Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
paljonko super olet kyykännyt lyhempänä sarjana parhammillasi. tuo 30 toistoa kuulostaa kyllä aivan hullulta saati sitten 40 :D. vaatii jo lienee hyvää aerobosta kuntoakin?

40 toistolla varmaan pitäis olla jo lähemmäs 300 kyykky kunnossa(mutua)

Tuo 30 toistoa tuntuukin kyllä aivan hullulta jaloissa. :) Viimevuoden puolella ennen kuin nivelsiteet revähti, otin 230kg siteiden ja vyön kanssa. Noita ykkösiä en enään kokeile koska alaselkä ei oikein tykänny tostakaan. paras sarja lienee 8x195kg.

300kg rawkyykkykunnosta ollaan vielä tooodella kaukana, mutta 250kg ei toivottavasti ole kaukana enään. Ykköset saa jäädä tällä hetkellä takaalalle, mutta eihän sitä tiedä jos niihinkin joskus taas innostuis :thumbs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vinopenkki kp 3x8x27kg --> 3x8x30kg
Dippi lisäpainoilla 3x8x15kg (kevyt) ---> 3x6x25kg
Kyykky 4x8x70kg ---> 4x8x85kg , 1x120kg (ois varmaa enemmänki mennyt vaan lisäilin sitte 20kg lisää ja tuntu jo aika raskaalta 140kg niskassa.)

Strategiset mitat ovat siis 175cm/63kg
Päivitystä sitten hieman. Onhan noi varmaan joka liikkeessä tietty kasvanu mutta tuossa nyt jotain mainitsemisen arvoista. kun ei jotain 2,5kg:n nousuja jaksa laittaa :D Uutena liikkeenä sitten tälläsiä mitä oon vaihtoehtosena ottanu huvikseen kokeiluun.
Leuat vastaote 3x4x15kg
Viparit sivuille 3x8x12kg
Scott hauis kp 2x8x12kg
Jaahas, jaahas, täällä on siis muitakin 60 kilosia, jotka saa maasta +140kg...Täytyypäs kokeilla itekin...:evil:

Vähän myöhänen sytytys mutta millasissa treenipainoissa ite liikut? noi mun tulokset löytyy muistaakseni tuolta sivulta 86 tjsp. Ja mites paljo treenitaustaa?

Enhän mää selityksiä keksi, oon monasti jo sanonut että pari klippii voin joskus laittaa päivyriin. Tästäkin aiheesta on käyty jo keskustelu jos toinenkin jo, eikä asia miksikään muutu. Ei pidä heti tyrmätä, jossen ole laittanut välittömästi kuvia ja videoita kaikkien nähtäväksi. Kerran luvannut olen, niin niitä kanssa laitan aikanaan. :D :piis:
Tuossa on vain ongelmana se, että vaikka juuri sinä aikoisitkin pitää lupauksesi, ovat kaikkein tyypillisimmät trollit nettipalstoilla tehneet juurikin niin kuin sinäkin olet tähän asti tehnyt:
1. Postittanut kovaakin kovempia tuloksia (tai vaihtoehtoisesti mittoja, esim. 50 cm hanska)
2. Lupaillut kerta toisensa jälkeen, että jossain vaiheessa kuvia tai videomatskua tulee, kun porukka on niitä luonnollisestikin penännyt.

Trollit ovat sitten jatkaneet kohtien 1 ja 2 toistamista niin kauan kunnes kaikille on ollut vihdoin päivänselvää, että kyseessä on trolli. Kuvia tai videomatskua ei siis ole toistuvista lupauksista huolimatta ikinä saatu.

Ymmärtänet siis miksi jengi jatkuvasti penää myös sitä todistusaineistoa noista hurjista tuloksistasi? Tähän asti et ole nimittäin tehnyt mitään osoittaaksesi, että et kuulu tuohon kuvailemaani trollien joukkoon, ja niin kauan kunnes postitat sen ensimmäisen kuvan tai videopätkän, tulee porukka penäämään todistusaineistoa. Näin se vain nettipalstoilla menee.

No, kieltämättä tredissä esiintyy trolleja, mutta ajatuksen tasolla ihan hyvä tredi.

Tämähän olisi hienoa aloittaa tavallaan alusta niin, että threadistä poistetaan kaikki tulospostaukset, joihin ei liity videota. Eipä sinänsä, itseltäni jäisi kyllä postaamatta tulokset, kun en kehtaisi ottaa kameraa salille mukaan. Mutta eipä ole a) mitään tarvetta postata tänne mitään tuloksia b) kovin kummoisia tuloksiakaan.

Tuossa on vain ongelmana se, että vaikka juuri sinä aikoisitkin pitää lupauksesi, ovat kaikkein tyypillisimmät trollit nettipalstoilla tehneet juurikin niin kuin sinäkin olet tähän asti tehnyt:
1. Postittanut kovaakin kovempia tuloksia (tai vaihtoehtoisesti mittoja, esim. 50 cm hanska)
2. Lupaillut kerta toisensa jälkeen, että jossain vaiheessa kuvia tai videomatskua tulee, kun porukka on niitä luonnollisestikin penännyt.

Trollit ovat sitten jatkaneet kohtien 1 ja 2 toistamista niin kauan kunnes kaikille on ollut vihdoin päivänselvää, että kyseessä on trolli. Kuvia tai videomatskua ei siis ole toistuvista lupauksista huolimatta ikinä saatu.

Ymmärtänet siis miksi jengi jatkuvasti penää myös sitä todistusaineistoa noista hurjista tuloksistasi? Tähän asti et ole nimittäin tehnyt mitään osoittaaksesi, että et kuulu tuohon kuvailemaani trollien joukkoon, ja niin kauan kunnes postitat sen ensimmäisen kuvan tai videopätkän, tulee porukka penäämään todistusaineistoa. Näin se vain nettipalstoilla menee.

Ensinnäkään 50cm hanskasta minä en oo mitään maininnut koskaan. Eläkä sinäkään jaksa jauhaa tota skeidaa aina. Miten se nyt automaattisesti mielestäs tarkottaa et kusetan, jossen ole heti 4kk pakkiksella olo aikanani laittanut jotakin todistuksia! Mulle ei vain ole henki ja elämä nyt vakuutella muille, että olenko kunnossa vai enkö. Tästä ollaan vängätty jo liikaa. Kerran olen luvannut laittavani videon pari, niin kans laitan ne. Ei ressiä Hulkster :piis:

Videoita odotellessa :jahas: Mikäs se ennästys sitten on kyykky toistossa painon ollessa 140kg? 25? 29? vai 32?

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1295784&postcount=288 25 toiston tulos ilmoitus

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1482667&postcount=150 29 ja 32 toiston tulos ilmoitus

Hauskinta on että sinun heti ensimmäinen postaus pakkiksella on juuri tässä thredissä :jahas:

Jos heität ne videot kehiin missä teet nuo kaikki suoritukset niin lupaan ostaa sinulle äkkilähdön Turkin etelän matkalle. Se on kättä päälle. Eli 30x@140kg syväkyykky ja 58xBW dippi video kehiin niin pääset etelän lämpöön :thumbs: Suoritusten pitää olla puhtaita ja epäselvän tilanteen tullessa laitetaan poll pystyyn missä pakkikselaiset pääsevät äänestämään oliko suoritus hyväksytty vai ei.

Mielestäni todella reilu sopimus. Miten on, tuleeko niitä videoita?

Edit: Jollei etelän matka kiinnosta, niin heitän matkan arvon käteisenä suoraan käteen ja sekin videoidaan. Siinä myös pyydän nöyrästi anteeksi epäilyksiäni :D

Edit2: Muutkin saavat tulla mukaan jakamaan kustannuksia :hyper:

Videoita odotellessa :jahas: Mikäs se ennästys sitten on kyykky toistossa painon ollessa 140kg? 25? 29? vai 32?

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1295784&postcount=288 25 toiston tulos ilmoitus

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1482667&postcount=150 29 ja 32 toiston tulos ilmoitus

Hauskinta on että sinun heti ensimmäinen postaus pakkiksella on juuri tässä thredissä :jahas:

Jos heität ne videot kehiin missä teet nuo kaikki suoritukset niin lupaan ostaa sinulle äkkilähdön Turkin etelän matkalle. Se on kättä päälle. Eli 30x@140kg syväkyykky ja 58xBW dippi video kehiin niin pääset etelän lämpöön :thumbs: Suoritusten pitää olla puhtaita ja epäselvän tilanteen tullessa laitetaan poll pystyyn missä pakkikselaiset pääsevät äänestämään oliko suoritus hyväksytty vai ei.

Mielestäni todella reilu sopimus. Miten on, tuleeko niitä videoita?

Edit: Jollei etelän matka kiinnosta, niin heitän matkan arvon käteisenä suoraan käteen ja sekin videoidaan. Siinä myös pyydän nöyrästi anteeksi epäilyksiäni :D

Edit2: Muutkin saavat tulla mukaan jakamaan kustannuksia :hyper:

Niinkun huomaat kirjoituksista ja aika väleistä niin 25 on ensimmäinen noista. 25 tein silloin kun rekkasin pakkikselle. Joitakin viikkoja myöhemmin 32 ja viime viikolla 29. Niinkun päivyriin kirjotin pohjaan en tee noita, vain siihen vaateriin lattian kanssa. Dipit teen siten, että menen niin pohjaan kuin pääsee mutta kyynärpäitä en koskaan lukitse ylhäällä, eli semmosella jatkuvalla pumppaus tyylillä ja hieman vajaalla liikkeellä teen ne. Jos nuo suoritukset käy, niin aikanaan tulet häviämään kyllä rahasi. :D

edit: saan hyviä sivutuloja kohta teidän kautta

Päivitystä:
- zercher-kyykky: 5x132,5kg
- atg-smith kyykky (ilman siteitä): 5x162,5kg
- kyykky boxille (noin. parallel, ehkä hieman alle) pysäytyksellä alas: 3x185kg (4. toisto ei kovinkaan hyvä).
- maastaveto: 8x200kg

Niinkun huomaat kirjoituksista ja aika väleistä niin 25 on ensimmäinen noista. 25 tein silloin kun rekkasin pakkikselle. Joitakin viikkoja myöhemmin 32 ja viime viikolla 29. Niinkun päivyriin kirjotin pohjaan en tee noita, vain siihen vaateriin lattian kanssa. Dipit teen siten, että menen niin pohjaan kuin pääsee mutta kyynärpäitä en koskaan lukitse ylhäällä, eli semmosella jatkuvalla pumppaus tyylillä ja hieman vajaalla liikkeellä teen ne. Jos nuo suoritukset käy, niin aikanaan tulet häviämään kyllä rahasi. :D

Se on pakkikselaisten päätettävissä (poll). Mutta tuo "aikanaan tulet häviämään kyllä rahasi" kommentti nyt taas hieman kummastuttaa pientä kulkijaa. Sovitaan että pätkien pitää tulla 2007 huhtikuun aikana. Jos pätkiä ei tule huhtikuun aikana niin sakkona maksat minun http://www.classicgym.fi/index.asp?sivu=tiedotteet-tiedot&id=22&view=LAHTI sali maksun.

Se on pakkikselaisten päätettävissä (poll). Mutta tuo "aikanaan tulet häviämään kyllä rahasi" kommentti nyt taas hieman kummastuttaa pientä kulkijaa. Sovitaan että pätkien pitää tulla 2007 huhtikuun aikana. Jos pätkiä ei tule huhtikuun aikana niin sakkona maksat minun http://www.classicgym.fi/index.asp?sivu=tiedotteet-tiedot&id=22&view=LAHTI sali maksun.

En todellakaan maksa. Laitan sen videon sit kun haluan. Elä nyt rupee innnostumaan liiaksi. Pidetäänhän tää nyt vaan "treeni" thredinä, niin ei mee hyvä thredi piloille. Kirjota vaikka privaan jos noin kiinnostaa oikeesti.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En todellakaan maksa. Laitan sen videon sit kun haluan. Elä nyt rupee innnostumaan liiaksi. Pidetäänhän tää nyt vaan "treeni" thredinä, niin ei mee hyvä thredi piloille. Kirjota vaikka privaan jos noin kiinnostaa oikeesti.

Sitten maksan matkan kun haluan, mutta kyllä minä sen maksan! Odota vain!

Pääsit siguuni joulupukin alapuolelle pikku tonttuna :D

Sitten maksan matkan kun haluan, mutta kyllä minä sen maksan! Odota vain!

Pääsit siguuni joulupukin alapuolelle pikku tonttuna :D

Niinkun sanoin. Jos tuo vaateriin tehty kyykky, ja ei loppu ojennettu, mutta syvään tehty dippi kelpaa, niin rahas tuut menettämään. Sun pitää oikeesti hommata elämä.

Kyykky 3x10x110kg
Mave 3x10x120kg
Penkki 3x6x75kg
Rive 80kg
Pystypunnerrus 3x10x50kg

Njoo.. ja ikää 16.

:nolo:

Palautetta vois sanoa noista toistomääristä, että miten pitkiä nyt kannattais tehdä noissa kyykyssä ja mavessa esim.

Kyllähän netissä tulee suhtauduttua aina suhteellisen kriittisesti lukemaansa, mutta eivät nuo Supernatun tulokset vielä mitenkään erityisen mahdottomilta tunnu. Tämä jo pelkästään siitä syystä että omaan tuttavapiiriin kuuluu vähän yli parikymppinen natikka jonka treenipainot joissakin liikkeissä eivät paljon Snatun tuloksista jää.

Semikielteinen asenne kuvien tai videoiden lähettämiseen saattaa herättää skeptisiä ajatuksia, mutta kaikki eivät jaksa innostua itsensä paljastelusta. Kärjistetty totuushan on kuitenkin se, ettet koskaan saa kerran laittamaasi kuvaasi pois netistä.

Oikeastaan aika sama. Menkää katsomaan natun treenejä.

Kyykky 3x10x110kg
Mave 3x10x120kg
Penkki 3x6x75kg
Rive 80kg
Pystypunnerrus 3x10x50kg

Njoo.. ja ikää 16.

:nolo:

Palautetta vois sanoa noista toistomääristä, että miten pitkiä nyt kannattais tehdä noissa kyykyssä ja mavessa esim.

kyykyt voisit varmaan tehdä syvempäänkin ;)
pystypunnerrus on ainakin aika hyvä penkkiin verrattuna.

Kyllähän netissä tulee suhtauduttua aina suhteellisen kriittisesti lukemaansa, mutta eivät nuo Supernatun tulokset vielä mitenkään erityisen mahdottomilta tunnu. Tämä jo pelkästään siitä syystä että omaan tuttavapiiriin kuuluu vähän yli parikymppinen natikka jonka treenipainot joissakin liikkeissä eivät paljon Snatun tuloksista jää.

Semikielteinen asenne kuvien tai videoiden lähettämiseen saattaa herättää skeptisiä ajatuksia, mutta kaikki eivät jaksa innostua itsensä paljastelusta. Kärjistetty totuushan on kuitenkin se, ettet koskaan saa kerran laittamaasi kuvaasi pois netistä.

Oikeastaan aika sama. Menkää katsomaan natun treenejä.

Niinpä. Tätähän mää yritän parhaani mukaan sanoa. Mua ei kiinnosta kuvia laittaa vain nettiin, videoita laitan kyllä. Nuo mun tulokset ei todellakaan pitäis olla mitään niin kovia, että epäilemisen aihetta olisi. Täältä löytyy heti muutama samoissa tasoissa oleva jannu, kuten karpsu, deathlok eikä mulla ainakaan ole mitää aihetta epäillä mitään niiden mainitsemia tuloksia. Mullakin kaveripiiristä löytyy heti pari jannua jotka on jo suunnilleen samoissa voima tasoissa ja yksi kovemmissakin. Ja niinkun olen sanonut, mun kanssa saa kyllä tottakai tulla treenaamaan kimppatreenin jos kiinnostaa ja ennalta vain sovitaan siitä. :)

Tämähän olisi hienoa aloittaa tavallaan alusta niin, että threadistä poistetaan kaikki tulospostaukset, joihin ei liity videota. Eipä sinänsä, itseltäni jäisi kyllä postaamatta tulokset, kun en kehtaisi ottaa kameraa salille mukaan. Mutta eipä ole a) mitään tarvetta postata tänne mitään tuloksia b) kovin kummoisia tuloksiakaan.

Joo, videoihin perustuvat tulokset olis kyllä erinomainen idea. Tosin ei sinne salille viitti kyllä lähteä kameran kanssa keekoilemaan. Ihan yksinkään siellä harvemmin on.

Niinpä. Tätähän mää yritän parhaani mukaan sanoa. Mua ei kiinnosta kuvia laittaa vain nettiin, videoita laitan kyllä. Nuo mun tulokset ei todellakaan pitäis olla mitään niin kovia, että epäilemisen aihetta olisi. Täältä löytyy heti muutama samoissa tasoissa oleva jannu, kuten karpsu, deathlok eikä mulla ainakaan ole mitää aihetta epäillä mitään niiden mainitsemia tuloksia. Mullakin kaveripiiristä löytyy heti pari jannua jotka on jo suunnilleen samoissa voima tasoissa ja yksi kovemmissakin. Ja niinkun olen sanonut, mun kanssa saa kyllä tottakai tulla treenaamaan kimppatreenin jos kiinnostaa ja ennalta vain sovitaan siitä. :)
Epäilyksiä juttusi kyllä herättää, jos tarjolla on etelän matka tai ko. summa rahaa puhtaana käteen anteeksipyynnön kera, etkä silti suostu vetoon, jossa laittaisit videon ennen huhtikuun loppua tai muussa tapauksessa maksat WNB Arskan salimaksun? Jokin tässä mättää ja pahasti. Eipä ainakaan ole ihme, että suurin osa pitää sinua trollina...

Suositut

Back
Ylös Bottom