Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paljon täällä muut ottaa yhden käden scotissa vahvemmallaan esim viiden toiston sarjamaksimina? Esim. supernatu voisi kommentoida, kun hänellä muut tulokset vaikuttavat kovilta. En olisi uskonut, että 30kg yhden käden scott olisi täällä aiheuttanut näin suuren hämmennyksen tilan. Toki voisihan sitä pyytää jonkun pakkislaisen omalta paikkakunnaltaan tuomaroimaan esim kevyet kympit 27,5kg:lla, kun olen niitä (kymppejä) enemmän tehnyt kuin vitosia viime aikoina niin saataisiin lopullinen varmistus tuolle tulokselle ja porukka entistä konkreettisempaan mielen syvään kaaostilaan. No ei sentään, jäisi vielä traumat suurimmalle osalle. ;) Ja sitten alkaisi tämä raaka vai puoliraaka, douppia vai ei douppia, noilla käsilläkö ja kumipainot vai oikeat -spekulointi, eli todellisuudessa "yhyy äiti tuo nosti enemmän kuin minä" -kerhon jäsenet säilyttäisivät itsetuntonsa. :david:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Juu, älä laita videota äläkä pyydä ketään tuomaroimaan. Kattos täällä ollaan sen verta herkkiä sieluja, että moinen 30kg scotthaaberin kääntely veis yöunet meiltä heikoilta. Itsetuntoa nyt ei olekkaan, joten siinä ei paljoa menetettävää ole.

ei varmaan niinkään se scott-tulos,vaan lähinnä sen suhde muihin tuloksiin aiheutti sen hämmennyksen.mutta kateellisiahan tässä kaikki ollaan...

55kg puntilla menee tosi helppo kymppi. Monesti menee niin helposti, että lisään vaikeusastetta ja pistän silmät kiinni ja napsuttelen vapaana olevan käden sormia musiikin tahtiin. Joskus jopa napsauttelen sillä toisella kädellä sormia kesken sarjan. On se vaa helppoa, kun on voimaa.

No mennäänpä takasi aiheeseen, joka nyt taitaa olla offtopic

Kaipa sitä pitää joitan omia reenipainoja sit laittaa näkyviin, ku menee muuten ihan :offtopic:

Elikkäs reenitaustaa semmoset kolme vuotta. Ja heti pitää puolustaa, et siitä puol vuotta intissä tuli oltua ja sit sairastelut, kesätauot yms. :D
Pituutta on se 190 ja paino vaihtelee 90 kilosta 92.

Mavessa 2*180kg
Kyykky 5*160kg (ja ei käy perse siellä maassa, yllätys yllätys) 170kg on maksimi ykkönen mitä testannu ja sillon kävi syvällä, ku oli painava mötykkä.
Penkissä viimeks tein 4*90kg, 6*85 ja 5*85. Penkki ei oikeen oo vahvin ala. Maksimi nyt se 100kg, joskus kauan sitten sen 105 saanu.

Ja mitäs viel. Pystypunnerrusta istuallleen tangolla teen vajaalla 60 kilolla, ku en tiedä paljo se tanko painaa. Käyn semmosella tutun kyhäämällä "salilla"

Mut onpahan jtn. Tästä hyvä ylöspäin lähtee. :whip: Ja joo teksti on sekavaa, ku on tullut hieman kuppia otettua, ku työttömäks jäi :(

Tätä ketjua ollu mielenkiintosta lukee, ni jatkakaahan muutki tulosten ilmottelua.

Päivityksiä tuloksiin :

etukyykky 9*155kg
takakyykky 29*140kg (perjantaina 6.4.2007 tehty)

Jalkatuloksissa varusteina vyö ja pehmeät polvisiteet.

Hauska seurata tätä vääntöä Supernatun tuloksista. :) Itse olisin sen verran näyttämisenhaluinen, että vaientaisin kitinän postaamalla videon kuorrutettuna kuvilla. :whip:

Skeptinen noissa tuloksissa olen lähinnä kyykkyrautoja koskien. En niinkään käytettyä malmimäärää epäile, mutta tuon määritelmän "lähes voimanostosyvyydestä" olen kuullut todella monen parikymppisen treenarin suusta. Kun sitten kyykyn näkee livenä, on se suoritus niin kaukana oikeasta kyykystä, että myötähäpeä on suunnaton.

Tämän vuoksi itse haluaisin nähdä ainakin kevyet 20 toistoa 140 kilolla sieltä lähes voimanostosyvyydestä. Jos profiilissa antamasi mitat ja mainostamasi treenitulokset pitävät paikkansa, on tuo tulos varmasti helppo tehdä ja taltioida.

Itse kyykkäilin taannoin muutaman toiston sarjoja 180 kilolla. Tehdessä tuntui, että perhanan syvältä ne tulee. Otin sitten yhden sarjan videolle ja oheinen kuva on sarjan viimeisestä toistosta kun ollaan pohjassa. Voimien loppuessa kyykystä tulee pohjassa "kumarrus". Kun kinttuja katsoo, niin tajuaa ettei se voimanostosyvyys olekaan itsestäänselvyys. Luulen, että sinullakin SN kyykyt voivat olla vajaampia kuin äkkiä uskotkaan?

