Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä jotain omista maximeista. Onko kuinka hyvin suhteessa? Mave on aika paljon kovempi, mutta nyt alkoi tekniikan uudestaan opiskelu, kun vanha näytti aika vaaralliselta.
Penkki 92.5
kyykky 110, meni aika pahasti jullen puolelle.
Mave 170
etari 85
rive 75
leuka vo bw+30
Paino 83 ja pituus 184
En nyt keksinyt parempaakaan paikkaa kysyä, mutta mikähän mulla mahtais olla jumissa kun en ole koskaan pystynyt ottamaan tankopystäristä isompia romuja? Kässäripystärin treenipainot istuen huitelee hiukka päälle 40 kiloa/käsi, mutta saman määrän toistoja saan tangon kanssa maksimissaan 60 kilolla. Rintaranka vetää tuosta keskeltä jumiin varsin usein jos menen tangolla kokeilemaan ja hengitys helpottuu vasta kun sen saa rusautettua auki esim. ylileveällä penkillä.
21v 95kg. Salilla aloin räpeltelemään joskus 16 vuotiaana ilman mitään urheilutaustaa 100 kiloisena pullamössönä.
Penkki 100
Hauiskääntö istuen kp 5*30 ei nyt ihan puhtaasti mutta melko.
Ikää 18 vuotta ja elomitat on 173 cm / 59kg(aamupaino) ja treeniä takana vajaa 8 kuukautta
Sotilaspenkki 22x65kg
Penkkipunnerrus 2x6 72kg, 1x95kg
Leuanveto 2x+60kg
Mave 1x130kg
Takakyykky 2x6 70 kg, 1x105
Kulmasoutu kp 3x10 30kg
Kaikki näyttää olevan kohtuu vahvoja ja liikuttavan isoja rautoja niin laitetaan sitten omia treenipainoja.
Suoritustavoissa on varmasti myös paljon eroja. Toisen kyykky on toisen niiaus. Toiselle penkki tarkoittaa sitä että tanko ei edes käy rinnassa.
Kulmasoudut myös varmasti jokaisella vähän oman tapainen.
Veto yleensä kertoo suurinpiirtein sen kropan voimatason oli se sitten suoritettu vaikka lievällä reisikannatuksella.
Samaa mieltä, itseäni ei kiinnostaa kyllä pätkääkään millaisilla painoilla joku tekee kulmasoutua tai ylätaljaa kun itse ainakin keskityn että se rasitus menisi selkään vaikka pystyisikin tekemään varmaan 20% isommilla painoilla mutta silloin yleensä on vaan hauikset loppu.
Hyvä esimerkki on tuossa ylempänä tuo sambou, itse en varmaan saa omalla kyykky tyylillä tehtyä 8x100 tai hyvin tiukka tulee olemaan mutta silti mave on yli 200kg. Eli itse teen kyykyt niin syvälle kun on mahdollista ja ilman vyötä.
Samaa mieltä, itseäni ei kiinnostaa kyllä pätkääkään millaisilla painoilla joku tekee kulmasoutua tai ylätaljaa kun itse ainakin keskityn että se rasitus menisi selkään vaikka pystyisikin tekemään varmaan 20% isommilla painoilla mutta silloin yleensä on vaan hauikset loppu.
Hyvä esimerkki on tuossa ylempänä tuo sambou, itse en varmaan saa omalla kyykky tyylillä tehtyä 8x100 tai hyvin tiukka tulee olemaan mutta silti mave on yli 200kg. Eli itse teen kyykyt niin syvälle kun on mahdollista ja ilman vyötä.