Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla ollut tosi kovaa kehitystä kulmasoudussa kun aloin tekeen sitä 2-3 kertaa viikossa aina kaksi sarjaa kerrallaan. Sarjoissa pyritään tekemään esim. 2x10 toistoa samalla painolla.

Lokakuussa tehtiin 2x10x100 kg suurinpiirtein ja tänään tein 2x8x125 kg. Jossain kohtaa tuokin lysti tietysti loppuu. Mutta nyt näyttää kehittyvän hiton hyvin. Tekniikan olen yrittänyt pitää samana, toki siinäkin varmaan jotain pakollista joustoa tapahtuu ja sekin muutamat kilot tosta selittää.

Eipä kulmasoudussa voi oikein kehittyä jos ei vähän viimeisiä toistoja jousta aina välillä.

sampsa : joo, kaikki ei sovi kaikille, sillä mennään mikä potkii eniten. Tässä oon ottanu tavotteeks 150kg solttupenkin :) stopilla. Saa nähdä kuinkahan kauan tuohonkin menee.

EatFetus : Nojuu, uskon vain kovaan työhön :D

Mulla ollut tosi kovaa kehitystä kulmasoudussa kun aloin tekeen sitä 2-3 kertaa viikossa aina kaksi sarjaa kerrallaan. Sarjoissa pyritään tekemään esim. 2x10 toistoa samalla painolla.

Lokakuussa tehtiin 2x10x100 kg suurinpiirtein ja tänään tein 2x8x125 kg. Jossain kohtaa tuokin lysti tietysti loppuu. Mutta nyt näyttää kehittyvän hiton hyvin. Tekniikan olen yrittänyt pitää samana, toki siinäkin varmaan jotain pakollista joustoa tapahtuu ja sekin muutamat kilot tosta selittää.

hyvin kehittynyt. pidätkö kulman kuinka jyrkkänä vai onko sullakin sellainen tyyli mitä täällä on nähty muutamista klipeistä, että liike on niin pysty että se näyttää melkein olankohautukselta :D? toki siinä aika pystyssä joutuu oleen ettei liikaa alaselääle mene, mutta IMO olankohautukset ja kulmis omina liikkeinä.

mikä on paras sarja?

entäs muita tuloksia?

ps.sitä ei välttämättä tarvi erikseen tässä tredissä mainita, että on natu.:D

Joo no mitä tässä muistaa. 70:l tuli kuus toistoo muistaakseni mutta olin sillokin väsynyt. 75:l en oo koittanu maksitoistoi. 80:l vois mennä pari, en oo koittanu.
Sunnuntaina sitten salille (tällä viikolla 3 kertaa käynyt)
Toissa viikol vast alotin kunnon käynnin.
No mave 130. Muista en oo makseja koittanutkaan.
Hauiskäännössä siinä hauispenkissä tms. 45 kilol sai muutama toistoo.
Kyllä se tästä sitten :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
katotaan sitten kun on jotain todisteita ;) kyllä 130 pitäis irrota vielä suht hyvin..pitäis kattoo jos menis 135 :) stopista tietenkin.

HAASTE:

haastan [max]:in maastavetokisaan! varusteina vetositeet, vyö ja mankkua.
maksimit nostetaan ja nosto tapahtuu viimeistään ensi vuoden lokakuussa.

noston tulee olla videoitu, ei kuitenkaan kisanosto vaan suhteellisen puhdas salinosto.

tarkemmista säännöistä, palkinnosta ja mun antamasta tasoituksesta sovitaan hiukan myöhemmin, kunhan niitä on keritty pohtia. tasoitus tulee ilmeisimmin olemaan luokkaa 15-30kg.

kisaa tullaan seuraamaan tarkasti tulevana vuonna tällä foorumilla, vippipuolelle oma thredi tulossa kunhan max saa vipit.

anteeksi :offtopic:

Suostun haasteeseen. Tästä tulee tulinen taisto ;)

ensi viikon aikana hommaan vipit ja siirrytään sinne miettimään tasoitusta :)

hyvin kehittynyt. pidätkö kulman kuinka jyrkkänä vai onko sullakin sellainen tyyli mitä täällä on nähty muutamista klipeistä, että liike on niin pysty että se näyttää melkein olankohautukselta :D? toki siinä aika pystyssä joutuu oleen ettei liikaa alaselääle mene, mutta IMO olankohautukset ja kulmis omina liikkeinä.

Liike on suhteellisen pysty, mutta liikerata sellainen ettei sitä olankohatukseksi voi kutsua. Ja noiden kahden sarjan jälkeen selässään tuntee ne tehneensä, mutta epäkkäät eivät ole osumaan juurikaan ottaneet. Ei noilla painoilla enää missään vaakakulmassa olla.

Vähä päivitystä taas omiin runnomisiin. :david:

Kyykky: 150kg x 6
Pystypunnerrus istuen levytangolla 60kg x 8
Vinopenkki 90kg x 7
Penkki 110kg x 7 130 kg x 1
Veto 180kg x 5 210kg x 1
Ranskalainen otsalta 50kg x 8
Kapea pena 110kg x 6
Kulmasoutu 110kg x 6 100kg x 10.. eikä mikään haista paska tyyli vaan suht puhtaita napaan asti

kyykky hieman junnaa paikallaan tekniikan hiomisen takia, mutta kyllä se siitä :kuola:

Oma paino tällä hetkellä hipoo sitä 93 kg ja pituutta 180cm

kovaa reeniä nii kyllä se siitä, ruokaa ja lepoa unohtamatta..

Eipä kulmasoudussa voi oikein kehittyä jos ei vähän viimeisiä toistoja jousta aina välillä.

Tämäkin on totta. Ja liike siitä hankala, että loppuun asti mentäessä ei aina edes tiedä miten hyvin se tekniikka kasassa pysyi. Mutta so not, pääasia että treeni kulkee ja selkä kasvaa!

Heh... On tullut panostettua niskatreeniin viime aikoina. Meidän salilla on niskakone, jossa täys pakka on 50 kg (tai eihän ne oikeita kiloja ole). Olen pikku hiljaa hilannut painoja ylöspäin, viimeksi meni jo 15 x 40. Kohta koko pakalla... Ei muulla kropalla väliä... :D

Kunnon punttitreeniä ei ole ehtinyt/jaksanut viime aikoina tehdä, mutta pitkien sarjojen kanssa on tullut leikittyä. (oma paino 80-81 kg)

kyykky 60 x 60 kg, 30 x 80 kg
mave 20 x 100

Täysin raakana tietty. Hiukan pisti puuskuttamaan... :D

Mave 190Kgx5 (vyön kanssa)
Penkki 120Kgx5
Kyykky 120Kgx8
Hauiskääntö tangolla 50Kg:lla ehkä joku 6, vaikka hauki onkin pumpissa 49cm. Painookin on nyt reilut 115Kg, pituus oli sen 190cm ja läskiä on. Suht. kesyt sarjapainot on kyllä kokooni nähden.

Zone-sarja -42%
Mave 190Kgx5 (vyön kanssa)
Penkki 120Kgx5
Kyykky 120Kgx8
Hauiskääntö tangolla 50Kg:lla ehkä joku 6, vaikka hauki onkin pumpissa 49cm. Painookin on nyt reilut 115Kg, pituus oli sen 190cm ja läskiä on. Suht. kesyt sarjapainot on kyllä kokooni nähden.

paljonko mavessa maksimi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom