Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh, suhteessa penkki on "miltein" tasoissa kyykyn kanssa.. Ja vielä jos meni pahasti jullen puolelle.Tässä jotain omista maximeista. Onko kuinka hyvin suhteessa? Mave on aika paljon kovempi, mutta nyt alkoi tekniikan uudestaan opiskelu, kun vanha näytti aika vaaralliselta.
Penkki 92.5
kyykky 110, meni aika pahasti jullen puolelle.
Mave 170
etari 85
rive 75
leuka vo bw+30
Paino 83 ja pituus 184
Tässä jotain omista maximeista. Onko kuinka hyvin suhteessa? Mave on aika paljon kovempi, mutta nyt alkoi tekniikan uudestaan opiskelu, kun vanha näytti aika vaaralliselta.
Penkki 92.5
kyykky 110, meni aika pahasti jullen puolelle.
Mave 170
etari 85
rive 75
leuka vo bw+30
Paino 83 ja pituus 184
Meikäläisellä on kyllä erikoisen heikot kintut. Tuntuu että kokoa niissä on eniten, kun vertaa muuhun kroppaan, mutta voimaa ei sitten yhtään. Tai sitten vaan olen "lahjakkaampi" penkissä kuin muissa voimanostoliikkeissä.
Penkki 155kg 1,5 vuoden bodaustreenillä. Kyykkymaksimia en ole kokeillut, mutta sarjapainot on viime aikoina ollut 4x6 150kg (noin suunnilleen voimanostokyykkynä, eli n. 90 asteen kulmaan). Mavea en ole kokeillut viime elokuun jälkeen kun alkoi vituttaa. Joudun nostamaan pelkällä selällä kun jaloissa ei riitä voima. Muistan että elokuussa sain hikisen 190kg...Olen kuitenkin treenannut jalkoja ihan yhtä kovaa ja paljon kuin muitakin lihasryhmiä...
Päätinkin tehdä tosimiehen teon, ja keskityn pelkkään penkkiin Muut liikkeet raahautuu siinä sitten ohessa =/
Joo, pelkän vyön kanssa. Sun pitää joskus tulla kattomaan mun kyykkytekniikkaa. En tiedä teenkö siinä jotain väärin. Sama homma mavessa. Penkki tuntuu luonnolliselta, mut muut tökkii..Laitat vaan siihen kyykkytankoon 160kg ja teet 6x4 niin alkaa tapahtua. Suoritus oli ilmeisesti tehty vain vyö varusteena??
Tota noin..
etukyykky: 1x155kg
mave: 1x205kg;
pena: 1x135kg
Jos sitä taas alkais treenaa säännöllisesti..
Pituus: 179cm
Paino: 82kg (ei hirveästi ylimääräistä)
Eli omat treenipainoni ovat:
Kyykky 4x8x135kg
Mave4x8x135kg
Penkki 3x7x87.5kg
Kulmasoutu 4x8x80kg
Scot hauis tangolla kp: 3x8x50kg
Osaisiko, joku kokenut konkari laskea/ arvioida tästä minun liikekohtaiset maksimini, kun niitä nyt en ole ainakaan puoleen vuoteen kokeillutkaan. Ja kertokaa myös, että mitä mieltä olette liikkeiden suhteesta toisiinsa eli ovatko tasapainossa. Ainakin omaan silmään jalat ja hauis näyttävät lihasmassaltaan olevan muuta kroppaa jonkin verran edellä. Mitä mieltä olette?
Kiitos etukäteen.
http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/?ex=5&reps1=9&weight1=88&reps2=&weight2= <-- Kalasen sarjapainolaskuri.
Aikas hyvin tosiaan arpoi sarjapainot kohdilleen...penkkiykkönen tosin näyttää 17kg liikaa :jahas:
Tai oma suoritus 17kg liian vähän.
Kyllä se mullakin liikaa näyttää, mutta ei nyt sentään 17 kiloa... mitä syötit sinne toistoiksi ja painoiksi? Jos laitetaan 7x88 kg, se antaa ykköseksi 109, 109-17 = 92 kg...