Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan vaan mielenkiinnosta.. Onko tosiaan tehty 3:n toiston sarjoja 8kpl, vai ovatko menneet vahingossa sekaisin nuo sarjat ja toistot? 3x8 kun tuntuu olevan vähän yleisempi..

Ei oo menny sekasin. Oon nyt jonkun aikaa tehny noita kolmosia niin et oon pitäny mahollisimman lyhyen tauon sarjojen välissä.

Kirjotetaan nyt oikein perusteellinen päivitys, viimeinen ennen armeijaa.

Maastaveto ilman vyötä 5x250kg, vyöllä 1x320kg.
Polvenpäältäveto ilman remmejä 1x500kg
Kyykky vyöllä 5x210kg, 1x250kg
Korkea julle pinnoista 5x305kg
Sikakulmasoutu 10x200kg
Penkki 8x150kg, 3x170kg, 1x185kg
Kapeapenkki 3x160kg, 1x180kg
Pystypunnerrus istuen selkänojalla 5x120kg, 1x140kg

Ei oikein muuta tule mieleen. Todella yksipuolisia treenejä siis.

e. Paino ollut 110-115kg kaikissa nostoissa.

Kirjotetaan nyt oikein perusteellinen päivitys, viimeinen ennen armeijaa.

Maastaveto ilman vyötä 5x250kg, vyöllä 1x320kg.
Polvenpäältäveto ilman remmejä 1x500kg
Kyykky vyöllä 5x210kg, 1x250kg
Korkea julle pinnoista 5x305kg
Sikakulmasoutu 10x200kg
Penkki 8x150kg, 3x170kg, 1x185kg
Kapeapenkki 3x160kg, 1x180kg
Pystypunnerrus istuen selkänojalla 5x120kg, 1x140kg

Ei oikein muuta tule mieleen. Todella yksipuolisia treenejä siis.

e. Paino ollut 110-115kg kaikissa nostoissa.
^
Voipi intissä laskea tulokset harmittavan paljon kun vielä putoaa osa "lisäravinteista" poies...

Tarkoittaako siimahäntä puolustusvoimien negatiivista politiikkaa pitsoja ja kebab-ranskalaisia kohtaan?

Ikää 18 vuotta ja elomitat on 173 cm / 59kg(aamupaino) ja treeniä takana vajaa 8 kuukautta

Sotilaspenkki 22x65kg
Penkkipunnerrus 2x6 72kg, 1x95kg
Leuanveto 2x+60kg
Mave 1x130kg
Takakyykky 2x6 70 kg, 1x105
Kulmasoutu kp 3x10 30kg

Ikää 18 vuotta ja elomitat on 173 cm / 59kg(aamupaino) ja treeniä takana vajaa 8 kuukautta

Sotilaspenkki 22x65kg
Penkkipunnerrus 2x6 72kg, 1x95kg
Leuanveto 2x+60kg
Mave 1x130kg
Takakyykky 2x6 70 kg, 1x105
Kulmasoutu kp 3x10 30kg

Ei mitään paskoja tuloksia tuolla painolla (y)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tässä jotain omiani, mitat 168cm/78kg
Penkki 10x80kg, 1x107,5kg
Mave 4x5x120kg, 1x160
Kyykky 4x10x100
Leuat 4x5x20kg
Rive 1x90kg joskus hujahtanut

Vähän jämähtänyt tulokset noille main, mutta kyllä mä vielä nousen

Yllättävän kova maksimi tuohon sarjaan nähdenkin, oletan että tuo sarja oli siis suhteellisen tiukka :D

Ei nuo sarjat nyt niin lujaa hapota, etteikö tehdä jaksaisi :D Itselläni on aina ollut tuo kestävyys suhteellisen hyvässä kunnossa verrattuna maksimeihin, en vain kerta kaikkiaan osaa käsitellä suuria malmimääriä, tuskastun ja sitte homma menee pilalle :) Kyykyn painot voivat jotain hämmästyttää että miksi noin paskasti mutta risukinttu on risukinttu :D tekniikkani kusee tuossa hommassa todellakin paljon, noo oppia ikä kaikki.

Onhan toi kyykkykin ihan OK kehonpainoon nähden, mikäli ne on ihan voimanostosyvyydestä kyykätty.

Verrokiksi itse olen kyykkäillyt jo ties kuinka pitkään, ja tämän syksyn kokonaan 2x viikossa. Ykkönen takakyykyssä pyörii rawina 130-140kg tietämillä uskoisin sarjoista päätellen, ja siteillä n.150kg maksimi. Kapea penkkikin on kymmeniä kiloja edellä tuota kyykkyä, ja veto lähes 100kg. Niin ja omapaino vajaa 100kg(180cm). Eli ei se kyykky kaikilla luonnistu, vaikka sitä treenaisikin. Itsellä kyllä kehittyi pikku hiljaa kun isolla volyymilla alkoi kyykkäillä, mutta veti alaselän niin jumiin ettei mikään kulkenut, joten taas mennään hiukan vähemmällä kyykkäilyllä.

Kysyy vaan nykysin kanttia kyykätä edes päiväsaikaan yleisellä salilla, kun pitää jo hirveellä agrella vetää vaikka ei ole rautaa tangossa juuri mitään. Mutta pikkuhiljaa eteenpäin. Itse olen tavoitteeksi asettanut 150kg raw kyykyn alle 100kg kehonpainolla, siinäkin tuntuu tekemistä olevan. Salitreeni alottaessa jäi 60kg pohjiin(n.70kilosena).

Mutta eikai herranen aika tuo 22x65kg sotilaspenkissä voi paikkaansa pitää, jos normipenkki kerta on 2x6 72,5kg/1x95kg...???

Sotilaspenkki pitää täysin paikkansa, jalat ilmassa ja ihan oikealla tekniikalle väännettynä, voi olla että saisin penkistä enemmänkin malmia nostettua, mutta kuten jo ylhäällä sanoin, aina kun ajattelen sitä että tangossa on yli markan verran painoa niin hommat kusee, hätäännyn ja tanko jää rinnalle. Kyykystä en ole koskaan pitänyt, en tiedä syytä mutta nyt olen sitä viimeisen 3 kk tehnyt 2-3 krt viikossa, ja olen saanutkin tulosta aikaiseksi, alaselkään ottaa vain välillä niin jesuksen kipeää, ettei voi tehdä enää sarjaa loppuun.

Viimeksi muokattu:
Kait nämä on tähän nyt laiteltava, kun "volyymikausi" treeneissä loppuu, joka tarkottaa itsellä että raw-voimat tippuu.

Tehty mitoissa 180cm/ aamupaino vaihdellut 95-97kg välillä tulosten tekohetkellä.

-kapea penkkipunnerrus 1x170kg, 4x150kg : Tänään otettu, en todellakaan tyytyväinen. 50min istuskelua/odottelua alkulämpöjen jälkeen, että penkki vapautui käyttöön. Sitten huonolla energiatasolla koheltamista. Muuten en ole maksimisarjoja(muutakuin pienillä painoilla) tai ykköstä tehnyt pitkään aikaan, joten parempiakaan ei löydy kuin nämä huonolla energiatasolla väännetyt.

-Slingshot penkki(leveä ote) 3x180kg, 15x130kg

- Takakyykky polvisiteet 10x100kg, 2x137,5kg jossa 1-2toistoa varaa ehkäpä

-leuanveto x22 omalla painolla suht puhtaasti

-maastaveto ~1x220kg, kovia sarjoja en ole vetänyt

-mave tempausotteella ilman remmejä 1x190kg

-raaka rinnalleveto 4x100kg

-kulmasoutu 5x130kg(ei missään kovin jyrkässä kulmassa)

Penkki tänään 4x160kg, videota video-osiossa (ennätys tällä painolla 6x160).
Kyykky pari vuotta sitten jotain 240kg, tällä hetkellä tuskalla about 200kg.
Veto pari vuotta sitten 240kg, tällä hetkellä varmaan reilut 200kg.

Veto ja kyykky on tällä hetkellä aika pohjamudissa, mutta keskitytään penkkiin ja jos rohkaistuisi kisailemaan tänä vuonna jonnekin, kun pari vuotta tullu breikkiä.

Paino n. 90kg ollut on ja tällä hetkellä. Treeniä takana noin 9 vuotta.

Penkki tänään 4x160kg, videota video-osiossa (ennätys tällä painolla 6x160).
Kyykky pari vuotta sitten 240kg, tällä hetkellä tuskalla about 200kg.
Veto pari vuotta sitten 240kg, tällä hetkellä varmaan reilut 200kg.

Veto ja kyykky on tällä hetkellä aika pohjamudissa, mutta keskitytään penkkiin ja jos rohkaistuisi kisailemaan tänä vuonna jonnekin, kun pari vuotta tullu breikkiä.

Paino n. 90kg ollut on ja tällä hetkellä. Treeniä takana noin 9 vuotta.
Ootko loukkaantunu, pitäny treenitaukoa vai vaan dietannu ku tulokset laskenu noin?

Treenannu olen lähes koko ajan. Kyykyssä meni enkkakokeilussa selkä ja se oli sen takia sivussa n. vuoden eikä ole sen jälkeen siihen ollut mitää hirveitä motivaatioita. Vetoa en ole oikein ikinä saanut kulkemaan ja sen takia se ei varmaan ole innostanutkaan hirveästi :) Tällä hetkellä on kovat treenimotivaatiot taas ja pyrin kaikkia kehittämään taas paremmiksi ja kuten em. varsinkin penkkiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom