Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä nuo stone-coldin tulokset on aika suhteessa. RHP:tten lukemat tässä threadissa ja muuallakin vaan vääristää näkemyksiä.

Siinä on vaan se ikävä puoli et ykskään ketä ei käy puntilla ei tuu taputteleen selkää ja kysyy et mitäs nousee nykyää kyykystä, mavesta, tai mistään muusta ku penkistä. Sit sitä ei tunne itteensä niin alfaks ku erot penkis normi ''kadunmiehee'' nii pienet. Olis ees iso pippeli.

Siinä on vaan se ikävä puoli et ykskään ketä ei käy puntilla ei tuu taputteleen selkää ja kysyy et mitäs nousee nykyää kyykystä, mavesta, tai mistään muusta ku penkistä. Sit sitä ei tunne itteensä niin alfaks ku erot penkis normi ''kadunmiehee'' nii pienet. Olis ees iso pippeli.

Vai tuon takia siellä salilla käydään.

Eiku sen takia et tarvitsen sitä voimaa jotta voin tappaa kaikki minua uhkaavat villipedot paljain käsin. Myös tietokoneen näppäimistön näpytteleminen ja kaljapäkin kantaminen vaativat nykyihmiseltä melkoisesti.

Mun mielestä nuo stone-coldin tulokset on aika suhteessa. RHP:tten lukemat tässä threadissa ja muuallakin vaan vääristää näkemyksiä.

Kyllä ammatilaisnostajissakin on nykyään enimäkseen äijiä jotka penkka 350kg ja vetää saman verran tai vähemmän.
Kyse on juuri varustenostojen vääristämistä tuloksista, kun todellinen penkki olisi 200kg huitteilla.
Mavessa ei juuri saa hyötyä minkäänlaisista trikoista tai kumipuvuista.

Eiku sen takia et tarvitsen sitä voimaa jotta voin tappaa kaikki minua uhkaavat villipedot paljain käsin. Myös tietokoneen näppäimistön näpytteleminen ja kaljapäkin kantaminen vaativat nykyihmiseltä melkoisesti.

Kyllä silläkin tekee vaikutuksen tyttökaveriin tai johonkin papparaiseen, kun nappaa vanhan pesukoneen syliin ja kantaa ulos (hengästymättä) pois uuden tieltä tms.

oon salee pakkiksen pahin rhp, nyt vähän taas saatu loppuvuotta kohden painoja paremmiksi.

Penkki(teen ehkä kerran 3 viikossa..) 3x140
Dippi(lisäpaino) +80x5
leuat +50kgx1 / kehonpainolla 18
KYYKKY 2x8 100kg :D

Piti vissiin itekki osallistua.

Pena: kyykyn ja muutaman kovan ykkösen jälkeen 125kgx1. Potentiaalia 130kg.
Kyykky: helppo 135kg.
Mave: 200kgx1

Painoa on sen verran ettei tuuli tempase.

Ikää 16.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nousee nousee kun vaan jaksaa treenata oikein. Kapealta penkkaaminen vaatiikin hieman soveltamista varsinkin jos on pitkät raajat :)

Näinhän se menee, tuntuis noi kädet kuitenkin olevan ehkä keskimääräistä pidemmät kun veto nousee ihan hulluna, kyykkyäkin paremmin. :D Punnerrukset on aina ollut mun heikoin lenkki.

Penkki 4x100kg(1x110kg uskalsi ottaa ilman varmistajaa kesällä)
Hauis 3x10 60kg(alataljassa lattialla maaten selkä/hauis päivän vika liike)
Hack prässi 2x5 149kg
SJMV 2x10 130kg

Penkki ei oikeen kulje leikatun olkapään vuoksi(?), junnannut samassa tuloksessa jo kauan. Jalkoja olen varovasti aloitellut polvitähystyksen jälkeen.

Mitat 186/85 ja ikää 30v.

Penkki 1*132,5kg
Kyykky 1*195kg, 6*170kg (voimanostosyvyyteen)
Mave 1*215kg
Raaka rive riipusta 3*110kg
Leuat vo 1*50kg, 28*BW

-Painoa teko hetkillä n 85-87kg

Tossa muutamia parhaita penkkituloksia ja -sarjoja, joita tein n. 3 vuotta sitten:

7*160 kg
4*170 kg
1*190 kg

ja painoa tuolloin 85 kg

Näinhän se menee, tuntuis noi kädet kuitenkin olevan ehkä keskimääräistä pidemmät kun veto nousee ihan hulluna, kyykkyäkin paremmin. :D Punnerrukset on aina ollut mun heikoin lenkki.

http://youtu.be/iyc3g_-ORYY

Nostomatkan mallia ;)

Itse sain huonon kapeanpenan edes kohtuutasolle sillä että tein paljon lattiapenaa ja raskaita ranskalaisia. Mulla toki tuo käsikin leikattu pari kertaa. Muuten penkkaisin tottakai leveellä.

Suositut

Back
Ylös Bottom