Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tehään nyt viimeset päivitykset tähän trediin ennen inttiä.
Vinopena 6x125kg
Dippi 8x70kg(lisäpainoa)
Hacki 8x200kg(+kelkka)
Maastaveto 260kg
Pystypunnerrus 6x55kg(per käsipaino)
Hauiskääntö 5x70kg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
tehään nyt viimeset päivitykset tähän trediin ennen inttiä.
Vinopena 6x125kg
Dippi 8x70kg(lisäpainoa)
Hacki 8x200kg(+kelkka)
Maastaveto 260kg
Pystypunnerrus 6x55kg(per käsipaino)
Hauiskääntö 5x70kg

Myöhä ollaan aikalailla samoissa voimissa. Minkälaisia kyykky, ja kulmasoutu painoja käytät treeneissä?
:rock:

Myöhä ollaan aikalailla samoissa voimissa. Minkälaisia kyykky, ja kulmasoutu painoja käytät treeneissä?
:rock:

kyykyssä en hirveitä rautoja kolistele, paras sarja lienee 6x180kg. Kulmasoudussa sarjat teen yleensä noin 110-130kg, mutta kulmasoutu ei niitä kaikken vertailukelpoisimpia liikkeitä ole.
Ps mun treenipäivyrissä on videoita aika monista noista liikkeistä

[MAX sanoi:
on kyllä kovia tuloksia kauankos treeniä takana?

:anssi: Ois kohtalaiset jos ois treenattu 1-2 vuotta. Treeniä takana 5-6 vuotta, vuoden armeija välissä, jonka jälkeen kerennyt palautella "voimatasoja" viisi kuukautta. Ikää 20v

Zone-sarja -42%
No huh huh täytynee sanoa että on täällä kovia tuloksia. Meinasin jo julistaa omat treenipainot, mutta enpä taidakkaan tulee pian banni ku on niin paska jätkä. Riskiä porukkaa.

Ihan sama fiilis iski

kyl jaksaa tää oma huonous vituttaa:( :( :(

kyl mä sitte pistän sarjapainot tänne ku mä oon oikee mies, saattaa tosin mennä sen 10 vuotta, mutta mä teen sen! täytyy omistautua 100% ni saa ees 80% tuloksia! edittii.. siis vuoden aktiivista ja tavoitteellista treeniä, penkin hiomista ikävuosina 15-20.. ja kyl sitä haukkariiki tul treenattua.. alavartaloa ei muute ikinä mikä näkyy kyykyssä ja mavessa pahast..:( tosi onnettomil painoil teen niit.. tosin niin kyllä kaikkia muitaki liikkeit.. oli IMO elämän tuhlausta ne alkuajat lukios, oisimpa tienny pakkiksesta silloin niin johan tässä oltais jo noustu ihmiste kategoriaa.. kun en tienny ni en.. ja senki tein huonost ku en koskaa punnertanu hyvin.. en kyllä sen koommin nykyäänkään, mutta se nyt on vaa yksilökohtasta että ketkä on kovii ja ketkä paperitiikereitä.....

Jaaha, multa on menny tämä threadio ihan ohi...vai piru, oonkohan jo vastannu tähän?en jaksa tarkistaa.
Tässäpä omia tuloksia joistain liikkeistä:

Olankohautus tangolla 200kgx8
Hauis käsip 30kgx8/käsi
Hammer-soutu 100kgx6/käsi (tänä vuonna tehty)
hauis mutkatanko 65x10
Syväkyykky (vyö+siteet) joskus vuosia sitten 150kgx3x5
Kulmasoutu tämäkin n.3v sitten 115x2x10
Mave kapealta vyöllä (vanha edelleen) 180kg 3x5
yläsoutu? siis semmonen davidin vipuvarsi tsydeemi... 120kgx8 (vanhaa osastoa)
Etykyykkykone syviä toistoja (panatta) 220x10 tämä varmaan paranee, mikäli saa toistekkin koittaa...aukeis nyt vaan sali:curs: .

Erilaisten vaivojen takia treenipainot on tätänykyä paljon pienemmät, mutta se tunne lihaksessa(jos olisi lihaksia), olisi varmaan polttava:rolleyes:

kyykyssä en hirveitä rautoja kolistele, paras sarja lienee 6x180kg. Kulmasoudussa sarjat teen yleensä noin 110-130kg, mutta kulmasoutu ei niitä kaikken vertailukelpoisimpia liikkeitä ole.
Ps mun treenipäivyrissä on videoita aika monista noista liikkeistä

Missäs se semmonen treenipäivyri on? Ja mitenkä sitä pääsee kahtelee...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kevyesti liikkuu rauta:rock:!!!

btw. millasel ohjelmal teet penkkii Max?

Itseasiassa en käytä ohjelmaa. Vedän vaan sarjoja jolloin lataan tankoon sen verran rautaa että menee 5 toistoa, joskus jää neljään. Ei koskaan koko treeniä failureen asti, semmosta keveetä pumppailua vaa :) Eli siis teen oman pään mukaan...

[Max];1335257 sanoi:
Itseasiassa en käytä ohjelmaa. Vedän vaan sarjoja jolloin lataan tankoon sen verran rautaa että menee 5 toistoa, joskus jää neljään. Ei koskaan koko treeniä failureen asti, semmosta keveetä pumppailua vaa :) Eli siis teen oman pään mukaan...

Jaa:eek:..Aikas hyvin on kuitenkin tolla kehittyny tuo penkki:thumbs:. Kuinka monta kertaa viikossa teet penkin?/mitä apuliikkeitä teet?

Sori, jos tenttaan;)

Jaa:eek:..Aikas hyvin on kuitenkin tolla kehittyny tuo penkki:thumbs:. Kuinka monta kertaa viikossa teet penkin?/mitä apuliikkeitä teet?

Sori, jos tenttaan;)

Arvostelet mun "omaa ohjelmaa" , joka muodostuu koko ajan päästäni :D ? väität että olen tyhmä :D ? Noei, tajusin kyllä pointin. Penkki kerran viikossa. Yleensä reenailen silleen että maanantaina maastaveto ja torstaina penkki. Maanantaina teen yleensä myös pari sarjaa takareisiä, lämmittelyksi. Joskus saatan myös ottaa yhden tai kaksi sarjaa kyykkyä. Torstaina penkin lisäksi hiukan selkää (alataljaa vaikkapa 10*3, ei kovaa suht keveesti) ja hauikset olen myös alkanut tekemään silloin, 2-5 sarjaa taljassa/tangolla/käsipainoilla. Ojentajia otan penkin jälkeen todella kevyesti taljassa, ihan hiluilla pumppailua, pitkää sarjaa ja rauhassa...Ohjelmani tuntuu kumoavan kaikki muut ohjelmat, mutta tästä on vain tullut tapa minulle jolla treenaan, ja se riittää minulle kunhan itse kehityn. Ei tuolla kenenkään muun tavitse kehittyä. :evil:

85kg uskoisin tulevan nyt penkistä.
Eilennä tein 75-60 painoilla sarjaa penkis.
Näin yhen tuttavan eilen kans puntil ja sen penaenkka oli 150kg sillo aikanaa.
Sen kaveri kysy ikää ja sano että kova tulos ikäseks ja kehu penkkitekniikkaa.
No kai se vielä ihan ns. newbieltä on kova tulos.
Ihan natuna oon ja mitää en oo ikinä vetänyt enkä mitään lisäravinteita käyttänyt. Ihan gatorade taitaa olla ainut mikä ei mätshää perusruokailun kans. Kovien treenejen jälkeen pullo gatoo :)

85kg uskoisin tulevan nyt penkistä.
Eilennä tein 75-60 painoilla sarjaa penkis.
Näin yhen tuttavan eilen kans puntil ja sen penaenkka oli 150kg sillo aikanaa.
Sen kaveri kysy ikää ja sano että kova tulos ikäseks ja kehu penkkitekniikkaa.
No kai se vielä ihan ns. newbieltä on kova tulos.
Ihan natuna oon ja mitää en oo ikinä vetänyt enkä mitään lisäravinteita käyttänyt. Ihan gatorade taitaa olla ainut mikä ei mätshää perusruokailun kans. Kovien treenejen jälkeen pullo gatoo :)

mikä on paras sarja?

entäs muita tuloksia?

ps.sitä ei välttämättä tarvi erikseen tässä tredissä mainita, että on natu.:D

ja se että käyttää lisäravinteita ei tarkota ettei olis natu. lisäravinteet ei ole mikään "LISÄ" vaan ihan normi juttu tässä harrastuksessa.

Mulla ollut tosi kovaa kehitystä kulmasoudussa kun aloin tekeen sitä 2-3 kertaa viikossa aina kaksi sarjaa kerrallaan. Sarjoissa pyritään tekemään esim. 2x10 toistoa samalla painolla.

Lokakuussa tehtiin 2x10x100 kg suurinpiirtein ja tänään tein 2x8x125 kg. Jossain kohtaa tuokin lysti tietysti loppuu. Mutta nyt näyttää kehittyvän hiton hyvin. Tekniikan olen yrittänyt pitää samana, toki siinäkin varmaan jotain pakollista joustoa tapahtuu ja sekin muutamat kilot tosta selittää.

[Max];1335972 sanoi:
Arvostelet mun "omaa ohjelmaa" , joka muodostuu koko ajan päästäni :D ? väität että olen tyhmä :D ? Noei, tajusin kyllä pointin. Penkki kerran viikossa. Yleensä reenailen silleen että maanantaina maastaveto ja torstaina penkki. Maanantaina teen yleensä myös pari sarjaa takareisiä, lämmittelyksi. Joskus saatan myös ottaa yhden tai kaksi sarjaa kyykkyä. Torstaina penkin lisäksi hiukan selkää (alataljaa vaikkapa 10*3, ei kovaa suht keveesti) ja hauikset olen myös alkanut tekemään silloin, 2-5 sarjaa taljassa/tangolla/käsipainoilla. Ojentajia otan penkin jälkeen todella kevyesti taljassa, ihan hiluilla pumppailua, pitkää sarjaa ja rauhassa...Ohjelmani tuntuu kumoavan kaikki muut ohjelmat, mutta tästä on vain tullut tapa minulle jolla treenaan, ja se riittää minulle kunhan itse kehityn. Ei tuolla kenenkään muun tavitse kehittyä. :evil:

Heh, ei ollut tarkoitus "arvostella" sun ohjelmaa, tai mitenkään yrittää vittuilla:lol2:. Halusin vain tietää, että millasella tyylillä oot saanu noinkin kovii tuloksii aikaan.:)

Ja totta, jos itsellesi sopii tuo ja tulosta tulee niin miksi lähteä vaihtamaan sitä.

Suositut

Back
Ylös Bottom