Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä jotain omista maximeista. Onko kuinka hyvin suhteessa? Mave on aika paljon kovempi, mutta nyt alkoi tekniikan uudestaan opiskelu, kun vanha näytti aika vaaralliselta.
Penkki 92.5
kyykky 110, meni aika pahasti jullen puolelle.
Mave 170
etari 85
rive 75
leuka vo bw+30

Paino 83 ja pituus 184

Tässä jotain omista maximeista. Onko kuinka hyvin suhteessa? Mave on aika paljon kovempi, mutta nyt alkoi tekniikan uudestaan opiskelu, kun vanha näytti aika vaaralliselta.
Penkki 92.5
Mave 170
etari 85
rive 75
leuka vo bw+30

Paino 83 ja pituus 184
Noh, suhteessa penkki on "miltein" tasoissa kyykyn kanssa.. Ja vielä jos meni pahasti jullen puolelle.

Hyvässä suhteessahan noi on, paitsi että penkki on hitusen edellä. Tietysti tekniikat ja mittasuhteet pitäis nähdä.

Meikäläisellä on kyllä erikoisen heikot kintut. Tuntuu että kokoa niissä on eniten, kun vertaa muuhun kroppaan, mutta voimaa ei sitten yhtään. Tai sitten vaan olen "lahjakkaampi" penkissä kuin muissa voimanostoliikkeissä.

Penkki 155kg 1,5 vuoden bodaustreenillä. Kyykkymaksimia en ole kokeillut, mutta sarjapainot on viime aikoina ollut 4x6 150kg (noin suunnilleen voimanostokyykkynä, eli n. 90 asteen kulmaan). Mavea en ole kokeillut viime elokuun jälkeen kun alkoi vituttaa. Joudun nostamaan pelkällä selällä kun jaloissa ei riitä voima. Muistan että elokuussa sain hikisen 190kg...Olen kuitenkin treenannut jalkoja ihan yhtä kovaa ja paljon kuin muitakin lihasryhmiä...

Päätinkin tehdä tosimiehen teon, ja keskityn pelkkään penkkiin :) Muut liikkeet raahautuu siinä sitten ohessa =/

Penkki 92.5
Mave 170
etari 85
rive 75
leuka vo bw+30

Paino 83 ja pituus 184

Sulla
penkki on 54% mavesta
kyykky on 64% mavesta

itsellä
penkki 52.5% mavesta
Syvä(!)kyykky 65%

Että ehkä se kyykky saisi olla parempi jos se on bodykyykky koska itselle bodykyykky nostaisi prosentit about 75%

^Sullahan on melkein samat prossat kun mulla. Kyykky on kunnollinen, melkein ATG:nä tehty. Jotenkin tuntuu, että jalat ei ota yhtään voimaa vastaan, vaikka onhan ne luonnostaan heikot. Muistan kun aikoinaan tehtyyin max-testejä kolmisen vuotta sitten ja jalkaliikkeenä oli askelkyykky smithissä x3, tulokseni oli 50 kg. Nykyisin menee sentään siinä 3x112.5 kun viimeksi kokeilin.

Meikäläisellä on kyllä erikoisen heikot kintut. Tuntuu että kokoa niissä on eniten, kun vertaa muuhun kroppaan, mutta voimaa ei sitten yhtään. Tai sitten vaan olen "lahjakkaampi" penkissä kuin muissa voimanostoliikkeissä.

Penkki 155kg 1,5 vuoden bodaustreenillä. Kyykkymaksimia en ole kokeillut, mutta sarjapainot on viime aikoina ollut 4x6 150kg (noin suunnilleen voimanostokyykkynä, eli n. 90 asteen kulmaan). Mavea en ole kokeillut viime elokuun jälkeen kun alkoi vituttaa. Joudun nostamaan pelkällä selällä kun jaloissa ei riitä voima. Muistan että elokuussa sain hikisen 190kg...Olen kuitenkin treenannut jalkoja ihan yhtä kovaa ja paljon kuin muitakin lihasryhmiä...

Päätinkin tehdä tosimiehen teon, ja keskityn pelkkään penkkiin :) Muut liikkeet raahautuu siinä sitten ohessa =/

Laitat vaan siihen kyykkytankoon 160kg ja teet 6x4 niin alkaa tapahtua. Suoritus oli ilmeisesti tehty vain vyö varusteena??

Laitat vaan siihen kyykkytankoon 160kg ja teet 6x4 niin alkaa tapahtua. Suoritus oli ilmeisesti tehty vain vyö varusteena??
Joo, pelkän vyön kanssa. Sun pitää joskus tulla kattomaan mun kyykkytekniikkaa. En tiedä teenkö siinä jotain väärin. Sama homma mavessa. Penkki tuntuu luonnolliselta, mut muut tökkii..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pari vuotta treeniä takana, josta viimeinen vuosi oikeastaan ylläpitävää ( n. 1krt/ viikko ja välissä pari 1kk taukoa)

Jalkaprässi 160kg 3X10 (enemmänkin vois mennä)
Pena 80kg 3x10
Leuanvetovemputin 80kg (40kg/käsi) 3x10
Pystypunnerrus 22kg hanttelit 4x10
Kohdistettu hauiskääntö (penkkiä vasten) 14kg hanttelit 3x8

Maksimeita en oikeastaan ole koskaan kokeillu.

173cm/82kg

Tota noin..

etukyykky: 1x155kg
mave: 1x205kg;
pena: 1x135kg

Jos sitä taas alkais treenaa säännöllisesti..

Noniin. Nyt 1,5kk säännöllisesti taas reenailtu:

pena: 1x152,5kg
etukyykky: 5x155kg <--- Taidampa lopettaa tän tekemisen kun ei selkeesti selkä tykkää hevonvittua näistä
mave: 4x210kg <---- Tämäki loppuu nyt. Alan bodata!

Edit. Ainiin, paino 101,4kg

Pituus: 179cm
Paino: 82kg (ei hirveästi ylimääräistä)

Eli omat treenipainoni ovat:

Kyykky 4x8x135kg
Mave4x8x135kg
Penkki 3x7x87.5kg
Kulmasoutu 4x8x80kg
Scot hauis tangolla kp: 3x8x50kg

Osaisiko, joku kokenut konkari laskea/ arvioida tästä minun liikekohtaiset maksimini, kun niitä nyt en ole ainakaan puoleen vuoteen kokeillutkaan. Ja kertokaa myös, että mitä mieltä olette liikkeiden suhteesta toisiinsa eli ovatko tasapainossa. Ainakin omaan silmään jalat ja hauis näyttävät lihasmassaltaan olevan muuta kroppaa jonkin verran edellä. Mitä mieltä olette?
Kiitos etukäteen.

Pituus: 179cm
Paino: 82kg (ei hirveästi ylimääräistä)

Eli omat treenipainoni ovat:

Kyykky 4x8x135kg
Mave4x8x135kg
Penkki 3x7x87.5kg
Kulmasoutu 4x8x80kg
Scot hauis tangolla kp: 3x8x50kg

Osaisiko, joku kokenut konkari laskea/ arvioida tästä minun liikekohtaiset maksimini, kun niitä nyt en ole ainakaan puoleen vuoteen kokeillutkaan. Ja kertokaa myös, että mitä mieltä olette liikkeiden suhteesta toisiinsa eli ovatko tasapainossa. Ainakin omaan silmään jalat ja hauis näyttävät lihasmassaltaan olevan muuta kroppaa jonkin verran edellä. Mitä mieltä olette?
Kiitos etukäteen.

http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/?ex=5&reps1=9&weight1=88&reps2=&weight2= <-- Kalasen sarjapainolaskuri.

Penkki/pystypunnerrus on itellä aina ollu paskoilla/paikallaan junnaavilla tuloksilla olkapäävamman takia.. mut pistetään nyt ihmeteltäväks:
omat mitat on 181/80
Penkki 97.5 ja tähdätään nyt siihen että kuukauden päästä tulis 102.5
Pystypunnerrus tangolla 3x6 55kg
Mave 2x5 155kg (helppoja) eli ton laskurin mukaan siellä 170-180 pintaan olis ykkönen
Kyykky 3x10 95kg Jalkoja oon tehny aina mut jostain syystä aloin kyykkäämään vasta pari kk sitten..

Aikas hyvin tosiaan arpoi sarjapainot kohdilleen...penkkiykkönen tosin näyttää 17kg liikaa :jahas:
Tai oma suoritus 17kg liian vähän.

Kyllä se mullakin liikaa näyttää, mutta ei nyt sentään 17 kiloa... mitä syötit sinne toistoiksi ja painoiksi? Jos laitetaan 7x88 kg, se antaa ykköseksi 109, 109-17 = 92 kg...

Tangolla penkkaamisesta on kyllä aikaa mutta nelikutosilla kässäreillä menee seiska,
mavessa 170 kilolla menee kasi, ja kyykyssä 140 kilolla kymppi.
Eli aika helvetisti parantamisen varaa vielä.
Painoa tällä hetkellä noin 85, josta on kyllä semipaljon läskiä, millonhan viimeks oon päkkini nähny :D...

Kyllä se mullakin liikaa näyttää, mutta ei nyt sentään 17 kiloa... mitä syötit sinne toistoiksi ja painoiksi? Jos laitetaan 7x88 kg, se antaa ykköseksi 109, 109-17 = 92 kg...

Olen ottanut 7 x 140kg ja ykkönen on 160kg (molemmat suorituksen muutaman kk takaa). Yli 5 toiston sarjapainot olivat melkolailla kohdillaan, mutta ykköseksi laskuri näytti 177kg. Olisikin.

Tän hetken treenipainot dieetillä (ei siis maksimisarjat vaan ne millä nyt reenaan)

Voimapäivinä toistot 3-5
Etukyykky: 70-80kg
Penkki: 110-130kg riippuen toistomääristä (3-5)
Mave: 150-180kg
Kulmasoutu: 80-110kg

Body-päivinä toistot 8-12 (vko1 12x, vko2 10x, vko3 8x ja sit alusta)
Takakyykky 70-80kg
Hack-kyykky 30-40kg +kelkka
Kapee penkki 75-95kg
Vinopenkki kässäreillä 30-36kg
SJMV 90-110kg

Ja oon yrittäny panostaa siihen et tulee puhtaita nostoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom