Naturaalien treenipainot?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ootko vetänyt roinaa vai mistä helvetistä teitä ihmelahjakkuuksia tulee jo tuossa iässä :wtf:;)
Omaan painoon nähdenhän nuo nyt eivät ole edes mitään kovin kummoisia tuloksia, mutta ikäisekseen kyllä aika kunnioitettavia lukuja. Olisipa itsekin aloittanut harrastamisen jo joskus 15 vuotiaana...

Pallit pursuaa luontasta testoo tässä iässä :kippis1:

Pursuaa ne mullakin testoa, ei vaikuta ikä. Olet lahjakas kaveri, siinä selitys.
Monet ikäisesi eivät nosta edes omaa persettään. Mikäköhän sen selittää näistä
50 kilon penkkareista? ei taida olla hyötyä testosta.

tässä iässä pitäs just koviten treenata, meikä treenaa ja muut miettii että uskaltaako mennä salille kun terkkari sano et oon viel kasvuiässä :david:

Omaan painoon nähdenhän nuo nyt eivät ole edes mitään kovin kummoisia tuloksia, mutta ikäisekseen kyllä aika kunnioitettavia lukuja. Olisipa itsekin aloittanut harrastamisen jo joskus 15 vuotiaana...

ei sillä ole merkitystä milloin aloitat. roinalla saavutat jo parissa vuodessa isotkin malmit ja voit painaa 120kg. Tämä laji on sellainen, että moni aloittaa aikaisin, mutta silti kehitys takkuilee syystä tai toisesta, eli monen kohdalla jokseenkin samantekevää milloin aloittaa.
Itse sain jo alle parissa vuodessa penkistä 200kg ja painoa lähes 140kg. Ei taida kovin moni teini siihen pystyäkään näin lyhyessä ajassa mitä me kolmikymppiset :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tässä iässä pitäs just koviten treenata, meikä treenaa ja muut miettii että uskaltaako mennä salille kun terkkari sano et oon viel kasvuiässä :david:

KAikessa iässä pitää koviten treenata. Mikä helvetin syy se on ainoastaan sinun iässäsi treenata kovaa ja muiden pitäisi ilmeisesti vain ylläpitää tuloksiaan :) jep jep..
Näkisitpä kuinka kovaa minä treenaan, niin siinä moni nuori jamppa näkee miten kehitytään! Aina pitää treenata kovaa, ei ole mitään saatanan yleistyksiä, että milloin. Lihasmassaa/voimaa ei tule jauhamalla paskaa tai kävelemällä ympyrää. Sen luulisi tietävän jokainen, kuka on edes pari kertaa bodauslehteä lukenut.
Ei se sun kasvupyrähdykses edes pitkään kestä, eikä siitä liene hyötyäkään kun katselee näitä muita ikäisiäsi jamppoja. Samaa nysväämistä ja penkki pysyttelee jossain 100 kilon tietämillä. Hieman pidempään treenanneilla se sitten nousee siihen 120-130kg ja pysyttelee siinä jopa vuosia.
ALoittelijalla on aina nopeaa kehitystä sen 3kk, sitten hidastuu ja loput on kiinni siitä miten syöt, lepäät, treenaat. Se on niin monella nähty, että aina kusee jokin osapuoli: Joko se on lepo, tai sitten se on ravinto, tahi treeni.
Ei siinä ole mitään sen maagisempaa. Ainakin meidän lähisalilla yleensä varoitellaan innostuneita poikasia, jos he alkavat kyykkyä tekemään. Selkähän siinä voi mennä ja pituuskasvukin kärsiä.
No, Otto on kilpailija ja lajille ominainen kaveri, joten tämä nyt ei päde häneen.

Tunnen itsekin 17 vuotiaan kaverin joka ei ole innostunut treenaamisesta. Jos innostuisi, niin kyllä siinä kuule aikaa kuluisi perkeleesti, ennenkuin kaveri painaisi 100 kiloa ja penkkaisi 150kg. Se on niin yksilöllistä ja kaveri painaa hädintuskin 60kg, että on siinä varressa vielä lihottamista.

