Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse olen juuri tällainen, penkki 100kg, sumoveto 210kg. Kyykky asettuu noiden välimaastoon, 140kg olen nostanut syvältä.
Itsellä penkki hieman parempi suhteessa tuohon maveen mutta ei paljon, itse en ole koskaan ajatellut että kädet olisivat mitenkään pitkät.

Mutta sitten kun tein yhden tutun kanssa penkkiä ja siinä kun varmasti niin aloin katsomaan että ojentaako se käsiä ollenkaan suoraksi kun liike näytti niin lyhyeltä.
Siinä sitten mittailtiin käsiä niin hänellä oli noin 10cm lyhyempi käsi kuin minulla vaikka ollaan saman mittaisia...

Kyllähän se melkein rajoilla on että olisi (porukalla kun on yleensä viturallaan) ihan normi suhde vetää tuplat penkkiin nähden. Enemmän ihmetyttää miten porukalla ei kyykky ole kauempana mavesta. Joistain kai ei vain ole kyykkääjiksi...

Ite ei kovin paljoa tule ykkösiä tehtyä..pääosin pitkiä sarjoja, mutta tietty ykkösiä joskun tullut vähän testailtua.. :D
Oma paino tällä hetkellä pyörii siinä 125kg:n paikkeilla.

Penkki 160kg

Mave 200-220kg, selkä ei oikein kestä tollasia raskaita painoja, enempi pitkiä sarjoja kevyillä painoilla. (paras tulos oli viime kesänä 250kg, oma paino oli 110kg)

Kyykkyä ei selkä vaivojen takia tule paljoa tehtyä. Prässiä ja hack-kyykkyä sitten isommilla. Kyykyssä isoin paino oli viimekesänä 175kg. Tavoite olisi joskus hieman kevyempänä saada se vähintään 200kg kyykättyä, kunhan saan selän takaisin kuosiin.

Prässiä tulee tehtyä 10-12x350-360kg, 8x380kg. Tyhjänä paino 80kg.

Hack-kyykkyä niin syvälle kun pystyy menemään 8-10x200-220kg

SJMV 8x140-150kg

Kapeapenkki 6x140kg

Kylmasoutu kp. 12x50-55kg

Yleensä teen 8-15 toiston sarjoja riippuen liikkeistä, yleensä teen liikkeet mahdollisimman hyvällä tekniikalla ja rauhallisesti. Ite oon kohtuu tyytyväinen tuloksiin ja kovaa vauhtia pystyy lisäilemään sarjapainoja. Paikat vaan ei kestä, kun nopeeseen tahtiin nousee sarjapainot. Pituus 178,5cm, paino 125kg ja ikää 22 vuotta.

Nyt on about yli vuoden loukkaantumiskierteen(ensin polvi, sitten lonkat) jälkeen voinut treenata taas reilu pari kuukautta täysillä.

kyykky: about 170-180kg, olen tehnyt muutaman viikon pelkkää boksia joten paha sanoa..boksilta 2x170kg
penkki: 115-120kg huimassa nousussa jo monta viikkoa, junnas monta vuotta satasen hujakoilla
mave: 220kg tänään tuli toi sumolla eikä ollut kyllä kiloakaan varaa
oma paino: liikaa :) kilpirauhasen vajaatoiminnan ansiosta ei ole toivoakaan saada enää painoa alas..onneks sentään voimat kasvaa :rock:

Alkuvuosi tullu reenailtua melko pitkän tauon jälkeen. Ohjelmana Bill Starr 5x5. Oma paino n.80kg pituus 173cm.

Penkki 5x72,5 ---> 5x90, 1x105
Mave 5x110 ---> 5x150, 1x170 (tuli alotettua melko kevyesti)
Kyykky 5x70 --->5x90, 1x110 :nolo:
Pystypunnerrus 5x50 ---> 5x60

Nyt kun on motivaatio taas löytynyt niin kehitystäkin on tapahtunut. Tällä hetkellä aamupaino 84kg ja pituus 178cm.

Etukyykky 4x6x110kg
Penkki 11x100kg
Mave 5x5x160kg
Leuat 5x20kg+bw

Taas kulkee dippi ok, kehonpaino nyt 81-82 välissä ja alkuviikon käsitreenissä 85 kg lisäpainolla 7 ja 5 setit. EI OLE aivan pohjaan asti enkä tule ikinä tekemäänkään niin kuin kehonpaino vastuksena, mutta ei todellakaan mitään 5 cm nylkytyksiäkään. Ojentajille pyrin saamaan rasituksen, eli asento mahdollisimman pysty.

5/3/1 ohjelmalla mennään ja maksimeita ei ole haettu aikoihin mutta viimeiset toistoennätykset

penkki 13x77,5
kyykky 11x120
mave 13x162,5

Treenit lähtenyt kulkemaan uusiks ja 5/3/1 ohjelmalla aloitettu joulukuussa ja treenit elokuussa starting strenghtillä

Onkohan täällä paljon muita mun kokoluokkaan (185/75) kuuluvia? Minkälaisissa painoissa tän kokoset mahtaa liikkua?

Mul parhaat sarjat
Kyykky 6*110
Etukyykky muistaakseni 4*110
Penkki 5*97.5
Leukoja lisäpainoil 5*30,2*40
Pystypunnerrus kuuluu myös lemppariliikkeisiin ja just oman painon verran menee ilman vauhtia ym. pyörimistä.

Itellä myös nyt melkeen kahen vuoden jälkeen about puol vuotta treeniä takana ja hyvin on tullu vähäset voimat takas.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taas kulkee dippi ok, kehonpaino nyt 81-82 välissä ja alkuviikon käsitreenissä 85 kg lisäpainolla 7 ja 5 setit. EI OLE aivan pohjaan asti enkä tule ikinä tekemäänkään niin kuin kehonpaino vastuksena, mutta ei todellakaan mitään 5 cm nylkytyksiäkään. Ojentajille pyrin saamaan rasituksen, eli asento mahdollisimman pysty.
Tästä tuli mieleen, että mua varmaan katotaan salilla säälivästi ku teen dippejä jonku kympin kiekon kans :D Se on mulle kolmas ja viimenen liike, eli aika hyvästi on jo voimat sippi ku alan noita tekeen. Maksimi pyörii siellä 50-60kg nurkilla, bw 78kg.

Tästä tuli mieleen, että mua varmaan katotaan salilla säälivästi ku teen dippejä jonku kympin kiekon kans :D Se on mulle kolmas ja viimenen liike, eli aika hyvästi on jo voimat sippi ku alan noita tekeen. Maksimi pyörii siellä 50-60kg nurkilla, bw 78kg.
Luultavasti ei katota mitenkään vinoon, itehän teen penkin (3x6 100kg) ja vinopenkin (3x10 vaihtelee) jälkeen hikisiä kutosia omalla painolla dipissä :rolleyes: Omapaino tossa 90 kohalla ja alaspäin tiputellaan. Tosin en oo noita dippejä kauaa kerenny tekeen että joka treenissä vähintään 1 toisto menee enemmän per sarja.

Ja jotain muita tuloksia
Kyykky 3x8 130-140kg
Pystypunnerrus tangolla ilman selkänojaa 4x10 55kg
Leukoja 3x~5

No miksi nyt kukaan kieroon kattoisi? Voihan noita raskaita liikkeitä tehdä treenin lopussakin ja raudat ei silloin varmasti huimaa päätä.

Viimeisimpiä urotöitä, 80Kg.

Penkissä 100Kg 4x6 + 2x5 vielä päälle. 122,5 ykkönen nostettu. 130 kiikarissa.
Mavessa 150 6x6. 170 yks helvetin tiukka vitonen, 185 viimeisin ykköskokeilu. 200 tähtäimessä lähiaikoina
Kyykyssä 5x5 130. Suht kevyt ykkönen 150Kg. 170 tavoitteena lähiaikoina jos sais varmistajia pari.

Onkohan täällä paljon muita mun kokoluokkaan (185/75) kuuluvia? Minkälaisissa painoissa tän kokoset mahtaa liikkua?

Itse olen aika lähellä, tällä hetkellä 188/74 (ja dieetillä :D). Mun tän hetkiset kovimmat sarjat:

(Taka)kyykky: 5x110
Penkki: 6x75
MaVe: 5x130
Leuat: 8+5 sarjat ilman lisäpainoja (hartianlevyinen vastaote)

Pystypunnerruksessa tein vajaa kuukausi sitten 3x5x45. Eli sun tulokset yläkropan osalta pesee kyllä mun vastaavat 10-0 mutta jaloissa ollaan aika lähellä. :) Treenausta mulla takana vajaa 6 kuukautta ja silloin lähdin aikalailla nollatasolta, 71 kiloisena laihaläskinä.

Päivitellääs. Tänään 190kg box-kyykky. Aika tarkkaan kisasyvyinen. Leveys siten, että varpaat aika lähelle häkin sivuraudoissa. Penkki on pateettinen kuten aina 3x5x100kg, onneksi nousussa kokoajan.

Päivitellääs. Tänään 190kg box-kyykky. Aika tarkkaan kisasyvyinen. Leveys siten, että varpaat aika lähelle häkin sivuraudoissa. Penkki on pateettinen kuten aina 3x5x100kg, onneksi nousussa kokoajan.

Onko siis ihan oikea box? Siis Istumaan penkille ja jaloista jännitykset pois, jos on niin on kyllä perkeleen kova :) Löytyykö sulla mitään treenivideoita? Olis mukava katella muitakin ku numeroita :D

Onko siis ihan oikea box? Siis Istumaan penkille ja jaloista jännitykset pois, jos on niin on kyllä perkeleen kova :) Löytyykö sulla mitään treenivideoita? Olis mukava katella muitakin ku numeroita :D

Juurikin noin: istun kunnolla taakse ja käytän perseen ja takareidet rentona jolloin lähdön pitää olla aika räväkkä, että pääsee edes ylös. Mun treenipäiväkirjan mukaan maaliskuun alusta oon tehnyt noita box-kyykkyjä ja silloin oli ekat kovat sarjat 2x2x130kg, eli aika hyvää tahtia on noussut. Pitää katsoa jos muistas laittaa videota sit kun tulee se 200. On kyllä mukava liike kun tohon tottuu, mutta varsinkin alussa on nivustaipeet aika kovilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom