Mave nyt ruukaa selvästi olla kyykkyä kovempi.
Ahaa, okei. No mikä neuvoks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mave nyt ruukaa selvästi olla kyykkyä kovempi.
Ahaa, okei. No mikä neuvoks?
Eiköhän ne siitä tasoitu. Tee vaihtelevaa treeniä ja tasapainoisesti. Ei oikeastaan kannata alkaa priorisoimaan mitään, mun tarkoitus oli vain sanoa että penkkiin ei kannata enempää huolta kiinnittää, vaan että ennemminkin tuohon maastavetoon. Mutta kuten jo sanoin, kyllä se tuosta tasoittuu luultavasti. Tietenkin kannattaa tsekata tekniikat, ettei vaan esim kyykky oo vajaa, jolloin selittyy sen kovuus vetoon verrattuna.
Penkki 1x100kg(2x97.5kg)
Mave 1x180kg(8x160kg)
ja kyykyssä oon 130kg ottanu, enempää en viittinyt laittaa, vaikka olisi varmaan tullut.
Nyt 4kk treeniä takana.
Tosiaan ylipainoinen penska oon; 17v 180cm ja 92kg.
EDIT: Eli tuo oli siis puolkyykky =D Syvää oon ottanut 90kgx8.
Sitä on keskittynyt enemmän noihin penkkiin ja maveen (ja kyykkyyn kunnes jalka kestää). Pystypunnerrus ollut enemmän semmonen apuliiike. Seisaaltaan olen tehnyt niin että en auta jaloilla yhtään. Joskus aikanaan tullu painittuu niin siitä toi perusvoimapohja varmaa peruja. Ajattelin että jos tiputtais painon tonne 95kg kevääseen mennessä ja yrittäis syksyn aikana saada menetetyt voimat takaisin painon nousematta. Jos onnistuu niin vois lähtee kokeileen tonne raw kisoihin syksyllä. 630kg oli näköjään ysivitosten finaaliraja.
Kyllä itelläni syö penkkiä, jos pystäriä rupeaa enemmälti tekemään. Niinpä se taitaa suurimmalla osalla olla isommissa painoissa liikkuessa.
Mulla päinvastoin. Silloin, kun tuli 215kg penasta, oli myös pystäripainot suht isoja.
Mutta myös kapee pena toi penkkiin tulosta...ja paljon.
Battlehan voisi valistaa meitä, mies kuitenkin nostanut pitkälti yli 200 hyvin keveänä kaverina. Missä salaisuus?
Paljos sitä painoo on, mikä on hyvin "kevyt"