Joo siis tottakai joka iässä pitää treenata kovaa!! mutta aika moni hyssyttelee ja toppuuttelee koko ikänsä, itse uskon että treeni/lepo/ravinto on mulla ihan kunnossa, siitäkin voi johtua hyvä kehitys, tietysti voi olla lahjojakin.

Itsellä nousi penkki vuodessa 45kilosta 90kiloon sillä että nysväsin salilla kaks-kolme kertaa kuussa ja tein penkkiä vähä ja lähin kotio. Mave oli 13vuotiaana kun ekaa kertaa kokeilin 100kg, kyykky 120-130kg heti ekoilla yrityksillä, Pitää omistautua näille lajeille kun on kerta saanu lahjat näihin asioihin.

Puheistas päätelle oot kyllä yks maailman kovimmista junnuista tällä hetkellä. En kyllä epäile tippaakaan, sillä suomessa osataan nää hommat.

Kiinnostaa kyllä, että mitkä on sun treenitaustat, eli paljo vuosii takana, minkälaiset harrastukset pohjalla ja millanen valmennus? Ei tarvii alkaa yksityiskohtasesti selittää, mut esim. että onko sulla kuitenki taustatukea jotka panostaa yhtä kovaa ku sinäki, sillä tollane menestys jo vähän vaatii em. toimintaa.

13vuotiaana ekaa kertaa salilla ( sitä ennen sohvaperunan hommaa ja norm läski, pienenä vuosjalkapalloo ja vähä skeittausta mutta ei mitn kovaa taustaa) muistan 12vuotiaana painoin jtn 80kg ja sain 8 punnerrusta... tota huonoo listaa vois jatkaa.

voimanoston treenaminen alko 15vuotiaana, isä ja äiti tukenut hyvin rahallisesti minua ja yrittäneet kuskata jne treeneihin, treenannut olen huippunostajien kanssa ( nykyään paljon mm pajunojan lassen kanssa ja bullfarmin sakin kanssa) mutta aika paljon omaakin olen tehnyt treeneissä.

Eli ei mitn kunnon pohjia, treeniä vaan ja nykyään kohtalainen aerobinenkin kunto, kiitos peruskuntokauden. leukojakin menee jo muutamia ( puhtaita)

2vuotta kilpavoimanostoa takana.

Aika helvetin hyvin tuokin että 120-kiloisena ja varmasti suht reiluissa rasvoissa olet niin jaksat leukoja vetää, vielä kun treenissä taidat keskittyä voimanoston lajeihin..

Pidän ympärivuoden peruskuntokausia joissa treenan bodytreeniä, yläselkä treeni esim aivan omana treeninä otin kesällä. ylätaljaa,rintatuellista kulmasoutua, hammersoutuja yms ja paljon pitkiä sarjojakin ja kovalla "hc" asenteella. loppukesästä kyykyssä 50x70 ja tuntu et olis voinu vielä parikyt toistoa lykkiä, jos sitä joskus 100x70 =D.

Joo siis tottakai joka iässä pitää treenata kovaa!! mutta aika moni hyssyttelee ja toppuuttelee koko ikänsä, itse uskon että treeni/lepo/ravinto on mulla ihan kunnossa, siitäkin voi johtua hyvä kehitys, tietysti voi olla lahjojakin.

Itsellä nousi penkki vuodessa 45kilosta 90kiloon sillä että nysväsin salilla kaks-kolme kertaa kuussa ja tein penkkiä vähä ja lähin kotio. Mave oli 13vuotiaana kun ekaa kertaa kokeilin 100kg, kyykky 120-130kg heti ekoilla yrityksillä, Pitää omistautua näille lajeille kun on kerta saanu lahjat näihin asioihin.

On lahjoja. Sulle täytyy pitää peukkuja pystyssä kisoihin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom