Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Noniin, nyt meikäläinenkin uskaltautuu laittamaan näitä käpysiä tuloksia tänne. Treenannu olen noin 2 vuotta melko ahkeraan, saliharjoittelua ennen harrastin kilpauintia ja ikää on at the moment 17v. Tulokset melko paskoja ja liian ylävartalopainotteisia. Johtunee siitä, että minkäänlaista tietoutta treenaamisesta ei ollu muutama vuos sitten ja massaliike jaloille oli reidenojennus. :rolleyes:
Tasapenkki tangolla 105x5 Käsipainoilla 45x8
Vinopenkki tangolla 75x8 Käsipainoilla 37,5x6
Mave 140x1 :nolo:
Hack-kyykky 115x8
Ranskalainen otsalta 45x8
Hammerkääntö 22,5x8
Kulmasoutu käsipainolla 50x8
Kyykkyä en ole edes yrittäny (olen pahoillani), mutta tän kesän projekti ois saada kyykkyyn tai etukyykkyyn jonkinmoiset tulokset. :D

umh.

Penkki 1x1x130kg, 2x6x105kg
Takakyykky smithissä 2x6x220kg, 1x1x270kg
Vinopenkki 2x6x90kg
Hauiskääntö käsipainolla 2x6x27,5kg
Viparit eteen 2x6x25kg
Hack-kyykky 2x6x200kg
Jalkaprässi 2x6x220kg+kelkka/jalka, 2x6x420kg+kelkka

Maastavetoa en ole epäsuotuisan fysiikkani takia tehnyt juuri ikinä. Joskus Lahden pörssissä oli 140-kilon helyt maassa esittelykappaleena niin se nousi höyhenenkevyesti :) Muuten ei ole tultu kokeiltua.

Viimeksi muokattu:
umh.

Penkki 1x1x130kg, 2x6x105kg
Takakyykky smithissä 2x6x220kg, 1x1x270kg
Vinopenkki 2x6x90kg
Hauiskääntö käsipainolla 2x6x27,5kg
Viparit eteen 2x6x25kg
Hack-kyykky 2x6x200kg
Jalkaprässi 2x6x220kg+kelkka/jalka, 2x6x420kg+kelkka

Maastavetoa en ole epäsuotuisan fysiikkani takia tehnyt juuri ikinä. Joskus Lahden pörssissä oli 140-kilon helyt maassa esittelykappaleena niin se nousi höyhenenkevyesti :) Muuten ei ole tultu kokeiltua.

Melkonen smith-kyykky:eek: Onko jotain erityistä syytä miksi jalat ovat noin paljo edellä?

Melkonen smith-kyykky:eek: Onko jotain erityistä syytä miksi jalat ovat noin paljo edellä?
No harrastan jääkiekkoa ja olen ollut 9 vuotta jääkiekko-urastani aika potrea; 8-vuotiaasta asti. Olen myös aina ollut mielestäni nopea luistelija joten ison massan liikuttamiseen on tarvittu voimaa :) 108-kiloisena uskoisin, että tuota jalkakehitystä on tullut eniten. 16-vuotiaana meni muistaakseni 350kiloa prässistä useamman kerran. Jäähallin punttisalilta loppuivat painot kesken, niin maksimia en päässyt kokeilemaan :)

Niin ja tällä hetkellä dieetti menossa ja 95kiloa alla. Pituutta 17,5dm

Siinä on mielenkiintoiset suhteet miehellä. Arvasin jo että olit jääkiekkoilija ennen kuin luin toisen postauksesi. :D Kuinka syvälle teet kyykyt?

No harrastan jääkiekkoa ja olen ollut 9 vuotta jääkiekko-urastani aika potrea; 8-vuotiaasta asti. Olen myös aina ollut mielestäni nopea luistelija joten ison massan liikuttamiseen on tarvittu voimaa :) 108-kiloisena uskoisin, että tuota jalkakehitystä on tullut eniten. 16-vuotiaana meni muistaakseni 350kiloa prässistä useamman kerran. Jäähallin punttisalilta loppuivat painot kesken, niin maksimia en päässyt kokeilemaan :)

Niin ja tällä hetkellä dieetti menossa ja 95kiloa alla. Pituutta 17,5dm

Toi jääkiekko selittääki....Kuinka syvä kyykky toi 270kg oli?

E: Tomppa ehti ensin.

Siinä on mielenkiintoiset suhteet miehellä. Arvasin jo että olit jääkiekkoilija ennen kuin luin toisen postauksesi. :D Kuinka syvälle teet kyykyt?

Sivulta en nähnyt, mutta 95-asteen pintaan se perse taisi laskeutua. Syväkyykkyä ei ole tultu harrastettua, joten perseen laskeminen liian alas on minulle kohtalonkauppaa :/

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
näin eilen salilla vanhan luokkakaverini (tytön) ottavan rinnallevetoa 70kilolla kolmosen ja 80kilolla ykkösen. Olis varmasti mennyt vielä enemmänkin, 5-10kg, sen verran helposti näytti tulevan. Ja tämä tyttö on 17v, yleisurheilija.

edit: tänään pitää kokeilla jaksanko itsekkään moisia rautoja, en ole koskaan kyseistä liikettä kokeillut :D häpeä jollen saa

[Max];1518165 sanoi:
näin eilen salilla vanhan luokkakaverini (tytön) ottavan rinnallevetoa 70kilolla kolmosen ja 80kilolla ykkösen. Olis varmasti mennyt vielä enemmänkin, 5-10kg, sen verran helposti näytti tulevan. Ja tämä tyttö on 17v, yleisurheilija.

:offtopic:
Yllättävän mielenkiintoisen näköistä yleensäkin kun nainen treenaa täysillä ja hiki pinnassa ja naama punaisena. Siinä on jotain niin kiehtovaa.;)

Supernatun treenipäiväkirjasta selvii ;)

no vähän vaikee ku ei pääse sinne :( ku ei oo noita vippejä.

Mullaki oli flunssa ennen tota 180kg ennätystä. Nousi varmaan sen ansiosta, etten ollu päässy salille 4 päivään, ja olin ehtiny kerranki kunnolla palautua:D
No kai se prkl on sitte itekki käytävä kokeilee ku kerkee jokupäivä :D

no vähän vaikee ku ei pääse sinne ku ei oo noita vippejä.
toistoja muistaakseni 24 ja videota ei ole siellä vissiin. tosin en ole sitä tuon kyykky episodin jälkeen edes lukenut, joten voi olla että puhun paskaakin ja video on sinne ilmestynyt jälkeenpäin
Kyllä siinä äkkiä 10-20kg lisää tulee jos vaan ojentajissa poweria.
riippuu lankun paksuudesta hyödyt ja nostajasta. kokeilemalla selviää. jotkut ei hyödy lainkaan ja jotkut hyötyy paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom