Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika harvinaistahan se varmaan on jos molempia harjoittelee yhtä paljon, mutta minkäs sille mahtaa jos kehitys on mennyt vain tuolla tavalla. Eri asiahan se on jos on jättänyt kyykkäilemättä muuten vaan ja vetänyt penaa ja haukkaa pelkästään.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olisi kiva tietää että kuinka syviä nuo kyykyt kullakin ovat. Itse tunnustan kyllä häpeilemättä etten yksinkertaisesti uskalla yli sadan kilon painoilla mennä perse pohkeisiin asti. Tiedä sitten auttaisiko polvisiteitten hankkiminen jotain?

Olen kyllä tehnyt kyykkyä ja penkkiä aivan yhtä paljon. Mutta eiköhän näin ollen tuo kyykky joskus kiri enemmän tuota penkkiä edelle.

Olisi kiva tietää että kuinka syviä nuo kyykyt kullakin ovat. Itse tunnustan kyllä häpeilemättä etten yksinkertaisesti uskalla yli sadan kilon painoilla mennä perse pohkeisiin asti. Tiedä sitten auttaisiko polvisiteitten hankkiminen jotain?

Paikkaisit korvien väliä tukemalla polvia? :)

Pelkäätkö jääväsi alle tms? Itse en pysty takakyykkyä nyt enkä jatkossakaan tekemään joten en osaa sanoa onko siinä vaikeaa tiputtaa romut jos ei nouse?

Etukyykyssähän on perin helppoa tiputtaa tanko.

Paikkaisit korvien väliä tukemalla polvia? :)

Pelkäätkö jääväsi alle tms? Itse en pysty takakyykkyä nyt enkä jatkossakaan tekemään joten en osaa sanoa onko siinä vaikeaa tiputtaa romut jos ei nouse?

Etukyykyssähän on perin helppoa tiputtaa tanko.

Joo, kai siinä korvien väliäkin paikataan,:hyper: Psykologista se pääasiallisesti on, pitää mennä alemmas joka kerta kun treenaa ni kyllä se siitä. Joskus vaan kun on telonut polvensa, niin sitä pelkää.

Tossa rekkaromuilla kyykkäämisessä on kyllä sen verran vahvaa mielitekijää, että itselläkin on ollut taipumusta alitajuisesti jättää kyykkyjä vajaaksi, ja sen takia on sitten joutunutkin pudottelemaan painoja myöhemmin ja aloittamaan "pohjasta" uudelleen. Tiedä rajasi ja laita tekniikka heti alusta kuntoon (polvien liike, torson jämäkkyys ettei mene julleksi), niin vältyt vahingoilta. Tietty helpottaa jos voi kyykätä rackissa, ja näin tekisin itsekin jos olisi mahdollista.

Öhöm, minä kyllä kyykkään rackissa, eli en pelkää sitä etten pääse painon alta pois, vaan pelkään että polvet pamahtaa. Laitan aina säännöllisesti lisää painoa ja tekniikkakin on kuululeman mukaan kunnossa.

Itsellä ainakin syvyytenä on reisien yläpinta vaakatasoon, sitä alemmas ei kroppa taivu, noinkin alas pääsee vain jos painot painaa siihen asentoon, ilman painoja ei toivoakaan. :D Ja joo, olen pikkuhiljaa opetellut myös venyttelemään.

Keveesti meneepi :) Miten sulla menee muilla toistoja ? 110kilolla, 120kilolla? Missä päin ykkönen liikkuu, onko mitään hajua ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse en pysty takakyykkyä nyt enkä jatkossakaan tekemään joten en osaa sanoa onko siinä vaikeaa tiputtaa romut jos ei nouse?

Kyllä se tuossa takakyykyssä useimmiten kaatuu eteenpäin, joten siinä ei paljon hallitusti mitään tiputella. Muutenkin ykkösrautojen tiputtelu, ei IMO koskaan kovin hallittua ole.

Itsellä kyykky ei yleensä kaadu kumpaakaan suuntaan joten räkkiin se on helppo laskea, mutta monella tuo eteenpäin kaatuminen aiheutta sen, että se tanko vierii pään yli vaikka ne räkin turvaraudat paikallaan olisikin. Ei niin miellyttävän näköistä.

voin kokemuksesta sanoa että 99%on vajaita ja puolet niistä on 20cm niiauksia jolloin raudat on jo "isot" ja jos oikein isoja rautoja halutaan käyttää niin se tehdään varmuen vuoksi smithissä ja köytetään 400metriä sidettä polvien päälle ja hop 15cm liike. mitä isompi rautamäärä sen vajaampi :D. mutta so not, se on enkka ja sillä siisti:). kyykky on helpoin liike missä voi fuskata. tuo ei siis minua haittaa yhtään vaan kerroin mielipiteen asiasta, jokainen saa tehdä just niinku ite haluaa.

Ranskis 10x50
Kulmasoutu 10x120
Alatalja 20x100
Prässi 30x300

Voimaa en treenaa, haen vaan hyvää pumppia.

prässi tuloksia on aika turha postata, kun prässejä on miljoonan laisia=ei vertailu mahdollisuutta. Postaa mielummin veto tai kyykky tuloksia.
edit: on noita kyykky tuloksiakin kyllä aika vaikee vertailla, kun ei tiedä minkälaisia pyllistyksiä ne ovat :david:

[Max];1442119 sanoi:
edit: on noita kyykky tuloksiakin kyllä aika vaikee vertailla, kun ei tiedä minkälaisia pyllistyksiä ne ovat :david:

Niitä on varsin hyvä vertailla JOS suorituksen tehnyt henkilö kertoo syvyyden tyyliin: ATG, voimanostosyvyys, puolikyykky jne.

Zone-sarja -42%
Niitä on varsin hyvä vertailla JOS suorituksen tehnyt henkilö kertoo syvyyden tyyliin: ATG, voimanostosyvyys, puolikyykky jne.

En usko silti, ennen kuin videon nään. Useimmiten siis näin. Monella se oma käsitys siitä syvyydestä on melko kaukana totuudesta.

Aloin tässä vaan kummastelemaan että mistä nämä nimeltämainitsettomat nettisalikurut ovat saaneet kuvan et miltei kaikki ketkä kyykkää isoillaromuilla tekee sen huijaamalla. Onhan se tosi että näitä pellejä löytyy melkein joka salilta mut kyllä vähemmistö esim yli 250kg kyykkääjistä tekee pelkkiä niiauksia

Tässä linkkiä omaan niiaukseen:
http://www.youtube.com/watch?v=Ze3lLc2qRjI

Niin ja eilen tuli uus recordi etukyykkyyn,1x210kg:evil:

Ei tolla kisoissa olisi valkoista saanut, mutta ei se nyt ihan pelkkä pyllistys ollut. Raudat on silti kovat!

250-260kg tulisi ihan kulmasta asti varmasti.

Back
Ylös Bottom