Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämä ei ehkä ole kaikkein paras threadi tälle kysymykselle, mutta pannaan se nyt tähän ketjun jatkoksi. Miten käy näiden eristettyjen liikkeiden treenipainojen, jos alkaa tekemään perusliikkeitä (kyykky, mave, penkki) 3 kertaa viikossa ja tekee haukkaa esim vain kerran viikossa? Meinaan tuota haukkaa ois kiva kehittää vielä vähän uusiin ulottuvuuksiin kun se tuntuu olevan itsellä sellainen lihas, joka on selvästi vahvempi suhteessa muihin lihaksiin ja on viime aikoina kehittynytkin nopeasti esim hauiskäännössä taljassa. Siinähän sitten "lurahtais kuravellit punttiin" kuten Halmekin aikoinaan totesi näille "yhyy äiti tuo nosti enemmän kuin mä" -pillittäjille kun postaisin videon jossa kääntelisin hapaa 35kg:lla scotissa. :hyper:

Nyt tohon voimaohelmaan kuuluu hapa kerran viikossa ns. beach workouttina, eli toisin sanoen nuo apuliikkeet jää luultavasti tekemättä lähes kokonaan, koska ei ole energiaa ainakaan sitten kun ohjelma etenee pitemmälle tehdä raskaita apuliikkeitä kyykkysarjojen jälkeen.

Oma kokemus on se, että täydellisen treenaamattomuuden jälkeenkin sai aika nopeaa kiinni vanhan tason (n. 1kk). Miten muilla? Ja siis, kyse ei ole suurista perusliikkeistä, vaan esim. vipunostot sivuille ja eteen, pullover, kulmasoutu käsipainolla jne.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pakko nyt vähän avautua, että tämä on taas pakkiksen yksi tyhmimmistä ketjuista.Lähinnä naurattavaa lukea näitä tuloksia tyyliin: 16v jannu..Treeniä 1v takana. penkki 150 kyykky ja veto lähentelee 200 kiloa. Ja tästäkin yhden vuoden treeniajasta ollut puoli vuotta taukoa.

Ja tottakai jokainen pakkiksella kirjoittava myös tempaa noin 90 ja työntää 130 suorille käsille....Onhan Tämä sentään pakkotoisto, missä on kaikista voimakkaimmat ihmiset maailmassa :D :D

Sitten kun saleilla pyörii kattelemassa näitä treenaajia, niin tulokset eivät tosiaankaan ole tätä luokka oikeastaan kellään. Toki lähes tollasiin tuloksiin on mahdollista päästä lyhyessäkin ajassa, JOS KAIKKI TEHDÄÄN ALUSTA LÄHTIEN TÄYSIN OIKEIN.

Toisekseen en itse ainakaan ymmärrä mitä vitun tyydytystä joku ylipäänsä saa huutelemalla tuloksistaan täällä netissä. Kenties se kohottaa heikkoa itsetuntoa kun voi nimettömänä uskotella kaikille miten vahva mukamas on..Ja todellisuudessa sitten salilla niiataan kyykkyjä 120 kilolla.

Itse ainakin saan tyydytystä siitä, että teen kovan tuloksen kisoissa. PISTE.

Tässä vähän treenitaustaa.. Salilla käynnin aloittelin intissä jossa ehti sen kuukauden loppujen lopuks treenata. Sit tuli parin kk tauko ja nyt on puolitoista kuukautta treenattu taas hyvällä menestyksellä.

Maastaveto 2x5x100kg
Penkki 3x5x70kg
Kyykky 3x6x90kg

Ja sitten vielä tämmöinen erikoisempi eli arnold press: 2x6 23kg käsipainoilla :rolleyes:

Tästä se lähtee.

Tässä jtn sarjapainoja:

Pystypunnerrus(kp) 30kg, 2x10
Penkkipunnerrus(kp) 35kg, 3x10
Viparit(kp) 17,5kg, 2x10
Kyykky 140kg, 2x8
Haukka tangolla seisten 45kg, 2x8
Ranskalainen 45kg, 3x8
Mave 130kg, 3x6

Oma paino 76kg.
Mavea tullut väännettyä vasta yksi viikko.
2 jakoisella ohjelmalla treenataan.
Treenaus alkanut 2006 heinäkuussa.

Jatkossa tähän ketjuun postanneet ottavat siis suorituksensa videolle todisteeksi, mielellään kahden todistajan haastattelun kera. Kun video on saapunut pakkikselle, postaaja on velvollinen lähettämään kupillisen kustansa kaikille naturaaliuden epäilijöille, jotka voivat näytteen käydä tutkituttamassa. Tokihan kusemistesta pitää myös olla video, ettei purkkiin ole vain kenenkään muun kusta eksynyt.

Mitäs mieltä arvon arvostelijat ja epäilijät olisivat moisesta reilun pelin mukaisesta käyttäytymisestä? Niin, ja oulun yläpuolelta tulleita videoita ei tulisi etes hyväksyä, lappilaiset kun ovat niin epärehellistä porukka, ettei heidän videoillaan ja muilla todisteilla ole painoarvoa lainkaan...

Yleensä kun tuloksia kyseenalaistetaan, niin siihen on hyvä syy. Hyvänä esimerkkinä kuvat, puhetta aina riittää, mutta ei niitä kovakuntoisia treenaajia siellä kuvat -osiolla kovin montaa ole. :)

Hyvä pointti! Se on hauskaa että minun kaltaiset kynäniskat uskaltavat pistää kuvia sinne, mutta nämä nuoret suomen super nostajat eivät :) Poikkeuksena tietysti Bodaaja :hyper:

Zone-sarja -42%
Jatkossa tähän ketjuun postanneet ottavat siis suorituksensa videolle todisteeksi, mielellään kahden todistajan haastattelun kera. Kun video on saapunut pakkikselle, postaaja on velvollinen lähettämään kupillisen kustansa kaikille naturaaliuden epäilijöille, jotka voivat näytteen käydä tutkituttamassa. Tokihan kusemistesta pitää myös olla video, ettei purkkiin ole vain kenenkään muun kusta eksynyt.

Mitäs mieltä arvon arvostelijat ja epäilijät olisivat moisesta reilun pelin mukaisesta käyttäytymisestä? Niin, ja oulun yläpuolelta tulleita videoita ei tulisi etes hyväksyä, lappilaiset kun ovat niin epärehellistä porukka, ettei heidän videoillaan ja muilla todisteilla ole painoarvoa lainkaan...

:hyper:

Täytyypä liittyä "itsensä tyydyttäjiin" postaamalla tulokseni tähän ketjuun:

Mv: 2x160kg stopeilla.
Pp: noin 40-45kg
Kyykky perse lattiasta varmaan 50kg.
Kulmis kp: 6x40kg
Hammerit kp: 15x15kg.

Tossa nyt jotain.

Originally Posted by fergie Pakko nyt vähän avautua, että tämä on taas pakkiksen yksi tyhmimmistä ketjuista.Lähinnä naurattavaa lukea näitä tuloksia tyyliin: 16v jannu..Treeniä 1v takana. penkki 150 kyykky ja veto lähentelee 200 kiloa. Ja tästäkin yhden vuoden treeniajasta ollut puoli vuotta taukoa.

Ja tottakai jokainen pakkiksella kirjoittava myös tempaa noin 90 ja työntää 130 suorille käsille....Onhan Tämä sentään pakkotoisto, missä on kaikista voimakkaimmat ihmiset maailmassa :D
:D

Sitten kun saleilla pyörii kattelemassa näitä treenaajia, niin tulokset eivät tosiaankaan ole tätä luokka oikeastaan kellään. Toki lähes tollasiin tuloksiin on mahdollista päästä lyhyessäkin ajassa, JOS KAIKKI TEHDÄÄN ALUSTA LÄHTIEN TÄYSIN OIKEIN.

Toisekseen en itse ainakaan ymmärrä mitä vitun tyydytystä joku ylipäänsä saa huutelemalla tuloksistaan täällä netissä. Kenties se kohottaa heikkoa itsetuntoa kun voi nimettömänä uskotella kaikille miten vahva mukamas on..Ja todellisuudessa sitten salilla niiataan kyykkyjä 120 kilolla.

Itse ainakin saan tyydytystä siitä, että teen kovan tuloksen kisoissa. PISTE.

iteki oon huomannu saman ilmiön. sali missä mä käyn nii en oo huomannu vielä yhtäkään alle 18 vuotiasta joka tekis kyykkyä tai mavee:D
muistan vielä sen ku koulussa testattiin kuka on luokan paras penkkaaja, nii kaikki oli sitä ennen kehunu itteensä maasta taivaisiin, nii sitku tuli tosi kyseeseen nii rautaa joutu vähentämään karkeesti 40-50 kg siitä mistä oli puhe. esim. puhe 80kg penkist totuus 30kg penkist:lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tässä jtn sarjapainoja:

Pystypunnerrus(kp) 30kg, 2x10
Penkkipunnerrus(kp) 35kg, 3x10
Viparit(kp) 17,5kg, 2x10
Kyykky 140kg, 2x8
Haukka tangolla seisten 45kg, 2x8
Ranskalainen 45kg, 3x8
Mave 130kg, 3x6

Oma paino 76kg.
Mavea tullut väännettyä vasta yksi viikko.
2 jakoisella ohjelmalla treenataan.
Treenaus alkanut 2006 heinäkuussa.

Nuohan vaikuttaa ihan :rock: tuloksilta. Ja massaakin sulla vähemmän kuin esim mulla, mutta tulokset potenssissa. :D Pitäs kai vähentää läskin määrää.

Täytyypä liittyä "itsensä tyydyttäjiin" postaamalla tulokseni tähän ketjuun:

Mv: 2x160kg stopeilla.
Pp: noin 40-45kg
Kyykky perse lattiasta varmaan 50kg.
Kulmis kp: 6x40kg
Hammerit kp: 15x15kg.

Tossa nyt jotain.

Nyt tuli kieltämättä wtf?! -ilmiö. Onko tuo 160kg mave - 50kg kyykky joku :david: homma vai ihan tosi? Penkin vielä uskon, itekki oon paska penkkaaja suhteessa kehonpainoon mutta eikös mave ja kyykky nosteta periaatteessa samoilla suurilla lihaksilla, kuten pakaroilla ja takareisillä? Mavessa toki lähes koko kroppa kyynärvarsia myöten mukana muuten.

Miten käy näiden eristettyjen liikkeiden treenipainojen, jos alkaa tekemään perusliikkeitä (kyykky, mave, penkki) 3 kertaa viikossa ja tekee haukkaa esim vain kerran viikossa?

Tää riippuu pitkälle siitä miten sitten lopulta reenaat. Esim. jos sulla on 3 reenipäivää viikossa ja yksi niistä ns. selkäpäivä, niin haukkarit saa epäsuoraa rasitusta jo erilaisista vedoista ja taljoista (jos on vahvat hauikset niin hauikset tod. näk. tekee jopa eniten töitä näissä. tällöin voi olla fiksua keskittyä höllään hauiksilla ja tehdä nimenomaan selällä). Siihen päälle hauiksia niin eipä niiden luulis tuosta kärsivän.

Mitä tulee isompiin perusliikkeisin niin niiden "suhteellinen huonous" johtunee osaks siitäkin että et ole niitä paljoa esim. tehnyt (oliko näin mavessa?). Tekiniikka ja hermotus/koordinaatio voi olla vähän hakusessa.

Ei ole siis mitään erityistä syytä luopua eristetyistä liikkeistä, niitä voi tehdä perusliikkeiden päälle vaikkapa lihasryhmien mukaan esim., valintakysymyksiä.

Nyt tuli kieltämättä wtf?! -ilmiö. Onko tuo 160kg mave - 50kg kyykky joku :david: homma vai ihan tosi? Penkin vielä uskon, itekki oon paska penkkaaja suhteessa kehonpainoon mutta eikös mave ja kyykky nosteta periaatteessa samoilla suurilla lihaksilla, kuten pakaroilla ja takareisillä? Mavessa toki lähes koko kroppa kyynärvarsia myöten mukana muuten.

No kyykystä olen 110kg kokeillut, mutta ei varmastikkaan mikään "kisa" syvyinen. Joten heitimpä vaan tuon 50kg, kyllä se nyt varmasti tulee ja enemmänkin.

Pistetääs näitä omia tuloksia tänne myös:

PenkkiP. hyvänä päivänä 90kg on mennyt
Haukkari tangolla 5x25kg
Pystyp. istuen kp 20kg
Kyykky n.70kg (ei varmaan ihan voimanosto syvyydestä)
leukoja 3 kpl (kädet ihan suoriksi eikä tekniikka heilutuksia)

penkkipunnerrus on noussut 2kk aikana 15kg :thumbs:

WTF , onko tää nykyään joku trollaustredi

Ollut jo hyvin pitkään mielestäni. Voisi melkein pistää bitti avaruuteen koko threadin IMO.

Edit: Tämä therdi on mielestäni kasvattanut trolli nimimerkkejä tänne ihan mukavasti.

Vaikka mun mielestä tää onkin ehkä paskin threadi ikinä, niin laitetaan nyt omia tuloksia näkyviin ihan vaan tasapainoksi, koska mun tulokset on niin paskoja ikään ja treenivuosiin nähden. Ei tarvi sitten aina itkeä niistä 14-vuotiaista puol vuotta treenanneista 200kg syväkyykkääjistä ja 150kg penkkaajista.

Ikä: 21
Treenivuosia: 4
Paino: 73kg

Penkki 6x80kg
Kyykky: 4x100kg pohjasta
SJMV: 6x100kg
Kulmasoutu kp: 6x40kg
Vinopenkki kp: 6x27,5kg
Leuanveto: 2x6x10kg

Vanhempia tuloksia mitkä on otettu 65 kilosena:

Mave: 150kg
Kulmasoutu: 6x80kg

Älkää ny vittu alkako heittää pelleilyks, ihan hyvä tredi on ollut tähän asti.

Totta, ihan hyvää huumoria joltain osin :)

Pistetään nyt nämä aloittelijan tulokset. :hyper:
Tuossa muutama tämän hetkisiä ennätyksiä. :rock:

Ikä: 15
Treeniä: 9kk
Pituus 167cm ja paino 59kg

Penkki 4x57,5kg
Kyykky 5x62,5kg pohjasta
Mave 2x5x75kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom