Paljon täällä muut ottaa yhden käden scotissa vahvemmallaan esim viiden toiston sarjamaksimina? Esim. supernatu voisi kommentoida, kun hänellä muut tulokset vaikuttavat kovilta. En olisi uskonut, että 30kg yhden käden scott olisi täällä aiheuttanut näin suuren hämmennyksen tilan. Toki voisihan sitä pyytää jonkun pakkislaisen omalta paikkakunnaltaan tuomaroimaan esim kevyet kympit 27,5kg:lla, kun olen niitä (kymppejä) enemmän tehnyt kuin vitosia viime aikoina niin saataisiin lopullinen varmistus tuolle tulokselle ja porukka entistä konkreettisempaan mielen syvään kaaostilaan. No ei sentään, jäisi vielä traumat suurimmalle osalle. ;) Ja sitten alkaisi tämä raaka vai puoliraaka, douppia vai ei douppia, noilla käsilläkö ja kumipainot vai oikeat -spekulointi, eli todellisuudessa "yhyy äiti tuo nosti enemmän kuin minä" -kerhon jäsenet säilyttäisivät itsetuntonsa. 

Itse olisin sen verran näyttämisenhaluinen, että vaientaisin kitinän postaamalla videon kuorrutettuna kuvilla. :whip: 
Mutta ei minulla ainakaan henkilökohtaisesti ole mitään syytä epäillä muiden tuloksia, vaan luotan siihen mitä sanotaan. Tottakai saatan kuulostaa joltakin trollilta kun keksin selityksen aina miksen ole laittanut videoita taikka kuvia tänne, mutta se johtuu ainoastaan siitä kun niitä kysellään päivittäin. Vaikka olen hyvin selvästä sanonut monen monta kertaa, että laitan niitä kun siltä tuntuu ja ilman erillisiä galluppejakin. Ja se millon musta sit tuntuu siltä, että voisin kuvat/videot postata, ei kuulu kenellekään vituran vertaa, eikä niiden laittamatta jättämisellä ole mitään tekemistä trolliuden kanssa. Itseä ei vois ainakaan vähempää kiinnostaa mitä muut tekevät tai jättävät tekemättä. Unohdetaan tämä tällä erää ja etsitään joku muu kohde :evil:
.