Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
sarjoja:

Penkki: 12x100kg
kyykky: 6x130kg
maastaveto: 6x170kg
vinopenkki: 10x40kg kp:t
kulmasoutu 10x85kg
leukoja 12

sarjat 175cm/90kg/17v

Tässä jotain omista maximeista. Onko kuinka hyvin suhteessa? Mave on aika paljon kovempi, mutta nyt alkoi tekniikan uudestaan opiskelu, kun vanha näytti aika vaaralliselta.
Penkki 92.5
kyykky 110, meni aika pahasti jullen puolelle.
Mave 170
etari 85
rive 75
leuka vo bw+30

Paino 83 ja pituus 184

Penkki 92.5-> 97,5 x 3
kyykky 110 -> en ole tehnyt
Mave 170, ylläpitävää tullut vaan tehtyä.
etari 85 -> 90x4
rive 75 ->95x2
leuka vo bw+40

Paino 87 ja pituus 185

Lauantailta:
Kyykky 4x8x70kg
Kapea penkki 3x8x70kg
Pystypunnerrus 3x8/7/6x48kg

Torstailta
Dippi 3x8x20kg lisäpaino
MaVe 3x6x120kg
Leuanveto (kapea vastaote) 3x5x7kg lisäpaino

E: @85 kg polvivammanen dieetillä

En nyt keksinyt parempaakaan paikkaa kysyä, mutta mikähän mulla mahtais olla jumissa kun en ole koskaan pystynyt ottamaan tankopystäristä isompia romuja? Kässäripystärin treenipainot istuen huitelee hiukka päälle 40 kiloa/käsi, mutta saman määrän toistoja saan tangon kanssa maksimissaan 60 kilolla. Rintaranka vetää tuosta keskeltä jumiin varsin usein jos menen tangolla kokeilemaan ja hengitys helpottuu vasta kun sen saa rusautettua auki esim. ylileveällä penkillä.

En nyt keksinyt parempaakaan paikkaa kysyä, mutta mikähän mulla mahtais olla jumissa kun en ole koskaan pystynyt ottamaan tankopystäristä isompia romuja? Kässäripystärin treenipainot istuen huitelee hiukka päälle 40 kiloa/käsi, mutta saman määrän toistoja saan tangon kanssa maksimissaan 60 kilolla. Rintaranka vetää tuosta keskeltä jumiin varsin usein jos menen tangolla kokeilemaan ja hengitys helpottuu vasta kun sen saa rusautettua auki esim. ylileveällä penkillä.

Mulla ihan sama vika. PPssa 35 kilon käsipainot liikkuu kevyesti, mutta jos saman romun laittaa smittiin tai vapaalla tangolla niin onkin jo ihan eri raskas. Yleensähän se on juurikin päinvastoin. Kp ppssa lasken painot kunnes osuvat olkapäihin eli en tee mitään vajaata nytkytystä. Voiko ruumiinrakenne vaikuttaa tähän?

Niskakyykky 1x170kg (oli aikalailla päivän maksimi)
Penkki 4x100kg
Maastaveto 3x190kg (varaa jäi yks toisto)
Kapea penkki 1x110kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
21v 95kg. Salilla aloin räpeltelemään joskus 16 vuotiaana ilman mitään urheilutaustaa 100 kiloisena pullamössönä.

Maastaveto 210, myötäotteella 160.
Polven alta veto 230
Kyykky 120
Penkki 100
Pystypunnerrus 5*60
Vinopenkki kp 5*35
Leuanveto 1*30
Hauiskääntö istuen kp 5*30 ei nyt ihan puhtaasti mutta melko.
Kulmasoutua tulee tehtyä rivolla tekniikalla maasta 1-5 toiston sarjoja 100-130 kilolla.

21v 95kg. Salilla aloin räpeltelemään joskus 16 vuotiaana ilman mitään urheilutaustaa 100 kiloisena pullamössönä.

Penkki 100

Hauiskääntö istuen kp 5*30 ei nyt ihan puhtaasti mutta melko.

Jos noi hauberit on tosiaan 5*30kg per käsi niin onpa ne vahvat suhteessa penkkiin, missä on kyllä aika heikko tulos.

Tosissaan yritetty tiettyjä maksimeita? No sen verran tosissaan että ei oo tullu tosiaankaan enempää ku on tangon alle jääny ja varmistaja poiminu. Ennen on kyykystä mennyt 140 ja penkistä runkulla 120. Intin jälkeen tai no painon tippumisen jälkeen ei oo riittänyt yhtään motivaatiota reenata nuita tosissaan ja ne on melkeen kokonaan jääny pois reeneistä. Tiedän että penkissä on heikko tulos olipa se sitten tuon 100 tai entinen 120 runkkupena. Kyykyt teen kyllä pohjasta kun niitä teen.

Kaikki näyttää olevan kohtuu vahvoja ja liikuttavan isoja rautoja niin laitetaan sitten omia treenipainoja. Ei ala aloittelijoita ja "peruspakkislaisia" masentamaan. Tosissaan treenattu nyt 4kk ja aikaisemmin epäsäännöllisesti vuosien ajan muutaman kuukauden pätkiä. Ikää 38v, pituus 180, paino 79kg

Penkki 5x10-12 80-85kg (maksimi ykkönen 105kg)
Kyykky 5x10-12 100-110kg (maksimi ykkönen 135kg)
Mave 5x10-12 110-120kg (maksimi ykkönen 155kg)
Leukoja 10kg lisäpainolla 5x8-10

Ikää 18 vuotta ja elomitat on 173 cm / 59kg(aamupaino) ja treeniä takana vajaa 8 kuukautta

Sotilaspenkki 22x65kg
Penkkipunnerrus 2x6 72kg, 1x95kg
Leuanveto 2x+60kg
Mave 1x130kg
Takakyykky 2x6 70 kg, 1x105
Kulmasoutu kp 3x10 30kg

Päivitetään vähäsen, painoa oli eilen aamulla hitusen alle 64 kg.

Sotilaspenkki 25x68kiloa,15x80kg
Tasapenkki 2x6 85kg, 5x90kg
Leuanveto 3x10 25kg
Mave 5x120, 1x165
Takakyykky 8x100kg
Etukyykky 5x90kg
Kulmasoutu 2x8x80kg

Kuukauden päästä lisää päivitystä.

Kaikki näyttää olevan kohtuu vahvoja ja liikuttavan isoja rautoja niin laitetaan sitten omia treenipainoja.

Suoritustavoissa on varmasti myös paljon eroja. Toisen kyykky on toisen niiaus. Toiselle penkki tarkoittaa sitä että tanko ei edes käy rinnassa.
Kulmasoudut myös varmasti jokaisella vähän oman tapainen.

Veto yleensä kertoo suurinpiirtein sen kropan voimatason oli se sitten suoritettu vaikka lievällä reisikannatuksella.

Suoritustavoissa on varmasti myös paljon eroja. Toisen kyykky on toisen niiaus. Toiselle penkki tarkoittaa sitä että tanko ei edes käy rinnassa.
Kulmasoudut myös varmasti jokaisella vähän oman tapainen.

Veto yleensä kertoo suurinpiirtein sen kropan voimatason oli se sitten suoritettu vaikka lievällä reisikannatuksella.

Samaa mieltä, itseäni ei kiinnostaa kyllä pätkääkään millaisilla painoilla joku tekee kulmasoutua tai ylätaljaa kun itse ainakin keskityn että se rasitus menisi selkään vaikka pystyisikin tekemään varmaan 20% isommilla painoilla mutta silloin yleensä on vaan hauikset loppu.
Hyvä esimerkki on tuossa ylempänä tuo sambou, itse en varmaan saa omalla kyykky tyylillä tehtyä 8x100 tai hyvin tiukka tulee olemaan mutta silti mave on yli 200kg. Eli itse teen kyykyt niin syvälle kun on mahdollista ja ilman vyötä.

Samaa mieltä, itseäni ei kiinnostaa kyllä pätkääkään millaisilla painoilla joku tekee kulmasoutua tai ylätaljaa kun itse ainakin keskityn että se rasitus menisi selkään vaikka pystyisikin tekemään varmaan 20% isommilla painoilla mutta silloin yleensä on vaan hauikset loppu.
Hyvä esimerkki on tuossa ylempänä tuo sambou, itse en varmaan saa omalla kyykky tyylillä tehtyä 8x100 tai hyvin tiukka tulee olemaan mutta silti mave on yli 200kg. Eli itse teen kyykyt niin syvälle kun on mahdollista ja ilman vyötä.

joo niissä on eroja :D nimimerkillä kyykky 10x100 paskahalvauksen tienoilla ja mave 240 ilman reideltärunkkaamista.

Sulla on kyykky paljon jäljessä, vaikka olis miten perse maahan kyykätty. Samboulla kyykyn ja maven suhde mielestäni normaali. Huono kyykkääjä olen itsekin, paras sarja 5x215kg kapealla atg ja mave 320kg, enemmänkin jo nousisi hyvänä päivänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom