Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hmm..kysytääs täältä.
Miltä kuulostelee tälläsen 160/70/20 jampan tulokset?

Kyykkyä 5x5 100kg
mave 1x130kg
Siltä että ala kyykkään syvemmälle, itse teen 5x5 kyykyn 115kg (atg) ja veto 1x220kg. Mulla nyt veto menee kyykkyä paremmin mutta sulla ne on niin tasoissa että varmaan melko vajaata kyykkyä (niin kuin 80% nähtävistä kyykyistä.)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jaa kyllä mulla mun mielestä ihan kunnon kyykkyjä on..vois ottaa videota joskus. Ja kiinnittää vielä lisää huomiota syvyyteen varmuuden vuoksi.

Munkin mielestä toi mave on kyllä aika pienen olonen. Tosin en nyt hirveesti sitä reenaa mutta silti.

Kokeilin tänään pitkästä aikaa kyykkyä (etukyykkyä olen tehnyt) ja vieläkin meni 5x5 100kg vaikka laihduttanut ~8kg.
Mitenkäs muuten prosentteina on hyvä tulos kyykystä? mietin että jos esim. 160% omasta painosta saisi ylös, niin olisiko se kuinka hyvä? 70*1.6= 112kg. Luulisi menevän..
Vois perjantaina kokeilla vähän maveakin paljonko saa vedettyä.

Blazer: Juuh. Saa nyt nähä mihin tuo kehittyy sitten.

Edit. Tekis muuten mieli alottaa jo bulkki. Saanut nyt ojentajiin aivan tajuttoman hyvin hittiä uudella liikkeellä. Mielestäni ne ovat vähän pienet, mutta veikkaan että jouluna ja mukavat palat sieltä löytyy! :)

Mitenkäs muuten prosentteina on hyvä tulos kyykystä? mietin että jos esim. 160% omasta painosta saisi ylös, niin olisiko se kuinka hyvä? 70*1.6= 112kg. Luulisi menevän..

Squat Standards
Kato tosta oma kehonpainos. Advanced on jo hyvä, ja Elite tosi hyvä. Prosentteina siis jo 200% on hyvä. Tuon 160% saavuttaa aika nopeasti.

Ai niin. Ja leukoja haluaisin vetää 60kg lisäpainoilla yhden. En ole kokeillut juuri tehdä lisäpainoilla niitä, mutta 15kg levyn + ketjun kanssa oisko siinä 8 toistoa..? Onko tämä ihan mahdotonta? En osaa tuota oikein hahmottaa.

Lähinnä siksi 60kg, niin jaksaisi muijjan nostaa. Tai sitten käsken laihduttamaan.

Kyllä se kova lisäpaino on tuohon omaan painoon. Tai ainakin sulla noista toistomääristä on vielä pitkä matka. Mulla ei 60 kg:n lisäpainoykköseen kauan mennyt, alle kaksi vuotta treeniä, mutta painankin parikymmentä kiloa enemmän. Periaatteessahan se pitäisi mennä toisinpäin, mutta ei taida käytännössä kuitenkaan mennä, isommilla massoilla on helpompi liikutella kehonpainoon suhteessa pienempiä painoja vaikka absoluuttinen yhteispaino on reilustikin isompi. Tosi harvassa nämä lähes oman painon verran lisäpainoleuanvetäjät tuntuvat joka tapauksessa olevan.

Taisin tähän puolisen vuotta sitten laittaa treenipainot joten tämä on ns. päivitys edelliseen. 16v 169cm/86kg
smith kapea penkki 9x100kg, smith vinopenkki 12x80kg, penkki kp 8x40kg, pystypunnerrus kp 16x32,5, pystypunnerruskone 120kgx10, t-kulmasoutu 110x6, kulmasoutu 120x8, kulmasoutu kp 15x50kg, vipuvarsiprässi 450kgx15, kelkkaprässi(kelkan painosta ei tietoa) 450x9, hack kapealla 120kgx8, smith etukyykky 120x3, smith takakyykky 120x6, kyykky tangolla 110x10

ROAD TO COMPETITION VLOG - 9WEEKS OUT - YouTube

Täs ois vähä 19 vuotiaan naturaalin treenipainoja.
Miksi et kisaa IPF:n kisoissa?

- - - Updated - - -

Ai niin. Ja leukoja haluaisin vetää 60kg lisäpainoilla yhden. En ole kokeillut juuri tehdä lisäpainoilla niitä, mutta 15kg levyn + ketjun kanssa oisko siinä 8 toistoa..? Onko tämä ihan mahdotonta? En osaa tuota oikein hahmottaa.
Helvetisti saat töitä tehdä vielä.

Mulla on painoa muutaman kilon sua enemmän ja parhaat sarjat leuanvedossa on 13x25kg, 10x30kg ja 4x45kg, kaikki hallitusti ja suorilta käsiltä, enkä usko että 60 kiloa vielä ykkösenä nousisi. Oiskohan joskus 2009 tai 2010 mennyt tyyliin 12x15kg eli kauan on saanut näinkin hikisiin tuloksiin veivata.

Miksi et kisaa IPF:n kisoissa?

En ole ikinä skabannut joten vähän kaikki kuviot vielä epäselviä. GPA:n kisoista satuin kuulemaan kaverilta joten päätin ainakin eka mennä sinne. Voin hyvinkin kisata IPF:n skabois jos tietäis koska ne on/miten pääsee mukaan etc.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
rotcev: tuli mieleen tuossa että sulla VOI olla samaa vikaa mitä itellä oli (en siis sano sitä varmaksi että näin on) ja kiitos sen monen monta reeni vuatta hukkaan, niin ei ollu itelle sopivaa reeni ohjelmaan eikä riittävästi tietoa(ei kai sitä koskaan oon tarpeeksi tietoa ettei voisi kehittyä paremmin), mutta ollu yllättyny oikeen että paljoko voi natu äijä kehittyä n1,5 vuodessa kun on joku (joka oikeesti tietää) kattomassa vähänkään ees että mitä tekee ja miten niin oon saanu maksimiin Mavessa 50kg sarjaan lisää toki vaan 3 toistoon ja muutkin kehittyny ihan hyvin, penkkiin 4 toiston kovaan sarjaan tullu samassa ajassa 20kg ja kyykkyyn tullu 8 toistoon n.45kg reeni taustaa ja niitä hukkaan heitettyjä vuosia ennen tuota on n12.5 vuatta toki siinä oli välissä n.3 vuare tauko

nykyisiä tuloksia on sitte
Mave: 270 toki on vedetty remmeillä kun ei apina otteella piisaa puristus muuten ja ilman vyötä
Penkki: 140*4 maksimia en oo kokeellu se on nostettu ilman vyötä ja ranne siteitä
Kyykky: 200 ilman vyötä ja polvitukia

eihän nua häävisti oo reeni vuasiin nähe mutta mutta ny on ollu kehitys ihan kohtalaista kiites hyvien neuvojien jota on saanu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kysympä täälä jos kuuluu johonki muualle (jota on vaan oo löytäny) niin mode voi siirtää mutta ihan uteliaisuuttani kysyn että millaasia painoja käytättä käsipainolla tehtävässä yhen käre soudussa? ihanvertailun vuaksi omaan tulokseeni kiinnosta ku omasta mielestä ei mikää hyvä (ehkä johtuu siitä että nälkä kasvaa syäressa) mutta 7*80kg ilman vetoremmiä ja samassa reenissa remmillä 15*80kg. enempää kun ei saanu säärettävään hantteliin toki tuo oli jo neljäs liike selälle ja sitä ennemmin jo 14sarjaa ja 165toistoa tahkottu joten aika lailla viimesiä heilutteluja enää tuo kp:lla kulmasoutu

kysympä täälä jos kuuluu johonki muualle (jota on vaan oo löytäny) niin mode voi siirtää mutta ihan uteliaisuuttani kysyn että millaasia painoja käytättä käsipainolla tehtävässä yhen käre soudussa? ihanvertailun vuaksi omaan tulokseeni kiinnosta ku omasta mielestä ei mikää hyvä (ehkä johtuu siitä että nälkä kasvaa syäressa) mutta 7*80kg ilman vetoremmiä ja samassa reenissa remmillä 15*80kg. enempää kun ei saanu säärettävään hantteliin toki tuo oli jo neljäs liike selälle ja sitä ennemmin jo 14sarjaa ja 165toistoa tahkottu joten aika lailla viimesiä heilutteluja enää tuo kp:lla kulmasoutu

No onhan nuo aika hurjat painot. 58-kiloiset taitaa olla isoimmat mitä omalta salilta löytyy, joten niitä olen käyttänyt.

Onhan nuo jo ihan aivan hermeettisen kokoiset murikat. Älä masenna meitä muita tuommoisilla jutuilla. 50kg alkaa olla itselle jo aika painava. Vetoremmejä en minäkään käytä tässä enkä missään muussakaan liikkeessä.

Zone-sarja -42%

On kyllä huikeen painavat murkulat. Ihan mielenkiinnosta, paljon sulla on treenivuosia kasassa ja ikää?

kaikkiaan reeni vuasia n. 15 siinä välissä toki kolmen vuare tauko. vanhus mä alan oleen että 31 tulee loppu vuaresta. toki oikeen kehitystä on kunnolla ruennu tulee vasta viimesen 2 vuare aikana kun on silloon vasta saanu kunnon neuvoja resnii ja tähän asti oon tehny aika pitkiä sarjoja et ny olis tarkootus sitte oikeen kokeella että paljoko näi pieneen runkoo voi kaurapuurolla saarakkaa paukkuja.

sori nua kirjootus virheet, puhelimella sen verta ankiaa kirjoottaa tällä. mainnakoon että kun ylempä puhun reeni vuasista nii ne on väärin koska kaikkiaan niitä tosiaan on jo n15 kun laskin uurestaan. raato ku aika menöö nopiaa.

Dipissä tuli tehtyä tänään melko helppo 6 toistoo 45kg lisäpainoilla. En tiedä onko se nyt mikään mainittava tulos, mutta lämmitti mieltä ajatella, että lisäpainoa oli noin puolet omasta kehonpainosta joka on siis 88kg :) Ensi treenissä täytyy kokeilla 50kg!

Päivitystä
177cm / 73kg 16v, 1,5v voimanostoa
Penkki 112,5kg
Syväkyykky 100kg 3x5
Maastaveto 170kg
Rinnalleveto 85kg
Ja lemppari liike pystypunnerrus käsipainoilla 3x8 26,5kg.

Päivitystä taas
178cm / 73kg 16v vähän alle 2v voimanosto tyylistä treeniä.
Penkki 125kg
Jalkaprässi 3x5 360kg
maastavedon jätin pois, parhaimmillaan otin vain 190...
Niskantakaa punnerrus 45kg 3x8
pystypunnerrus kp 31kg 3x6

Jaloissa ei oo oikee muuta kehuttavaa kun toi jalkaprässi, vähän harmittaa kovempaa reeniä jaloille vaan :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom