Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ns "isoissa liikkeissä" ei ole tullut tehtyä lähelläkään ykkösmaksimia
kahteen vuoteen. Tässä kuitenkin joitain sarjapainoja:

Kulmasoutu tangolla 6*160 (tänä syksynä)
Alavinopenkki (Smith) 6*160 (n. vuosi sitten)
Kyykkyä 8*200 (2v. sitten)
SJMV 4*170 (1,5 vuotta sitten)

Kunto on tuosta kehittynyt ja tulokset olisivat nyt taatusti paremmat,
mutta tuskin teen muita kuin kulmasoutua ja SJMV:tä
noita isommilla raudoilla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
kyykyn syvyys ?

jos kunnon syviä kyykkyjä niin kova on suoritus.

Ei aivan voimanostokyykyn syvyisiä, mutta melkein.
Eli reiden yläpää hieman alapäätä ylempänä (olipas fiksusti sanottu:eek: )
no asia selvinnee.

Alaselkä lähti aina vaan pyöristymään vielä syvemmissä kyykyissä
-> nosto ihan persiilleen ja meni selkätreeniksi ;) tai kipeyty paikat.
Tästä syystä lopetin ensin syväkyykyt kokonaan ja nykyään en kyykkäile
kun joskus huvikseni, mutta aina painot korkeintaan 170 luokkaa.

Penkki 6x125kg (tässä liikkees ollu aina helvetin huono) max n.150kg hyvällä tuurilla, mutta kyl se 200kg lähestyy koko ajan tappavan tasaiseen tahtiin uuden ohjelman myötä.
kulmis 14x150
mawea esim. 6x220kg ja 4x230 ja joka viikko lisää tulee rautaa nuihinkin tuloksiin...max--> 260kg abouttia rallaa, ens kesänä pitäs olla jo 300 (ainakin tavoitteet korkealla, :hyper: )
kyykkyä 200kg -->yli vuosi sitten ja noin 6kk olin silloin sitä kovaa treenanneena (polvet paskana nykyään)

Tossa nyt ois joitain tuloksia hiukan..treeniä tulee kohta täyteen 2 vuotta ja siitä n.1½ vuotta kovaa treeniä..eka ½vuotta meni siin ku tein vain hikijumppaa ja puotin painoa 96-->78, ja sit aloin pikkuhiljaa kokeileen et jos sitä voimanpaskaa tarttuis...hyvin tuntuu natunakin tarttuvan =) kuhan vain saa noi polvet leikattua niin pääsee kyykkytulostakin taas nostamaan lähemmäs sitä 300kg rajapyykkiä ;)

Penkki 6x125kg (tässä liikkees ollu aina helvetin huono) max n.150kg hyvällä tuurilla, mutta kyl se 200kg lähestyy koko ajan tappavan tasaiseen tahtiin uuden ohjelman myötä.
kulmis 14x150
mawea esim. 6x220kg ja 4x230 ja joka viikko lisää tulee rautaa nuihinkin tuloksiin...max--> 260kg abouttia rallaa, ens kesänä pitäs olla jo 300 (ainakin tavoitteet korkealla, :hyper: )
kyykkyä 200kg -->yli vuosi sitten ja noin 6kk olin silloin sitä kovaa treenanneena (polvet paskana nykyään)

Tossa nyt ois joitain tuloksia hiukan..treeniä tulee kohta täyteen 2 vuotta ja siitä n.1½ vuotta kovaa treeniä..eka ½vuotta meni siin ku tein vain hikijumppaa ja puotin painoa 96-->78, ja sit aloin pikkuhiljaa kokeileen et jos sitä voimanpaskaa tarttuis...hyvin tuntuu natunakin tarttuvan =) kuhan vain saa noi polvet leikattua niin pääsee kyykkytulostakin taas nostamaan lähemmäs sitä 300kg rajapyykkiä ;)

wtf :kuvia:

Kyykyssä menee itsellä se syvyyden raja niin että pystyn kyykkäämään tollaisia hieman lattiatasosta vajaaksi jääviä kyykkyjä(3-5cm alle lattiatason) 20-30 kg isommilla raudoilla...Eli pienestä on kiinni,alle 10cm syvempiä niin painoa tuo 20-30kg pois:(
Taitaapi olla enkka jotain 7 tai 8x150kg,siis näitä hieman "vajaita"...Tuolloin oli oma paino n.80kg...Nyt on tehty prässi/hack.Kyykyt alottelen taas kohtapuolin:)

Joskus mietin miksi helvetissä edes yritän nostella näitä painoja. On siinä miestä geeneillä siunattu. :thumbs:

:wall:

Pakkis lannistaa. Älä anna. Itsekin nostan 4 vuoden treenin jälkeen vasta 80 kg:lla sarjoja. Maximi varmaan 90 kg pinnoissa. Eihän sillä ole mitään merkitystä millä painoilla nostaa, kunhan se tuntuu pahalle. :))))))

kulmis 14x150

:jahas: Eli pudotit painoa lähes 100kg ---> 78kg kun teit hikijumppa treeniä 1/2 vuotta. Tämän jälkeen 78kg ei ole tullut massaa lisää mutta silti kyykkäät 200kg puhtaasti. Tämän kaiken lisäksi polvesi on vittuilu jonkun aikaa. Ja tulokset sen kuin nousee :jahas:
Vaikka sanoisit että roinaisit niin en usko. Ei millään pahalla mutta pidän tuota :anssi: kunnes toisin todistetaan :piis:

Oma lyhyt treeni tausta mahtuukin kokonaisuudessaan alla olevaan tekstiin.

