Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Epäilyksiä juttusi kyllä herättää, jos tarjolla on etelän matka tai ko. summa rahaa puhtaana käteen anteeksipyynnön kera, etkä silti suostu vetoon, jossa laittaisit videon ennen huhtikuun loppua tai muussa tapauksessa maksat WNB Arskan salimaksun? Jokin tässä mättää ja pahasti. Eipä ainakaan ole ihme, että suurin osa pitää sinua trollina...
Onko se nyt niin saatanan kauheaa jos joku nostaa natuna kovia rautoja?
Joo, videoihin perustuvat tulokset olis kyllä erinomainen idea. Tosin ei sinne salille viitti kyllä lähteä kameran kanssa keekoilemaan. Ihan yksinkään siellä harvemmin on.
Eipä siinä kuvaamisessa mitään ihmeellistä ole. Hyvä vaan välillä ottaa reenistä videopätkää niin näkee vähän omaa tekniikkaa ja osaa sitten tarvittaessa korjata sitä. Ei siellä salilla nyt ketään niin paljon kiinnosta jos joku heiluukin kameran kanssa.
Ei, vaan se että salilla ei kuitenkaan näe hirmutuloksia tehtävän kovin usein. En nyt viittaa kehenkään yksittäiseen henkilöön:piis:
En minä sinäänsä tuloksiasi epäile, enkä varsinkaan ole kateellinen. Ihmettelin vain kun ei selvä raha kelpaa. Jos minulle tarjottaisiin käteistä rahaa itselleni kohtuu helposta tuloksesta, en miettisi montaakaan sekuntia videon kuvaamista. Tietysti jos on jo valmiiksi rikas, niin mitäs sitä almuja keräilemään;)Onse vain ihmeellistä miten kateellisia riittää aina. Muuta en tuohon enään selitykseksi voi keksiäkään. Videot laitan päivyriin aikanaan noista tuloksista ilman mitään wannabe arskan rahojen tarjoiluakin. Uskoohan täällä melkein kaikki nuo tulokset lukuun ottamatta benchpress86, hulkki, ja wannabe arska. Heikot epäilee, vahvat uskoo. :piis:
Ja mikä tää kateellisuus juttu nyt on? Mä en ole ainakaan kateellinen kenenkää tuloksille.
Chatin bodypsykologin mietteitä mun sigussa...
ps. me kato kuumotetaan sua noilla trollijutuilla, et alan vähän höyryy ja meet jo tänää ottaa ne videot ;-)))
En minä sinäänsä tuloksiasi epäile, enkä varsinkaan ole kateellinen. Ihmettelin vain kun ei selvä raha kelpaa. Jos minulle tarjottaisiin käteistä rahaa itselleni kohtuu helposta tuloksesta, en miettisi montaakaan sekuntia videon kuvaamista. Tietysti jos on jo valmiiksi rikas, niin mitäs sitä almuja keräilemään;)
Luepa supernatu se postini hieman tarkemmin. En ole yhdistänyt tuota 50 cm hanskajuttua sinuun, vaan annoin sen esimerkkinä trollien yleisistä väittämistä.Ensinnäkään 50cm hanskasta minä en oo mitään maininnut koskaan.
Edelleen: opettele lukemaan. En missään vaiheessa ole sanonut itse epäileväni noita tuloksiasi, eivät ne mielestäni niin superkovia ole koska olen nähnyt paljon lahjakkaampiakin naturaaleja. Selitin tuossa yksinkertaisesti syyn sille, miksi porukka ylipäätänsä penää sinulta tuota video- ja tai kuvamatskua.Eläkä sinäkään jaksa jauhaa tota skeidaa aina. Miten se nyt automaattisesti mielestäs tarkottaa et kusetan, jossen ole heti 4kk pakkiksella olo aikanani laittanut jotakin todistuksia!
Tuossa on se ero, että esim. karpsu on laittanut sekä kuvia että videomatskua treeneistään.Täältä löytyy heti muutama samoissa tasoissa oleva jannu, kuten karpsu, deathlok eikä mulla ainakaan ole mitää aihetta epäillä mitään niiden mainitsemia tuloksia.
Missäköhän vaiheessa olen sanonut, etten itse usko tuloksiasi? Kirjotin treenipäivyriisi mielestäni varsin selkeästi että uskon tuloksesi kyllä, mutta oma kiinnostukseni kuvia kohtaan johtuu siitä että haluan nähdä minkälainen mörkö noiden tulosten takaa löytyy.Uskoohan täällä melkein kaikki nuo tulokset lukuun ottamatta benchpress86, hulkki, ja wannabe arska. Heikot epäilee, vahvat uskoo. :piis:
Ite asiassa sillä salilla millä ite käyn näkee aika useinkin sellaisia tyyliin 120-140kg penkkipunnerruksia, 150kg kyykkyjä ja jotain 180kg mavejakin olen silloin tällöin nähnyt. Tosin tämä taitaa olla tämän paikkakunnan kovimpia saleja, olen kuullut ainoastaan yhdestä jossa sitten reenaa ne oikeat voima- ja painonnostajat. Toki jos käy sellaisella jumppailu/pumppailusalilla niin varmasti sakki on sen mukaista.
Kirjotin treenipäivyriisi mielestäni varsin selkeästi että uskon tuloksesi kyllä, mutta oma kiinnostukseni kuvia kohtaan johtuu siitä että haluan nähdä minkälainen mörkö noiden tulosten takaa löytyy.
PS. Olisi mielenkiintoista kuulla määritelmäsi heikosta, kun sellainen mukaasi olen (koska olet tehnyt tuossa väärän johtopäätöksen siitä, uskonko tuloksiasi vai en).