Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ollut tosi kovaa kehitystä kulmasoudussa kun aloin tekeen sitä 2-3 kertaa viikossa aina kaksi sarjaa kerrallaan. Sarjoissa pyritään tekemään esim. 2x10 toistoa samalla painolla.
Lokakuussa tehtiin 2x10x100 kg suurinpiirtein ja tänään tein 2x8x125 kg. Jossain kohtaa tuokin lysti tietysti loppuu. Mutta nyt näyttää kehittyvän hiton hyvin. Tekniikan olen yrittänyt pitää samana, toki siinäkin varmaan jotain pakollista joustoa tapahtuu ja sekin muutamat kilot tosta selittää.
Mulla ollut tosi kovaa kehitystä kulmasoudussa kun aloin tekeen sitä 2-3 kertaa viikossa aina kaksi sarjaa kerrallaan. Sarjoissa pyritään tekemään esim. 2x10 toistoa samalla painolla.
Lokakuussa tehtiin 2x10x100 kg suurinpiirtein ja tänään tein 2x8x125 kg. Jossain kohtaa tuokin lysti tietysti loppuu. Mutta nyt näyttää kehittyvän hiton hyvin. Tekniikan olen yrittänyt pitää samana, toki siinäkin varmaan jotain pakollista joustoa tapahtuu ja sekin muutamat kilot tosta selittää.
mikä on paras sarja?
entäs muita tuloksia?
ps.sitä ei välttämättä tarvi erikseen tässä tredissä mainita, että on natu.:D
[Max];1336320 sanoi:Tässä oon ottanu tavotteeks 150kg solttupenkin stopilla. Saa nähdä kuinkahan kauan tuohonkin menee.
ensvuonna menee tuo sut tuntien.
[Max];1336538 sanoi:meneehän se, aika varmastikkin jollei tule loukkaantumisia
muistat vaan kunnon lämmittelyt, venyttelyt jne jne niin paikat pysyy ehjänä =)
hyvin kehittynyt. pidätkö kulman kuinka jyrkkänä vai onko sullakin sellainen tyyli mitä täällä on nähty muutamista klipeistä, että liike on niin pysty että se näyttää melkein olankohautukselta :D? toki siinä aika pystyssä joutuu oleen ettei liikaa alaselääle mene, mutta IMO olankohautukset ja kulmis omina liikkeinä.
Eipä kulmasoudussa voi oikein kehittyä jos ei vähän viimeisiä toistoja jousta aina välillä.
Mave 190Kgx5 (vyön kanssa)
Penkki 120Kgx5
Kyykky 120Kgx8
Hauiskääntö tangolla 50Kg:lla ehkä joku 6, vaikka hauki onkin pumpissa 49cm. Painookin on nyt reilut 115Kg, pituus oli sen 190cm ja läskiä on. Suht. kesyt sarjapainot on kyllä kokooni nähden.