140 kilon syvät kyykyt ovat aika kovaa kauraa reisille. 30 toistoa on sairaan kova temppu. Omat reidet piiputtavat täysin kymmenennen toiston kohdalla. Tosin minun kalapuikkokoivet ovatkin vain 65-senttiset. Pumpissa. :rolleyes:

Liitteet

• Kyykky_180x3.webp
    Kyykky_180x3.webp
    26 KB · Katsottu: 551
sp0ngebob. Scotissa käsipainolla olen tähän mennessä parhaimmillani ottanut 12*25kg, eli ainakin kovempi tuo sinun tuloksesi on kun mulla.

Natu79. Niinkun olen sanonut niin kehonrakennus treeniin ne kyykyt ovat varmasti sopivan syvyisiä, eli vaateriin mennää lattian kanssa alhaalla. Voipi olla että se voimanosto kisasyvyys jää vajaaksi kanssa noissa, mutta eipä tuo minun mieltä haittaa. Mitään pyllistyksiä nuo eivät kumminkaan ole koskaan. Ja melkolailla samaan kulmaan kyykkään kuin tuossa laittamassasi kuvassa. Voi toki olla että tossa 29 toiston sarjassa pari viimeistä toistoa vähän vajaampia olivat kuin ensimmäiset 27. Jokainen tekee tyylillään. En jaksa enään vängätä tastä, etsikää jo joku toinen kohde arvosteluille :)

Nostetaas thredin tasoa hieman :rolleyes:

14.1-2007 painot:

Oma paino 86kg--->96kg +10kg :thumbs: (tästä tuloksesta olen eniten ylpeä)

Penkki 5X95kg
Pystypunnerrus KP istuen 5X37,5kg
Syvä kyykky 5X95kg (Rivakasti noussut 6viikossa 5x5 50kg:sta)
Pystypunnerrus tango seisten 5X60kg

10.4-2007
Penkki 3x115kg (5x110kg??) +15kg
Pystypunnerrus kp istuen 4x5@40kg + 1x3@40kg (5x42,5kg??) +5kg
Kyykky 5x125kg +30kg
Pystypunnerrus tango seisten 5x70kg (huomenna yritän 5x5@70kg sarja ennätystä) +10kg

?? ovat arvioita, en ole kokeillut kyseistä max 5 suoritusta mutta 5x5 treenit sanoisivat että nuo ?? olisivat aika lähellä totuutta. Ihan kohtalainen progressio ollut päällä viimeisen 3kk aikana.

Ja videot voin laittaa joka kikkailusta jos kaljat tarjotaan ;)

Jos etelän reissua joku tarjoaa niin teen nuo kikkailut videolla munasilteen :D

Bodaajalta tuli juuri sekunti sitten priva viesti jossa luki:

sä häviit kumminkin sun rahas :D

Toivottavasti en rikkonut mitään yksityisyyden suojaa nyt :D

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Haha. Leikkimielinen vetohan tämä on. Turhaan kukaan ressaa. :)

Totta, muut nimimerkit ovat melkein enemmän hikoilleet kuin me :) Mikä on ollut minun mielestäni kaikkein huvittavinta :lol2:

Skeptinen noissa tuloksissa olen lähinnä kyykkyrautoja koskien. En niinkään käytettyä malmimäärää epäile, mutta tuon määritelmän "lähes voimanostosyvyydestä" olen kuullut todella monen parikymppisen treenarin suusta. Kun sitten kyykyn näkee livenä, on se suoritus niin kaukana oikeasta kyykystä, että myötähäpeä on suunnaton.

:
tämä se minunkin pointtini alunpitäen oli. mitä pidempi setti sen helpommasti ne tuppaavat loppupäästä vajaiksi jäämään.kyykky kun on kaikenlisäksi hekpoin liike fuskata.

enkä voi olla unohtamatta kun supernatu aikoinaan sanoi etten fuskaa missään liikkeessä:)
Ensinnäkään mää en fuskaa koskaan liikkeissä...
nyt tuntuu että dipistä alkaa loppuojennukset puuttuun ja kyykkykään ei välttämättä enään nyt niin kauhean syvä ole;). mistä muuten supernatu tiedät kuinka syvä se sun kyykky on? oletko videoinut nostosi vai luotatko siihen mitä kanssa reenaaajat ovat syvyydestä sanoneet? mulle on sama onko sitä vippiä reeneissä vai ei, mutta jos sitä vippiä on niin ei kannata kyllä toitottaaa etten missään liikkeessä fuskaa. lähes kaikki fuskaa, toiset enemmän ja toiset vähemmän, ei se niin vakavaa ole. salilla kun ei nosto sääntöjä ole ...

Dipissä en ojenna loppuun koska olkapää ei kestä. Olen tosta kipuilevasta olkapäästä muistaakseni maininnutkin neutraalillekin aikanaan jo useampaan otteeseen. Vippiä ei liikeratojen suhteen ole muussakuin dipissä, mutta suhteellisen ronskilla liikkeellä nuo tulokset on tehty aina, eli ei mitään megahitaitanegatiivisia käytössä. Niinkun sanoin, se lattian kanssa vaakatasoon meno riittää mulle kyykyssä, pohjaan en edes halua mennä alaselän takia. Eli kyykky on hieman vajaa tossa 29 toiston sarjassa, koska jätän sen lattian kanssa vaakatasoon. En väittänyt missään vaiheessa että olisin tehnyt tuon 29 toistoa täysin syviä kyykkyjä, vaan jo alusta lähtien sanoin että vaakatasoon mennään. Videon laitan tuosta kyykystä ja dipistä niinkun lupasin. Jos jotakin ei mielytä miten teen niin olkoon sitten seuraamatta, eipähän tartte natista kenenkään (ketään yksittäistä henkilöä en tarkoita).

edit; pitikin kirjottaa tulokset tänne, kun arvattavissa oli että natinaa tulee.

edit; pitikin kirjottaa tulokset tänne, kun arvattavissa oli että natinaa tulee.

sanoisin että se natina johtuu kyllä muista seikoista kuin tuloksista. en jaksa niistä sen enempää mainita, tässä vähän supernatulle näitä muidenkin junioreiden tuloksia. ei näistäkään kummoista natinaa ole tullut vaikka tulokset on valovuoden edellä sinun tuloksista eli kyllä sekin osoittaa että on muista asioista kyse kuin niistä tuloksista, muttei siitä sen enmpää:)
Tässä vähän natutuloksia:

kyykky 275kg (vyö+siteet)
mave 265kg (vyö)
kapeepena 165kg
tukkipunn. 140kg
etukyykky 180x4 (vyöllä)
kyykky 280kg (vyö), sitteillä 300kg tullu otettua.
Penkki 200kg
Mave 290kg (vyö)
Lankkupena, 9cm lankulta 215kg

.

- Penkki 2x3x180kg
- Penkki jalat ylhäällä 23x125kg
- Pystypunn smith 5x155kg 3x155kg
- Pystypunn kp 14x50kg
- Kulmasoutu 3x10x165kg
- Kyykky 2x10x200kg

.

Hauista 3x100kg (hirveellä heijarilla)
Mave 20x200kg, 1x310kg
Penkkiä, rinnasta 12x150,6x170 raw
Ylätaljaa 10x140
Kulmasoutua 10x180
Kyykky 3x270, 1x280 varusteilla
Prässiä 20x400, 10x500

en jaksa enempää ettiä :D. enkä kyllä jaksa tästä enempää jauhaakaan, kyllästyttää jo ittiäki koko asiasta jankkaaminen.

enkä kyllä jaksa tästä enempää jauhaakaan, kyllästyttää jo ittiäki koko asiasta jankkaaminen.

Tuotahan olen yrittänyt sanoa jo vaikka kuinka monestikin. Täällä on monen monta paaljon vaffempaa natuakin muhun verrattuna, mukaa lukien sinä NEUTRAALI. :worship: Mutta ei minulla ainakaan henkilökohtaisesti ole mitään syytä epäillä muiden tuloksia, vaan luotan siihen mitä sanotaan. Tottakai saatan kuulostaa joltakin trollilta kun keksin selityksen aina miksen ole laittanut videoita taikka kuvia tänne, mutta se johtuu ainoastaan siitä kun niitä kysellään päivittäin. Vaikka olen hyvin selvästä sanonut monen monta kertaa, että laitan niitä kun siltä tuntuu ja ilman erillisiä galluppejakin. Ja se millon musta sit tuntuu siltä, että voisin kuvat/videot postata, ei kuulu kenellekään vituran vertaa, eikä niiden laittamatta jättämisellä ole mitään tekemistä trolliuden kanssa. Itseä ei vois ainakaan vähempää kiinnostaa mitä muut tekevät tai jättävät tekemättä. Unohdetaan tämä tällä erää ja etsitään joku muu kohde :evil:

Tässä jotain tuloksia vuosien varrelta:
Mave 3x5x200kg
Penkki 7x145kg (1x175kg)
Dippi 8x +65kg
Leuanveto 2x +60kg

Paino noita tehdessä on ollut 82-86kg.

Täällä on monen monta paaljon vaffempaa natuakin muhun verrattuna, mukaa lukien sinä NEUTRAALI.

puoli invalidina en kyykkää enkä vedä, niin silloin ei voida puhua vahvasta ihmisestä oikeasti ja tarkoitan mitä sanon. nuo mainitsemani tyypit taas ovat OIKEASTI riskejä ja siitä heille:5: :rock:.

en kirjota tähän trediin ikinä enään :D

Back
Ylös Bottom