kapea penkki vastaotteella 5*90kg
Woot? Tämä on mulle ihan uus liike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kapea penkki vastaotteella 5*90kg
Mikähän siinä on, että täällä näyttää melkein kaikilla olevan mave todella selvästi edellä kyykkyä. Minulla kumpikin aika lailla samoissa, siinä 170-180kg. Toki joku vaikutus on varmaan siinä, että mave treeni on yleensä samalla treenikerralla kyykyn jälkeen, mutta en usko että siinä silti suurta eroa on kun ihan loppuun ei ole tullut kyykkyä tehtyä...
Wat? Aika kova sarja on maksimiin nähden. Itse otan 110 ykkösen ja 90kilolla tulee seiska...Ikä 17 paino 100kg pituus 198cm
penkki 1*110kg 7*95kg
Aika henkilökohtaisia nuo ovat. Nyrkkisääntönä voi pitää: tiukka kymppi + 20 kg=maksimiWat? Aika kova sarja on maksimiin nähden. Itse otan 110 ykkösen ja 90kilolla tulee seiska...
Aika henkilökohtaisia nuo ovat. Nyrkkisääntönä voi pitää: tiukka kymppi + 20 kg=maksimi
Itsekö keksit?Aika henkilökohtaisia nuo ovat. Nyrkkisääntönä voi pitää: tiukka kymppi + 20 kg=maksimi
Aika henkilökohtaisia nuo ovat. Nyrkkisääntönä voi pitää: tiukka kymppi + 20 kg=maksimi
Noh tuo taitaa enemmänkin toimia pienissä painoissa. Isommissa sitten haarukka toki kasvaa. Taitaa olla aika lähellä, että porukka tekee 75 prosentilla maksimista sen kympin? Eli satasen maksimilla kymppi tulee 75? Onko kovin kaukaa haettua.