Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
3kk tuommoiset tulokset...? :rolleyes:
Näin on!! alkutulokset oli penkki 1x105-110 Mave 190 takakyykkyä on vasta alkanu tekeen tein alux etukyykkyä siinä oli varmaan jollain 100kg joku toisto nyt on tuo takakyykyn tekniikka opettelussa.Alkutulokset on ihan hyvät mutta kehitys ei ole ollu oikein kiitettävää varsinkaan mave ja nyt on vielä pari viikkoa oltu selkävaivasena..Eikä oo tapana puhua paskaa.Laitoin tulokset tänne nimenomaan sen takia että halusin kokeeneempien niitä arvioivan, palaute näyttää siltä että ihan hyviä tulokset ovat aloittelijalle tästä on hyvä jatkaa:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kovat on tke:n tulokset. etukyykkyä ekaa kertaa niin 100 kilolla muutama toisto on kyllä kova :rock:
Kiitti kannustuksesta nyt menee joku vähän reilu 10 toistoo tuohon mave vaan pitäs saaha jo nousuun junnanu aikalailla paikallaan.Nyt on ollu selkäki paskana pari viikkoa vähän jääny treenit vähälle :curs:

Miten TKE olit onnistunut saamaan kuitenkin noin hyvän lihaskunnon ennen kuin aloitit salilla käymisen? Fyysistä työtä vai jotain urheilua?

Miten TKE olit onnistunut saamaan kuitenkin noin hyvän lihaskunnon ennen kuin aloitit salilla käymisen? Fyysistä työtä vai jotain urheilua?
Jääpalloa jostain 12v 17vuotiaaksi sieltä varmaan tulee tuo jalkojen kunto varmaan nyt alkaa oleen jalat samassa kunnossa ku silloin poikasena:hyper:
Sitte muuhun ei oo sen kummempaa selitystä kuin että "jonku" verran tullu tehtyä koko ikänsä fyysistä työtä (isä maanviljelijä) ja sitte metallitöitä ja nykyään kunnossapitotöitä.Kyllä nuo maatilan työt varmasti jälkensä on jättäny sitä en kiellä yhtään.

Mainitaan nyt vielä toissa maanantaina tehty penkkipunnerrus ennätys, eli 170kg pukkasin.

Sää hajoot inttiin, ku sun tulokset tippuu.. sama kövin mulle, olin suunnilleen noissa tuloksisa ennen inttiin menoa (: Mut se on hyvä et lihasmuistin kautta tulokset paranee intin jälkeen ihan hulluna.

Sää hajoot inttiin, ku sun tulokset tippuu.. sama kövin mulle, olin suunnilleen noissa tuloksisa ennen inttiin menoa (: Mut se on hyvä et lihasmuistin kautta tulokset paranee intin jälkeen ihan hulluna.

Kyllä sen tiedostan, että tulokset tulee tippumaan. Mutta so not, kun toi on ohi, nii there's no stopping me :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt muutama kk reeniä (räpeltämistä) takana (n. 3kk)
Paino/pituus 90kg/176cm

penkki: 6x105kg
kyykky 6x140kg
kulmasoutu levytangolla 6x90kg
hauiskääntö levytangolla 6x60kg
hauiskääntö käsipainoilla 6x28kg
maastavetoa ei ole juurikaan tultua tehtyä: 6x140kg
Niskantakaapunnerrrus: 6x77,5kg

Haaperin ympärys kuitenki +45cm :)

Kesään mennessä parannusta koittaa hommailla...:whip:

Zone-sarja -42%
Siinäkin tuli kovia tuloksia Megamanilta. Vituttaa katella ku porukka nostelee tommosia painoja muutaman kuukauden treenillä:curs:

Sanos muuta, päässy edes tollasiin tuloksiin alle 3 vuoden treenillä. :(
Tosin eka vuosi meni vähän ihmetellessä mutta kuiteski.

niin. mutta aina pitää muistaa että elämme nyt tätä sähköisen median aikakautta ja koti koneella on helppo kirjoitella turvallisessa ympäristössä mitä tahansa ja
olla kovaakin nostajaa!!!!!!!!!!!
ite en tiedä mitä kivaa siinä on kusettaa netissä tuloksia koska kuitenkaan salilla ei sitten mene puoliakaan ilmoitetusta painosta.

ite olen treenannut ennen armeijaa pari vuotta ja nyt lokakussa päästyäni armeijasta aloin taas treenaamaan ja voin sanoa että penkki maksimi ei ole kuin 85kg ja hauis kääntöjäkään en saa kuin 20kg käsipainolla.

