiloa alla. Pituutta 17,5dm
Siinä on mielenkiintoiset suhteet miehellä. Arvasin jo että olit jääkiekkoilija ennen kuin luin toisen postauksesi. :D Kuinka syvälle teet kyykyt?
perseen laskeminen liian alas on minulle kohtalonkauppaa :/
Onhan se jos ei oo sitä VOIMAA.
Ps. ;)
Veto taitaa olla nyt päällä....Huhtikuun annan aikaa, siinä on mielestäni aivan tarpeeksi aikaa tähän vetoon.
Supernatun treenipäiväkirjasta selvii ;)Mitenkäs tässä kävi?
[Max];1518165 sanoi:näin eilen salilla vanhan luokkakaverini (tytön) ottavan rinnallevetoa 70kilolla kolmosen ja 80kilolla ykkösen. Olis varmasti mennyt vielä enemmänkin, 5-10kg, sen verran helposti näytti tulevan. Ja tämä tyttö on 17v, yleisurheilija.
Jeps. Itellä sit flunssan pukkas :/ pitää kattoo millon tässä kerkee testata ite :(Tarviipa melkeen kokeilla. 180 nousi maasta tänään.
Jeps. Itellä sit flunssan pukkas :/ pitää kattoo millon tässä kerkee testata ite :(
Supernatun treenipäiväkirjasta selvii ;)
No kai se prkl on sitte itekki käytävä kokeilee ku kerkee jokupäivä :DMullaki oli flunssa ennen tota 180kg ennätystä. Nousi varmaan sen ansiosta, etten ollu päässy salille 4 päivään, ja olin ehtiny kerranki kunnolla palautua:D
toistoja muistaakseni 24 ja videota ei ole siellä vissiin. tosin en ole sitä tuon kyykky episodin jälkeen edes lukenut, joten voi olla että puhun paskaakin ja video on sinne ilmestynyt jälkeenpäinno vähän vaikee ku ei pääse sinne ku ei oo noita vippejä.
riippuu lankun paksuudesta hyödyt ja nostajasta. kokeilemalla selviää. jotkut ei hyödy lainkaan ja jotkut hyötyy paljon.Kyllä siinä äkkiä 10-20kg lisää tulee jos vaan ojentajissa poweria.