Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt muutaman kuukauden aktiivisen jumppailun jälkeen 177/90 mitoissa
Kyykky 110*10 (opetellu kyykkäämään pystyssä ja reisillä)
Mave 160*10
Penkki 85*10
Pystäri 50*10

Tommottii kuntoiluahan tuo on, paino ois tarkoitus hissukseen tiputella 80 kiloon, josko siinä sais samalla pidettyä nuo sarjapainot ees liki samana.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pystypunnerrus levytangolla, seisten
5x5x100

Etukyykky 3x5x150

Muu paskaa. Olen lihava.
Pystäri 4 x 105 kg
Etukyykky 1 x 180 kg
Mave tempausotteella ilman vyötä 1 x 225 kg

Edelleen lihavaa löytyy.

Heitelkääpä tänne tulosten lisäksi vähä treenivuosia ja millasella treenimetodeilla ootte saavuttanu tuloksianne
Helmikuun lopussa tulee viis vuotta salihommia täyteen. Tähän aikaan mahtuu muutama useamman viikon totaalitauko, kehonpainojumppa only-kausia ja reenailua aina 1-jakoisista ohjelmista nelijakoisiin. Viimeinen vuosi on ollut vasta sitä fiksumpaa tekemistä ja treenit on ollu aika puhdasta voimailua, kun siirryin @jto :n talliin. Viimeisen vuoden aikana sitä kehitystäkin on alkanut tulemaan, sitä ennen olin aika pitkään jumissa samoissa romuissa ja treenasin liian usein liian kovaa, enkä kevennellyt säännöllisesti.

Pystäri 4 x 105 kg
Etukyykky 1 x 180 kg
Mave tempausotteella ilman vyötä 1 x 225 kg

Edelleen lihavaa löytyy.

Helmikuun lopussa tulee viis vuotta salihommia täyteen. Tähän aikaan mahtuu muutama useamman viikon totaalitauko, kehonpainojumppa only-kausia ja reenailua aina 1-jakoisista ohjelmista nelijakoisiin. Viimeinen vuosi on ollut vasta sitä fiksumpaa tekemistä ja treenit on ollu aika puhdasta voimailua, kun siirryin @jto :n talliin. Viimeisen vuoden aikana sitä kehitystäkin on alkanut tulemaan, sitä ennen olin aika pitkään jumissa samoissa romuissa ja treenasin liian usein liian kovaa, enkä kevennellyt säännöllisesti.

Olitko yli 100-kiloinen jo sillon kun alotit treenaamisen? Eli ootko aina ollut raamikas/isokokoinen, vai ootko bulkannut reippaasti viime vuosina.

Zone-sarja -42%
Olitko yli 100-kiloinen jo sillon kun alotit treenaamisen? Eli ootko aina ollut raamikas/isokokoinen, vai ootko bulkannut reippaasti viime vuosina.
Painoin 80 kiloa kun aloin treenaamaan, mittaa on tosiaan 192 senttiä, Kondis oli niin rimpula, että kaveritkin vittuili kurjenjaloista. Ja siis raameja ei oo luonnostaan nimeksikään, päin vastoin. Oon mm. hartialinjaltani kapeahko.

Painoin 80 kiloa kun aloin treenaamaan, mittaa on tosiaan 192 senttiä, Kondis oli niin rimpula, että kaveritkin vittuili kurjenjaloista. Ja siis raameja ei oo luonnostaan nimeksikään, päin vastoin. Oon mm. hartialinjaltani kapeahko.

Joo tuo raamikas oli väärä termi. Roteva ehkä olisi ollut parempi, jos olisi painava ollut jo lähtökohtaisesti. No on melkoinen muutos kyllä tullut 5 vuodessa :) Itse "kärsin" myös kapeasta hartialinjasta, jopa poikkeuksellisen kapea tämmöselle keskipituselle miehelle. Aika samanlainen lähtökohta kuin itselläni, jos pituuteen suhteuttaa. Eli kapealuustoinen rimpula/kynäniska ollut.

Joo tuo raamikas oli väärä termi. Roteva ehkä olisi ollut parempi, jos olisi painava ollut jo lähtökohtaisesti. No on melkoinen muutos kyllä tullut 5 vuodessa :) Itse "kärsin" myös kapeasta hartialinjasta, jopa poikkeuksellisen kapea tämmöselle keskipituselle miehelle. Aika samanlainen lähtökohta kuin itselläni, jos pituuteen suhteuttaa. Eli kapealuustoinen rimpula ollut.
Kiitos! Onhan tää kunto kaukana siististä ja kiristeltävää ois paljon jos haluais näyttää kivalta biitsillä, mutta paljon mukavampi on olla omissa nahoissa jos vertaa tuohon lähtötilanteeseen, joten en jaksa stressata.

Mua vaivas pitkään toi kapea hartialinja, mutta eipä niille omille geneettisille korteilleen mitään voi. Näillä mennään mitä on saatu ja katellaan, jos vaikka sais joskus isot olkapäät joilla kompensoida puuttuvaa leveyttä. :hyper:

Kiitos! Onhan tää kunto kaukana siististä ja kiristeltävää ois paljon jos haluais näyttää kivalta biitsillä, mutta paljon mukavampi on olla omissa nahoissa jos vertaa tuohon lähtötilanteeseen, joten en jaksa stressata.

Mua vaivas pitkään toi kapea hartialinja, mutta eipä niille omille geneettisille korteilleen mitään voi. Näillä mennään mitä on saatu ja katellaan, jos vaikka sais joskus isot olkapäät joilla kompensoida puuttuvaa leveyttä. :hyper:

Jep, niillä korteilla pelattava mitä jaettu. Kyllä siinä saisikin jumalan lahja salitreenille olla, jos ei 40-50kg painonnousu nosta selvästi rasvaprosenttia, naturaalina eri toten. Tosin pitkällä miehellä ei onneksi kovin nopeasti edes näy rasvan kertyminen, jos se kertyy tasaisesti. Valitettavasti sama homma lihaspaksuuden suhteen. Voimailu ilman pitkiä plussakalorijaksoja on kyllä hölmön hommaa, jos ei luonnonoikku ole. Tai sillon ne voimatasot on helpoin ns. tavan kuolevaisen nostaa kohtuulliselle tasolle. Itse olin pahimmillaan 116-kiloinen (180cm) kun natikkana voimailua harrastelin aikoja sitten. Ei se mitään kaunista katseltavaa ollut, kun armeijasta päästyä 3,5 vuodessa väkisin bulkkasi lähes 50kg painoa lisää. Käsiin jäi kyllä varsinkin lihasta niistä sikabulkeista, kun parikymppiseksi asti oli kyynärpää paksuin kohta kädestä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
3v JTO:n tallissa, sitä ennen omia höpö höpö jumppailuja.
Muutamia vähän pitempiä taukoja pienten "loukkaantumisten" takia myös tässä viimeisen 3v aikana.

Kyykky 130-150kg -> 200kg
PP 90-100kg -> 120kg
Mave 150kg -> 210kg

Nuokin jo hetken vanhoja tuloksia joista kohti seuraavia tavoitteita.
Omapaino seikkaillut tässä viimeisen 3v aikana 84 - 101kg, pääasiassa jossain 90-95kg välillä kuites.

Treenit alkanut vasta 40v ja sitä ennenkin pienestä koosta huolimatta näyttänyt lähinnä plussapallolta.
172/75 (tässäkin painossa vatsasta pullukka)
penkki 100kg
mave 150kg? ei ole pahemmin tullut tehtyä ja viime kerrasta varmaan 2 vuotta kun tuota koittanut.
syvä mutta ei ehkä ihan atg kyykky 125kg
pystäri 60kg, hartiamalli lähinnä pitkäkaulainen kaljapullo eli ei hartioita, ainoastaan olkapäät.
reeniä n.3 vuotta

Voimien kasvun aina leikannut dietti jolla koittanut saada ylileveää vatsaa pienemmäksi.

Reilu pari vuotta tullut reenailtua lähtöpaino 72/180 taitaa paino nyt olla 93 mut tiputettavaa se kymppi.

Ykköset noussu ihan hyvää tahtia vaikka voimailua en vedäkkään.
Penkki 60kg nyt 145kg
Mave 120kg nyt 245kg
Kyykky 110kg nyt 210kg
Pystäri 45kg nyt 100kg

Olkapäät laahaa voimassa vähä perässä mut eipä tuo haittaa pysyy paikat ehjänä.

Parisen vuotta treenaillut. Ikää 42v. Ennenkuin siirryin salihommiin, niin n.15v kestävyystreeniä alla, lähinnä maasto- ja maantiepyöräilyä + hiihtoa. Viimeisinä vuosina 300-400 tuntia vuodessa. Hyivin kulki tollaiset 8-10h fillaroinnitkin, mutta lihaskunto luokkaa surkea.

Ekat 1,5 vuotta kävin vain Crossfitissä, jossa ei hirveästi tota voimaa treenattu (tai vähän, mutta ei oikein kunnolla keskittyen). Nyt viime syksystä lähtien olen koettanut ainakin kerran viikkoon tehdä jotain voimaa 5x5 systeemillä (usein sitten vielä CF-treeni perään). Lähtötilanteessa 174/73kg. Kävin jo jossain vaiheessa 81-82kg:ssa (läskiä..), mutta muutin vuosi sitten ruokailutottumuksia ja pääsin alas 72-73kg. Nyt 75-76kg.
Maksimit nyt:
-Penkki 90kg
-Kykky 100kg
-Mave 130kg
-Leuanveto +35kg ainakin (20kpl leukoja menee ilman lisäpainoa)

Vähän enemmän saisi olla voimaa, mutta kai noi tosta kehittyy. Kun aloitin, meni 5 leukaa hikiseen ja mave jotain 60kg (mulla on pahaa selkävaivaa, nikamasiirtymää ja välilevyrappeumaa. Nyt vasta kun alkaa core olemaan kunnossa, pystyy edes vetämään...). Kyykyssäkin oli liki vuoden tauko, kun polvi vaivasi. Viime syksystä on vasta pystynyt kyykkäämään (selkä myös aiheutti aiemmin ongelmia tässä, ei enää). Alussa tais kyykkypainot olla luokkaa 50kg (sarjoissa siis, nyt 80-85kg).

2.5 vuotta aktiivista salitreeniä takana. Ikä 25, pituus 179cm paino 97kg
Takakyykky 175kg x 2
Mave 180kg x 1
Penkki 105kg x 5
Pystäriä 37.5kg kässäreillä x 5

Ekat 1.5v oli kaikenmaailman erikoistekniikka hifistelyä kun nettivalmennuksessa olin, voimaa ei tuona aikana treenattu. Vuosi sitten otin pt:n ja alettiin kehittää eka voimatasoja, silloin tein penkkiä 30kg kässäreillä ja pari kk myöhemmin meni 45kg kässäreil, sillon oli kyykky sarjat 130kg ja n.3kk päästä 165kg. Nyt pari kk sitten muutettiin voimatreenit enemmän bodaus tyyliseen treenaamiseen ja ei ole progressiivista voimatreeniä tehty. Ehkä jossain vaiheessa taas tehdään voimatreeniä, että sais ainakin penkkiä kehitettyä, sekä kyykyn ja maven sinne 200kg paremmalle puolelle :)

Ikä 43 vee, salille ekan kerran marraskuussa 2015 ja ilman mitään urheilutaustaa. Puntilla kuljen säännöllisen epäsäännöllisesti, on ollu vähän kaikenlaista jyystöä nääs mutta 2-4 krt/vko noin. Noin vuoden oon treenannu voimahakusesti. Ekan kerran kokeilin penkkiä muistaakseni vuosi sitten, silloin sain 50 kiloo ylös eikä ollu nättiä. Vanaha akka mutta still going strong :konsta::puntti:

Penkki 70kg
Mave 130 kg
kyykyn maksimia en oo vielä(kään) kokeillu.

30v, treeniä takana 10 vuotta. Painot ei päätä huimaa mutta onhan sitä elämässä muutakin kuin kuntosali
Mave 1x210kg
Penkki 6x100kg
Kyykky 15x110kg
Pelkään ykkösiä enkä uskalla tehä

39v. Treeniä 13 vuotta. Alku oma paino 78kg. Nyt 105kg. Ei juurikaan läskiä.

Tulokset 12 vuoden tunnollisella treenillä:
Mave: 1x200
Penkki: 1x125

13 vuoden treenillä ja vuoden korvaushoidon jälkeen. Onko korvaushoidossa oleva naturaali?
Mave: 6x200, 3x210
Penkki: 14x100, 1x140
Kyykky: 10x120

Suositut

Back
Ylös Bottom