jos netissä tuloksia kusettaa niin mitenkä sen kestää kun menee salille ja saa sen puolet ilmoitetusta maksimista, itse en pysty sanomaan että joo olen treenannut 4kk ja saan 170kg penkistä mutta sitten salilla vääntää hiki otsassa sen 85kg kerran ja häpeää nurkassa, mielummin sanon oikean tuloksen ja nostelen salilla tyytyväisenä painoja joita todellisuudessa saan.

ja kun näitä "kovia" nostelijoita on niin laittakaa nyt video pätkää kaikkien näkyville kuinka se rauta nousee niin ei tule tälläisiä turhia avautumisia ja epäilyksiä

esim. hulkkia ei tarvitse epäillä kun mies sanoo niin asia/juttu pitää kutinsa:)
kun on kerran videoita todisteeksi

en halua tällä tekstillä aiheuttaa mitään kinaa tai riitaa kenenkään kanssa, mutta mielipiteeni on tämä:)

niin. mutta aina pitää muistaa että elämme nyt tätä sähköisen median aikakautta ja koti koneella on helppo kirjoitella turvallisessa ympäristössä mitä tahansa ja
olla kovaakin nostajaa!!!!!!!!!!!
ite en tiedä mitä kivaa siinä on kusettaa netissä tuloksia koska kuitenkaan salilla ei sitten mene puoliakaan ilmoitetusta painosta.

ite olen treenannut ennen armeijaa pari vuotta ja nyt lokakussa päästyäni armeijasta aloin taas treenaamaan ja voin sanoa että penkki maksimi ei ole kuin 85kg ja hauis kääntöjäkään en saa kuin 20kg käsipainolla.

jos netissä tuloksia kusettaa niin mitenkä sen kestää kun menee salille ja saa sen puolet ilmoitetusta maksimista, itse en pysty sanomaan että joo olen treenannut 4kk ja saan 170kg penkistä mutta sitten salilla vääntää hiki otsassa sen 85kg kerran ja häpeää nurkassa, mielummin sanon oikean tuloksen ja nostelen salilla tyytyväisenä painoja joita todellisuudessa saan.

ja kun näitä "kovia" nostelijoita on niin laittakaa nyt video pätkää kaikkien näkyville kuinka se rauta nousee niin ei tule tälläisiä turhia avautumisia ja epäilyksiä

esim. hulkkia ei tarvitse epäillä kun mies sanoo niin asia/juttu pitää kutinsa:)
kun on kerran videoita todisteeksi

en halua tällä tekstillä aiheuttaa mitään kinaa tai riitaa kenenkään kanssa, mutta mielipiteeni on tämä:)

Tällä varmastikin viittaat esim. minuun. Saanen huomauttaa, että ennen kun latelet syytöksiä, varmista tietosi. Esim treenipäiväkirjastani löytyy mm.260 kilon maastaveto, 160kilon penkkipunnerrus ja 5toiston sarja pystypunnerrusta 55kilon käsipainoilla. Hip hei:jahas:

Joo pitää vaa ajatella sillei, et se on vaan 6-12kk elämästä pilalla :)

Vaikka vitsillä tuon saatoit heittää, niin ei se elämä nyt ihan pilalle mene, ellei kehitys puntissa ole sitten kaikki kaikessa. Ja kyl siellä pääsee suht hyvin treenaa, riippuen tietysti koulutusharasta. Onpahan tosissaan sitten reservissä intoa treenata.

Nimim. 5.10 reserviin päässyt ja treenipainot nousseet järjestään 10-20%.

Threadiin vastaten: Luontaisella maratoonarilla ei ole kummoisia tuloksia, mutta progressiivisesti tuloksia yriteään ylöspäin hinata, tekniikasta tinkimättä.

Kapea syväkyykky (raw): 120kg x 10
Vinopenkki kp: 40kg x 10
Pystypunnerrus kp: 30kg x 8

Mitat: 188cm / 102kg / bf: aina liikaa

Hauista 3x100kg (hirveellä heijarilla)
Mave 20x200kg, 1x310kg
Penkkiä 4"lankulla 3x235, rinnasta 12x150,6x170 raw
Ylätaljaa 10x140
Kulmasoutua 10x180
Kyykky 3x270, 1x280 varusteilla
Prässiä 20x400, 10x500

Hauista 3x100kg (hirveellä heijarilla)