Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Missä tuollainen sali on? Kuulostaa paratiisilta:D.

Työpaikan sali, ihan hyvin löytyy vapaita painoja, penkkiä, powerräkkiä, lavaa, ja sitten n kappaletta erilaisia laitteita. Hack-kyykkylaite vain puuttuu. Muutamia kovaa treenaaviakin siellä käy (itseni lisäksi :jahas:)

Maven ja kyykyn suhde mielenkiintonen.
Hyvin on muistettu myös listata kaikista tärkeimmät, hauis kapealla ja leveällä otteella ;)

Toi Maven ja takakyykyn erikoinen suhde saattaa johtua siitä, etten ole Mavea vetänyt kuin muutaman kuukauden(2-3kk) ja jalkoihin on kertyny voimaa kyykkyä varten mm. 10 vuoden jääkiekkomaalivahdin uralla:rolleyes:

Toi Maven ja takakyykyn erikoinen suhde saattaa johtua siitä, etten ole Mavea vetänyt kuin muutaman kuukauden(2-3kk) ja jalkoihin on kertyny voimaa kyykkyä varten mm. 10 vuoden jääkiekkomaalivahdin uralla:rolleyes:

En tiedä maalivahdeista, mutta eikös muut kenttäpelaajat kyykkää tyyliin joka viikko, kenties useammankin kerran? 10 vuodessa luulisi aika paljon nousevan, tai sitten (tod.näk.) olet aloittanut joskus 7-vuotiaana ja salitreeniä oli vain viimeisinä vuosina?

Eikös Ovetshkin kyykkää jotain 250kg :) Ei ihme että liikkuu jäällä kun raketti.

En tiedä maalivahdeista, mutta eikös lätkänpelaajat kyykkää tyyliin joka viikko, kenties useammankin kerran? 10 vuodessa luulisi aika paljon nousevan, tai sitten (tod.näk.) olet aloittanut joskus 7-vuotiaana ja salitreeniä oli vain viimeisinä vuosina?

Eikös Ovetshkin kyykkää jotain 250kg :) Ei ihme että liikkuu jäällä kun raketti.

No siis joo, 9-vuotiaana aloitin lätkän, puntti tuli elämääni n. 15-vuotiaana ja silloin se oli vasta totuttelua. Vasta 2 viime vuoden aikana olen alkanut panostamaan salitreeniin ja panostus kyykkyyn ei ole ollut järkyttävä. Itse olen tyytyväinen tuohon 170kg tällä panostuksella. Ehkä alan vääntää sitäkin osa-aluetta ihan kunnolla:rolleyes:

erikoiselta se vielä siltikin kuulostaa (sm-tason pelaajistakaan ei taida edes puolet 170kg kyykätä syvältä, että ei junnukiekkoillun kyykkäys juuri selitä mtn. Siell kun usein kyykätään 90asteen kyykkyi mitkä ei oo kun lähes niiauksia :) ). Loppuviimeiks kuitenkin veto ei oo jaloille kun puolikas kyykky varsinkaan sumovedossa. Ja yläkropan paketissa pito 170kg kyykyssä takaa sen että se onnistuu pysymään paketissa myös samanmoisessa vedossa ihan parin viikon reenillä. Ja eikös kiekossa tehä myös rinulia mikä on oivaa nopeus reeniä vedolle? Ettei vain ois nyt kyseessä puolikyykky 170kg mikä selittää heikomman vedon heti :)

Pituus 190cm ja paino 85kg

Penkkipunnerrus 6x100kg ja 10x90kg
MV 180kg
Dippi 8x30kg
Pystypunnerrus kp 10x25kg
Smith vinopenkki 5x85kg
Leuanveto 6x30kg

hmm, piikkuhiljaa vois taas päivittää

penkki 120x4
Dippi 9x+50kg
leuat 10x+15kg
power shrug 10x200kg

Näitä liikkeitä nyt on vähän aikaa tahkottu siis enemmän.. power shrug ei siis nouse jokanen sarja maasta vaan noin puolestavälistä säärtä

175/85

hmm, piikkuhiljaa vois taas päivittää

penkki 120x4
Dippi 9x+50kg
leuat 10x+15kg
power shrug 10x200kg

Näitä liikkeitä nyt on vähän aikaa tahkottu siis enemmän.. power shrug ei siis nouse jokanen sarja maasta vaan noin puolestavälistä säärtä

175/85

No ei kai se sitten mikään power shrug ole, vaan räkkiveto tai vastaava? Power shrughan on vain kohautus semmosella vähän ronskimmalla meiningillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pena alkaa kohta puoliin kulkemaan...
Viimeksi meni: 150kg x3, 170kg x2, 190kg x1 ja 150kg x7
Pystypunnerrus vipuvarsilaitteella: 110kg x3, 130kg x2, 150kg x1 ja 110kg x6
Vipuvarsisoutu: 100kg/puoli x6, 115kg/puoli x6 ja 125kg/puoli x4
Hack: 200kg 2 x 6
Prässi: 500kg 2 x 6

Reisien ulkosyrjään sattuu vielä vähän, mutta pikkuhiljaa tulosta syntyy. Hackia olen tehnyt vasta muutaman kuukauden ja on vielä aikamoista hakemista.

Ihan sairaita painoja pojilla. Mulla oma paino 100 kg (3 vuotta treenannut) ja penkissä meni edellis jouluna (1.5v sitten) 180 kg, viimeks tein sarjoja 140 kg. Mave on 255 ja kyykkyä en oo voinu reenata vähään aikaan kun pelkään että polvet menee, muuta kuin jotain mitä nyt kyykkykoneella voi tehä. Tässä siis 500 kg x 5.

Ihan sairaita painoja pojilla. Mulla oma paino 100 kg (3 vuotta treenannut) ja penkissä meni edellis jouluna (1.5v sitten) 180 kg, viimeks tein sarjoja 140 kg. Mave on 255 ja kyykkyä en oo voinu reenata vähään aikaan kun pelkään että polvet menee, muuta kuin jotain mitä nyt kyykkykoneella voi tehä. Tässä siis 500 kg x 5.

Siis naturaalina puolentoista vuoden treenillä 180kg penkistä?

Joopa joo... Eikäs tolla 180kg penkillä pitäisi mennä sarjoja 140kg:lla :) Mahdotonta kehitystä aluksi, ja sitten pysähtynyt seinään. Ja kyykky kommenttisikin puoltaa vähän kusetukselta.

Joopa joo... Eikäs tolla 180kg penkillä pitäisi mennä sarjoja 140kg:lla :) Mahdotonta kehitystä aluksi, ja sitten pysähtynyt seinään. Ja kyykky kommenttisikin puoltaa vähän kusetukselta.

Kyykkykoneella tarkoitetaan selvästi tässä jalkaprässiä ja prässitulokset taitavat aika harvoin olla vertailukelpoisia. Mutta toi 180kg penkki. Edes runkkupenkkinä pompautuksen kera tuskin 1,5v treenillä sentään?
Videota tuubiin ja arvostus on oleva suuri.

Omaa juttua:

Ylätalja: 12x55
Penkki: 10x40 :nolo:
Alatalja: 12x60
Ranskikset kp: 12x8 :nolo:

Ja kaikki tehty oikealla tekniikalla, ihan niinkuin se olisi vaikea uskoa :D

Ikää on 18 ja pari kuukautta yli, pituus 182cm ja paino 122kg. Ja reeniä takana 2 kuukautta.
Painot verrattuna omaan painoon on nöyryyttävät :wall:
Vittu mä oon perseestä :rock:

Me kaikki ollaan oltu "perseestä", kun ollaan aloitettu. Sä tuut vielä :)

No ei kai se sitten mikään power shrug ole, vaan räkkiveto tai vastaava? Power shrughan on vain kohautus semmosella vähän ronskimmalla meiningillä.

Siis meinasin tolla vaan sitä täsmentää että maasta en sentään ihan kahtasataa vielä saa vedettyä, ettei sitä luulla. Ja en siis kahdeksaa kertaa nosta sarjassa sitä räkistä vaan ainoastaan kerran ja sitten 8 toistoa tuota ronskia kohautusta. Sinänsä turha oli se täsmennys alkuperäisessä viestissä mutta aattelin selventää.

Siis meinasin tolla vaan sitä täsmentää että maasta en sentään ihan kahtasataa vielä saa vedettyä, ettei sitä luulla. Ja en siis kahdeksaa kertaa nosta sarjassa sitä räkistä vaan ainoastaan kerran ja sitten 8 toistoa tuota ronskia kohautusta. Sinänsä turha oli se täsmennys alkuperäisessä viestissä mutta aattelin selventää.

Niin justiisa. Sama kait se miten se tanko saadaan treeniasemiin. Toisaalta kuulostaa aika helvetin kovilta painoilta jopa powershrugiin jos ei maasta nouse edes vastaava paino. Ite teen powershrugia mavemaksimia paljonkin pienemmillä painoilla.

Back
Ylös Bottom