Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo no en mä noista voimanosto kisa syvyyksistä niin välitä kun en harrasta kyseistä lajia kilpailu mielessä.Kyllä toi ihan kyllä kunnon kyykystä menee..mut kun kyykkää noin kapeelta niin on paljo vaikeempi saada sitä kyykkyä kisasyvyiseksi... Sillon puhutaan jo melkei eri liikkeestä kun "kyykätään" tosi leveeltä tai niiataan selällä niin paljon et nännit osuu lattiaan;)

Etukyykky on paljon parempi liike jos mitataan kunnon reisipaakeja.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En usko silti, ennen kuin videon nään. Useimmiten siis näin. Monella se oma käsitys siitä syvyydestä on melko kaukana totuudesta.

harva tietää edes omaa syvyyttään ennen kuin sen videolta näkee. sama pätee muissakin liikkeissä. toitotetaan isoon ääneen että ei fuskata yhtään, mutta tuleekin ylläri kun klippi kuvataan ja pääsee itse katsomaan omaa suoritusta.

benizakura, kyllä se vaan niin on että yllättävän moni niitä niiauksia tekee. sun kyykky oli hyvä vaikka olikin n,15cm vajaa. silti toi on mun mielestä helkkarin kova suoritus kun ei oo siteitä ja vapaalla teet. riski sälli. siis ei perkele tossahan on 275 ja kuvittelin että siinä on 250. siis tuohan on ÄLYTÖN suoritus.

Kapeella pääsee sinne kulmaan ihan yhtä hyvin kuin leveellä. Pitää vaan kyykkää sinne taakse eikä työntää niitä polvia eteen.

http://www.youtube.com/watch?v=AH-IadDDsK4

Huomaat sen vaikka tuosta. Leveellä asennolla se kulmaan vieminen on sitä paitsi hankalempaa useimmilla. Ja selän asentohan ei syvyyteen vaikuta ollenkaan. Vaikka nännit olisi maassa.

harva tietää edes omaa syvyyttään ennen kuin sen videolta näkee. sama pätee muissakin liikkeissä. toitotetaan isoon ääneen että ei fuskata yhtään, mutta tuleekin ylläri kun klippi kuvataan ja pääsee itse katsomaan omaa suoritusta.

Tuo on harvinaisen totta, ja muutenkin tekniikan korjaukseen videovalmennus on korvaamatonta.

Itse sain tuosta fuskaamisesta jokseenkin päinvastaisen vaikutuksen kesällä kun aloin tekemään dippiä ja pyrin laskeutumaan ainakin riittävän alas, no kun en suoritustani nähnyt niin tuli roikotettua vähän liikaakin ja rintalihaksen jänne otti osumaa.

Mitähän keskiverto salillakävijä miettii näistä kameran kanssa heilumisista, meinaavat kenties kyseessä olevan egon pönkitys :lol2:

En tiedä kuinka offtopic... Mutta uskoisin että ihmiset vertailumielessä näitä painojaan tänne laittaa, joten mielestäni useilta puuttuu se tärkein vertailukohta eli oma paino. Koska eiköhän isompi könsikäs nosta enemmän painoja, kuin tavan kynäniska...? Vaan tässä allekirjoittaneen painoja:

Penkki: 10*85 + 8*90+ 6*92,5
Leukailu: op+15kg*10 + op+20kg*8 + op+25kg*6
Dippi: op+30kg*10 op+35kg*8 + op+40kg*6
Hausikääntö: 10*18 + 8*20+ 6*23
ristitalja maaten: 10*20 + 8*22,5 + 6*25

Jalkojen kanssa olen hieman varovainen vihoittelevan selän vuoksi ja siksi teen aina hieman liian pienillä painoilla, jottei virheitä tulisi nostossa. niitä en kehtaa tähän laittaa :) Ja niin se oma paino pyörii siinä 83-84 kg liepeillä. Treeniä on nyt takana kaikki 1,5 vuotta.

Massa voi olla voimaa, muttei se rauta läskillä liiku! :)
nimimerkillä:dietti alkaa sunnuntaisen kisailun jälkeen.

[Max];1443194 sanoi:
Massa voi olla voimaa, muttei se rauta läskillä liiku! :)
No kyllä se vähän liikkuu... Varsinkin penkissä sillä omalla painolla on yllättävän suuri vaikutus.

NEUTRAALI Tos kyseises nostos oli kyllä siteet jalas,pistän ne aina paljasta ihoa vasten ja ne oli sielä housuje alla. En kyllä käytä siteitä missään liikkeessä mut toi nosto oli semmonen kokeilu vaan.Teen enimmäkseen etukyykkyä nykyään koska se palvelee enemmän omaa lajiani (vaffamieslajit)
Jos rupeis oikee panostamaan tohon takakyykkyyn niin se vois alkaa kulkemaan vielä paremmin,meinaa nuo farmi/merimies kävelyt vie kyllä puhdin pois jaloista:thumbs:

Salomaha.. Joo noi kyykyt on kyllä ihan täydellisiä,taitaapi olla painonnostaja??

En tiedä kuinka offtopic... Mutta uskoisin että ihmiset vertailumielessä näitä painojaan tänne laittaa, joten mielestäni useilta puuttuu se tärkein vertailukohta eli oma paino. Koska eiköhän isompi könsikäs nosta enemmän painoja, kuin tavan kynäniska...?

Jos tuolle linjalle lähdettäisiin,tulisi kiinnittää huomiota myös pituuteen. Et kai luule,että 170cm/100kg ja 190/100 ovat vertailtavissa,jos vielä kummallakin on rasva% samassa?

