Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
23v 179cm 97kg, rasvat veikkaisin siihen 10-15% välille.

Penkki 160kg ykkönen, 150kg vitonen. En on koittanut isompaa painoo, koska tekniikka. Juhannuksen sit 170 ylös. Kapee penkki 150 kolmonen.
Kyykkyä en tee, mutta hack-kyykky 160kg 10 toistoo. En on kokeillu isompaa painoo lainkaan.
Mavea en tee myöskään, mutta no kulmasoutuu 120kg 8 imo hyväl tekniikal.
Pystäri 85kg 3x6 niskantakaa.

Reenitaustaa 2015 alusta lähtien, sitä ennen "satujumppaa" ja lätkää pikkujunnusta 19vuotiaaksi.
Btw eka postaus pakkikselle, ehkä tää tästä lähtee :D
Kovat on raudat ja ilmeisesti kuntokin lupaava! Postaile ihmeessä sen minkä jaksat. Ikääkään ei oo vielä paljon mitään, joten menestystä voi hyvinkin olla tulossa. :puntti:

Viis vuotta ja viikko päälle treeniä.

Pystäri levytangolla, seisten 1x117,5
Etukyykky 1x180

Olen lihava, mutta kaunis.
Pystäri edelleen sama, mutta etukyykyssä tuli puskista 2x4x160. 180 ykkösen aikaan paras sarja 160 kilolla oli kolmonen, joten kaipa isompi maksimi ois teoriassa jo otettavissa. Vaan eipä hättäillä.

Kauneushan on ikuista.

23v 179cm 97kg, rasvat veikkaisin siihen 10-15% välille.

Penkki 160kg ykkönen, 150kg vitonen. En on koittanut isompaa painoo, koska tekniikka. Juhannuksen sit 170 ylös. Kapee penkki 150 kolmonen.
Kyykkyä en tee, mutta hack-kyykky 160kg 10 toistoo. En on kokeillu isompaa painoo lainkaan.
Mavea en tee myöskään, mutta no kulmasoutuu 120kg 8 imo hyväl tekniikal.
Pystäri 85kg 3x6 niskantakaa.

Reenitaustaa 2015 alusta lähtien, sitä ennen "satujumppaa" ja lätkää pikkujunnusta 19vuotiaaksi.
Btw eka postaus pakkikselle, ehkä tää tästä lähtee :D

Kannattais mittauttaa rasvat ettei tarvi veikata.Itse olen myös 179cm ja 82kg,eikä taida mullakaan olla rasvat alle 15%
Tää on kuitenkin naturaalien treenipainot :)

Kovat on raudat ja ilmeisesti kuntokin lupaava! Postaile ihmeessä sen minkä jaksat. Ikääkään ei oo vielä paljon mitään, joten menestystä voi hyvinkin olla tulossa. :puntti:

Kiitosta! Joo voisin ehkä tos ensviikol ottaa jonkun kuvan tänne pakkikselle, jos jossai on joku kuntolanka :D Katsotaan sitä menestystä sitten joskus, pikkuhiljaa pikkuhiljaa :)

Kannattais mittauttaa rasvat ettei tarvi veikata.Itse olen myös 179cm ja 82kg,eikä taida mullakaan olla rasvat alle 15%
Tää on kuitenkin naturaalien treenipainot :)

Viime kesänä kävin InBody mittaukses ja oli 12,8% rasvat ja silloi painoa 95kg tasan, nyt oli aamupaino 97.6 ja ei ainakaa omaan silmään ole kunto menny pehmeemäksi, siks veikkaus :)
En tiedä oliko vika lause joku vihjaus vai toteamus vain, mutta ihan naturaali olen, ei tulis mieleenkään käyttää mitään aineita. Hera ja Krea, niillä mennään

Viime kesänä kävin InBody mittaukses ja oli 12,8% rasvat ja silloi painoa 95kg tasan, nyt oli aamupaino 97.6 ja ei ainakaa omaan silmään ole kunto menny pehmeemäksi, siks veikkaus :)
En tiedä oliko vika lause joku vihjaus vai toteamus vain, mutta ihan naturaali olen, ei tulis mieleenkään käyttää mitään aineita. Hera ja Krea, niillä mennään
En laittaisi yhtään luottoa tolle inbody mittaukselle. Sihvoselle se näytti 10% rasvoja vaikka mies oli todella kireä. Miulle taas näytti 5% rasvoja vaikka kondis oli oikeasti lähemmäs 15%

En laittaisi yhtään luottoa tolle inbody mittaukselle. Sihvoselle se näytti 10% rasvoja vaikka mies oli todella kireä. Miulle taas näytti 5% rasvoja vaikka kondis oli oikeasti lähemmäs 15%

Joo tottakai pitää myös arvioida silmällä ja muilla mittausvälineillä ja tehdä se arvio sit sen/niiden perusteella. Suuntaa antavaksi ajattelen noi kaikki laitteet. Tosin ite olin ja oon ihan luottavainen tuohon kesällä otettuun tulokseen, vastasi siihen mitä peilistä välittyi.
Haha joo katoin ton Sihvosen jutun kans ja kyllä laitto ihmettelemään :)

Zone-sarja -42%

Asiallisesti vastattu,varmistin vain,että ollaan oikeassa ketjussa :)
Sulla on kyllä kadehdittava massa,jos oot lähellekään 10 rasvoissa.
Sinähän pyyhit lattiaa noilla cbb äijillä.
Tähän vois jotkut mestarit vastailla,korjatkaa jos olen väärässä,eikös Wileniuskin ollut 179cm,
Joka kisoissa natuaikoina oli siinä kasikympin tietämillä,ehkä vähän alle ja offiilla n.90kg
ja oli sentään suomen mestari.Tietysti fysiikka oli kova,mutta jotain suuntaa antaa.

Omat enkat joskus silloin kauan aikaa sitten
Penkki 145kg
Maastaveto 3kk harjoittelulla 230kg
Kyykky 205kg
Dipit 50kg lisäpainoilla 9toistoo
Etunojapunnerrukset 96toistoo minuutissa
Oma paino pyöriny 83-86kg

Asiallisesti vastattu,varmistin vain,että ollaan oikeassa ketjussa :)
Sulla on kyllä kadehdittava massa,jos oot lähellekään 10 rasvoissa.
Sinähän pyyhit lattiaa noilla cbb äijillä.
Tähän vois jotkut mestarit vastailla,korjatkaa jos olen väärässä,eikös Wileniuskin ollut 179cm,
Joka kisoissa natuaikoina oli siinä kasikympin tietämillä,ehkä vähän alle ja offiilla n.90kg
ja oli sentään suomen mestari.Tietysti fysiikka oli kova,mutta jotain suuntaa antaa.

Omat enkat joskus silloin kauan aikaa sitten
Penkki 145kg
Maastaveto 3kk harjoittelulla 230kg
Kyykky 205kg
Dipit 50kg lisäpainoilla 9toistoo
Etunojapunnerrukset 96toistoo minuutissa
Oma paino pyöriny 83-86kg

Vielä ku näyttäis isolta 97kg tässä varressa, tai kyllä se on mut ite en sitä nää. Varsinkin, kun kattoo noita kisaajia ja muita kovia reenaajia salilla, niin tuntuu hurjalta miten saman painon omaavat tyypit näyttää niin hiton paksulta ja isolta :D
Nyt on noussut ajatukseksi ja tavoitteeksi itellä, että vuoden päästä kultsalla oon lavalla speedoissa, saa nähdä miten käy ja pääseekö sellaseen kuntoon kun haluaa. :) Huomen otetaa reenikamun kans parit kuvaan niin katsotaan kehtaako niitä postaa tänne.. :D
Noihin rasvoihin palatakseni vielä niin uskon että lähempänä 13-15 ollaan kun 10.
Kovat on raudat teikäläiselläkin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Sellanen sieltä. Kelasin et postaan tän klipin tähän ketjuun, kun on jo sen verran kommentoitu ja huudeltu asiasta täällä:whistle:
Palautetta otan mielellään vastaan! Tottakai joka osa-alueella tarvitsen kehitystä, mutta olis kiva kuulla jotain spesifiä, tosin kokonaiskuva ei ehkä välity videon kautta, mutta ehkä tosta saa jotain irti. :)

Sellanen sieltä. Kelasin et postaan tän klipin tähän ketjuun, kun on jo sen verran kommentoitu ja huudeltu asiasta täällä:whistle:
Palautetta otan mielellään vastaan! Tottakai joka osa-alueella tarvitsen kehitystä, mutta olis kiva kuulla jotain spesifiä, tosin kokonaiskuva ei ehkä välity videon kautta, mutta ehkä tosta saa jotain irti. :)

Hyvältä näyttää ! Ei muuta ku poltat rasvat ja astut lavalla (y) Onko kuntokuvia missään ?

17v 188/92
Penkki: tasan 100
Kyykky todella syvältä: 150x3
Mave: 180x3
Rasvat: 6,7(ilmeisesti jopa vähän liian alhaiset jääkiekkoilijalle)
Minkälaisia tuloksia ovat ikäiselleni jääkiekkoilijalle?

17v 188/92
Penkki: tasan 100
Kyykky todella syvältä: 150x3
Mave: 180x3
Rasvat: 6,7(ilmeisesti jopa vähän liian alhaiset jääkiekkoilijalle)
Minkälaisia tuloksia ovat ikäiselleni jääkiekkoilijalle?
Tuloksethan ovat tosi hyviä ja voimatasojen puolesta huonompia lätkäjätkiä löytyy ihan NHL-kentiltäkin. Rasvaprosentin suhteen olen kylläkin skeptinen.
Wayne Gretzky taisi joidenkin lähteiden mukaan penkata reilu 60kg ja hän oli "ihan ok " jääkiekkoilija.:LOL:

Lihasta löytyy paljon ja kova ukko mutta pakko kommentoida tota 12.8% rasvoja. Toi videolla oleva kunto on kyl lähempänä 15-18% omaa silmään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom