Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä on vaan se ikävä puoli et ykskään ketä ei käy puntilla ei tuu taputteleen selkää ja kysyy et mitäs nousee nykyää kyykystä, mavesta, tai mistään muusta ku penkistä. Sit sitä ei tunne itteensä niin alfaks ku erot penkis normi ''kadunmiehee'' nii pienet. Olis ees iso pippeli.
Mun mielestä nuo stone-coldin tulokset on aika suhteessa. RHP:tten lukemat tässä threadissa ja muuallakin vaan vääristää näkemyksiä.
Eiku sen takia et tarvitsen sitä voimaa jotta voin tappaa kaikki minua uhkaavat villipedot paljain käsin. Myös tietokoneen näppäimistön näpytteleminen ja kaljapäkin kantaminen vaativat nykyihmiseltä melkoisesti.
Kyllä silläkin tekee vaikutuksen tyttökaveriin tai johonkin papparaiseen, kun nappaa vanhan pesukoneen syliin ja kantaa ulos (hengästymättä) pois uuden tieltä tms.
Nousee nousee kun vaan jaksaa treenata oikein. Kapealta penkkaaminen vaatiikin hieman soveltamista varsinkin jos on pitkät raajat
kyllähän se veto lähes aina on parempi kuin kyykky jos puhutaan raw nostoista...tuntuis noi kädet kuitenkin olevan ehkä keskimääräistä pidemmät kun veto nousee ihan hulluna, kyykkyäkin paremmin.
kyllähän se veto lähes aina on parempi kuin kyykky jos puhutaan raw nostoista...
Näinhän se menee, tuntuis noi kädet kuitenkin olevan ehkä keskimääräistä pidemmät kun veto nousee ihan hulluna, kyykkyäkin paremmin. :D Punnerrukset on aina ollut mun heikoin lenkki.