Zone-sarja -42%
No onhan sillä nyt helvetin paljon väliä kuinka paljon painaa, kun tuloksia vertaillaan. IMO tossa asiassa ei pitäs paljon olla vääntämisen aihetta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos tuolle linjalle lähdettäisiin,tulisi kiinnittää huomiota myös pituuteen. Et kai luule,että 170cm/100kg ja 190/100 ovat vertailtavissa,jos vielä kummallakin on rasva% samassa?

WE yrittää taas selitellä omaa heikkouttaan pituudellaan... :D

No kyllä se vähän liikkuu... Varsinkin penkissä sillä omalla painolla on yllättävän suuri vaikutus.

kuinka suuri? eli jos 10kg tulee läskiä niin paljonko penkin pitää nousta suunnilleen? meikäläisellä ainakin penkin kehitys on ollut aivan onnetonta viimeisen n,25kilon painonnousun myötä. toki on noussu, mutta tosi vaatimattomasti. ehkä sitten olen jo lähellä ns omaa natu maksimiani :(, säälittävää.

täysin totta. yleensä kun hehkutetaan että joku kevyt on hyvä nostaan ei muisteta katsoa että pituuttakin monasti on aika vähän. esim 165cm/90kg. joku 185cm sais painaa tohon verrattuna jo about 120 jolloin oltais samoissa "massoissa" ulkoisesti. sori:offtopic:
NEUTRAALI Tos kyseises nostos oli kyllä siteet jalas,pistän ne aina paljasta ihoa vasten ja ne oli sielä housuje alla. ?

silti hirmu kova suoritus mun mielestä ja varmasti muidenkin. muut ei vaan myönnä sitä :D. kuinka kauan olet punteuilla veivaamista harrastanut kun ton ikäsenä jo aivan pirun kovat tulokset? näyttää lahjoja ainakin olevan vaikka muillekin jaettavaksi.

silti hirmu kova suoritus mun mielestä ja varmasti muidenkin. muut ei vaan myönnä sitä :D. kuinka kauan olet punteuilla veivaamista harrastanut kun ton ikäsenä jo aivan pirun kovat tulokset? näyttää lahjoja ainakin olevan vaikka muillekin jaettavaksi.[/QUOTE]

Kiitän neutraali:thumbs: Alottelin hyvissä ajoin ennen kun täytin 14v,eli treeni vuosia on takana vajaa 8vuotta. Ensimmäiset treenivuodet meni kehonrakennuksen pauloissa arskaa fanaattisesti kumartaen,meinasin jopa lähtee kisailee siinä 17-18v,mut yllätys se jäi:lol2: Nyt nää viimeset vuodet on menny voimaa hakiessa.
Miten äijällä toi rauta liikkuu,kuvasta päätellen selästä löytyy potentiaalia kovaan vetoon??;)

Miten äijällä toi rauta liikkuu,kuvasta päätellen selästä löytyy potentiaalia kovaan vetoon??;)

ei mulla mitään ihmeellisiä tuloksia, on niitä täälläkin mainittuina useammassakin kohdassa. vetoja ja kyykkyjä en edes tee kun aikoinaan kyykyssä tyhmyyksissään ala selän rikkonut. reenaan ihan sekalaisesti voimaa ja body tyylistä jumpaa. ihan mikä milloinkin hyvältä tuntuu. paljon kaikenmaailman tuettuja liikkeitä tuon selän takia. omaksi iloksi veivailen ilman sen kummempia tavoitteita tai no toki sitä niissä liikkeissä joita pystyy tekemään yrittää jollain tapaa kehittyä, mutta aika sekalaista tää meikäläisen reenailu loppujen lopuksi on. pääasia kun pysyis edes sellaisessa kunnossa, että on jonkin asteisen reenaajan näköinen.

Onko noin?:eek:

Voinkin alkaa selittämään omaa paskaa penkkitulosta sillä, että painan naurettavan vähän.

Benizakura olet kyllä tautisen vahva kaveri ja hyvin kyykkäsit. Treenasin joskus porissa samalla salilla ja kyllä teikäläisellä oli sitä voimaa ja lihastakin ihan hyvin jo pari vuotta sitten.

Eikä kun Kuntokeskuksessa. Olen semmonen puolikalju pygmi, ollaan me joskus jotain juteltukin, mutta ei varmaan koskaan esittäydytty nimillä. Hyvänpäivän morjenstustuttu siis. Autoin kerran sua siirtämään parkkipaikalla merimieskävely-vekotinta.

nojoo, on tuo kai totta että helpompi on nostaa jos on rinnassa massaa mihin tanko rysäyttää. Eiköhän se niin oo että kaikki mitä ei voi jännittää, on turhaa. En mie ainakaan läskillä nosta :D Mutta toki tuo on sen verran totta että ei 60kilosta ja 120kilosta voi keskenään verrata, mutta tuo onkin kärjistetty esimerkki. Itse olen 191.5 pitkä (viimeisimmän mittauksen mukaan) ja paino on noussut vuoden aikana +10kg ja raakamaksimiin ei ole tullut huomattavaa parannusta, ehkä 5-10kg, ja sitäkään en laskisi pelkästään oman massan nousuun. Asiasta saa toki olla montaa mieltä, mutta tämä on oma visioni. Ei itsellä ainakaan tuo 15kg painon nousu ole tuonut mitään järjettömiä helpotuksia nostoihin. Eiköhän se ole se lihas millä nostetaan, turha fläsä on vain edessä.
e: sarjapainot on kyllä noussu enemmän, mutta sen uskon johtuvan sarjojen pituuksista..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom