Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Päivityksiä tuloksiin :

vinopenkki käsipainoilla 8*55kg
penkki käsipainoilla 5*60kg
etukyykky 9*155kg
kulmasoutu käsipainolla 10*70kg
hack kyykky 8*187,5kg
käänteinen hack 10*265kg
takakyykky 29*140kg (perjantaina 6.4.2007 tehty)
t-kulmasoutu nurkassa 12*142,5kg
yhden jalan prässi 10*160kg
ranskalainen kulmatangolla 10*70kg

Jalkatuloksissa varusteina vyö ja pehmeät polvisiteet. Selkä tuloksissa vyö ja vetoremmit. Muissa rannesiteet. painoa 102kg tällä hetkellä. Treenitaustaa vajaat 6 vuotta. Urheilutaustaa pennusta saakka mm. jalkapallon, jääpallon ja aikidon muodossa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Päivityksiä tuloksiin :

vinopenkki käsipainoilla 8*55kg
penkki käsipainoilla 5*60kg
etukyykky 9*155kg
kulmasoutu käsipainolla 10*70kg
hack kyykky 8*187,5kg
käänteinen hack 10*265kg
takakyykky 29*140kg (perjantaina 6.4.2007 tehty)
t-kulmasoutu nurkassa 12*142,5kg
yhden jalan prässi 10*160kg
ranskalainen kulmatangolla 10*70kg

Jalkatuloksissa varusteina vyö ja pehmeät polvisiteet. Selkä tuloksissa vyö ja vetoremmit. Muissa rannesiteet. painoa 102kg tällä hetkellä. Treenitaustaa vajaat 6 vuotta. Urheilutaustaa pennusta saakka mm. jalkapallon, jääpallon ja aikidon muodossa.

Just tällasten viestien takia minä luen tätä trediä. Natun kovia tuloksia, joita tekee mieli itsekin tavoitella.

Pitääkö meijän kerää joku kolehti, et saat kameran ja niitä kuvia palstalle, hä? ;-)

hirveitä tuloksia!

Juu, ne kuvat ois ihan kiva pikkuhiljaa nähdä. Perkeleen kovia tuloksia äijä paukuttaa mutta todisteet vielä uupuu;)

Zone-sarja -42%
netti tuloksia niin kauan ku tosta kyykystä tulee video:). aina voidaan sanoa että ne on syviä mutta olen melko varma että vajaita lipsutuksia on ja mitä lopummaksi mennään sen vajaammaksi muuttuu. ei muuta .

Pistetääs näitä omia tuloksia tänne myös:

PenkkiP. hyvänä päivänä 90kg on mennyt
Haukkari tangolla 5x25kg
Pystyp. istuen kp 20kg
Kyykky n.70kg (ei varmaan ihan voimanosto syvyydestä)
leukoja 3 kpl (kädet ihan suoriksi eikä tekniikka heilutuksia)

penkkipunnerrus on noussut 2kk aikana 15kg :thumbs:

:jahas: :jahas: :jahas: :jahas: :jahas: :jahas: :jahas: :jahas:

Hei oikeesti, ei viittitä trollata hyvää trediä ihan vitulleen.

Pitääkö meijän kerää joku kolehti, et saat kameran ja niitä kuvia palstalle, hä? ;-)

hirveitä tuloksia!

Nuo kuvat nyt ei ole siitä kamerasta kiinni niinkään, vaan enemmänkin haluttomuudesta postailla kuvia nettiin. Kaikkia se ei vain yksinkertaisesti kiinnosta. Tossa nyt ei pitäs olla mitää vänkäämisen aihetta edes :)

netti tuloksia niin kauan ku tosta kyykystä tulee video:). aina voidaan sanoa että ne on syviä mutta olen melko varma että vajaita lipsutuksia on ja mitä lopummaksi mennään sen vajaammaksi muuttuu. ei muuta .

Niinkun tuonne päivyriinkin kirjottelin, niin pohjaan ei ollu yksikään kyykky, mutta vaateriin meni jokainen. Eli suunnilleen siihen voimanosto syvyyteen. Samama tuo mulle on mitä mieltä sinä olet niiden syvyydestä, tuu kattomaan ens viikolla jos kiinnostaa, niin saat mielenrauhan. :)

Niinkun tuonne päivyriinkin kirjottelin, niin pohjaan ei ollu yksikään kyykky, mutta vaateriin meni jokainen. Eli suunnilleen siihen voimanosto syvyyteen. Samama tuo mulle on mitä mieltä sinä olet niiden syvyydestä, tuu kattomaan ens viikolla jos kiinnostaa, niin saat mielenrauhan. :)

ei mun mielenrauha sun tuloksista järky mihinkään suuntaan, eikä varsinkaan kyykystä mutta oishan se mukava viedo siitä nähdä. voit pistää kerralla jauhot suuhun kuvaamalla klippejä, mutta ethän sinä näytä mitään sen asian eteen tekevän. vähemmän puhetta enemmän videoita ja kuvia eikä ainaisia selityksiä:piis:

ei mun mielenrauha sun tuloksista järky mihinkään suuntaan, eikä varsinkaan kyykystä mutta oishan se mukava viedo siitä nähdä. voit pistää kerralla jauhot suuhun kuvaamalla klippejä, mutta ethän sinä näytä mitään sen asian eteen tekevän. vähemmän puhetta enemmän videoita ja kuvia eikä ainaisia selityksiä:piis:

Enhän mää selityksiä keksi, oon monasti jo sanonut että pari klippii voin joskus laittaa päivyriin. Tästäkin aiheesta on käyty jo keskustelu jos toinenkin jo, eikä asia miksikään muutu. Ei pidä heti tyrmätä, jossen ole laittanut välittömästi kuvia ja videoita kaikkien nähtäväksi. Kerran luvannut olen, niin niitä kanssa laitan aikanaan. :D :piis:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
juu ja ku laitat ne pari klippiä niin ota toinen ehottomasti kyykystä kun teet pitkää sarjaa. mua ei oikeasti kiinnosta edes kyykyt, mutta tollanen maraton setti olisi silti mahtava nähdä :rock:

juu ja ku laitat ne pari klippiä niin ota toinen ehottomasti kyykystä kun teet pitkää sarjaa. mua ei oikeasti kiinnosta edes kyykyt, mutta tollanen maraton setti olisi silti mahtava nähdä :rock:

Selvä pyy. Haluan ton eka jonnekin vajaaseen 40 toistoon, niin laitan heti sen. Pitää ruveta panostamaan tohon nyt kunnolla oikein. Meteli tulee olemaan sit kova ton sarjan aikana.:D

paljonko super olet kyykännyt lyhempänä sarjana parhammillasi. tuo 30 toistoa kuulostaa kyllä aivan hullulta saati sitten 40 :D. vaatii jo lienee hyvää aerobosta kuntoakin?

40 toistolla varmaan pitäis olla jo lähemmäs 300 kyykky kunnossa(mutua)

Tein tänään 70kg painoilla penkissä toistoa, huomasin tälläisen jutun että aina kun nostin painot telineestä niin joku nikama naksahti joko kädessä tai sitten lapaluissa? pitäisikö huolestua jos tällästä tulee paljo.

Hei oikeesti, ei viittitä trollata hyvää trediä ihan vitulleen.

Kyllä! Tämä thredi on erittäin paljon informaatiota antava ja todellisiin faktoihin ja tuloksiin perustuva tieto pläjäys. En tiedä kuinka voin kehittyä ilman tämän thredin antamia tietoja. Aloittelijan on varmaan todella kiva lukea noita joulupukin (katso sigusta :) ) pikku tonttujen tuloksia. Isolla osalla aloittelijoista kun ei ole mitään hajua todellisista painoista. On todella kiva sitten verrata itseensä näihin trolli tuloksiin. Tämän takia pidän tätä thrediä todella harhaan johtavana ja tämän takia tämä pitäisi räjäyttää bitti avaruuteen. Pyydän tässä vaiheessa jo anteeksi tuota minun "trollaamis" viestiäni :piis: Mutta ikäväkseni voin sanoa että se on yhtä tasokas postaus kuin osa muistakin postauksista tässä "hyvässä" thredissä.

Tämä thredi olisi aivan oikeasti hyvä jos olisi ainoastaan niitä todellisia tuloksia. Onko asia sitten näin? Itse en usko joulupukkiin ja sitä myöden usko pikku tonttuihin on myös todella vähissä :) Itse uskon tällä palstalla ainoastaan heidän tuloksiin ketkä ovat postanneet kuvansa tuonne toiselle puolelle + muutamia muita yksittäisiä nimimerkkejä. Siksi pidän ihan syystäkin tätä thrediä trollaus viestien paratiisina enkä todellakaan hyvänä thredinä <---- tästä emme taas voi syyttää ketään muita kuin itseemme. Kuten sanoin jo aikaisemmin, mitä paskinta tämä thredi on IMHO synnyttänyt trolli nimimerkkejä.

:piis:
Ja pyydän uudestaan anteeksi kaikilta ketkä ottivat nokkiinsa tuosta yhden tontun (minun) lähettämästä treeni tuloksista :piis: Mutta asiallisen perustelun olen nyt kylläkin anatanut. :piis:

ps. Mä voin lähettää videon noista mun tuloksista niin ehkä sitten uskotte mun tuloksiin :D

Joo ei oo kipuja, siis jos ei kipuja ole niin ei ole haittaakaan vai? jos joisin 1-2 lasia maitoa enemmän päivässä nyt menee sen 3 lasia päivässä? vai tottuuko nivelet sitten ajan myötä isommalle rasitukselle?

Joo ei oo kipuja, siis jos ei kipuja ole niin ei ole haittaakaan vai? jos joisin 1-2 lasia maitoa enemmän päivässä nyt menee sen 3 lasia päivässä? vai tottuuko nivelet sitten ajan myötä isommalle rasitukselle?

En usko, että on haittaa, jos ei kipujakaan ole. Nivelet vahvistuvat myös, kun niitä rasitetaan, jopa luut kasvavat vähän pitkän ajan kuluessa.
Maidon juonnista on jokatapauksessa pelkkää hyötyä.

Varmasti jotkut valehtelevat tuloksensa, mutta ei se niitä tuloksia mahdottomaksi tee. Kun on omin silmin katsonut vierestä mahdottomalta tuntuvia rautoja, niin mistään ei enää ylläty.

Suositut

Back
Ylös Bottom