Itse olen nyt treenannu 6kk. Paino tällä hetkellä 86-88kg. 6kk olen tehnyt 3kk tekniikka treeniä alkuun toistoilla 10-15. Tämän jälkeen otin 5 viikon sikabulkin josta jäi hyvät muistot :D tällöin paino oli parhaimmillaan 92kg . Tämän jälkeen olen ollut 2kk dieetillä ja ottanut 5x5 treenin käyttöön ihan hyvällä kehityksellä vaikka olen dieetillä.

Tässä näitä :david: tuloksia
Pystypunnerrus kp istuen. 5x5 35kg
Penkki 5x5 92,5kg
Alatalja 5x5 85kg

Mavea ym selkää raskaasti rasittavaa en uskalla vielä tehdä kun on lievä välilevynpullistuma. Ykkösiä en ole kertaakaan kokeillut 6kk aikana.

Jalkoja ja kyykkyä pääsin treenaamaan vasta 1kk sitten. Syynä oli yli vuoden kiusannut tulehdus pakara ja reisilihasten kiinitys kohdissa joten kyykky on :david: tuloksilla vielä. 5x5 ekalla kerralla oli tiukka 50kg :thumbs: Nyt neljännellä viikolla tein 5x5 jopa 85kg :worship: Eli jalkojeni todellista kuntoa ei vielä tiedä. Eli :wall: ei ole vielä tullut vastaan :)

ps. kaiken tämän lisäksi minulla on jonkin sortin hymiö fetissi :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mavea ym selkää raskaasti rasittavaa en uskalla vielä tehdä kun on lievä välilevynpullistuma. Ykkösiä en ole kertaakaan kokeillut 6kk aikana.

Usko pois niin se välilevypullistuma vaivaa vähemmän kun alat tekemään ns kovia liikkeitä selälle kuten. mave, kyykky, kulmasoutu, t-soutu, etukyykky. Mullaki ortopedi manas ettei saa tehä, mut nytku tekee ni ei vaivaa yhtään. Tärkeintä on vain opetella tekniikka uudestaan pienillä painoilla ja sitten pikkuhiljaa lisätä niitä.

:jahas: Eli pudotit painoa lähes 100kg ---> 78kg kun teit hikijumppa treeniä 1/2 vuotta. Tämän jälkeen 78kg ei ole tullut massaa lisää mutta silti kyykkäät 200kg puhtaasti. Tämän kaiken lisäksi polvesi on vittuilu jonkun aikaa. Ja tulokset sen kuin nousee :jahas:
Vaikka sanoisit että roinaisit niin en usko. Ei millään pahalla mutta pidän tuota :anssi: kunnes toisin todistetaan :piis:

Oma lyhyt treeni tausta mahtuukin kokonaisuudessaan alla olevaan tekstiin.

Itse olen nyt treenannu 6kk. Paino tällä hetkellä 86-88kg. 6kk olen tehnyt 3kk tekniikka treeniä alkuun toistoilla 10-15. Tämän jälkeen otin 5 viikon sikabulkin josta jäi hyvät muistot :D tällöin paino oli parhaimmillaan 92kg . Tämän jälkeen olen ollut 2kk dieetillä ja ottanut 5x5 treenin käyttöön ihan hyvällä kehityksellä vaikka olen dieetillä.

Tässä näitä :david: tuloksia
Pystypunnerrus kp istuen. 5x5 35kg
Penkki 5x5 92,5kg
Alatalja 5x5 85kg

Jalkoja ja kyykkyä pääsin treenaamaan vasta 1kk sitten. Syynä oli yli vuoden kiusannut tulehdus pakara ja reisilihasten kiinitys kohdissa joten kyykky on :david: tuloksilla vielä. 5x5 ekalla kerralla oli tiukka 50kg :thumbs: Nyt neljännellä viikolla tein 5x5 jopa 85kg :worship: Eli jalkojeni todellista kuntoa ei vielä tiedä. Eli :wall: ei ole vielä tullut vastaan :)

ps. kaiken tämän lisäksi minulla on jonkin sortin hymiö fetissi :D

Juu siis pudotin silloin painoa enkä ole missään kohtaan maininnut ettei sitä olisi tullut lisää lihasten/läskin muodossa :wall: eli on painoa tullut huomattavasti lisää tosta 78kg...kato vaikka nuista mun tiedoista. Ja kyykkyhän mulla ei ole noussut kun ei pysty edes omalla painolla kyykkäilemään piiiiitkäääään aikaan, mut tottakai muut tulokset nousee ku vain jaksaa treenata! Jalkojakin treenaan tottakai kovaa ja semmosia liikkeitä jotka sattuu mutta ei liikaa..että miettikää mitä luette ennen kuin semmosia epäilyksiä heitätte, jois ei oo mitään järkee :)

Sitten menen samaan kuoroon kanin kanssa WTF :eek: :kuvia:
Vaikka olisit sanonu että olet ottanu nappeja mitä eräs raviohjasta suositteli, niin silloinkin olisin WTF! :D

Olen samaa mieltä että tähtisaari taitaa pistää lapinlisiä tuloksiin...Tai jos ei pistä niin tollasilla painoilla natuna tolla treenimäärällä on uskomaton suoritus!!!!
Todella lahjakas kaveri...Tulevaisuuden lupaus voimanostoon...
Tietysti olen nähnyt salilla kyykkyjä isoilla painoilla,mutta vajaita,vajaita,vajaita...

Voimanosto ranking 2006 sarja 100kg
sija 51 Hannu Koskinen 81 Ols-Ta 98,10 200,0 195,0 215,0 610,0

eli 90kg Tähtisaari mennee tästä reippaasti ohi kunhan saa polvensa kuntoon?

Olen samaa mieltä että tähtisaari taitaa pistää lapinlisiä tuloksiin...Tai jos ei pistä niin tollasilla painoilla natuna tolla treenimäärällä on uskomaton suoritus!!!!
Todella lahjakas kaveri...Tulevaisuuden lupaus voimanostoon...
Tietysti olen nähnyt salilla kyykkyjä isoilla painoilla,mutta vajaita,vajaita,vajaita...

Havainnollistetaanpas tätä tilannetta vähän vielä, eli en ole 20-vuotiaaksi asti ollu mitään tekemättä, vaan olen pelaillut semmoset 13-vuotta lätkää ja tietenkin sillon ollaan kesäisin aina tehty se about 2kk semmosta peruspunttia kuten rinnallevetoa, kyykkyä sun muuta lähinnä nopeusvoimana pikkupainoilla ja kestävyyttä tottakai, mut perusvoimatasot ollu aina hiukka normaalia paremmat...mutta kyykky ollu aina erittäin hyvä paitsi nykyään ei tietenkään voimatasoihin suhteutettuna toi 200kg ole kovin paljoa ja yleensäkin kaikki liikkeet mitkä teen niin teen kunnol ja pyrin tekniikan pitämään parhaana mahdollisena(en ymmärrä vieläkään mitä hyötyä vajaista kyykyistä muka olisi?)...en kyllä tiedä miten muut treenailee, mut en edes ole hirmu tyytyväinen tuohon kehitykseen että sais olla vielä nopeampaa, mut kukin treenaa tyylillään =) Sen verran vielä mun treenityylistä et se on aika lailla No pain No gain tyylistä ja viel vois pistää tämmösen sloganin kuin Back to Basics...eli perusraskaita liikkeitä ja aina täysillä, mut pidän myös kevyitä viikkoja! Hifistelystä en tykkää ja oon sitä mieltä et sitä on muutenkin turha tehdä näillä treenivuosilla/painoilla.

Mutta tottakai saa epäillä/spekuloida nuita mun "hirmuisia" painoja, jotka on kyllä vielä kieltämättä mun mielestä aika hepposen pojan painoja...tyytyväinen olen sillon kun rawina tulee sarja 300x200x300 eli en ikinä :D

Voimanosto ranking 2006 sarja 100kg
sija 51 Hannu Koskinen 81 Ols-Ta 98,10 200,0 195,0 215,0 610,0

eli 90kg Tähtisaari mennee tästä reippaasti ohi kunhan saa polvensa kuntoon?

No en ainakaan vielä, jos kyykky on 200kg, on varmasti enemmän kun pääsee taas treenaan mut mitä luokkaa se nyt on niin ton verran ja penkki ei ole kuin sen 150kg ja mawe 260 eli YT=610kg...ohhoh..heh näköjään onkin sit saman verran..mut onhan se aina eri asia nostaa kisoissa, ja jos joskus kisailen niin se on varmaan aikaisintaan joskus 3-5 vuoden päästä...

Ton penkin suhteen on kyllä et pitäs saada joku pro-ukko opastamaan sitä tekniikkaa siinä niin sais sitä vähän nopeampaa kehittymään.

Eli kun tosta piikkaisit ja vetäisit varusteet päälle niin heittämällä ohi.Noin vähällä treenillä.

Onneksi olkoon olet lahjakas.

Onnittelut myös täältä...Todella lahjakas,vaikka oletkin urheillut muita lajeja.
Nyt löytyi se oikea laji...90% treenaajista ei nosta 150kg ikinä ja se on sun huonoin liike,silti teet sen parin vuoden treenillä ja ilmeisesti aika kevyenä?
Väärällä tekniikalla...Olen kateellinen,kuten myös moni muukin...

Hienoa että oma laji löytyi..Toivottavasti jaksat pumpata:)

Suositut

Back
Ylös Bottom