niin. mutta aina pitää muistaa että elämme nyt tätä sähköisen median aikakautta ja koti koneella on helppo kirjoitella turvallisessa ympäristössä mitä tahansa ja
olla kovaakin nostajaa!!!!!!!!!!!
ite en tiedä mitä kivaa siinä on kusettaa netissä tuloksia koska kuitenkaan salilla ei sitten mene puoliakaan ilmoitetusta painosta.
ite olen treenannut ennen armeijaa pari vuotta ja nyt lokakussa päästyäni armeijasta aloin taas treenaamaan ja voin sanoa että penkki maksimi ei ole kuin 85kg ja hauis kääntöjäkään en saa kuin 20kg käsipainolla.
jos netissä tuloksia kusettaa niin mitenkä sen kestää kun menee salille ja saa sen puolet ilmoitetusta maksimista, itse en pysty sanomaan että joo olen treenannut 4kk ja saan 170kg penkistä mutta sitten salilla vääntää hiki otsassa sen 85kg kerran ja häpeää nurkassa, mielummin sanon oikean tuloksen ja nostelen salilla tyytyväisenä painoja joita todellisuudessa saan.
ja kun näitä "kovia" nostelijoita on niin laittakaa nyt video pätkää kaikkien näkyville kuinka se rauta nousee niin ei tule tälläisiä turhia avautumisia ja epäilyksiä
esim. hulkkia ei tarvitse epäillä kun mies sanoo niin asia/juttu pitää kutinsa
kun on kerran videoita todisteeksi
en halua tällä tekstillä aiheuttaa mitään kinaa tai riitaa kenenkään kanssa, mutta mielipiteeni on tämä