Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sulla on kyykky paljon jäljessä, vaikka olis miten perse maahan kyykätty. Samboulla kyykyn ja maven suhde mielestäni normaali. Huono kyykkääjä olen itsekin, paras sarja 5x215kg kapealla atg ja mave 320kg, enemmänkin jo nousisi hyvänä päivänä.

Nyt on tullut takapakkia tuloksissa mutta "voimanosto kyykky" 140kg ja mave 205, ei mun mielestä kyllä paljon ole jäljessä. Se on vaan niin eriasia ottaa atg ilman vyötä kuin näitä vajaita kyykkyjä vyöllä.

Eli itse teen kyykyt niin syvälle kun on mahdollista

Mua kyllä huvittaa kun jengi alkaa automaattisesti mainostamaan omaa kyykkyänsä """atg:na""" kun menevät vaan niin pohjaan kuin liikkuvuus antaa myöten, vaikka tässä vaiheessa saatetaan olla vasta siinä mittasyvyydessä missä esim. IPF:ssä pitää kyykätä - eli tehdään sitä niinsanottua voimanostokyykkyä. Saattas monella vaihtuu mielipide kun ottaisivat sivusta videokuvaa omista kyykkäilyistä.

On se kumma kun kaikki aina sanoo voimanostokyykkyjä vajaiksi mutta silti ne on syvempiä kuin mitä oon salilla nähny kenenkään perusbodarin kyykkäilevän, yhtä tai kahta poikkeusta lukuunottamatta. Ymmärrän toki että jos on katottu vaan proo-kisoja niin mieli on saastunut.

E: Ja jos sää saat ilman vyötä vaan 8x100kg niin voin kuvitella minkälainen niiaus tuo 140kg on ollut. ;)

E: Ja jos sää saat ilman vyötä vaan 8x100kg niin voin kuvitella minkälainen niiaus tuo 140kg on ollut. ;)
Ihan sääntöjen mukainen, mutta nehän onkin niiauksia. Voimanosto tyylillä jalkojen leveys on paljon leveämpi ja silloinhan sitä on vaikea saada menemäänkään syvemmälle mitä säännöissä on sanottu mutta sitten kun tekee atg, niin jalkojen leveys on kapeampi ja silloin tosiaan takareisi ottaa pohkeeseen kiinni.

Oot sää kyllä aika vitun kujalla. :D Kato tästä minkälaisia ne kyykyt on: http://www.youtube.com/watch?v=exPUJidvYxs&list=UUS91gWImaTADFinOCeumZRw&index=16&feature=plcp

E: Pentele sunhan kans mä tappelin tästä samast aiheesta pari viikkoa sitten?? En kyllä enää jaksa, kyykkäile vaan siellä sun laalaa-maailmassas niitä "atg"-kyykkyjäs. :D

:hyvä: löysit oikeen videon jossa kyykyt on tehty kunnolla, eihän noissa ollut syvyyden kanssa mitään ongelmia. Mutta kun mitä katsoo yleistä kyykyn syvyyttä kisoissa niin sehän on luokkaa http://www.youtube.com/watch?v=TBl2U7ui8mM

Niin ja itse kyykkään ilman varusteita atg kyykkyjä ja sitten välillä voimanostovyön kanssa "kisasyvyisiä" kyykkyjä ja painoissa on helvetisti eroa...
Eihän näissä tulos topiceissa oikeasti ole mieltä muuta kuin tuon maven osalta ja silloinkin moni laittaa vähän kiloja lisää :down:

Pitäisi varmaan alkaa harrastamaan painonostoa kun siinä ei varusteilla pelleillä eikä ole läheskään niin paljon väärin tuomittuja nostoja...

Tuo ei tosiaan ole se "yleinen syvyys". Kuten sanoin nii ei kantti noita proo-liittojen kisoja kattoo, nuo on pelkkää show:ta, tosin huonoa sellasta.

Aika jännä tosiaan että meet sanomaan ton olevan se yleinen linja vaikka sulla ei selvästi ole asiasta hajuakaan. :)

Tuo ei tosiaan ole se "yleinen syvyys". Kuten sanoin nii ei kantti noita proo-liittojen kisoja kattoo, nuo on pelkkää show:ta, tosin huonoa sellasta.

Aika jännä tosiaan että meet sanomaan ton olevan se yleinen linja vaikka sulla ei selvästi ole asiasta hajuakaan. :)
Siinä on muuten samoista kisoista kyykky jonka sinä linkitit, ja tässä tehdään se juuri niin syvään kuin säännöt vaativat ja onhan nämä aika niiauksia.
http://www.youtube.com/watch?v=k77ZxvNLjiY&feature=related

Mutta säännöt on sääntöjä onneksi kaikkien ei tarvitse voimonostoa harrastaa tai ainakaan tehdään treeneissä vajaita kyykkyjä

Edit. pitää varmaan mennä tonne voimapuolelle keskusteleen niin ei hukuteta tätä ketjua tähän paskanjauhantaan...

Taas alkoi kauhea tappelu jostain vitun kyykystä, ihan sama miten sen joku toinen tekee, ja luokittelee sen "oikeaksi" kyykyksi ja oma tunto on puhdas. Videota kehiin kyykkäämisistä niin kyllä täällä osataan kritisoida, menikö se nyt 90 kulmaan vai 89 asteeseen.

Ei herneitä.

Juoksuhaudat on kaivettu, miehet ovat asemissa. Rintamalinjan molemmin puolin ollaan valmiita kuolemaan aatteen puolesta. Kyykky. Miten syvälle se tehdään. Taistelu on jo valmiina alkamaan, kun kolmannen mielipiteen armeija ilmestyy etelästä ja kuten yleensä tällaisissa tilanteissa, kyykkysoturien keskinäinen riita unohtuu. Prässimiehet ovat saaneet kyykkymiehet liittoutumaan, eikä näiden yhdistettyä mahtia vastaan näyttäisi olevan paljoakaan toivoa.

Joka ketjussa tunnutaan jauhavan taas vanhaa kyykkyasiaa. Vielä puuttuu tosissaan salibandyjalkoja tavoittelevat yläkroppabodarit, mutta näiden postaukset johtavatkin yleensä ketjujen lukitukseen ja pahimmillaan siirtoon salaisiin kansioihin, että ehkä hyvä niin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Veto yleensä kertoo suurinpiirtein sen kropan voimatason oli se sitten suoritettu vaikka lievällä reisikannatuksella.

Todellakin suurinpiirtein, nimittäin jollain on unelmavälitykset ja vetää sumotyylillä ihan kaameita rautoja, mutta muut nostot ovatkin sitten mitäänsanomattomia. Klassinen tapaus on pitkäkätinen kaveri, jonka vetotulos on yli kaksinkertainen penkkitulokseen verrattuna.

Käytännössä nää luvut eivät täällä ole kuin suuntaa antavia ja selittelyt myös ovat turhia. Jos on kova tarve selittää jotain huonoa tulosta, niin parempi ottaa video kaikista nostoista ja laittaa viestiin. Eihän sitä tiedä vaikka pakkisraati löytäis jonkun epäsuhdan selittävän tekniikkavirheen.

Turha liike koko kyykky, jaksa juhaa. Ite panen niin paljon että jalat treenaantuu kyl siin, lisäksi mun pitkä dikki menettää momentuminsa jos reisilihakset tulis etee..

Ainakin kulmasoudussa näkee välillä kun isot ja lihaksikkaat miehet tekee 80 kilolla puhtaasti hyvässä kulmassa hyvännäköstä soutua ja sitten taas ääripäitä että isot ja lihaksikkaat miehet tekee kulmasoutua tosi pystyssä 140 kilolla ja näyttää sivusta katsottuna siltä että liike menisi pelkästään epäkkäille. Ja kyllä olen varma että miehet tekevät "kulmasoutua".

Ainakin kulmasoudussa näkee välillä kun isot ja lihaksikkaat miehet tekee 80 kilolla puhtaasti hyvässä kulmassa hyvännäköstä soutua ja sitten taas ääripäitä että isot ja lihaksikkaat miehet tekee kulmasoutua tosi pystyssä 140 kilolla ja näyttää sivusta katsottuna siltä että liike menisi pelkästään epäkkäille. Ja kyllä olen varma että miehet tekevät "kulmasoutua".

Jos joku liike, niin kulmasoutu minusta on sellainen, että todellakin voi tehdä joko helvetin puhtaasti pienillä painoilla, tai sitten melko rujolla meiningillä perkeleen isoilla raudoilla. Kaikkea väliltä 50kg-200kg on tullu nähtyä. Itekin ainakin saan selän työskentelemään todella hyvin myös isoilla painoilla melko rumalla tekniikalla, mutta tykkään myös rutistella pikkupainoilla välillä.

penkki pyramidi 110 x 5, 120 x 4, 130 x 3, 140 x 2, 145 x 1 ja sit pudotuksia esim. 130 x 2, 110 x 5 ja 90 x 5
leuanveto +25kg x 5 x 5 tai sit pyramidi +25kg tonne 45kg tai joskus käväsen 50kg x 1
kyykyt käy vaan pyramidis tuolla 150 kg ykköses, jalat ja alaselkä ollu aina vähä heikkoa ku pitäny tuota cooper-kuntoa yllä eli juossu aina paljo ja pitkiä lenkkejä.
hauis kääntö 60 x 5 x 3 ja sit 70 x 5 x 2
dippei +25 - 50 kg levyt x 5 x 5

jotain tuollasta ny menos ja toivon et suunta o ylöspäi edellee...

Riippuu ihan siitä, mitä sillä liikkeellä haetaan. Suurella kulmalla ja täysin puhtaalla liikkeellä saadaan kulmasoutu eristettyä melko hyvin latseille, kun taas ottamalla vähän alaselän liikettä mukaan saadaan liike kohdistumaan todella kokonaisvaltaisesti lähes koko selkälihaksistoon (pitkät selkälihakset, latsit, alaselkä, epäkkäät, takaolat). Kulmasoudulla yleisesti ottaen tarkoitetaan tätä jälkimmäistä versiota ja senkin voi siis tehdä puhtaasti tai epäpuhtaasti, kuten esimerkiksi käyttämällä jalkoja, nousemalla liian pystyyn tai jättämällä nosto vajaaksi ylhäältä sillä käytettävät painot ovat liian suuret.

En ole muutenkaan koskaan tajunnut, miksi joku käyttäisi jossakin vitun kulmasoudussa liian suuria painoja, sillä se on paha este selän kehitykselle ja eihän niitä painoja edes nää liikettä suorittaessa. Lisäksi itsestäni myös liikkeen tekeminen on kaikinpuolin mielekkäämpää kun rautaa on vielä sen verran, että sitä pystyy hallitsemaan.

Todellakin suurinpiirtein, nimittäin jollain on unelmavälitykset ja vetää sumotyylillä ihan kaameita rautoja, mutta muut nostot ovatkin sitten mitäänsanomattomia. Klassinen tapaus on pitkäkätinen kaveri, jonka vetotulos on yli kaksinkertainen penkkitulokseen verrattuna.

Itse olen juuri tällainen, penkki 100kg, sumoveto 210kg. Kyykky asettuu noiden välimaastoon, 140kg olen nostanut syvältä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom