Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tehään nyt viimeset päivitykset tähän trediin ennen inttiä.
Vinopena 6x125kg
Dippi 8x70kg(lisäpainoa)
Hacki 8x200kg(+kelkka)
Maastaveto 260kg
Pystypunnerrus 6x55kg(per käsipaino)
Hauiskääntö 5x70kg
Myöhä ollaan aikalailla samoissa voimissa. Minkälaisia kyykky, ja kulmasoutu painoja käytät treeneissä?
[MAX sanoi:on kyllä kovia tuloksia kauankos treeniä takana?
No huh huh täytynee sanoa että on täällä kovia tuloksia. Meinasin jo julistaa omat treenipainot, mutta enpä taidakkaan tulee pian banni ku on niin paska jätkä. Riskiä porukkaa.
kyykyssä en hirveitä rautoja kolistele, paras sarja lienee 6x180kg. Kulmasoudussa sarjat teen yleensä noin 110-130kg, mutta kulmasoutu ei niitä kaikken vertailukelpoisimpia liikkeitä ole.
Ps mun treenipäivyrissä on videoita aika monista noista liikkeistä
Missäs se semmonen treenipäivyri on? Ja mitenkä sitä pääsee kahtelee...
[Max];1335150 sanoi:Siinä jtn treenirautaa.
http://www.youtube.com/watch?v=jYflF1a0cC0
http://www.youtube.com/watch?v=bCr-laOd7X0
Kevyesti liikkuu rauta!!!
btw. millasel ohjelmal teet penkkii Max?
[Max];1335257 sanoi:Itseasiassa en käytä ohjelmaa. Vedän vaan sarjoja jolloin lataan tankoon sen verran rautaa että menee 5 toistoa, joskus jää neljään. Ei koskaan koko treeniä failureen asti, semmosta keveetä pumppailua vaa Eli siis teen oman pään mukaan...
Jaa..Aikas hyvin on kuitenkin tolla kehittyny tuo penkki:thumbs:. Kuinka monta kertaa viikossa teet penkin?/mitä apuliikkeitä teet?
Sori, jos tenttaan;)
85kg uskoisin tulevan nyt penkistä.
Eilennä tein 75-60 painoilla sarjaa penkis.
Näin yhen tuttavan eilen kans puntil ja sen penaenkka oli 150kg sillo aikanaa.
Sen kaveri kysy ikää ja sano että kova tulos ikäseks ja kehu penkkitekniikkaa.
No kai se vielä ihan ns. newbieltä on kova tulos.
Ihan natuna oon ja mitää en oo ikinä vetänyt enkä mitään lisäravinteita käyttänyt. Ihan gatorade taitaa olla ainut mikä ei mätshää perusruokailun kans. Kovien treenejen jälkeen pullo gatoo
[Max];1335972 sanoi:Arvostelet mun "omaa ohjelmaa" , joka muodostuu koko ajan päästäni :D ? väität että olen tyhmä :D ? Noei, tajusin kyllä pointin. Penkki kerran viikossa. Yleensä reenailen silleen että maanantaina maastaveto ja torstaina penkki. Maanantaina teen yleensä myös pari sarjaa takareisiä, lämmittelyksi. Joskus saatan myös ottaa yhden tai kaksi sarjaa kyykkyä. Torstaina penkin lisäksi hiukan selkää (alataljaa vaikkapa 10*3, ei kovaa suht keveesti) ja hauikset olen myös alkanut tekemään silloin, 2-5 sarjaa taljassa/tangolla/käsipainoilla. Ojentajia otan penkin jälkeen todella kevyesti taljassa, ihan hiluilla pumppailua, pitkää sarjaa ja rauhassa...Ohjelmani tuntuu kumoavan kaikki muut ohjelmat, mutta tästä on vain tullut tapa minulle jolla treenaan, ja se riittää minulle kunhan itse kehityn. Ei tuolla kenenkään muun tavitse kehittyä. :evil: