Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ahaa, okei. No mikä neuvoks?

Eiköhän ne siitä tasoitu. Tee vaihtelevaa treeniä ja tasapainoisesti. Ei oikeastaan kannata alkaa priorisoimaan mitään, mun tarkoitus oli vain sanoa että penkkiin ei kannata enempää huolta kiinnittää, vaan että ennemminkin tuohon maastavetoon. Mutta kuten jo sanoin, kyllä se tuosta tasoittuu luultavasti. Tietenkin kannattaa tsekata tekniikat, ettei vaan esim kyykky oo vajaa, jolloin selittyy sen kovuus vetoon verrattuna.

Eiköhän ne siitä tasoitu. Tee vaihtelevaa treeniä ja tasapainoisesti. Ei oikeastaan kannata alkaa priorisoimaan mitään, mun tarkoitus oli vain sanoa että penkkiin ei kannata enempää huolta kiinnittää, vaan että ennemminkin tuohon maastavetoon. Mutta kuten jo sanoin, kyllä se tuosta tasoittuu luultavasti. Tietenkin kannattaa tsekata tekniikat, ettei vaan esim kyykky oo vajaa, jolloin selittyy sen kovuus vetoon verrattuna.

Okei, pitää pyytää jotakuta kattomaan vierestä tekniikan vaikka molemmista. Kiitti :)

Penkki 1x100kg(2x97.5kg)
Mave 1x180kg(8x160kg)

ja kyykyssä oon 130kg ottanu, enempää en viittinyt laittaa, vaikka olisi varmaan tullut.

Nyt 4kk treeniä takana.

Tosiaan ylipainoinen penska oon; 17v 180cm ja 92kg.

EDIT: Eli tuo oli siis puolkyykky =D Syvää oon ottanut 90kgx8.

Mave päivitystä.. Tänään tuli 200kg..

Sitä on keskittynyt enemmän noihin penkkiin ja maveen (ja kyykkyyn kunnes jalka kestää). Pystypunnerrus ollut enemmän semmonen apuliiike. Seisaaltaan olen tehnyt niin että en auta jaloilla yhtään. Joskus aikanaan tullu painittuu niin siitä toi perusvoimapohja varmaa peruja. Ajattelin että jos tiputtais painon tonne 95kg kevääseen mennessä ja yrittäis syksyn aikana saada menetetyt voimat takaisin painon nousematta. Jos onnistuu niin vois lähtee kokeileen tonne raw kisoihin syksyllä. 630kg oli näköjään ysivitosten finaaliraja.

No niin se oli itselläkin aluksi tuo pystäri kovin heikko, mutta kun se parani, niin tuli kyllä penkkiinki lisää potkua :) Tsemppiä reeneihin!

Kyllä itelläni syö penkkiä, jos pystäriä rupeaa enemmälti tekemään. Niinpä se taitaa suurimmalla osalla olla isommissa painoissa liikkuessa.

Nyt viikon sisään tehtyjä työsarjoja/pyramidin huippuja 178cm/102kg/36v treeniä takana vajaa 4kk tällä erää:

Käsipainopenkki 6 x 34+34kg
Pystypunnerrus istuen käsipainoilla 2x6 22+22kg
Ranskalaiset punnerrukset vinotangolla maaten 3x6 30kg
Kyykky 6 x 90kg
Maastaveto 3 x 100kg
Hauiskääntö käsipainoilla 6 x 20+20kg

Edelliset treenit (HST)
Penkki 10x110kg (vika parin sekunnin stopilla)
Kyykky 10x152,5kg (atg, vyöllä, pari vikaa toistoa taisi jo mennä hyvää huomenta liikkeen puolelle)
Mave 15x150kg (tehty pari viikkoa sitten...niska venähti, joten mavesarjat otetaan takaisin käyttöön vasta viitosissa)
Ranskis 10x45kg
Hauis 10x50kg
Pohkeet hack-koneessa 10x270kg
@91kg

Kyllä itelläni syö penkkiä, jos pystäriä rupeaa enemmälti tekemään. Niinpä se taitaa suurimmalla osalla olla isommissa painoissa liikkuessa.

Mulla päinvastoin. Silloin, kun tuli 215kg penasta, oli myös pystäripainot suht isoja.
Mutta myös kapee pena toi penkkiin tulosta...ja paljon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noita yli 200kg natikka penkkaajia ei taida ihan hirveesti olla? Ei ainakaan tämän viestiketjun perusteella. Minua kiinnostaa käyttääkö nämä naturaalit ison raudan liikuttelijat treeneissä ketjuja ja kumeja. Onko niillä raudat kasvanut. Kuuleman niillä voi treenata "kovempaa". Itsellä tuntuu toi normi treenikin tarpeeks kovalta ja välissä palautumisen kanssa ongelmia, etenkin nyt kun on tiputellut painoo. Vai onko noi ketjut ja kumit enemmäkin semmosia roinakavereiden juttuja.

en sitä 200kg oo ite saanut vielä 4viikon päästä pitäis tosin yrittää. 4 reenivuosi lähti käyntiin ja ketjuja ja kumeja ei oo vielä otettu käyttöön, että kyllä se nouseee ihan normi runttaamisellakin.

Paljos sitä painoo on, mikä on hyvin "kevyt":rolleyes:

Mun käsityksen mukaan 200 kiloa ollaan kisoissa puskettu noin 80-90kilon painoisena jos liitän nimimerkin oikeaan henkilöön tai sitten olen ihan hukassa. Ja puhutaan raakapenkistä eikä mistään rättiräpistelyistä.

Koitin etsiä parempaa topiccia tähen,mutta kait tännekkin soppii....eli kesäksi tavoitetta ja onkos miten realistista näitä saavuttaa?!

Tällä hetkellä:
Penkki:3x5x82,5kg
Mave:6x130kg
Kyykky(smithissä)6x130kg

Ja tavoite olisi: Penkki 90kg,Mave 150kg ja Kyykky 150kg. Toistomäärät samoina. Onkos realistinen tavoite kesäksi? Pari vuotta treeni taustaa ja 3-jakosella ohjelmalla mennään sen 3x vkossa. Ja ikää 30v....

Nonii eli salil pyöriny 1½ vuotta.Painoa 71kg ja pituutta 179cm ikä 23.

MAX

Penkki - 115 kg
Mave - 130 kg
kyykkä (täysi) 100kg

Niinku varmaa huomaa jäi jalkojen treenaaminen tuossa alkuaikoina aikalailla varjoon perkele :D
Tästä se jatkuu!:puntti:

Nyt on kehitys tössäny ku seinää eikä kehitystä oo tullu ainakaan penkkiin viimeseen puolee vuotee. Penkki nyt 165 ykköne ja kyykkyy 175x8 tosin siteillä. Just täyttäny 18 ja painoo 98, pituus 178. Ennen inttii ens talvena pakko saada 180 ygöne penkist :P

Back
Ylös Bottom