Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Selkäpäivä onnistui tänään kohtalaisesti:

-vipuvarsisoutu 120kg/puoli 2 x 6
-veto polvista 320kg x 1, 350kg x 1, 370kg x 1 ja 320kg x 3
-ylätalja eteen 145kg x 6, 125kg x 8 ja 105kg x 10
-alatalja 150kg x 8 ja 6

Ylä- ja alataljaan ei oikein riitänyt paukkuja enää.

Terve vaan. Eka postaus foorumille, foorumia seurannu kyllä jo muutaman vuoden:) Puoltoista vuotta kovaa treeniä takana, neppaillu sitä enne painojen kans muutamia vuosia. Pituutta 184cm ja paino siinä 84-85kg, riippuu onko kakka tullu:)

Penkki 6 x 110
Mave 5 x 160
Kyykky 6 x 135
Pystypunnerrus tangolla 5 x 60 (pahasti laahaa tiedän...)

Siinäpä nuo tärkeimmät varmaan.

Tylsää niin laitetaan nyt reilummin noita reenipainoja.. :D Treenihistoria n.15kk 3krt viikossa, aina dietti päällä!
177cm/93kg.

Penkki 2x110kg.
Jalkaprässi 8x280kg (oikein tehtynä, ei 2cm liikeradalla..)
Pystypunnerrus smithissä 6x80kg.
Pystypunnerrus 8x30kg kässäreillä.
Hauispenkissä mutkatangolla 8x45kg (alhaalta asti, hitaasti alas laskien eli "puhtaasti")
Ranskis 8x52,5kg.
Kapea pena smithissä 6x90kg.
Alatalja 8x110kg.
Ylätalja ilman vitullista heijaria 8x90kg.

penkki 1x165kg merkkistä
kyykky 2x180kg vyö
prässi 6x330 nousee kokoajan
hack-kyykky 3x230
kalr-hack-kyykky väärin päin 3x290
pystypunnerrus vapaalla tangolla 3x12x100kg
alatalja 6x160kg
ylätalja 6x135kg
kulmasoutu kp 4x10 71kg
t-soutu 12x140kg
kulmasoutu vapaalla tangolla 6x140
184/110kg ikä 22

Olisi kyllä mukawaa tietää että millaisella tekniikalla jengi noita toistoja vääntelee :P itse kun alotin salin joskus 3vuotta sitten, ni pistin ranskalaisessa punnerruksessa helvetisti romua kiinni ja sain sen jotenki epämääräsesti ylös ja sitte ku menin isobroidille leijumaa tuloksella, ni se oli todella ihmeissää kunnes tuli kattomaa mun suoritusta ja tekniikkaa. Sit ku broidi pisti mun tekniikkaa kasaa ni katos reilusti yli puolet niistä romuista =)

Ja siis tämä etenkin tarkotettu muille nuorille itteni lisäks, jotka ei oo käyny vielä vuosia salilla ^^

Joo, tätä kyl näkee liiaksikin. Porukka tuijottaa vaa (etenkin muitten) rautoja. Oon tyytyny aina laittaa sen minkä pystyy tekee hyvällä tekniikalla, heti otan vekee jos tuntuu et haparoi liikerata tms. Joskus tietty vähän irroteltava et saa kunno ärsykettä, mut ne onki sit lähinnä eristävissä liikkeissä.

Ps. Päivitys lisäpainoilla tehtyihin leukoihin: 5x30kg.

Edit: Ja lehtineN, kovaa tulosta on sulla ku näyttäs et elopainoa o jotakuinki samat ku mulla. :-)

Juu eli nakataan tähän jatkoksi omat tulokseni :)

Penkki 82,5kg
Mave 175kg
kyykky 95kg

Salilla oon nyt käyny ehkä 1,5v ja paino löytyy 66kg (alussa 52kg)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viimeisimmissä reeneissä ja aika tapissa rupeaa olemaan. Ilman vyötä tai vetoremmejä. Hikiset sukat jalassa.

Etukyykky 5x112,5kg
Mave 5x200kg
Penkki 4x115kg
Militarypress 5x70kg
Js-row 5x105kg

kapeavastis leuat 4x27,5kg
Leveämyötis leuat 4x25kg

Pistetäämpä eka posti tänne. Oma paino siis 74kg ja ennätykset:

-Penkki 1x90kg
-Mave 1x150kg
-Takakyykky 1x170kg
-Hauis kapealla otteella 3x50kg
-Hauis leveällä otteella 3x40kg
-Rinnalleveto 1x70kg

Pistetäämpä eka posti tänne. Oma paino siis 74kg ja ennätykset:

-Penkki 1x90kg
-Mave 1x150kg
-Takakyykky 1x170kg
-Hauis kapealla otteella 3x50kg
-Hauis leveällä otteella 3x40kg
-Rinnalleveto 1x70kg
Maven ja kyykyn suhde mielenkiintonen.
Hyvin on muistettu myös listata kaikista tärkeimmät, hauis kapealla ja leveällä otteella ;)

Ei se mave ookkaan ihmeellinen vaan tuo kyykky susihuono siihen verrattuna.

kyllähän se näin on! Kyykkyä en ole juuri nyt edes paljoa tehnyt. Enemmän hackia, prässiä ja laitteita tullu vatkattua. Ja vois sanoa että jaloissa aika huono maksimivoima mielestäni kestävyyteen verrattuna.

kyllähän se näin on! Kyykkyä en ole juuri nyt edes paljoa tehnyt. Enemmän hackia, prässiä ja laitteita tullu vatkattua. Ja vois sanoa että jaloissa aika huono maksimivoima mielestäni kestävyyteen verrattuna.

Jees. Kyykkyraudat kasvaa kyykkäämällä, niinhän tuo menee. Kaipa siellä potentiaalia ainakin on jos mave kulkee noinkin hyvin.

Kannattais varmaan panostaa vähän kyykkyyn niin mavekin vois kasvaa siinä entistä enemmän kun painojen irroitus lattiasta paranee. Mave kasvaa kyykkäämällä mutta kyykky ei kasva mavettamalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom