Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ihan alusta asti. :nolo: Ei vain tunnu voimaa niihin saavan vaikka ihan tosissaan yrittää. Kyykky on ollut kuvioissa ihan alkuajoista.

Ihan alusta asti. :nolo: Ei vain tunnu voimaa niihin saavan vaikka ihan tosissaan yrittää. Kyykky on ollut kuvioissa ihan alkuajoista.

Ootkos kokeillu tuota SF tahi DF treeniä?

Viime keväänä vedin SF muutaman kuukauden. Penkkiin sain dietillä ollessa +10 mut kyykkyyn en. Ja kyykky on roikkunut samoissa painossa nyt noin vuoden ajan. Ens viikolla lähtee taas uusi SF jatko käyntiin, kunhan tää pieni flunssa vaan paranee pois.

EDIT: Ja nyt ei ole diettiä päällä joten tavoitteena olis saada juuri jalkoihin lisää jerkkua. Vituttaa itteäni jatkuva junnaaminen.

Viime keväänä vedin SF muutaman kuukauden. Penkkiin sain dietillä ollessa +10 mut kyykkyyn en. Ja kyykky on roikkunut samoissa painossa nyt noin vuoden ajan. Ens viikolla lähtee taas uusi SF jatko käyntiin, kunhan tää pieni flunssa vaan paranee pois.

Mä olen saanut noilla hyviä tuloksia ja olen aika huono kyykkääjä. Maksimi vitoseen tullut 15kg lisää 8 viikossa. Eli siis 80kg-95kg. Tosin en ole ollut dieetillä, en sinne päinkään:)

Njooh, SF on kyllä toiminut monella varsinkin kyykyssä. En sit tiedä mikä omalla kohdalla kyykyssä tökkii. Yhtenä syynä voi olla uskallus kasvattaa painoja. Tuonkaan en kuitenkaan uskoisi olevan syynä kun välillä on tullut kokeiltua vetää hiukka isommilla painoilla ja tuloksena on tekniikan pettäminen ja raudan nostaminen selällä niiaten. Nykyisillä painoilla pääsee melko syvälle ja hyvällä tekniikalla.

Njooh, SF on kyllä toiminut monella varsinkin kyykyssä. En sit tiedä mikä omalla kohdalla kyykyssä tökkii. Yhtenä syynä voi olla uskallus kasvattaa painoja. Tuonkaan en kuitenkaan uskoisi olevan syynä kun välillä on tullut kokeiltua vetää hiukka isommilla painoilla ja tuloksena on tekniikan pettäminen ja raudan nostaminen selällä niiaten. Nykyisillä painoilla pääsee melko syvälle ja hyvällä tekniikalla.

Onhan nämä henk.koht juttuja mikä toimii ja mikä ei tietysti. Ei muuta kuin :rock:

Vielä tuohon kyykkytekniikkaan liittyen. Katselin tuossa yksi päivä saliohjaajan kanssa tekniikkaa ja sanoi muuten oikein hyväksi tekniikaltaan ja syvyydeltään mutta totesi että minulla on suurin osa painosta päkijöillä eikä kantapäillä.

Käytän kantapäiden alla 5 kg kiekkoa tuomassa pientä korotusta mutta silti kantapääni meinaa kuulema nousta ilmaan ala-asennossa. Olisiko tässä yksi mahdollinen syy kyykyn kulkemattomuuten ja kuinka tuota tekniikkaa voisi parantaa?

Sama juttu kans mavessa, paino tuppaa olemaan päkijöillä ja jos sitä yrittää pitää kantapäillä tuntuu siltä että koko kroppa lähtee kaatumaan taaksepäin.

EDIT: Ja olen nykyään venytellyt aina treenin jälkeen kunnolla lonkanseudun, takareisien ja pohkeiden/akillesjänteiden seutua parantaakseni juuri kyykyn tekniikkaa ja liikkuvuutta. (Kyllä, minäkin olen liittynyt venyttelijöiden kastiin. :nolo: )

Mave 5x205,1x230
Kyykky 6x110 :(
Penkki 5x120,10x110
Kapea penkki 6x110
Ylätalja rinnalle 8x110
Alatalja 8x120
Hauis käsipainoilla 10x25

Kyykky on olemattoman huono vaikka olen treenannut sitä jo yli 3 vuotta. Osaltaan voi johtua vioittuneesta polvesta joka joskus vaivaa ilkeästi treeneissä, mutta muutenkaan voima ei tunnu tarttuvan jalkoihin vaikka kuinka treenaisin täysillä. Joskus aiemmin tein isommilla painoilla sarjaa mutta kyykyt olivat huomattavasti vajaampia kuin nykyään, kun yritän kyykätä niin pohjasta kuin mahdollista.
Treenihistoriaa takana kaikenkaikkiaan hieman reilu 5 vuotta.:rock:

Mave 5x205,1x230
Penkki 5x120,10x110
Kapea penkki 6x110
Ylätalja rinnalle 8x110
Alatalja 8x120
Hauis käsipainoilla 10x25

Kyykky on olemattoman huono vaikka olen treenannut sitä jo yli 3 vuotta. Osaltaan voi johtua vioittuneesta polvesta joka joskus vaivaa ilkeästi treeneissä, mutta muutenkaan voima ei tunnu tarttuvan jalkoihin vaikka kuinka treenaisin täysillä. Joskus aiemmin tein isommilla painoilla sarjaa mutta kyykyt olivat huomattavasti vajaampia kuin nykyään, kun yritän kyykätä niin pohjasta kuin mahdollista.
Mave tulos alkaa olla ihan napakka.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mave 5x205,1x230

Vedätkö maven sumona vai suoremmilla jaloilla? Tuo Mave/ Kyykky suhde on itsellänikin heikko, mutta tuo on jo jonkin asteen ennätys.

julle 80kg*8
kyykky 122,5kg*5
SJMV 150kg*5
etukyykky 100kg*4
kulmasoutu(45-astetta) 82,5kg*5
penkki 87,5kg*4
dippi 27,5kg*4
leuat myötäote 15kg*4
pystypunnerrus 47,5kg*4
pystysoutu 42,5kg*5
ranskalainen tangolla 45kg*5
hauis kp 20kg*5

Tommosia liikkuu tällä hetkellä viiden toiston sarjoissa.

Zone-sarja -42%
Originally Posted by Jonegh
Vedätkö maven sumona vai suoremmilla jaloilla? Tuo Mave/ Kyykky suhde on itsellänikin heikko, mutta tuo on jo jonkin asteen ennätys.

Suorinjaloin vedän aina. Tuo sarja on tehty remmeillä ja vyöllä mutta ykkönen pelkällä vyöllä. Kyykky tuntuu menevän vaan kokoajan alaspäin ja mave/kyykky suhteet enemmän perseelleen.:D

Tänään salilla sotilaspenkissä oma ennätys:) eli 8x110kg...ja pienimuotoinen dieetti päällä.Paino jäänyt kyllä junnaamaan,mutta tavoitteeseen jo päästy!!!
Hauiskääntö käsip. 7x28kg tuli samassa treenissä:)

Emmä millään pahalla, mut: tässä tredissä olis kiva nähdä _pelkästään_ niitä kovia natutuloksia. Ketä kiinnostaa, ku pentti on ottanu penkistä 3 x 5 x 70kg?

Ompas tästä keskustelusta aikaa, mutta muistuipa mieleeni...

Nimenomaan siis tuon viiden kuukauden ihmetulosten takia pistin vertailuksi noita omia yritelmiäni, jotka on siis oikeasti nollasta aloitettu sillon viime kesänä. Enkä siis pidä niitä myöskään minään erityisinä, varsinkin kun elopainoon suhteuttaa- mutta on noissa kuitenkin yritystä, ja töitä tehty. Pahasti siis pisti silmään noi kenen nyt olikaan viiden kuukauden ihmetulokset. Vaikka miksei, jos on geeneillä lyöty!:D

Back
Ylös Bottom