Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tai sitten 80cm hauiksella varustettu köriläs :O

videota kehiin!!

Kyllähän kaverit kennellä voimaa on tekee 40 kilosilla hauista. Hammereina teki yksi kaveri aika puhtaasti 41 kilosilla, käsissä oli lihaa muttei mitenkään ihmeellisesti. Eikös Marko Savolainen tehnyt vipunostoja tommosilla :) Ei tosin natutuloksia ne :D

No ottelen huomenna vaikka vasurilla tossa tikkurilan uimahallilla ja laittelen sitten tulemaan vaikka megaupload linkkinä.

Kyllähän kaverit kennellä voimaa on tekee 40 kilosilla hauista. Hammereina teki yksi kaveri aika puhtaasti 41 kilosilla, käsissä oli lihaa muttei mitenkään ihmeellisesti. Eikös Marko Savolainen tehnyt vipunostoja tommosilla :) Ei tosin natutuloksia ne :D

joo no tuo nyt oli vähän liioteltu mitta, mutta vaatiihan tommoset raudat saatanallista voimaa :O

vaatiihan tommoset raudat saatanallista voimaa :O
Sepä se. Siksi ihmettelenkin miten muka maksimissaan 120kg penkkaava ja noin 170kg kyykkäävä kaveri ottaa hauiskääntöjä noin hirveillä painoilla. Voisi kuvitella että se voima olisi levinnyt muuallekin kuin hauiksiin. No, videota odotellessa.

45kg haukkari kuulostaa kyllä aika utopistiselta. itekin kuitenki pystyn pikku heilunnalla veteleen 25kg kässäreil vuorotahtii 8x ja 52,5kg tangolla 6x vaikka olen kynäniska. mutta videoita odotellessa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jootain uutta..
Dippi 1x+95kg (100kg ennen inttiä on must!)
Ranskis levytangolla 8x70kg
Mave 8x200kg
Leuat +20kg x8

175/90

Ja ei, en treenaa nykysin jalkoja, en yksinkertasesti halua :D

Paljos porukalla menee haukkaria concentration curlissa ilman et kyynärpää heijailee yhtään mihinkään? Mun tulokset kaikki varmaan voi tsekata mutta ihan vaan mielenkiinnosta, oonko heikko vai erittäin heikko?

Scottissa tainnut tehdä jollain 28kg:lla peräsuoli pitkänä.

Pääsit kuitenki kauhaisemaan rintalihaksella ;) Isoja rautoja liikkuu silti.. runkkuscotti on aika teknistä puuhaa :D Itse en siinä koskaan menestyny mut oon nähnyt kans jotain ihme hinauksia vuosien varrella.. loistavaa settiä. En oo treenannu eristettyjä kyynärpään koukistuksia useisiin kuukausiin, ennen oon tehnyt z-bar curlia, siinä on kai liikkunut 40kg rojuja parhaillaan.

Penkki 155kg
Mave 220kg
Kyykky 180kg :jahas:
Rinnalle veto: 110 kg
Pystypunnerrus tangolla: 95kg

Laitetaan omatkin. Salivuosia takana hieman vajaa 2(voiman perässä ~1v), ruhonpaino n. 77kg.
Kyykky 170kg
Kyykky pohjasta 150kg
Mave 190kg
Penkki 95kg
Vauhtipunnerrus niskan takaa 85kg
Yhdenkäden tempaus 42,5kg :D

Päivitystä. Omaa painoa pudoteltu 14kg (nyt ~89kg) ja lonkka leikattu 3kk sitten, eli kyykkyliikkeissä tulokset tän hetkisiä, ei viimesillä voimilla tehtyjä.

Rinnalleveto (kyykyn kautta) 100kg
Tempaus (kyykyn kautta) 60kg
Penkki 2x130kg (eka nosto stopilla)
Tukkipunnerrus 1x88kg
Pystypunnerrus (ilman vauhtia) 5x75

Vähä on punnerruksista voimat kadonnu 5½kk dieetin aikana, mutta eiköhän ne sieltä vielä palaudu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom